ty jo to je sakra dobra cena:-) akorad koukam ze tlumice na v40 pred 2000r. jsou nejake levnejsi myslis ze v nich bude nejakej rozdil?vlado82 píše:2X tlumič pérování MONROE, plyno-kapalinový 1592,-
2x Pružina tlumiče pérování MONROE (MOSP0566, MO SP0566), zadní - VOLVO V40 Estate 1168,-
1X Rameno spodní RH (starší vrakoviště audivolvo) 800,-
3x Šroub pevnostní M12 stoupaní 1,5 pevnost 10.9 +matice samojistící 520,-
2X Doraz 2X prachovka (plast) - (škoda octavia zadní pro zadní tlumiče) 540,-
Krásnejch 4620,- + nějaký to poštovný to nepočítám vše jsem si ale dělal sám doma.
Pokud ti to ale půjde vše povolit nebudeš potřebovat rameno ani šrouby a hned jseš o 13 stovek níž.
Výměna zadních pružin
- Autor
- Zpráva
#26 Výměna zadních pružin
_________________
Volvo V40 1,9TDi 109kw 148HP r.2001
Volvo V40 1,9TDi 109kw 148HP r.2001
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 177
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: VOLVO
- Kontaktovat uživatele:
#27 Výměna zadních pružin
smidkeman:
tak to nedokážu říct zda je to stejné,(ale proč by nebylo??) ty tlumiče co mám jsou u zhora zmiňovaného prodejce takhle levné jinde tomu zas tak není a někde je to, že co jsem dal za dva je za jeden.
Nechápu že může mít někdo o 50% nižší cenu permanentně.
Jinak prý nejlepší jsou KAYABA (KYB) ale to jsem se dověděl jen od kluků v práci takže nic potvzeného. A ta cena je taky trochu jiná.
Já měl v hlavě MONROE moc značek neznám dřív byly nejlepší vůbec, ale snad to taková katastrofa nebude, když je berou automobilky jako originální díly do výroby.
Ale jedinej rozdíl byl v tom že ty původní co jsem tam měl byly průměrem jednou takový (to mně zarazilo) pružina je stejná.
Prý záleží na technologii každého tlumiče.
A tenčí tlumič bude to lepší - v tom původním, že byl tlustý, tak pružina i šoupala o tlumič, bylo tam tak jen půl cm. Teď je tam místa dost tak jako u jinejch aut.
tak to nedokážu říct zda je to stejné,(ale proč by nebylo??) ty tlumiče co mám jsou u zhora zmiňovaného prodejce takhle levné jinde tomu zas tak není a někde je to, že co jsem dal za dva je za jeden.
Nechápu že může mít někdo o 50% nižší cenu permanentně.
Jinak prý nejlepší jsou KAYABA (KYB) ale to jsem se dověděl jen od kluků v práci takže nic potvzeného. A ta cena je taky trochu jiná.
Já měl v hlavě MONROE moc značek neznám dřív byly nejlepší vůbec, ale snad to taková katastrofa nebude, když je berou automobilky jako originální díly do výroby.
Ale jedinej rozdíl byl v tom že ty původní co jsem tam měl byly průměrem jednou takový (to mně zarazilo) pružina je stejná.
Prý záleží na technologii každého tlumiče.
A tenčí tlumič bude to lepší - v tom původním, že byl tlustý, tak pružina i šoupala o tlumič, bylo tam tak jen půl cm. Teď je tam místa dost tak jako u jinejch aut.
_________________
V♂LV♂ XC70 D5 D5244T "05"
V♂LV♂ S40 i B4184S11 "07"
V♂LV♂ V40 TD D4192T1 "97"
VIDA - DICE k dispozici
V♂LV♂ XC70 D5 D5244T "05"
V♂LV♂ S40 i B4184S11 "07"
V♂LV♂ V40 TD D4192T1 "97"
VIDA - DICE k dispozici
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1667
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
#28 Výměna zadních pružin
Sorry, nemyslím to špatně, ale tlumič Monroe bych si dobrovolně na auto nedal ani zadarmo. Kup Kayaby, budeš spokojenej...řekne ti to každý.
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 177
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: VOLVO
- Kontaktovat uživatele:
#29 Výměna zadních pružin
Co je na nich tak špatnýho, že to říká každý??Lukaso píše:Sorry, nemyslím to špatně, ale tlumič Monroe bych si dobrovolně na auto nedal ani zadarmo. Kup Kayaby, budeš spokojenej...řekne ti to každý.
_________________
V♂LV♂ XC70 D5 D5244T "05"
V♂LV♂ S40 i B4184S11 "07"
V♂LV♂ V40 TD D4192T1 "97"
VIDA - DICE k dispozici
V♂LV♂ XC70 D5 D5244T "05"
V♂LV♂ S40 i B4184S11 "07"
V♂LV♂ V40 TD D4192T1 "97"
VIDA - DICE k dispozici
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1667
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
#30 Výměna zadních pružin
Hele z hlediska jejich funkce ti nepovím, protože to nejsem schopnej psoudit. Ale jsou nekvalitní - brzo odejdou a jsou hlučnývlado82 píše:Co je na nich tak špatnýho, že to říká každý??Lukaso píše:Sorry, nemyslím to špatně, ale tlumič Monroe bych si dobrovolně na auto nedal ani zadarmo. Kup Kayaby, budeš spokojenej...řekne ti to každý.
( a až přijde Kuba a ostatní tak nemyslím 4C , s tím už jsem se smířil ale obecně co jsem se kde ptal a co jsem řešil na D5 )
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
#31 Výměna zadních pružin
ja si tAKe rikam proc by to nemelo sedet je to stejne karoserie tak by to melo bejt stejne....no kouknu po nejakejch tech pruzinach a uvidim ja sem taky vetsinou videl tak kolem 1500 za kus a tlumice by snad meli bejt cajk takze asi jen dorazy a melo by to byt:) kazdopadne dikyvlado82 píše:smidkeman:
tak to nedokážu říct zda je to stejné,(ale proč by nebylo??) ty tlumiče co mám jsou u zhora zmiňovaného prodejce takhle levné jinde tomu zas tak není a někde je to, že co jsem dal za dva je za jeden.
Nechápu že může mít někdo o 50% nižší cenu permanentně.
Jinak prý nejlepší jsou KAYABA (KYB) ale to jsem se dověděl jen od kluků v práci takže nic potvzeného. A ta cena je taky trochu jiná.
Já měl v hlavě MONROE moc značek neznám dřív byly nejlepší vůbec, ale snad to taková katastrofa nebude, když je berou automobilky jako originální díly do výroby.
Ale jedinej rozdíl byl v tom že ty původní co jsem tam měl byly průměrem jednou takový (to mně zarazilo) pružina je stejná.
Prý záleží na technologii každého tlumiče.
A tenčí tlumič bude to lepší - v tom původním, že byl tlustý, tak pružina i šoupala o tlumič, bylo tam tak jen půl cm. Teď je tam místa dost tak jako u jinejch aut.
_________________
Volvo V40 1,9TDi 109kw 148HP r.2001
Volvo V40 1,9TDi 109kw 148HP r.2001
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 495
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Vůz: V40 B4184S2 černá metalíza? v70 B 5244 S
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
#32 Výměna zadních pružin
V únoru jsem zjistil,že mám prasklou levou zadní pružinu. Byl jsem s tím u kamaráda a dívali jsme se na to. Druhá byla v pohodě.
Teď jsem byl na výměně zadní pružiny a mechanik(kamarád) mi řekl ať vyměním obě a s tím i tlumiče. Tlumiče TR Sachs - 310842 ( http://www.eliteauto.cz/tlumeni-automobilu/Volvo/tlumic-perovani-310-842/ ) a pružiny TR LSJ-4295827( http://www.eliteauto.cz/pruziny/Volvo_v40-kombi-vw_4217167/pruzina-podvozku-4295827/ ) Materiál vyšel po slevě na 5200Kč a práce 500Kč.
Jak jsem si přišel pro auto tak mi řekl že i ta druhá byla praskla. Nevím co v tom předchozí majitel vozil,ale asi nic lehkého. Já jezdím akorát s přítelkyní. Takže žádné zatížení.
Teď jsem byl na výměně zadní pružiny a mechanik(kamarád) mi řekl ať vyměním obě a s tím i tlumiče. Tlumiče TR Sachs - 310842 ( http://www.eliteauto.cz/tlumeni-automobilu/Volvo/tlumic-perovani-310-842/ ) a pružiny TR LSJ-4295827( http://www.eliteauto.cz/pruziny/Volvo_v40-kombi-vw_4217167/pruzina-podvozku-4295827/ ) Materiál vyšel po slevě na 5200Kč a práce 500Kč.
Jak jsem si přišel pro auto tak mi řekl že i ta druhá byla praskla. Nevím co v tom předchozí majitel vozil,ale asi nic lehkého. Já jezdím akorát s přítelkyní. Takže žádné zatížení.
_________________
Teď v70 2.5t 154kw automat 5q,4x4 rok 2004 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/v70-2-5t-154kw-automat-5q-4x4
bylo V40 1.8 90kw B4184S2, cerna metaliza, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v40, bylo
V70 2.4 125kw B 5244 S, modrá, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v70
První auťák Pontiac LeMans 1.6 potom Vectra A 1.6 pak Felicia rok 2000 1.3 a teď VOLVO!
Teď v70 2.5t 154kw automat 5q,4x4 rok 2004 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/v70-2-5t-154kw-automat-5q-4x4
bylo V40 1.8 90kw B4184S2, cerna metaliza, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v40, bylo
V70 2.4 125kw B 5244 S, modrá, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v70
První auťák Pontiac LeMans 1.6 potom Vectra A 1.6 pak Felicia rok 2000 1.3 a teď VOLVO!
#33 Výměna zadních pružin
no asi je to proste nemoc v40 ja sem druhej majitel a predchoziho sem znal a ani jeden z nas to auto nijak zvlast nezatezoval a zadni leva je taky prdla...:-/ ale cena si myslim ze byla slusna za dily a opravu:-)Punkexploited píše:V únoru jsem zjistil,že mám prasklou levou zadní pružinu. Byl jsem s tím u kamaráda a dívali jsme se na to. Druhá byla v pohodě.
Teď jsem byl na výměně zadní pružiny a mechanik(kamarád) mi řekl ať vyměním obě a s tím i tlumiče. Tlumiče TR Sachs - 310842 ( http://www.eliteauto.cz/tlumeni-automobilu/Volvo/tlumic-perovani-310-842/ ) a pružiny TR LSJ-4295827( http://www.eliteauto.cz/pruziny/Volvo_v40-kombi-vw_4217167/pruzina-podvozku-4295827/ ) Materiál vyšel po slevě na 5200Kč a práce 500Kč.
Jak jsem si přišel pro auto tak mi řekl že i ta druhá byla praskla. Nevím co v tom předchozí majitel vozil,ale asi nic lehkého. Já jezdím akorát s přítelkyní. Takže žádné zatížení.
_________________
Volvo V40 1,9TDi 109kw 148HP r.2001
Volvo V40 1,9TDi 109kw 148HP r.2001
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 190
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 T5 2007
#34 Výměna zadních pružin
je to nemoc V40 po FL
praskaju v poslednom vynuti po 150-200tis km
praskaju v poslednom vynuti po 150-200tis km
_________________
V70 T5 MY2007 (B5244T5, 191kW, M6, Summum)
V40 Cross Country T4 AWD MY2015 (B5204T8, 132kW, A6, Momentum)
244GL 1978 "Goldy" (B19A, 66kW, M4)
V70 T5 MY2007 (B5244T5, 191kW, M6, Summum)
V40 Cross Country T4 AWD MY2015 (B5204T8, 132kW, A6, Momentum)
244GL 1978 "Goldy" (B19A, 66kW, M4)
#35 Výměna zadních pružin
Ty volve jak můžeš napsat vynuti ??? To je jak PyčaBegi píše:je to nemoc V40 po FL
praskaju v poslednom vynuti po 150-200tis km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 190
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 T5 2007
#36 Výměna zadních pružin
som este nemal kavu, no
_________________
V70 T5 MY2007 (B5244T5, 191kW, M6, Summum)
V40 Cross Country T4 AWD MY2015 (B5204T8, 132kW, A6, Momentum)
244GL 1978 "Goldy" (B19A, 66kW, M4)
V70 T5 MY2007 (B5244T5, 191kW, M6, Summum)
V40 Cross Country T4 AWD MY2015 (B5204T8, 132kW, A6, Momentum)
244GL 1978 "Goldy" (B19A, 66kW, M4)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#37 Výměna zadních pružin
baník pyčo!!martinopel píše:Ty volve jak můžeš napsat vynuti ??? To je jak PyčaBegi píše:je to nemoc V40 po FL
praskaju v poslednom vynuti po 150-200tis km
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
#38 Výměna zadních pružin
no tak nevim proc ale ja na to mel zase smulu:-D nashromazdily se mi nejake ty penizky tak sem se dal do oprav tedy nejdrive ne ja ale mechanik....prvni chyba....vymenil mi obe pruziny a oba tlumice za nove na prvni pohled vse v poradku ...ja hned druhy den jel do prahy pekne po dalnici a pri ceste nazpet z niceho nic rana jak blazen....zastavim koukam co to bylo a pod kolem louze :-/ pri dalsim zjistovani ze pan ,,mechanik,, zrejme nedotahl matku na hornim ulozeni tlumice a ta se ysroubovala a tlumic sjel az dolu a ta stribrna cast vyjela pruzinou ven...dolozim foto....ale pozor to neni vse...samozrejme reklamace mechanik opravil koupil novy tlumic ....a kdyz mi vracel auto horecne se omlouval a ja vyjel no ale pri vjeti na nejakou nerovnost se ozyval takovy divny kovovy zvuk...no patral jsem patral az sem vypatral ze ten trouba dal ty gumy co jsou na horni misce pod ni a matka s podlozkou vzdy narazila na kovovou misku....no ja myslel ze ho zabiju ale uz sem to udelal sam protoze se mi nechtelo pozdeji objevovat dalsi zahady....a jeste nakonec stare pruziny jsem mel praskle nakonec obe a v pisledn zavitu:-D
_________________
Volvo V40 1,9TDi 109kw 148HP r.2001
Volvo V40 1,9TDi 109kw 148HP r.2001
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 177
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: VOLVO
- Kontaktovat uživatele:
#39 Výměna zadních pružin
[quote="smidkeman"][/quote]
Co si neuděláš sám to nemáš.
Jinak jsem udělal asi velkou a zásadní chybu, když jsem měnil zadní tlumiče a pružiny Bylo mi dívné že ty původní(origo) jsou tak tlusté že byly jen tak tak do pružiny.
No nic, dal jsem nové tenké i s pružinami a ty staré jsem hodil do !! šrotu !! vrzali
Po první jízdě jsem si všiml že je auto trochu niž než bylo předtím.
Pátral jsem pátral a dle Vinu mého vozu šlo o Family edition. Která měla vzadu tlumiče NIVOMAT.
Který stojí asi 12 000.
Tak jsem dost nasraný určitě by šli vyrepasovat nebo tak něco.
A co teď dál, potřebuji poradit jak auto (zadek) trochu přizvednou. Jestli už někdo nezkoušel nějaké podložky apod.
Díky.
Co si neuděláš sám to nemáš.
Jinak jsem udělal asi velkou a zásadní chybu, když jsem měnil zadní tlumiče a pružiny Bylo mi dívné že ty původní(origo) jsou tak tlusté že byly jen tak tak do pružiny.
No nic, dal jsem nové tenké i s pružinami a ty staré jsem hodil do !! šrotu !! vrzali
Po první jízdě jsem si všiml že je auto trochu niž než bylo předtím.
Pátral jsem pátral a dle Vinu mého vozu šlo o Family edition. Která měla vzadu tlumiče NIVOMAT.
Který stojí asi 12 000.
Tak jsem dost nasraný určitě by šli vyrepasovat nebo tak něco.
A co teď dál, potřebuji poradit jak auto (zadek) trochu přizvednou. Jestli už někdo nezkoušel nějaké podložky apod.
Díky.
_________________
V♂LV♂ XC70 D5 D5244T "05"
V♂LV♂ S40 i B4184S11 "07"
V♂LV♂ V40 TD D4192T1 "97"
VIDA - DICE k dispozici
V♂LV♂ XC70 D5 D5244T "05"
V♂LV♂ S40 i B4184S11 "07"
V♂LV♂ V40 TD D4192T1 "97"
VIDA - DICE k dispozici
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2127
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#40 Výměna zadních pružin
Tohle se většinou řeší zátěžovýma pružinama
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 177
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: VOLVO
- Kontaktovat uživatele:
#41 Výměna zadních pružin
To u žádných není uvedeno nebo jo
_________________
V♂LV♂ XC70 D5 D5244T "05"
V♂LV♂ S40 i B4184S11 "07"
V♂LV♂ V40 TD D4192T1 "97"
VIDA - DICE k dispozici
V♂LV♂ XC70 D5 D5244T "05"
V♂LV♂ S40 i B4184S11 "07"
V♂LV♂ V40 TD D4192T1 "97"
VIDA - DICE k dispozici
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek