Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu

  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 23
Registrován: 13 roků 3 měsíce
Bydliště: Bratislava

#51 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu

Příspěvek od MrXo »

jguzik píše:... za 500 som ho nasiel na jednej stranke http://www.dpffiltre.sk/www-dpffiltre-sk/eshop/27-1-Volvo/84-2-V50/5/114-V50 . Maju tam sice za 460 eur DPF na Volvo V50 ale len do roku vyroby 2007...
To je presne ten, ktory mam ja a dokonca ta firma sidli kusok od mojho pracoviska.
Cim si vyplachoval ten povodny?
_________________
V50/2.0D 100kW/6Q MY06

Offline
Příspěvků ve vlákně: 56
Příspěvky: 118
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Košice & Trebišov, Slovakoland
Vůz: Mercedes R350, V6, 195kW

#52 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu

Příspěvek od jguzik »

MrXo píše:
jguzik píše:... za 500 som ho nasiel na jednej stranke http://www.dpffiltre.sk/www-dpffiltre-sk/eshop/27-1-Volvo/84-2-V50/5/114-V50 . Maju tam sice za 460 eur DPF na Volvo V50 ale len do roku vyroby 2007...
To je presne ten, ktory mam ja a dokonca ta firma sidli kusok od mojho pracoviska.
Cim si vyplachoval ten povodny?
no neviem, cim ho vyplachovali, dal som to do servisu.. vraj dajakym pripravkom na to urcenym. Pobehal som dva - tri mesiace a znova sa ozval, vyplachol som ho znova ale nic. Tak isiel von. A auto je dovoz z belgicka a behalo hlavne po meste. To je asi pricina, ako povedal koleha vyssie, preco odisiel do hajan :) ale uvidime. Cakam na tento piatok jak kristus na zmrtvychvstanie :D dufam, ze to ten dotycny pan da dokopy a uz nebudu s tym ziadne problemy. Som zvedavy. Potom dam hlasku ako to dopadlo. dufam, ze sa nieco uz ukuchti poriadne :kuchta:
_________________
Jozi

Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater

Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 23
Registrován: 13 roků 3 měsíce
Bydliště: Bratislava

#53 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu

Příspěvek od MrXo »

Som trosku zmateny ... :unknown:
V podpise mas uvedene, FAP OFF. Tak mas ho tam ci nie? Ved ak je OFF a spravne zapisany soft do RJ, tak sa ti predsa nemoze ozivat FAP...
S tym vyplachom je to asi tak, ze existuje prostriedok presne na to urceny, ten sa vyleje do DPF (samozrejme odpojeneho a vybrateho :) ) a asi 10 hod necha posobit. Ten pripravok na seba naviaze sadze s filra a potom sa poriadne este wapkou vystrieka. To je teoria. Asi teraz cez vikend ma toto caka :)

Edit: cital som to pozornejsie, DPF je vonku, takze ti blbne elektronika ...
_________________
V50/2.0D 100kW/6Q MY06

Offline
Příspěvků ve vlákně: 56
Příspěvky: 118
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Košice & Trebišov, Slovakoland
Vůz: Mercedes R350, V6, 195kW

#54 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu

Příspěvek od jguzik »

MrXo píše:Som trosku zmateny ... :unknown:
V podpise mas uvedene, FAP OFF. Tak mas ho tam ci nie? Ved ak je OFF a spravne zapisany soft do RJ, tak sa ti predsa nemoze ozivat FAP...
S tym vyplachom je to asi tak, ze existuje prostriedok presne na to urceny, ten sa vyleje do DPF (samozrejme odpojeneho a vybrateho :) ) a asi 10 hod necha posobit. Ten pripravok na seba naviaze sadze s filra a potom sa poriadne este wapkou vystrieka. To je teoria. Asi teraz cez vikend ma toto caka :)

Edit: cital som to pozornejsie, DPF je vonku, takze ti blbne elektronika ...
Ahoj, ano FAP je uz von. No medzitym sa k tomu priplietlo rozsekane turbo + nefunkcny EGR. Bol som niekolko krat u toho typka co mi upravoval SW ale ako povedal, on uz s tym nevie nic robit. To ze auto straca vykon, je lenivejsie moze suvisiet so zlou upravou SW, lebo to zacalo po vybrati FAP filtra. Ako si poznamenal...ak je spravne zapisany SW...ale asi nie je. Posledna iskierka nadeje je jeden pan co sa specializuje na BOSCH rj a ako mi povedal, po tom panovi, co mne upravoval SW uz jedno take iste volvo opravoval. Povedal mi, ze sa to neda urobit tak, ze sa odstrani uplne usek v rj co ma na starosti vypalovanie, lebo tym padom vymaze aj signaly z cidiel. Nepamatam co presne povedal, ale snad vedel co hovori :) Ked to ani on nevyriesi, vypisem sutaz tu na fore. Ten kto to opravi dostane 300 eur :D
_________________
Jozi

Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater

Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 837
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Bydliště: NZ

#55 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu

Příspěvek od ..::Philip::.. »

ok...

kup si novy DPF, nech si nahrat puvodni SW a bude to 100% ok


taaaaak a ted chci tech 300eur :lol:
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort

Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 23
Registrován: 13 roků 3 měsíce
Bydliště: Bratislava

#56 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu

Příspěvek od MrXo »

:D

Presne tak. (Bohuzial) Je nafigu SW. Na "kolene" to nikto nespravi (da sa ale je to komplikovane), na to su tunningove firmy a daju ti na to aj zaruku. Nie vsak vzdy uspesne prebehne odstranenie...
_________________
V50/2.0D 100kW/6Q MY06

Offline
Příspěvků ve vlákně: 56
Příspěvky: 118
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Košice & Trebišov, Slovakoland
Vůz: Mercedes R350, V6, 195kW

#57 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu

Příspěvek od jguzik »

..::Philip::.. píše:ok...

kup si novy DPF, nech si nahrat puvodni SW a bude to 100% ok


taaaaak a ted chci tech 300eur :lol:
hehehehehe :D tak si so mnou vydrbal :ROFL: len ja to chcem opravit bez toho noveho DPF ci FAP :D ale zarty bokom, ked sa to nepodari po SW stranke, tak budem musiet ist touto alternativou...
_________________
Jozi

Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater

Offline
Příspěvků ve vlákně: 56
Příspěvky: 118
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Košice & Trebišov, Slovakoland
Vůz: Mercedes R350, V6, 195kW

#58 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu

Příspěvek od jguzik »

MrXo píše::D

Presne tak. (Bohuzial) Je nafigu SW. Na "kolene" to nikto nespravi (da sa ale je to komplikovane), na to su tunningove firmy a daju ti na to aj zaruku. Nie vsak vzdy uspesne prebehne odstranenie...
prave ze to nebolo na kolene, ale cez firmu http://www.rls-chiptuning.sk/ . Ale vies, keby tam bolo aspon chcenie to odstranit...chodil som tam jak na klavir a nic. Dufam, ze ten druhy to bude vediet, kedze uz po tom rls chiptuningu uz raz volvo opravoval. Uvidime. Proste mam stastie na auta a mechanikov :) predosle auto tiez viacej stalo v servise jak chodilo po ceste :D ale raz sa ta smola musi zlomit.
_________________
Jozi

Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater

Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 23
Registrován: 13 roků 3 měsíce
Bydliště: Bratislava

#59 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu

Příspěvek od MrXo »

Tak potom ti museli dat zaruku! Vratit do povodneho stavu!
_________________
V50/2.0D 100kW/6Q MY06

Offline
Příspěvků ve vlákně: 56
Příspěvky: 118
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Košice & Trebišov, Slovakoland
Vůz: Mercedes R350, V6, 195kW

#60 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu

Příspěvek od jguzik »

MrXo píše:Tak potom ti museli dat zaruku! Vratit do povodneho stavu!
hej, ved to aj planujem :) nech tam kreten vrati povodny SW a idem za inym typkom. Este mi pekne vrati 300 eur... 100 nech si necha za "vybratie" toho DPF ci FAP filtra. Ja len dufam, ze sa to odstrani, lebo pri tychto problemoch sa clovek aj boji dakde na aute ist, zeby zrazu rj neprdlo.
_________________
Jozi

Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater

Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 23
Registrován: 13 roků 3 měsíce
Bydliště: Bratislava

#61 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu

Příspěvek od MrXo »

Drzim palce, daj potom vediet ako si dopadol.
_________________
V50/2.0D 100kW/6Q MY06

Offline
Příspěvků ve vlákně: 56
Příspěvky: 118
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Košice & Trebišov, Slovakoland
Vůz: Mercedes R350, V6, 195kW

#62 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu

Příspěvek od jguzik »

MrXo píše:Drzim palce, daj potom vediet ako si dopadol.
jj Diki :D dam urcite vediet...dufam ze nebudem potom :cry: ze sa s tym neda nic robit..
_________________
Jozi

Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 30
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha

#63 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu

Příspěvek od Resquator »

Ufff, precetl jsem cele toto tema a je to hotova telenovela :shock: Bohuzel resim posledni dobou velmi podobne problemy se stejnym vozem a DPF - dokonce se mi obcas take vypne DSTC a auto se hodi do nouzaku. Momentalne cekam na novy DPF, nechtel jsem se vydat cestou ladeni SW a vsadil jsem spis na jistotu. Drzim palce, at ten problem konecne vyresis a budes mit alespon na chvilku klid! :good:
_________________
VOLVO V50 - 1,6D - MY2009 - Kinetic - DPF ON
[img]http://www.ceskybenzin.cz/prum_ikona/5107.png[/img]

Offline
Příspěvků ve vlákně: 56
Příspěvky: 118
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Košice & Trebišov, Slovakoland
Vůz: Mercedes R350, V6, 195kW

#64 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu

Příspěvek od jguzik »

Resquator píše:Ufff, precetl jsem cele toto tema a je to hotova telenovela :shock: Bohuzel resim posledni dobou velmi podobne problemy se stejnym vozem a DPF - dokonce se mi obcas take vypne DSTC a auto se hodi do nouzaku. Momentalne cekam na novy DPF, nechtel jsem se vydat cestou ladeni SW a vsadil jsem spis na jistotu. Drzim palce, at ten problem konecne vyresis a budes mit alespon na chvilku klid! :good:
Ahoj :) diki za prianie :) no, pokial ti blbne DSTC, tak to bude na 100% EGR ventil - to mi povedal jeden uzivatel aj na tomto threade, pravdu povediac, neveril som mu, ale fakt mal pravdu :roll: . Pokial sa mi podari to opravit, predam to a kupim Volvo S60/80/XC70 D5 do r.v. 2005 (bez DPF :oops: ). Podla viacerich ludi je motor D5 to naj od volva. Aj kamos ho ma a velmi si ho pochvaluje. Dufam, ze aj tebe sa podari to opravit k plnej spokojnosti, nech volvo sluzi :) ale aj tak, podla mna tieto motory 1,6 su dost blbe. Na roznych forach riesia ludia taketo problemy s tymto motorom po celom svete. Neviem preco dalo volvo do obehu take daco :%)
_________________
Jozi

Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater

Offline
Příspěvků ve vlákně: 56
Příspěvky: 118
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Košice & Trebišov, Slovakoland
Vůz: Mercedes R350, V6, 195kW

#65 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu

Příspěvek od jguzik »

Dnes som bol za druhym mechanikom, ktoreho mi poradil kamarat. Ma Volvo S60 D5 a zatial mu vzdy pomohol ked bol nejaky problem. Samozrejme predchadzala tomu navsteva stareho mechanika a ziadost o nahratie povodneho SW naspat do RJ. Po 1,5 hodinovom cakani a rozpravani, ze ten mechanik za ktorym idem nie je dobry, ze uz par aut pokazil atd, atd. Ked som sa ho spytal, ze preco potom on nevie vyriesit moj problem, tak zacal kecat, ze to je problem s turbom alebo EGR, kedze mi straca vykon :fool: Pricom velmi dobre vie, ze turbo a EGR boli menene. Ale nevadi, nakoniec nahral povodny SW a mohol som sa konecne vybrat za novym mechanikom.

Po diagnostike mu samozrejme vyhodilo chyby DPF a podstatna informacia: chyba v komunikacii s jednotkou aditiva (mocoviny). Ak som tomu spravne porozumel, tak funguje to takto: Riadiaca jednotka caka po istom intervale (prejazdene km aleco casovy usek) signal z jednotky aditiva, ze je cas vypalit DPF. Ale kedze jednotka aditiva je odpojena a RJ nedostane ziadny signal, RJ obmedzi vykon motora a caka na samotne vypalovanie. Tym ze sa vypne a zapne motor naspat sa vycistia tieto "poziadavky" a znova po istom intervale to nastane. Problem je v tom, ze treba zablokovat tuto poziadavku RJ, aby neziadala alebo necakala od jednotky aditiva ziadny signal. 8)

Bolo mi povedane, ze sa to da, RJ medzitym odisla pekne ku chlapikovi, ktory upravi SW tak, aby RJ nevyzadovala signal s jednotky aditiva a tym padom sa obide cyklus vypalovania a malo by to slapat. No a toto sa u prveho mechanika nestalo. On si len nasiel cyklu vypalovanie v RJ a zmazal ho, pricom RJ vzdy cakala na signal. Aj to odpoveda tomu, kedy mi to obmedzovalo vykon. Ked som jazdil po meste a nasledne som vypadol z mesta, v momente mi obmedzilo vykon, lebo chcelo spustit vypalovaci cyklus. Novy mechanik mi povedal, ze ked sa urobi tato uprava, tak by to malo fungovat bez problemov. Ja viem, MALO BY. Dufam ze bude.

Ziadne ine chyby pri diagnostike po nahrati povodneho SW sa neukazali, cize logicky, nema co ine sposobovat problem s obmedzenim vykonu. Plus bolo mi povedane, ze ako bonus nachytam este v tej cene upravy SW (250 EUR) aj chiptuning z doterajsich 81kw/110k/240nm na 101kw/137k/290nm. Rozmyslam, ci ma zmysel to nechat chipnut, aj ked je to v tej cene (co sa este overuje, pre istotu) a ci to nebude mat vplyv na prevodovku (dvojhmotovy zotrvacnik, kedze mam najazdene 150000km, uz sa asi popyta do vecnych lovist, dufam ze nie). Ale vsetko su len hypotezy... neviem :oops: Rozpisal som sa, ale dufam, ze to aspon pomoze inym, co maju taketo problemy. Vo stvrtok poobede alebo v piatok by malo by auto hotove. Dam vediet. Tak volveniu zdar :beer:

este pripajam web adresu kde bude uprava vykonavana teraz: http://www.profituning.sk/
_________________
Jozi

Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater

Urvanej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 12053
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#66 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu

Příspěvek od Urvanej »

Neni stejná převodovka a spojka i u dvoulitru? Pokud ano, tak se nemusíš obávat o životnost.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 837
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Bydliště: NZ

#67 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu

Příspěvek od ..::Philip::.. »

Jestli to nechas chipnout, tak zacni setrit na novy motor. Ze, Maro? :)

Pavluna: chip a nasledne propaleny pist a turbo k.o.
Dalsich par cizich aut s 1.6D: chip a nasledne motor k.o.
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort

Offline
Příspěvků ve vlákně: 56
Příspěvky: 118
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Košice & Trebišov, Slovakoland
Vůz: Mercedes R350, V6, 195kW

#68 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu

Příspěvek od jguzik »

..::Philip::.. píše:Jestli to nechas chipnout, tak zacni setrit na novy motor. Ze, Maro? :)

Pavluna: chip a nasledne propaleny pist a turbo k.o.
Dalsich par cizich aut s 1.6D: chip a nasledne motor k.o.

tak to radsej necham tak, to chipovanie :D nechcem este riesit taketo problemy typu casovana =@
_________________
Jozi

Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 30
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha

#69 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu

Příspěvek od Resquator »

jguzik píše:
Resquator píše:Ufff, precetl jsem cele toto tema a je to hotova telenovela :shock: Bohuzel resim posledni dobou velmi podobne problemy se stejnym vozem a DPF - dokonce se mi obcas take vypne DSTC a auto se hodi do nouzaku. Momentalne cekam na novy DPF, nechtel jsem se vydat cestou ladeni SW a vsadil jsem spis na jistotu. Drzim palce, at ten problem konecne vyresis a budes mit alespon na chvilku klid! :good:
Ahoj :) diki za prianie :) no, pokial ti blbne DSTC, tak to bude na 100% EGR ventil - to mi povedal jeden uzivatel aj na tomto threade, pravdu povediac, neveril som mu, ale fakt mal pravdu :roll: . Pokial sa mi podari to opravit, predam to a kupim Volvo S60/80/XC70 D5 do r.v. 2005 (bez DPF :oops: ). Podla viacerich ludi je motor D5 to naj od volva. Aj kamos ho ma a velmi si ho pochvaluje. Dufam, ze aj tebe sa podari to opravit k plnej spokojnosti, nech volvo sluzi :) ale aj tak, podla mna tieto motory 1,6 su dost blbe. Na roznych forach riesia ludia taketo problemy s tymto motorom po celom svete. Neviem preco dalo volvo do obehu take daco :%)
Dnes se problem podarilo odstranit. Po vymene noveho DPF a ventilu turba je vse OK. Chapu, ze o novem DPF asi nebudes chtit slyset, ale je to 100% reseni bez problemu. Na 1,6D ten filtr neni zase az tak drahy, aby se dali vyvazit ty mozne problemy (imho)... Stal neco kolem 18tis. vc. DPH. Drzim palce a treba das V50 jeste sanci...
_________________
VOLVO V50 - 1,6D - MY2009 - Kinetic - DPF ON
[img]http://www.ceskybenzin.cz/prum_ikona/5107.png[/img]

Offline
Příspěvků ve vlákně: 56
Příspěvky: 118
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Košice & Trebišov, Slovakoland
Vůz: Mercedes R350, V6, 195kW

#70 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu

Příspěvek od jguzik »

Dnes se problem podarilo odstranit. Po vymene noveho DPF a ventilu turba je vse OK. Chapu, ze o novem DPF asi nebudes chtit slyset, ale je to 100% reseni bez problemu. Na 1,6D ten filtr neni zase az tak drahy, aby se dali vyvazit ty mozne problemy (imho)... Stal neco kolem 18tis. vc. DPH. Drzim palce a treba das V50 jeste sanci...[/quote]

no tak po dnesku uz nedam svojej V50-ke sancu. Volal mi mechanik, ze je zlomeny nejaky pin v riadiacej jednotky, cez ktory sa upravuje SW. Seriem na to, uz nemam nervy :evil: Tuto chybu este opravim a davam ju do bazaru. Chcem auto, na ktore sa mozem spolahnut, nie nejaku blbost, na ktorej sa vsetko pokazi co moze. Neviem kto za to moze ze je to zlomene, a pravdu povediac ani to uz nezistim, lebo je to tvrdenie proti tvrdeniu. Nemyslel som si, ze Volvo da do obehu taky pozliepany crep. Volvo pre mna nie je ten znak na prednej maske, ale nieco viac - kvalita, bezpecie, spolahlivost. Co sa o tomto modely V50 neda povedat. Zial, moja osobna skusenost. Nie je Volvo ako Volvo. Dost ma to sklamalo. Ale uvidime ako sa veci vyvinu, je to moj prvotny postreh, reakcia na to, ze s tym autom mam uz dlhsi cas problemy. Najradsej by som ho poslal panom do Volva, nech vidia co pustili z linky. Vopred sa ospravedlnujem sa vsetkym spokojnym majitelom Volvo V50. Co sa tyka noveho DPF, tak minimalne 500 EUR. Uz som do toho auta vrazil cca 2000 EUR a neplanujem vrazat dalsie tisice. Ale kedze som vol, tak s najvacsou pravdepodobnostou to auto niekomu opravim a zase si kupim dajaky crep, co sa bude kazit.... :bad:
_________________
Jozi

Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater

Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 837
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Bydliště: NZ

#71 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu

Příspěvek od ..::Philip::.. »

V50 neni tak spatna, ale kdyz jsi do ni nechal rejpat od nepovolanych, neni se cemu divit.

Posli fotku RJ a poskozeneho PINu. Treba se da neco vymyslet.
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 30
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha

#72 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu

Příspěvek od Resquator »

jguzik píše:Dnes se problem podarilo odstranit. Po vymene noveho DPF a ventilu turba je vse OK. Chapu, ze o novem DPF asi nebudes chtit slyset, ale je to 100% reseni bez problemu. Na 1,6D ten filtr neni zase az tak drahy, aby se dali vyvazit ty mozne problemy (imho)... Stal neco kolem 18tis. vc. DPH. Drzim palce a treba das V50 jeste sanci...
no tak po dnesku uz nedam svojej V50-ke sancu. Volal mi mechanik, ze je zlomeny nejaky pin v riadiacej jednotky, cez ktory sa upravuje SW. Seriem na to, uz nemam nervy :evil: Tuto chybu este opravim a davam ju do bazaru. Chcem auto, na ktore sa mozem spolahnut, nie nejaku blbost, na ktorej sa vsetko pokazi co moze. Neviem kto za to moze ze je to zlomene, a pravdu povediac ani to uz nezistim, lebo je to tvrdenie proti tvrdeniu. Nemyslel som si, ze Volvo da do obehu taky pozliepany crep. Volvo pre mna nie je ten znak na prednej maske, ale nieco viac - kvalita, bezpecie, spolahlivost. Co sa o tomto modely V50 neda povedat. Zial, moja osobna skusenost. Nie je Volvo ako Volvo. Dost ma to sklamalo. Ale uvidime ako sa veci vyvinu, je to moj prvotny postreh, reakcia na to, ze s tym autom mam uz dlhsi cas problemy. Najradsej by som ho poslal panom do Volva, nech vidia co pustili z linky. Vopred sa ospravedlnujem sa vsetkym spokojnym majitelom Volvo V50. Co sa tyka noveho DPF, tak minimalne 500 EUR. Uz som do toho auta vrazil cca 2000 EUR a neplanujem vrazat dalsie tisice. Ale kedze som vol, tak s najvacsou pravdepodobnostou to auto niekomu opravim a zase si kupim dajaky crep, co sa bude kazit.... :bad:[/quote]

Podle me byla zasadni chyba auto sverit nejakym šamanům se softwarem :( Mozna by stalo zauvazovat o navsteve autorizovaneho servisu a pokusit se s nimi najit nejake reseni.
_________________
VOLVO V50 - 1,6D - MY2009 - Kinetic - DPF ON
[img]http://www.ceskybenzin.cz/prum_ikona/5107.png[/img]

Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 23
Registrován: 13 roků 3 měsíce
Bydliště: Bratislava

#73 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu

Příspěvek od MrXo »

Chlapi, naucte sa editovat, je to dost necitatelne, kto sa ma v tom vyznat!
Resquator píše:Podle me byla zasadni chyba auto sverit nejakym šamanům se softwarem :( Mozna by stalo zauvazovat o navsteve autorizovaneho servisu a pokusit se s nimi najit nejake reseni.
Presne tak! Experimentovat s volvom sa da, len si musis byt vedomi do coho ides a ake moze mat dosledky. Co sa tyka SW tak jedine autorizak.
_________________
V50/2.0D 100kW/6Q MY06

Offline
Příspěvků ve vlákně: 56
Příspěvky: 118
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Košice & Trebišov, Slovakoland
Vůz: Mercedes R350, V6, 195kW

#74 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu

Příspěvek od jguzik »

MrXo píše:Chlapi, naucte sa editovat, je to dost necitatelne, kto sa ma v tom vyznat!
Resquator píše:Podle me byla zasadni chyba auto sverit nejakym šamanům se softwarem :( Mozna by stalo zauvazovat o navsteve autorizovaneho servisu a pokusit se s nimi najit nejake reseni.
Presne tak! Experimentovat s volvom sa da, len si musis byt vedomi do coho ides a ake moze mat dosledky. Co sa tyka SW tak jedine autorizak.
no neviem, ktory autorizak by upravil SW tak, aby vyblokoval vypalovanie DPF :) Ked pridem do autorizaku, tak samozrejme si zapytaju 900 eur za novy DPF, + dajaku 100vku za robotu + nahratie noveho SW, pripadne zistia, ze je zla RJ, tam este dajakych 300 eury a som jasny. Autorizaky na slovenku su len zdieraci. Ten typek, co mi prvykrat upravoval SW mal za sebou kopu aut, ktorym dokazal upravit SW bez problemu. A moje Volvo sa to bohuzial nepodarilo. Preto som isiel za inym, ktory je trochu znamejsi a robi v tomto obore uz dlho (dal som tu aj linku na ten servis). On mi povedal, ze je ulomeny nejaky pin. Auto je momentalne unho, nemam ho doma. Musim cakat do pondelka a uvidime co dalej. Snad to bude vediet opravit, nerad by som este kupoval novu RJ. Ale povedal som mu, ze auto chcem minimalne v takom stave, ake som mu doniesol - cize funkcne aby RJ normalne komunikovala s motorom.
Viem, ze V50 nie je zle auto, len ma serie to, ze to pozliepali... motor peugeot, podvozok ford, atd.. Aj tak by som sa toho auta nerad zbavil, lebo som si k nemu vytvoril uz taky vztah :friends: ale ked sa budu aj nadalej objavovat problemy, tak budem musiet. Moje velke prianie je aby sa to teraz opravilo a aby to uz slapalo. Ale to je len zbozne prianie.
_________________
Jozi

Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 3745
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#75 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu

Příspěvek od wickey »

no vidis, keby si nebol z druheho konca sveta, mohol si dojst do BA a tu by sme to s tebou uz nejako vyriesili.

to, ze V50 atd su polovolva, to vsetci vieme :) bohuzial faktom ostava, ze 1.6D a 2.0D je ten najvacsi motorovy potrat, ktory sa do volva za poslednych 30 rokov montoval.. (neviem ci aj PRV neboli lepsie..).
das jednotku z auta nejakemu picuskovi, ktory ti nasledne zavola, ze pin na nahravanie SW je zlomeny :green: :green: 8) to uz je fakt komedia.

sorry, ale porobil si dost vela chyb, prva bol vyber motorizacie sice, ale aj co sa tyka udrzby, nic moc.

btw diesel a setrenie na palive forever!

howgh.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“