Zadřený motor
- Autor
- Zpráva
#1 Zadřený motor
Čaute, včera jsem taťkovi prorazil vanu, jenže jsem o tom nevěděl a on s autem jel do práce a zadřel motor. Poslali by ste mě prosím někdo stránku, kde bych sehnal motor na Volvo V40 75 kw. Děkuji za případné odkazy.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12082
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#2 Zadřený motor
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3 Zadřený motor
ještě bych připojil pana Formánka http://www.polarcars.cz
a příště nejezdi po polích a radši si puč od kámoše kvartýr
a příště nejezdi po polích a radši si puč od kámoše kvartýr
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#4 Zadřený motor
Děkuju Vám moc!!! zkusim pohledat nějaky motor za dobrou cenu...a příště se vyhnu polním cestám
#5 Zadřený motor
Takže 1,9 DI??? ten budeš shánět těžko.vikistroj píše:Čaute, včera jsem taťkovi prorazil vanu, jenže jsem o tom nevěděl a on s autem jel do práce a zadřel motor. Poslali by ste mě prosím někdo stránku, kde bych sehnal motor na Volvo V40 75 kw. Děkuji za případné odkazy.
#6 Zadřený motor
jj 1.9 DI...taky zjišťuju nemužu nic najit, kdyby se ho někde našel tak prosím pošli. Já sem uplně zoufalý už.
#8 Zadřený motor
Jelikož tam nebyl olej tak se zadřelo kluzné ložisko na ojnici. Jestli by ste náhodou nevěděli zdali by to šlo zpravit nebo je prostě nutná výměna motoru. Děkuju za všechny rady
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#9 Zadřený motor
jasne ze sa to da spravit. Lenze nikdo pri zmysloch ti neurobi len vymenu daneho loziska. takze kluka na vybrus, a to je dnes uz umenie najst brusica co to urobi bezchybne... objednat loziska na 1. vybrus... hlavna neznama je to, ako na tom budu valce, piestne capy, vacka, turbo....
Skus si zohnat motorara, co by ti spravil rozborku (co nebude zdarma) a posudil ci to ma zmysel opravovat.
Inak sa cez bezny servis nedoplatis.
Skus si zohnat motorara, co by ti spravil rozborku (co nebude zdarma) a posudil ci to ma zmysel opravovat.
Inak sa cez bezny servis nedoplatis.
#10 Zadřený motor
Opravit to pochopitelně jde.Když tak tel na mne 775148152vikistroj píše:Jelikož tam nebyl olej tak se zadřelo kluzné ložisko na ojnici. Jestli by ste náhodou nevěděli zdali by to šlo zpravit nebo je prostě nutná výměna motoru. Děkuju za všechny rady
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12082
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#11 Zadřený motor
Nemá tohle náhodou čídlo hladiny oleje? Já jen že pokud jo, tak to neni ani tak chyba klučiny, ale i tatíka, že je slepejš
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#12 Zadřený motor
já jsem ráno rád, že doplachtim do práce, natož sledovat přístrojovkuUrvanej píše:Nemá tohle náhodou čídlo hladiny oleje? Já jen že pokud jo, tak to neni ani tak chyba klučiny, ale i tatíka, že je slepejš
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#13 Zadřený motor
a já plaším z každý kontrolky a chyby na PPC co se rozžne, byť by to byla kontrola světel.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
#14 Zadřený motor
No sorry ale když na mne řve červená kontrolka,tak mohu být ospalý jak chcu ale čumím co se děje.A pokud je to kontrolka mazání,tak ji určitě neignoruji.hayney píše:já jsem ráno rád, že doplachtim do práce, natož sledovat přístrojovkuUrvanej píše:Nemá tohle náhodou čídlo hladiny oleje? Já jen že pokud jo, tak to neni ani tak chyba klučiny, ale i tatíka, že je slepejš
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12082
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#15 Zadřený motor
Červená kontrolka mazání je druhá věc, ale fakt si myslim, že to má oranžovku na hladinu oleje...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#16 Zadřený motor
ale tak jo, přeháním, taky se děsím každé jiné barvy co je na přístrojovce
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 111
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo V40 1.9D 85kW 2003
- Kontaktovat uživatele:
#17 Zadřený motor
Kontrolka na mazání (tlak) je červená.
Také se děsím každé kontrolky, i oranžové, pokud to není mlhovka. Volvo se drží zatím bez kontrolky (vyjma toho, že mi jednou blikala při startu lambda a nešlo nastartovat), s Corsou jsem měl tu možnost jet ze Švédska do ČR s občasně svítící oranžovou kontrolkou - jak začla svítit, zasekl se mi plynový pedál a auto jelo na plný plyn.
Také se děsím každé kontrolky, i oranžové, pokud to není mlhovka. Volvo se drží zatím bez kontrolky (vyjma toho, že mi jednou blikala při startu lambda a nešlo nastartovat), s Corsou jsem měl tu možnost jet ze Švédska do ČR s občasně svítící oranžovou kontrolkou - jak začla svítit, zasekl se mi plynový pedál a auto jelo na plný plyn.
_________________
Je: Volvo V40 1.9D 85kW r.v. 2003 - Vovín
Bylo: Volvo V40 1.6 r.v. 1998 - Vovve - v blinkavě červené barvě
Bylo: Volvo 850 T5 r.v. 1995 v měřítku 1/43
Je: Volvo V40 1.9D 85kW r.v. 2003 - Vovín
Bylo: Volvo V40 1.6 r.v. 1998 - Vovve - v blinkavě červené barvě
Bylo: Volvo 850 T5 r.v. 1995 v měřítku 1/43
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek