Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 118
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Košice & Trebišov, Slovakoland
- Vůz: Mercedes R350, V6, 195kW
#1 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu
Ahojte,
Uz som pisal, ze mam na svojom Volviku problem s vykonom. Zhrniem historiu problemu:
1. po vyhodeni FAP filtra auto islo ako sialene
2. dva tyzden po vymene zacalo auto stracat tah v jazde do kopca (nie vzdy, len niekedy ked som dal nohu z plynu na chvilku dole)
3. na forach som nasiel, ze treba vymenit palivovy filter. Vymenil som ho, problem sa tym vsak neodstranil
4. cistenie EGR ventilu - po vycisteni a zalozeni EGR-ka auto stratilo vykon aj v benzej prevadzke. Po nastartovani sa rozvietila kontrolka DSTC a auto nemalo vykon. Skusal som podtlakovu hadicu turba (co nastavuje variabilitu lopatiek turba), ta bola v poriadku. Zvlastne je, ze az po vycisteni a zalozeni EGR ventilu sa prejavil problem s DSTC a uplnou stratou vykonu.
5. Diagnostika vo Volve vyhodila nasledujuce chyby:
BCM-0101 - Kommunikation zwischen Steuerungseinheiten Kommunikationsprobleme mit ECM
CEM-3A00 - Motorsteuergerat, Software Fehlerhaftes Signal
CEM-DE0B - Kommunikation mit Additiv-Dosierungsmodul (ADM) Signal fehlt
DDM-E001 - Steuerungerat-Kommunikation Interner Fehler
Technik mi povedal, ze problem je kvoli tomu, ze do systemu nie je pustane aditivum na vypalovanie FAP a preto auto nema vykon. Co podla mna je uplna blbost, lebo aditivum sa vstrekuje priamo k FAP filtru a nema nic spolocne s vykonom motora. Koniec koncov vsetky chyby su spojene s FAP filtrom, ktory tam uz nie je a je odpojena aj jednotka ktora riadi vstrekovanie aditiva. Po vymazani chyb zostala iba jedna CEM-DE0B, co je sposobene absenciou FAP... Pytal som sa ho, preco tam nie je aj chyba DSTC a on mi povedal, ze viete, tu je vsetko prepojene a DSTC mohlo reagovat na stratu vykonu, preto sa vypina. Co je podla mna dalsia blbost
6. poodpajal som vsetky kabliky co su okolo turba, EGR, palivoveho filtra, precistil kontakty a zapojil naspat. Auto uz vykon malo a myslel som ze problem je odstraneny.
7. Pri jazde z kopca so zaradenym kvaltom, noha z plynu dole sa po case opat rozsvieti DSTC kontrolka a auto strati vykon Po vypnuti a nastartovani motora ide opat ako ma. Vsimol som si, ze DSTC kontrolka sa rozvieti len pri jazde so zaradenou rychlostou a nohou s plynu dole. Len neviem preco strati vykon ke sa vypne DSTC. Neviem co to s tym ma spolocne.
Na fore som tu este nasiel, ze to moze byt problem so speed sensorom. Neviem, ci to je v tom, lebo diagnostika vo volve nenajde ziadny problem s DSTC, lebo po vypnuti motora sa problem odstrani. Ma niekto podobne skusenosti? Vsetky rady su vitane, dakujem vopred za odpovede.
Uz som pisal, ze mam na svojom Volviku problem s vykonom. Zhrniem historiu problemu:
1. po vyhodeni FAP filtra auto islo ako sialene
2. dva tyzden po vymene zacalo auto stracat tah v jazde do kopca (nie vzdy, len niekedy ked som dal nohu z plynu na chvilku dole)
3. na forach som nasiel, ze treba vymenit palivovy filter. Vymenil som ho, problem sa tym vsak neodstranil
4. cistenie EGR ventilu - po vycisteni a zalozeni EGR-ka auto stratilo vykon aj v benzej prevadzke. Po nastartovani sa rozvietila kontrolka DSTC a auto nemalo vykon. Skusal som podtlakovu hadicu turba (co nastavuje variabilitu lopatiek turba), ta bola v poriadku. Zvlastne je, ze az po vycisteni a zalozeni EGR ventilu sa prejavil problem s DSTC a uplnou stratou vykonu.
5. Diagnostika vo Volve vyhodila nasledujuce chyby:
BCM-0101 - Kommunikation zwischen Steuerungseinheiten Kommunikationsprobleme mit ECM
CEM-3A00 - Motorsteuergerat, Software Fehlerhaftes Signal
CEM-DE0B - Kommunikation mit Additiv-Dosierungsmodul (ADM) Signal fehlt
DDM-E001 - Steuerungerat-Kommunikation Interner Fehler
Technik mi povedal, ze problem je kvoli tomu, ze do systemu nie je pustane aditivum na vypalovanie FAP a preto auto nema vykon. Co podla mna je uplna blbost, lebo aditivum sa vstrekuje priamo k FAP filtru a nema nic spolocne s vykonom motora. Koniec koncov vsetky chyby su spojene s FAP filtrom, ktory tam uz nie je a je odpojena aj jednotka ktora riadi vstrekovanie aditiva. Po vymazani chyb zostala iba jedna CEM-DE0B, co je sposobene absenciou FAP... Pytal som sa ho, preco tam nie je aj chyba DSTC a on mi povedal, ze viete, tu je vsetko prepojene a DSTC mohlo reagovat na stratu vykonu, preto sa vypina. Co je podla mna dalsia blbost
6. poodpajal som vsetky kabliky co su okolo turba, EGR, palivoveho filtra, precistil kontakty a zapojil naspat. Auto uz vykon malo a myslel som ze problem je odstraneny.
7. Pri jazde z kopca so zaradenym kvaltom, noha z plynu dole sa po case opat rozsvieti DSTC kontrolka a auto strati vykon Po vypnuti a nastartovani motora ide opat ako ma. Vsimol som si, ze DSTC kontrolka sa rozvieti len pri jazde so zaradenou rychlostou a nohou s plynu dole. Len neviem preco strati vykon ke sa vypne DSTC. Neviem co to s tym ma spolocne.
Na fore som tu este nasiel, ze to moze byt problem so speed sensorom. Neviem, ci to je v tom, lebo diagnostika vo volve nenajde ziadny problem s DSTC, lebo po vypnuti motora sa problem odstrani. Ma niekto podobne skusenosti? Vsetky rady su vitane, dakujem vopred za odpovede.
_________________
Jozi
Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater
Jozi
Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 907
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#2 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu
vymen EGR ventil a mas klid, od DSTC je to propojeny mezi sebou.
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 118
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Košice & Trebišov, Slovakoland
- Vůz: Mercedes R350, V6, 195kW
#3 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu
ahoj...no jo..skusim to a dam pak vedet
_________________
Jozi
Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater
Jozi
Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 837
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
#4 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu
spatne upraveny sw po odstraneni DPF. mel jsem to same.
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 118
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Košice & Trebišov, Slovakoland
- Vůz: Mercedes R350, V6, 195kW
#5 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu
aj mne sa zda ze je to spatne upraveny SW po odstraneni DPF. Lebo taketo problemy mam odvtedy, co som vyhodil DPF...skusim ist za tym chlapikom, nech to prehodi este raz...diki za radu
_________________
Jozi
Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater
Jozi
Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 118
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Košice & Trebišov, Slovakoland
- Vůz: Mercedes R350, V6, 195kW
#6 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu
Takze... typek co mi robil SW je v zahranici a vrati sa 20.05.2012. Takze potom budem mudrejsi. Dufam, ze to bude tym SW. Dam potom vediet.
_________________
Jozi
Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater
Jozi
Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 837
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
#7 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu
od faceliftu je s odstranenim DPF problem, konkretne od r. 2008. zatim neni plne funkcni SW. asi ti budou cpat emulator.
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 118
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Košice & Trebišov, Slovakoland
- Vůz: Mercedes R350, V6, 195kW
#8 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu
diki za info. Ked bol ten DPF filter vyberany, on mi aj povedal, ze nevie ci to pojde bez emulatora. Ta uvidime... zjavne to nejde Ty mas tiez emulator ci ti to funguje normalne so SW?
_________________
Jozi
Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater
Jozi
Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 118
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Košice & Trebišov, Slovakoland
- Vůz: Mercedes R350, V6, 195kW
#9 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu
Zdar hosani,
taaaakze. Ako kazdy piatok som sa chystal domov. Po prejdeni niekolkych metrov auto stratilo vykon, tak som zatiahol na kraj cesty, vypol, zapol a nic. Vykon stale chybal, otacky isli max do 3200. Zapocul som vsak take prasknutie z priestoru motora. Asi turbo, bohu zial. To v kratkosti. Stastie ze sa mi to stalo v piatok, lebo prave som sa vratil zo 100 km cesty. Bol som dnes za typkom co mi prehraval SW ked sa vyberal FAP filter. Zavada SW to na 100% nie je. Dal mi tam emulator FAP modulu. Po naslednej diagnostike vypisalo cudny error Particle Trap., comu nepripisujem velky vyznam, asi problem s emulatorom FAP. Co je zaujimavejsie, vypisalo mi problem s EGR. Kedze predtym tam bol prehravany SW, tak tu chybu asi nepoznalo. Po nahrati povodneho SW hned zahlasilo EGR problem. To by nebolo nic, keby som si dnes nevsimol, ze aj po kratkej ceste je cast turba neskutcne horuca a z motora pri vyssich otackach vychadza biely dym. Zacinam sa bat
Neviem, ale podla mojho skromneho odhadu je turbo v prdeli, pretlaca olej do sania a to sposobuje biely dym z vyfuku (ten dym je tam len vtedy ked su vyssie otacky, t.j. v momente ked zapne turbo). Zajtra idem do servisu, vyhodime turbo, pozrieme co s nim je, zaslepime EGR (pocul som ze na 1.6 HDi sa vraj zaslepit neda, neviem preco by sa to nedalo). A este mi aj zerie olej. Isiel som z Kosic do Presova a naspat a zozralo mi to polovicku oleja Je mozne, ze to zere turbo? Po otvoteni veka motora, motor bol neskutocne horuci. Cize neviem, ale bud odislo aj olejove cerpadlo, alebo je tam ovela vaznejsia zavada, ktoru si ja logicky vysvetlit uz neviem. Turbo si viem zohnat za cca 350 EUR (garret), olejove cerpadlo 250 EUR + vydavky za pracu a zaslepenie EGR, nech to bude 800 EUR. Budem len rad, ked za tuto cenu budem mat opat svojho fungujuceho Volvika. Vsetky komenty su vitane. Dakujem hosani
Zacinam si mysliet, ze kupa Volvika bola chyba Neviem co si o tom mam mysliet. Ako viem, ze toto sa moze stat pri kazdom diesly a nie som jediny s tymto problemom. Zajtra budem mudrejsi.
taaaakze. Ako kazdy piatok som sa chystal domov. Po prejdeni niekolkych metrov auto stratilo vykon, tak som zatiahol na kraj cesty, vypol, zapol a nic. Vykon stale chybal, otacky isli max do 3200. Zapocul som vsak take prasknutie z priestoru motora. Asi turbo, bohu zial. To v kratkosti. Stastie ze sa mi to stalo v piatok, lebo prave som sa vratil zo 100 km cesty. Bol som dnes za typkom co mi prehraval SW ked sa vyberal FAP filter. Zavada SW to na 100% nie je. Dal mi tam emulator FAP modulu. Po naslednej diagnostike vypisalo cudny error Particle Trap., comu nepripisujem velky vyznam, asi problem s emulatorom FAP. Co je zaujimavejsie, vypisalo mi problem s EGR. Kedze predtym tam bol prehravany SW, tak tu chybu asi nepoznalo. Po nahrati povodneho SW hned zahlasilo EGR problem. To by nebolo nic, keby som si dnes nevsimol, ze aj po kratkej ceste je cast turba neskutcne horuca a z motora pri vyssich otackach vychadza biely dym. Zacinam sa bat
Neviem, ale podla mojho skromneho odhadu je turbo v prdeli, pretlaca olej do sania a to sposobuje biely dym z vyfuku (ten dym je tam len vtedy ked su vyssie otacky, t.j. v momente ked zapne turbo). Zajtra idem do servisu, vyhodime turbo, pozrieme co s nim je, zaslepime EGR (pocul som ze na 1.6 HDi sa vraj zaslepit neda, neviem preco by sa to nedalo). A este mi aj zerie olej. Isiel som z Kosic do Presova a naspat a zozralo mi to polovicku oleja Je mozne, ze to zere turbo? Po otvoteni veka motora, motor bol neskutocne horuci. Cize neviem, ale bud odislo aj olejove cerpadlo, alebo je tam ovela vaznejsia zavada, ktoru si ja logicky vysvetlit uz neviem. Turbo si viem zohnat za cca 350 EUR (garret), olejove cerpadlo 250 EUR + vydavky za pracu a zaslepenie EGR, nech to bude 800 EUR. Budem len rad, ked za tuto cenu budem mat opat svojho fungujuceho Volvika. Vsetky komenty su vitane. Dakujem hosani
Zacinam si mysliet, ze kupa Volvika bola chyba Neviem co si o tom mam mysliet. Ako viem, ze toto sa moze stat pri kazdom diesly a nie som jediny s tymto problemom. Zajtra budem mudrejsi.
_________________
Jozi
Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater
Jozi
Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater
#10 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu
Nemáš díru v pístu?jguzik píše:Zdar hosani,
taaaakze. Ako kazdy piatok som sa chystal domov. Po prejdeni niekolkych metrov auto stratilo vykon, tak som zatiahol na kraj cesty, vypol, zapol a nic. Vykon stale chybal, otacky isli max do 3200. Zapocul som vsak take prasknutie z priestoru motora. Asi turbo, bohu zial. To v kratkosti. Stastie ze sa mi to stalo v piatok, lebo prave som sa vratil zo 100 km cesty. Bol som dnes za typkom co mi prehraval SW ked sa vyberal FAP filter. Zavada SW to na 100% nie je. Dal mi tam emulator FAP modulu. Po naslednej diagnostike vypisalo cudny error Particle Trap., comu nepripisujem velky vyznam, asi problem s emulatorom FAP. Co je zaujimavejsie, vypisalo mi problem s EGR. Kedze predtym tam bol prehravany SW, tak tu chybu asi nepoznalo. Po nahrati povodneho SW hned zahlasilo EGR problem. To by nebolo nic, keby som si dnes nevsimol, ze aj po kratkej ceste je cast turba neskutcne horuca a z motora pri vyssich otackach vychadza biely dym. Zacinam sa bat
Neviem, ale podla mojho skromneho odhadu je turbo v prdeli, pretlaca olej do sania a to sposobuje biely dym z vyfuku (ten dym je tam len vtedy ked su vyssie otacky, t.j. v momente ked zapne turbo). Zajtra idem do servisu, vyhodime turbo, pozrieme co s nim je, zaslepime EGR (pocul som ze na 1.6 HDi sa vraj zaslepit neda, neviem preco by sa to nedalo). A este mi aj zerie olej. Isiel som z Kosic do Presova a naspat a zozralo mi to polovicku oleja Je mozne, ze to zere turbo? Po otvoteni veka motora, motor bol neskutocne horuci. Cize neviem, ale bud odislo aj olejove cerpadlo, alebo je tam ovela vaznejsia zavada, ktoru si ja logicky vysvetlit uz neviem. Turbo si viem zohnat za cca 350 EUR (garret), olejove cerpadlo 250 EUR + vydavky za pracu a zaslepenie EGR, nech to bude 800 EUR. Budem len rad, ked za tuto cenu budem mat opat svojho fungujuceho Volvika. Vsetky komenty su vitane. Dakujem hosani
Zacinam si mysliet, ze kupa Volvika bola chyba Neviem co si o tom mam mysliet. Ako viem, ze toto sa moze stat pri kazdom diesly a nie som jediny s tymto problemom. Zajtra budem mudrejsi.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 118
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Košice & Trebišov, Slovakoland
- Vůz: Mercedes R350, V6, 195kW
#11 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu
fuuuh...dira v pistu... takuto otazku som necakal to by musela ist hlava dolu a to som este neskusal. uvidim, pozriem turbo, ale otazka je, je to realne, ze diera v pieste moze sposobovat taketo problemy? druha otazka je, ako sa tam ta diera vyskytne?
_________________
Jozi
Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater
Jozi
Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater
#12 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu
Vadný vstřikovač(bílý kouř)jguzik píše:fuuuh...dira v pistu... takuto otazku som necakal to by musela ist hlava dolu a to som este neskusal. uvidim, pozriem turbo, ale otazka je, je to realne, ze diera v pieste moze sposobovat taketo problemy? druha otazka je, ako sa tam ta diera vyskytne?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 118
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Košice & Trebišov, Slovakoland
- Vůz: Mercedes R350, V6, 195kW
#13 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu
martinopel píše:Vadný vstřikovač(bílý kouř)jguzik píše:fuuuh...dira v pistu... takuto otazku som necakal to by musela ist hlava dolu a to som este neskusal. uvidim, pozriem turbo, ale otazka je, je to realne, ze diera v pieste moze sposobovat taketo problemy? druha otazka je, ako sa tam ta diera vyskytne?
tak to si ma nepotesil... no nic, necham skontrolovat vstreky. asi sa pomaly naplna najhorsi scenar...
_________________
Jozi
Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater
Jozi
Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater
#14 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu
Nechej změřit tlaky,nebo to dotáhni ke mě.jguzik píše:
tak to si ma nepotesil... no nic, necham skontrolovat vstreky. asi sa pomaly naplna najhorsi scenar...
Naposledy upravil(a) GDPR_user dne 28 kvě 2012 22:11, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 118
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Košice & Trebišov, Slovakoland
- Vůz: Mercedes R350, V6, 195kW
#15 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu
necham zmerat tie trysky. Tahat auto tak daleko by bolo asi dost nakladne, neviem ani ako by som ho tam dotiahol. Rozmyslam, ze to auto predam, pokial sa potvrdi, ze je problem s tryskami. Nemam 2000 eur na nove trysky. Mozno som trafil blby kus, ale toto som od volva necakal. Vsade sa ospevuje jeho kvalita. Holt, nadej umira posledni... Kazdopadne dakujem za odpoved, opat som sa nieco naucil.martinopel píše:Nechej změřit vstřiky,nebo to dotáhni ke mě.jguzik píše:
tak to si ma nepotesil... no nic, necham skontrolovat vstreky. asi sa pomaly naplna najhorsi scenar...
_________________
Jozi
Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater
Jozi
Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 733
- Registrován: 15 roků
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
- Kontaktovat uživatele:
#16 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu
Nj, tak to sis to auto měl ale koupit s volvím motorem a to ani nemluvim o tom, že vlastně ani to auto jako takový vlastně není tak docela uplný volvojguzik píše: Mozno som trafil blby kus, ale toto som od volva necakal. Vsade sa ospevuje jeho kvalita.
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
#17 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu
Omlouvám se ,mělo být nechej změřit tlaky ve válcích
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 118
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Košice & Trebišov, Slovakoland
- Vůz: Mercedes R350, V6, 195kW
#18 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu
Znacka Volvo bola pre mna vzdy stelesnenim dokonalosti. A nemyslim si, ze vopchat si pod kapotu Peugeot motor je posun k lepsiemu. Proste ked Volvo dokazalo kedysi vyrabat kvalitne motory (P.S. - malo volvo vobec niekedy svoj vlastny motor?), preco to nedokaze dnes? Volvo som bral ako poslednu bastu kvality, ale asi som sa mylil. Proste ma sklamalo, ze aj s Volvom to ide dolu vodou. To uz aby si clovek nekupil ziadne auto. A reci typu, ze do kazdeho auta treba vrazat su len kecy Pre mna bol vrchol drzosti, ked v autorizovanom servise NEVEDELI kde je chyba, len skusali, ze co to moze asi byt. Autorizak pracuje pod zastitou automobilky. A pripada mi blbe, ked samotny vyrobca si nevie rady s tym, co vytvoril. Uvidime zajtra. Mozno to naozaj bude len jeden debilny vstrek alebo blbe turbo a auto pojde ako najate, ale jaksi tomu ani sam nedokazem uverit. Ale dakujem za nazor cenim si to.Ing.Magor píše:Nj, tak to sis to auto měl ale koupit s volvím motorem a to ani nemluvim o tom, že vlastně ani to auto jako takový vlastně není tak docela uplný volvojguzik píše: Mozno som trafil blby kus, ale toto som od volva necakal. Vsade sa ospevuje jeho kvalita.
_________________
Jozi
Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater
Jozi
Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 118
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Košice & Trebišov, Slovakoland
- Vůz: Mercedes R350, V6, 195kW
#19 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu
nemas se zaco omlouvat Zajtra odnesiem Volvika do servisu, vyberieme turbo, chcem ho vidiet ako vyzera, potom necham skontrolovat vstrekovace a uvidime. Ak si to vyziada nakladnejsiu opravu, tak ho predam. Nechcem mat auto, ktore by som soferoval so strachom, co sa moze "posrat" najblizsie. Kazdopadne dam vediet ako tato cela story dopadla. A ospravedlnujem sa vsetkym, ktorych som svojimi nazormi na Volvo ako automobilku urazil. Nebolo to cielom.martinopel píše:Omlouvám se ,mělo být nechej změřit tlaky ve válcích
_________________
Jozi
Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater
Jozi
Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 733
- Registrován: 15 roků
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
- Kontaktovat uživatele:
#20 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu
Volvo mělo a má spoustu vlastních motorůjguzik píše: (P.S. - malo volvo vobec niekedy svoj vlastny motor?)
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
#21 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu
Jak to tak čtu,asi by bylo nejlépe,vykašlat se na servis a rovnou to dovézt tady.Možná by sis tím ušetřil spoustu peněz.jguzik píše:nemas se zaco omlouvat Zajtra odnesiem Volvika do servisu, vyberieme turbo, chcem ho vidiet ako vyzera, potom necham skontrolovat vstrekovace a uvidime. Ak si to vyziada nakladnejsiu opravu, tak ho predam. Nechcem mat auto, ktore by som soferoval so strachom, co sa moze "posrat" najblizsie. Kazdopadne dam vediet ako tato cela story dopadla. A ospravedlnujem sa vsetkym, ktorych som svojimi nazormi na Volvo ako automobilku urazil. Nebolo to cielom.martinopel píše:Omlouvám se ,mělo být nechej změřit tlaky ve válcích
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 118
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Košice & Trebišov, Slovakoland
- Vůz: Mercedes R350, V6, 195kW
#22 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu
jak to tak čtu,asi by bylo nejlépe,vykašlat se na servis a rovnou to dovézt tady.Možná by sis tím ušetřil spoustu peněz.[/quote]
ahoj. Dakujem za pomoc. No, dnes rano som bol u kamosa v servise. Vybrali sme turbo a lopatky uplne zaseknute, nedalo sa ni pretocit. Uz viem, preco asi stracal vykon. Niekedy pocas jazdy sa lopatky zasekli, vtedy stratil motor vykon. Teraz, ked sa lopatky zopsuli uz uplne, tak logicky vykon ziadny. Ked sme dali dole sanie z turba, vytieklo trosku oleja, cize tam mam ten chybajuci olej - preto aj ten biely dym. Objednal som repasovane turbo priamo od garretu za 500 EUR + EGR ventil za 300, lebo ten tiez vyhadzuje chybu. Zajtra by to malo byt vsetko poskladane. Len som uplne zmateny tym bielym dymom. Co clovek to nazor. Jedni hovoria, ze voda v nafte, druhy, ze malo nafty - chytene vstreky, ale mne sedi najviac verzia, ze olej co tahalo turbo bol pretlacany do sania a preto len pri vacsich zaberoch isiel z vyfuku biely dym. Uvidime. Necham este premerat vstreky aby som vedel na com som. Origo repasovane vstreky su o polovicu lacnejsie a ak bude treba, nebudem tam pchat nove vstreky, co stoja 360 EUR za kus, lebo pri kvalite nasej nafty a pri zohladneni ceny noveho vstreku to nema zmysel.
Celkovy dojem, nechce sa mi verit ze by cely tento problem bol sposobeny turbom s sucinnosti s EGR, ale ak ano, tak budem len rad. No co uz. Som o skusenost bohatsi a aj vdaka tomuto foru som sa dozvedel vela veci, ktore ma priviedli k tomuto, dufam, spravnemu a konecnemu rieseniu mojho problemu s Volvikom. Keby problem pretrvaval, asi si urobim vylet za Martinopelom
ahoj. Dakujem za pomoc. No, dnes rano som bol u kamosa v servise. Vybrali sme turbo a lopatky uplne zaseknute, nedalo sa ni pretocit. Uz viem, preco asi stracal vykon. Niekedy pocas jazdy sa lopatky zasekli, vtedy stratil motor vykon. Teraz, ked sa lopatky zopsuli uz uplne, tak logicky vykon ziadny. Ked sme dali dole sanie z turba, vytieklo trosku oleja, cize tam mam ten chybajuci olej - preto aj ten biely dym. Objednal som repasovane turbo priamo od garretu za 500 EUR + EGR ventil za 300, lebo ten tiez vyhadzuje chybu. Zajtra by to malo byt vsetko poskladane. Len som uplne zmateny tym bielym dymom. Co clovek to nazor. Jedni hovoria, ze voda v nafte, druhy, ze malo nafty - chytene vstreky, ale mne sedi najviac verzia, ze olej co tahalo turbo bol pretlacany do sania a preto len pri vacsich zaberoch isiel z vyfuku biely dym. Uvidime. Necham este premerat vstreky aby som vedel na com som. Origo repasovane vstreky su o polovicu lacnejsie a ak bude treba, nebudem tam pchat nove vstreky, co stoja 360 EUR za kus, lebo pri kvalite nasej nafty a pri zohladneni ceny noveho vstreku to nema zmysel.
Celkovy dojem, nechce sa mi verit ze by cely tento problem bol sposobeny turbom s sucinnosti s EGR, ale ak ano, tak budem len rad. No co uz. Som o skusenost bohatsi a aj vdaka tomuto foru som sa dozvedel vela veci, ktore ma priviedli k tomuto, dufam, spravnemu a konecnemu rieseniu mojho problemu s Volvikom. Keby problem pretrvaval, asi si urobim vylet za Martinopelom
_________________
Jozi
Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater
Jozi
Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 118
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Košice & Trebišov, Slovakoland
- Vůz: Mercedes R350, V6, 195kW
#23 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu
neviem ci malo, ale vies, kazdy hovori inak. Kopa ludi mi hovori, ze kupa volva bola blbost, lebo tam je uz iny motor, a aj stare volva mali Audi alebo Renault motory (2.5 TDI), neviem co je na tom pravdy. Neviem ake motory napr. montuju do novych XC60/XC90? V starych boli asi tie audi mtory, ci?Ing.Magor píše:Volvo mělo a má spoustu vlastních motorůjguzik píše: (P.S. - malo volvo vobec niekedy svoj vlastny motor?)
_________________
Jozi
Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater
Jozi
Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3674
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#24 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu
Jo tak, ty se bavíš o nafťácích a ne o motorech Obecně naftový pětiválce krom starých 2,5TDI (od audi) jsou volváckýjguzik píše: neviem ci malo, ale vies, kazdy hovori inak. Kopa ludi mi hovori, ze kupa volva bola blbost, lebo tam je uz iny motor, a aj stare volva mali Audi alebo Renault motory (2.5 TDI), neviem co je na tom pravdy. Neviem ake motory napr. montuju do novych XC60/XC90? V starych boli asi tie audi mtory, ci?
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 118
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Košice & Trebišov, Slovakoland
- Vůz: Mercedes R350, V6, 195kW
#25 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu
tak tak Naftaci sorry ze som sa nevyjadril jasne. Ale vzdy som obdivoval Volvo XC90 4.4 benzin motor Lebo podla mojej skromnej mienky na benzine je toho ovela menej co sa moze pokazit ako na diesly. Co sa tyka mojho problemu, viem ze so msi ciastocne aj ja na vine, lebo nemozem cakat od auta, ktore prve 4 roky jazdi bez problemov a az potom sa zacne kazit a ked ho ja zoberem akurat v tom 4tom roku, ze pojde ako hodinky. Holt, menil som na nom rozvody, vsetky filtre, teraz turbo + egr, uz zostavaju len vstreky. No uvidime, ako sa odvdaci nas rodinny Volvik Verim, ze dlhym a bezstarostnym posobenim na nasich cestach. Len ma trosku zarazilo, ze Volvo si dava pod kapotu peugeot motory. Neviem na kolko su spolahlive ale vacsina mechanikov, co poznam mi hovori, ze som kupil hlupost, lebo pod kapotou je francuz... No neviem. Tym velmi nepomahaju mojej psychike a pocitu, ale co uz. Hlavne, ze jeden z tych mechanikov co mi to vravel, ma stary peugeot 406 . Predtym mal BMW. Zda sa mi cudne, ze na jednej strane tieto motory, resp. automobilku zatracuje a na druhej strane vymenil BMW za peugeot ale co uz..yoby píše:Jo tak, ty se bavíš o nafťácích a ne o motorech Obecně naftový pětiválce krom starých 2,5TDI (od audi) jsou volváckýjguzik píše: neviem ci malo, ale vies, kazdy hovori inak. Kopa ludi mi hovori, ze kupa volva bola blbost, lebo tam je uz iny motor, a aj stare volva mali Audi alebo Renault motory (2.5 TDI), neviem co je na tom pravdy. Neviem ake motory napr. montuju do novych XC60/XC90? V starych boli asi tie audi mtory, ci?
_________________
Jozi
Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater
Jozi
Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek