S40 2.0T netáhne + přední brzdy
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 306
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rejvíz
- Vůz: XC70 D5 AWD my11
- Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
- Kontaktovat uživatele:
#1 S40 2.0T netáhne + přední brzdy
Zdravím lidi..
poslední dobou mám pocit, že turbo tlačí o kus později, než bylo běžné.. cca až ve 3400 ot/min a později.. blb jsem se dlouho nepodíval na olej a chybělo mi kousek pod ryskou.. asi 2mm.. nikdy mi ale kontrolka mazání ani neproblikla.. nevím, jestli to mohlo mít vliv.. před dolitím oleje to vypadalo, že to táhne až ve 4000.. pak se to zase zlepšilo.. možná to táhne líp i kolem 2000 ot., ve 3500 to zabere slušně.. no.. byl jsem zvyklý na tah "vocpodu". Turbo je v háji?
Zkusil jsem zrychlení.. je to asi za 10s.. (dřív za necelých - což se mi tak nějak potvrdilo..
Filtry a olej měněny před 18 tis. km. Svíčky ani ne před rokem.
A dál.. už jsem to tu hledal, ale na S40 se to nikomu nepovedlo.. vypadá to, že se mi zasekl palivoměr... Už jednou se mi stalo, že když jsem jel z Krnova na Rejvíz, chtěl jsem tankovat až v polsku, ale dojezd jsem měl jen 30 km, tak jsem na poslední pumpě nabral 5 litrů, ale dojezd říkal to samé a hladové oko svítilo.. Po vypnutí a zapnutí motoru to bylo už ok.
V sobotu jsem bral plnou a pak v neděli zase, tentokrát až po špunt - jako úplně úplně plnou! (V polsku na 34kč - ještě aby ne.) Nastartoval jsem a vidím, že palivoměr je dvě čárky pod maximem.. vypnul jsem, zapnul klíček.. a stojí tam pořád.. ujel jsem cca 250km a pořád je stejně.. několikrát jsem to zkoušel vypnout, bouchnout do palubky.. nic.. kurnik.. se mi to nějak sype..
třetí věc.. na podzim jsem měnil kotouče i obložení.. nejdražší co měli.. aby se mi zase nezvlnili.. a co se stalo za 6 měsíců? klepe se to při brždění jak ratlík.. nemůžu říct, že bych nějak brzdy přetěžoval, jak prase nejezdím - (8,0 - 8,5 l/100km).. nemůže v tom být nějaká křivota? nějaká vůle co brousí kotouč? Asi před třemi týdny se mi ozval pravý spodní čep.. nevím, jestli to má vliv.. spíš je to při brždění víc slyšet.. ale kurnik.. nové kotouče...? nemoc S40?
díky za eventuelní pomoc..
poslední dobou mám pocit, že turbo tlačí o kus později, než bylo běžné.. cca až ve 3400 ot/min a později.. blb jsem se dlouho nepodíval na olej a chybělo mi kousek pod ryskou.. asi 2mm.. nikdy mi ale kontrolka mazání ani neproblikla.. nevím, jestli to mohlo mít vliv.. před dolitím oleje to vypadalo, že to táhne až ve 4000.. pak se to zase zlepšilo.. možná to táhne líp i kolem 2000 ot., ve 3500 to zabere slušně.. no.. byl jsem zvyklý na tah "vocpodu". Turbo je v háji?
Zkusil jsem zrychlení.. je to asi za 10s.. (dřív za necelých - což se mi tak nějak potvrdilo..
Filtry a olej měněny před 18 tis. km. Svíčky ani ne před rokem.
A dál.. už jsem to tu hledal, ale na S40 se to nikomu nepovedlo.. vypadá to, že se mi zasekl palivoměr... Už jednou se mi stalo, že když jsem jel z Krnova na Rejvíz, chtěl jsem tankovat až v polsku, ale dojezd jsem měl jen 30 km, tak jsem na poslední pumpě nabral 5 litrů, ale dojezd říkal to samé a hladové oko svítilo.. Po vypnutí a zapnutí motoru to bylo už ok.
V sobotu jsem bral plnou a pak v neděli zase, tentokrát až po špunt - jako úplně úplně plnou! (V polsku na 34kč - ještě aby ne.) Nastartoval jsem a vidím, že palivoměr je dvě čárky pod maximem.. vypnul jsem, zapnul klíček.. a stojí tam pořád.. ujel jsem cca 250km a pořád je stejně.. několikrát jsem to zkoušel vypnout, bouchnout do palubky.. nic.. kurnik.. se mi to nějak sype..
třetí věc.. na podzim jsem měnil kotouče i obložení.. nejdražší co měli.. aby se mi zase nezvlnili.. a co se stalo za 6 měsíců? klepe se to při brždění jak ratlík.. nemůžu říct, že bych nějak brzdy přetěžoval, jak prase nejezdím - (8,0 - 8,5 l/100km).. nemůže v tom být nějaká křivota? nějaká vůle co brousí kotouč? Asi před třemi týdny se mi ozval pravý spodní čep.. nevím, jestli to má vliv.. spíš je to při brždění víc slyšet.. ale kurnik.. nové kotouče...? nemoc S40?
díky za eventuelní pomoc..
Naposledy upravil(a) konstantinos.cz dne 27 dub 2012 10:28, celkem upraveno 1 x.
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
#2 S40 2.0T zaseklý palivoměr + netáhne + přední brzdy
No jo to se občas stane.Nemáš náhodou ATE?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 306
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rejvíz
- Vůz: XC70 D5 AWD my11
- Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
- Kontaktovat uživatele:
#3 S40 2.0T zaseklý palivoměr + netáhne + přední brzdy
nene.. ATE ne..
nemůže tam být nějaký problém jako je u oktávek? nevím přesně, ale něco je tam křivé a proto se kotouč na jedné straně zbrousí a pak háže.. nezvlní, zbrousí..
nemůže být ten kotouč křivě nasazený na náboji?
nemůže tam být nějaký problém jako je u oktávek? nevím přesně, ale něco je tam křivé a proto se kotouč na jedné straně zbrousí a pak háže.. nezvlní, zbrousí..
nemůže být ten kotouč křivě nasazený na náboji?
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
#4 S40 2.0T zaseklý palivoměr + netáhne + přední brzdy
Tak snad jste změřili házivost ne???konstantinos.cz píše:nene.. ATE ne..
nemůže tam být nějaký problém jako je u oktávek? nevím přesně, ale něco je tam křivé a proto se kotouč na jedné straně zbrousí a pak háže.. nezvlní, zbrousí..
nemůže být ten kotouč křivě nasazený na náboji?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 306
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rejvíz
- Vůz: XC70 D5 AWD my11
- Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
- Kontaktovat uživatele:
#5 S40 2.0T zaseklý palivoměr + netáhne + přední brzdy
ne,, kdy? nebyl jsem s tím v servisu.. proč taky.. ?? hází to? hází.. to nepotřebuju měřit..
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
#6 S40 2.0T zaseklý palivoměr + netáhne + přední brzdy
No tak nechápu co tady chceš.konstantinos.cz píše:ne,, kdy? nebyl jsem s tím v servisu.. proč taky.. ?? hází to? hází.. to nepotřebuju měřit..
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 306
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rejvíz
- Vůz: XC70 D5 AWD my11
- Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
- Kontaktovat uživatele:
#7 S40 2.0T zaseklý palivoměr + netáhne + přední brzdy
no... co chci? ptám se, jestli je možné, že to není kotoučema..
pak jsem se ptal na turbo a na palivoměr...
ale díky za pomoc
pak jsem se ptal na turbo a na palivoměr...
ale díky za pomoc
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
#8 S40 2.0T zaseklý palivoměr + netáhne + přední brzdy
hází to? hází.. to nepotřebuju měřit..konstantinos.cz píše:no... co chci? ptám se, jestli je možné, že to není kotoučema..
pak jsem se ptal na turbo a na palivoměr...
ale díky za pomoc
Trošku si protiřečíš.Tak neměř a vyměň kotouče.Když to uděláš dobře tak ti to třebas ani nebude možná házet.Co zajet do servisu?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 306
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rejvíz
- Vůz: XC70 D5 AWD my11
- Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
- Kontaktovat uživatele:
#9 S40 2.0T zaseklý palivoměr + netáhne + přední brzdy
no jasně že to hází..
jako.. dělám to na každém svém autě, ale ... nasadit kotouče jde blbě?
neříkám, že všechno znám a umím, ale tohle mě nenapadlo
jako.. dělám to na každém svém autě, ale ... nasadit kotouče jde blbě?
neříkám, že všechno znám a umím, ale tohle mě nenapadlo
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#10 S40 2.0T zaseklý palivoměr + netáhne + přední brzdy
Ad oktavky...http://www.elit.cz/Files/ObrazkyPModdeleni/Podvozek/VibraceOCTAVIA/OctaviaI.hazivostkotoucu.pdfkonstantinos.cz píše:nemůže tam být nějaký problém jako je u oktávek? nevím přesně, ale něco je tam křivé a proto se kotouč na jedné straně zbrousí a pak háže.. nezvlní, zbrousí..
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 306
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rejvíz
- Vůz: XC70 D5 AWD my11
- Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
- Kontaktovat uživatele:
#11 S40 2.0T zaseklý palivoměr + netáhne + přední brzdy
jo jo.. díky.... to je ono.. to jsem kdysi kdesi četl..tomasss píše:Ad oktavky...http://www.elit.cz/Files/ObrazkyPModdeleni/Podvozek/VibraceOCTAVIA/OctaviaI.hazivostkotoucu.pdfkonstantinos.cz píše:nemůže tam být nějaký problém jako je u oktávek? nevím přesně, ale něco je tam křivé a proto se kotouč na jedné straně zbrousí a pak háže.. nezvlní, zbrousí..
házivost náboje jsem teda nikdy neměřil.. no.. asi budu muset..
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12086
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#12 S40 2.0T zaseklý palivoměr + netáhne + přední brzdy
Nejjednodušší a nejlevnější je stáhnout to trochu smirkem, jak destičky tak kotouče. Ono to totiž nemusí házet kuli křivýmu kotouři, ale kuli vibraci destiček na kotouči, kterej se, pokud s tim jezdíš, až následně zkřiví.
Zamrzlej plovák, jedině vyndat a rozhejbat. Kdyby byl někde prcák, tak to bude lítat na plnou, nebo na nulu (nevim jak je to se zemí a plusem na tvym modelu).
Ten olej a turbo může spolu souviset, shoď hadici do mezichladiče a jukni do toho, kolik tam máš oleje. Přitom zkus prstíkem vůli na turbu. Za studena tam opravdu uplně malá bejt může, ale kolik je malá, číslo po mě nechtěj
Zamrzlej plovák, jedině vyndat a rozhejbat. Kdyby byl někde prcák, tak to bude lítat na plnou, nebo na nulu (nevim jak je to se zemí a plusem na tvym modelu).
Ten olej a turbo může spolu souviset, shoď hadici do mezichladiče a jukni do toho, kolik tam máš oleje. Přitom zkus prstíkem vůli na turbu. Za studena tam opravdu uplně malá bejt může, ale kolik je malá, číslo po mě nechtěj
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 306
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rejvíz
- Vůz: XC70 D5 AWD my11
- Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
- Kontaktovat uživatele:
#13 S40 2.0T zaseklý palivoměr + netáhne + přední brzdy
tyjo turba jsou pro mně novinka.... díky.. v turbu má nějaký olej být? jako vím, že se turbo maže olejem, ale.. kolik tam toho má být? a co tím poznám?
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5110
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
- It’s my birthday
#14 S40 2.0T zaseklý palivoměr + netáhne + přední brzdy
To je jak o silvestru.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12086
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#15 S40 2.0T zaseklý palivoměr + netáhne + přední brzdy
Turbo je chlazený a mazaný olejem na kluznym ložisku. (teda ty co sem viděl)
No a když turbo umře, tak ten olej se místo návratu zpátky do mazacího okruhu cpe do sání. Takže turbo od oleje být nesmí, pokud je, je KO.
To jsou ta krásná videa, kdy tédéý vytáhneš klíček ze zapalování a ono furt běží a přitom hulí jak parní lokotiva.
No a když turbo umře, tak ten olej se místo návratu zpátky do mazacího okruhu cpe do sání. Takže turbo od oleje být nesmí, pokud je, je KO.
To jsou ta krásná videa, kdy tédéý vytáhneš klíček ze zapalování a ono furt běží a přitom hulí jak parní lokotiva.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 306
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rejvíz
- Vůz: XC70 D5 AWD my11
- Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
- Kontaktovat uživatele:
#16 S40 2.0T zaseklý palivoměr + netáhne + přední brzdy
no to si ještě počkáš.. turbo jsem nikdy na živo v autě neviděl.. tak já nevím.. no..
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 306
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rejvíz
- Vůz: XC70 D5 AWD my11
- Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
- Kontaktovat uživatele:
#17 S40 2.0T zaseklý palivoměr + netáhne + přední brzdy
jo tohle , to jsem párkrát viděl.. tak teď už tomu rozumím.. ta část co má tlačit vzduch musí být čistá , na to mrknu.. díkyUrvanej píše:Turbo je chlazený a mazaný olejem na kluznym ložisku. (teda ty co sem viděl)
No a když turbo umře, tak ten olej se místo návratu zpátky do mazacího okruhu cpe do sání. Takže turbo od oleje být nesmí, pokud je, je KO.
To jsou ta krásná videa, kdy tédéý vytáhneš klíček ze zapalování a ono furt běží a přitom hulí jak parní lokotiva.
palivoměr zkusím rozhýbat.. třeba s tím nějak pohne nějaký hrbol, až benzínu ubyde..
BTW: nestačí dát rychlost a zabrzdit to? )
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 111
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo V40 1.9D 85kW 2003
- Kontaktovat uživatele:
#18 S40 2.0T zaseklý palivoměr + netáhne + přední brzdy
U turbomotoru neměnit olej 18 tisic km?
_________________
Je: Volvo V40 1.9D 85kW r.v. 2003 - Vovín
Bylo: Volvo V40 1.6 r.v. 1998 - Vovve - v blinkavě červené barvě
Bylo: Volvo 850 T5 r.v. 1995 v měřítku 1/43
Je: Volvo V40 1.9D 85kW r.v. 2003 - Vovín
Bylo: Volvo V40 1.6 r.v. 1998 - Vovve - v blinkavě červené barvě
Bylo: Volvo 850 T5 r.v. 1995 v měřítku 1/43
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 306
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rejvíz
- Vůz: XC70 D5 AWD my11
- Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
- Kontaktovat uživatele:
#19 S40 2.0T zaseklý palivoměr + netáhne + přední brzdy
VOLVO říká: dobrý
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3674
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#20 S40 2.0T zaseklý palivoměr + netáhne + přední brzdy
tak jestli to nahopsáš po městě, tak Volvo servis bude mít kšeftkonstantinos.cz píše:VOLVO říká: dobrý
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 306
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rejvíz
- Vůz: XC70 D5 AWD my11
- Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
- Kontaktovat uživatele:
#21 S40 2.0T zaseklý palivoměr + netáhne + přední brzdy
nééé.. Praha - Jeseník, po Městě tak 10-15%yoby píše:tak jestli to nahopsáš po městě, tak Volvo servis bude mít kšeftkonstantinos.cz píše:VOLVO říká: dobrý
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 147
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70II T5
#22 S40 2.0T zaseklý palivoměr + netáhne + přední brzdy
tak ty brzdy mám to samé:( kopaly, před půl rokem výměna, měsíc klid a koupou zase (snad jeste víc než před výměnou), samozřejmě když se na to dupne (kritické brždění) tak brzdí dobře a ani to kopání není citít, ale při běžném brždění je to peklo.
Palivoměr i turbo naštěstí OK, při 2500 i po třech letech mého vlastnictví stále trhá volant z ruky a mohutně si odhvízdává blowoff:D
Palivoměr i turbo naštěstí OK, při 2500 i po třech letech mého vlastnictví stále trhá volant z ruky a mohutně si odhvízdává blowoff:D
_________________
bylo:S40 T4 r97, S60T5 184kw r02, V70II 2.0T 132Kw r02, S80II T6 i V8
Je: V70 II T5
bylo:S40 T4 r97, S60T5 184kw r02, V70II 2.0T 132Kw r02, S80II T6 i V8
Je: V70 II T5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 306
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rejvíz
- Vůz: XC70 D5 AWD my11
- Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
- Kontaktovat uživatele:
#23 S40 2.0T zaseklý palivoměr + netáhne + přední brzdy
no.. šťastný člověk..
taky se chovám k turbu jak k vlastnímu dítěti.. nechávám dochlazovat, studené netočím atd.atd..
oleje filtry vyměněny, zkontrolovány všechny hadice, hadičky, podtlaky a nic děravého jsem nenašel.. turbo zabírá, je slyšet jak houká, ale "nějak míň".. že bych si na to "zvykl" se mi nezdá..
jde nějak někde změřit tlak turba? jestli je vše ok?
palivoměr mi při minulé jízdě normálně ukazoval.. a teď v sobotu jsem byl natankovat v polsku (za 34,8), ujel cca 150km a v pondělí jsem tankoval znovu, aby mi to vydrželo z rejvízu do prahy i zpátky plnou.. odjíždím od benzínky a ejhle.. palivoměr je zase dva dílky pod.. no.. snad se to zas pohne..
ptal jsem se na ty přední brzdy ve volvu a pan Nedbal mi prozradil, že 40tky jsou na tohle choulostivé.. musí se dokonale očistit styčné plochy, hlavně kolem šroubů.. pak se nestává to, co se stalo mně.. takže asi to rozeberu, chvilku se budu jebat s čištěním náboje, a zkusím.. když tak nechám stáhnout kotouče..
zvláštní je, že ten problém co jsem měl s volnoběhem zmizel..
mimochodem - na podzim, po výměně ložiska uložení levého tlumiče mi to začalo táhnout lehce doprava.. v sobotu jsem měnil spodní pravý čep a ložisko uložení pravého tlumiče.. nechal jsem udělat geometrii a furt mi ta potvora táhne doprava.. prý to je 1° odklon na pravém předním.. shit..
taky se chovám k turbu jak k vlastnímu dítěti.. nechávám dochlazovat, studené netočím atd.atd..
oleje filtry vyměněny, zkontrolovány všechny hadice, hadičky, podtlaky a nic děravého jsem nenašel.. turbo zabírá, je slyšet jak houká, ale "nějak míň".. že bych si na to "zvykl" se mi nezdá..
jde nějak někde změřit tlak turba? jestli je vše ok?
palivoměr mi při minulé jízdě normálně ukazoval.. a teď v sobotu jsem byl natankovat v polsku (za 34,8), ujel cca 150km a v pondělí jsem tankoval znovu, aby mi to vydrželo z rejvízu do prahy i zpátky plnou.. odjíždím od benzínky a ejhle.. palivoměr je zase dva dílky pod.. no.. snad se to zas pohne..
ptal jsem se na ty přední brzdy ve volvu a pan Nedbal mi prozradil, že 40tky jsou na tohle choulostivé.. musí se dokonale očistit styčné plochy, hlavně kolem šroubů.. pak se nestává to, co se stalo mně.. takže asi to rozeberu, chvilku se budu jebat s čištěním náboje, a zkusím.. když tak nechám stáhnout kotouče..
zvláštní je, že ten problém co jsem měl s volnoběhem zmizel..
mimochodem - na podzim, po výměně ložiska uložení levého tlumiče mi to začalo táhnout lehce doprava.. v sobotu jsem měnil spodní pravý čep a ložisko uložení pravého tlumiče.. nechal jsem udělat geometrii a furt mi ta potvora táhne doprava.. prý to je 1° odklon na pravém předním.. shit..
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
#24 S40 2.0T zaseklý palivoměr + netáhne + přední brzdy
Nechápu.konstantinos.cz píše: ptal jsem se na ty přední brzdy ve volvu a pan Nedbal mi prozradil, že 40tky jsou na tohle choulostivé.. musí se dokonale očistit styčné plochy, hlavně kolem šroubů.. pak se nestává to, co se stalo mně..
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 306
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rejvíz
- Vůz: XC70 D5 AWD my11
- Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
- Kontaktovat uživatele:
#25 S40 2.0T zaseklý palivoměr + netáhne + přední brzdy
no.. ironie?martinopel píše:Nechápu.konstantinos.cz píše: ptal jsem se na ty přední brzdy ve volvu a pan Nedbal mi prozradil, že 40tky jsou na tohle choulostivé.. musí se dokonale očistit styčné plochy, hlavně kolem šroubů.. pak se nestává to, co se stalo mně..
pokud ne, tak mezi nabojem a kotoucem to musí být rovné.. logické.. pro někoho novinka..
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek