dodělání dálkového centrálu

  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 177
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Kolín
Vůz: VOLVO
Kontaktovat uživatele:

#51 dodělání dálkového centrálu

Příspěvek od vlado82 »

To má asi kwiko pravdu s tím původním.

Ale teď už je pozdě dej sem to zapojení relátek a ještě pokud odemkneš klíčem tak jak to budeš mít?? Nebo to neřešíš??
_________________
V♂LV♂ XC70 D5 D5244T "05"
V♂LV♂ S40 i B4184S11 "07"
V♂LV♂ V40 TD D4192T1 "97"
VIDA - DICE k dispozici

SuGi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 605
Registrován: 12 roků 5 měsíců
Bydliště: Písek
Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T

#52 dodělání dálkového centrálu

Příspěvek od SuGi »

kwiko píše:Mna napada len ze central si tam uz mal, len ti niekto k nemu nedal ovladac ! A to je dooost velky rozdiel. stacilo ti totiž ziskat origo RJ jednotku (taka šedá s napisom Keyless entry), so sparovanym DO a stačilo to len prehodiť.
Rovnaká situácia ako mal spaceball, praca na 5minút. Zatiaľ čo Hadox mal velmi zrietkavú ubersocka verziu
Obrázek
Bohužel ne, v řidičovo dveří byl jen spínač, ne motůrek, takže centrál by tam nikdy nemohl fungovat. Byl tam přesně obvod, jaký je nakreslený v Haynessu 4x motorek a 1x spínač u řidiče
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 177
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Kolín
Vůz: VOLVO
Kontaktovat uživatele:

#53 dodělání dálkového centrálu

Příspěvek od vlado82 »

SuGi píše:
kwiko píše:Mna napada len ze central si tam uz mal, len ti niekto k nemu nedal ovladac ! A to je dooost velky rozdiel. stacilo ti totiž ziskat origo RJ jednotku (taka šedá s napisom Keyless entry), so sparovanym DO a stačilo to len prehodiť.
Rovnaká situácia ako mal spaceball, praca na 5minút. Zatiaľ čo Hadox mal velmi zrietkavú ubersocka verziu
Obrázek
Bohužel ne, v řidičovo dveří byl jen spínač, ne motůrek, takže centrál by tam nikdy nemohl fungovat. Byl tam přesně obvod, jaký je nakreslený v Haynessu 4x motorek a 1x spínač u řidiče
Central jo ale bez dálky
_________________
V♂LV♂ XC70 D5 D5244T "05"
V♂LV♂ S40 i B4184S11 "07"
V♂LV♂ V40 TD D4192T1 "97"
VIDA - DICE k dispozici

SuGi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 605
Registrován: 12 roků 5 měsíců
Bydliště: Písek
Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T

#54 dodělání dálkového centrálu

Příspěvek od SuGi »

Tak to myslim, normální centrál tam fungoval (dálkáč by nemohl), ale musel jsem pootočit klíčkem u řidiče, jinak nešel
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 177
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Kolín
Vůz: VOLVO
Kontaktovat uživatele:

#55 dodělání dálkového centrálu

Příspěvek od vlado82 »

SuGi píše:Tak to myslim, normální centrál tam fungoval (dálkáč by nemohl), ale musel jsem pootočit klíčkem u řidiče, jinak nešel
Když tak Autovenz má celou V40 v plný palbě tam bys vytahal celej centrál i dálku má a jeto.
je z Chrudimi a to nemáš tak daleko.
Ceny lidové.
Taky jsem tam pro něco u něj byl.
_________________
V♂LV♂ XC70 D5 D5244T "05"
V♂LV♂ S40 i B4184S11 "07"
V♂LV♂ V40 TD D4192T1 "97"
VIDA - DICE k dispozici

SuGi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 605
Registrován: 12 roků 5 měsíců
Bydliště: Písek
Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T

#56 dodělání dálkového centrálu

Příspěvek od SuGi »

160km neni zase tak blízko podle mě :D

Díky, ale teď už mam jen ten jeden problém, ten už nějak vyřeším :) Asi tim náhradním obvodem. Zkusim si načrtnout o víkendu schéma a dát ho sem, co si o něm myslíte, jestli by to mohlo fungovat...
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1484
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#57 dodělání dálkového centrálu

Příspěvek od kwiko »

nechapem, ak tam mas univerzalny central a 3 zo 4och servomotorcekov funguju, problem bude asi niekde inde ako v neschopnosti cetralu ovladat aj ten 4. motorcek.
aký typ centralu si zohnal? motorcek mas 2,3 alebo 5 vodicový?

SuGi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 605
Registrován: 12 roků 5 měsíců
Bydliště: Písek
Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T

#58 dodělání dálkového centrálu

Příspěvek od SuGi »

Nevidim už nikde tu aukci, ale je to normálně alarm z aukra, můžu sem dát obrázek připojení, na základě kterýho jsem to připojil. Motorek je dvouvodičový, takže stejný jako všechny ostatní... Právě že vůbec nevim proč to dělá to co to dělá, přijde mi to nesmyslný...
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2164
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#59 dodělání dálkového centrálu

Příspěvek od tomasss »

SuGi píše:Když jsem ale zkusil na stejný kablíky jako jsou ty všechny dveře uchytit i motůrek od řidiče, centrál se neodemykal, jen se začaly totálně zahřívat kabely k motůrku, až nakonec rupla pojistka na kablíku.
Nema nahodou ten motorek kovovou kostru a nepripojil jsi ho obracene? Tj. ze plusovej signal ti jde pres kostru do dveri?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 177
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Kolín
Vůz: VOLVO
Kontaktovat uživatele:

#60 dodělání dálkového centrálu

Příspěvek od vlado82 »

tomasss píše:
SuGi píše:Když jsem ale zkusil na stejný kablíky jako jsou ty všechny dveře uchytit i motůrek od řidiče, centrál se neodemykal, jen se začaly totálně zahřívat kabely k motůrku, až nakonec rupla pojistka na kablíku.
Nema nahodou ten motorek kovovou kostru a nepripojil jsi ho obracene? Tj. ze plusovej signal ti jde pres kostru do dveri?
To je nesmysl :lol:
_________________
V♂LV♂ XC70 D5 D5244T "05"
V♂LV♂ S40 i B4184S11 "07"
V♂LV♂ V40 TD D4192T1 "97"
VIDA - DICE k dispozici

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2164
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#61 dodělání dálkového centrálu

Příspěvek od tomasss »

vlado82 píše:To je nesmysl :lol:
???
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 177
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Kolín
Vůz: VOLVO
Kontaktovat uživatele:

#62 dodělání dálkového centrálu

Příspěvek od vlado82 »

tomasss píše:
vlado82 píše:To je nesmysl :lol:
???
Ten motorek (nebo el. magnet) pracuje na principu že se přepolovává tzn.
+- dopředu -+ dozadu. tak kde je daný mínus pól, který by tedy šel na zmińovanou kostru motorku.
_________________
V♂LV♂ XC70 D5 D5244T "05"
V♂LV♂ S40 i B4184S11 "07"
V♂LV♂ V40 TD D4192T1 "97"
VIDA - DICE k dispozici

GDPR_user

#63 dodělání dálkového centrálu

Příspěvek od GDPR_user »

vlado82 píše: Ten motorek (nebo el. magnet) pracuje na principu že se přepolovává tzn.
+- dopředu -+ dozadu. tak kde je daný mínus pól, který by tedy šel na zmińovanou kostru motorku.
Nejde o elmagnet ale o servo.Elmagnetu je jedno jakou má polaritu.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 177
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Kolín
Vůz: VOLVO
Kontaktovat uživatele:

#64 dodělání dálkového centrálu

Příspěvek od vlado82 »

martinopel píše:
vlado82 píše: Ten motorek (nebo el. magnet) pracuje na principu že se přepolovává tzn.
+- dopředu -+ dozadu. tak kde je daný mínus pól, který by tedy šel na zmińovanou kostru motorku.
Nejde o elmagnet ale o servo.Elmagnetu je jedno jakou má polaritu.
Jasně
Jen jsem chtěl říci, že -pól nemuže být na kostře, jako třeba u běžného motorku třeba stěračů apod..

Jedině že by byl vadný.
_________________
V♂LV♂ XC70 D5 D5244T "05"
V♂LV♂ S40 i B4184S11 "07"
V♂LV♂ V40 TD D4192T1 "97"
VIDA - DICE k dispozici

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2164
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#65 dodělání dálkového centrálu

Příspěvek od tomasss »

vlado82 píše:Jedině že by byl vadný.
No prave...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

SuGi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 605
Registrován: 12 roků 5 měsíců
Bydliště: Písek
Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T

#66 dodělání dálkového centrálu

Příspěvek od SuGi »

Motůrek vadný nebude. Psal jsem, že když do něj pošlu proud ze zkoušečky 12V, tak se odemkne a když vyměním + a - tak se zamkne, takže funguje správně. Příští týden se v tom budu hrabat, tak uvidím na co přijdu, zatim na to nebyl čas
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2164
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#67 dodělání dálkového centrálu

Příspěvek od tomasss »

SuGi píše:Motůrek vadný nebude. Psal jsem, že když do něj pošlu proud ze zkoušečky 12V, tak se odemkne a když vyměním + a - tak se zamkne, takže funguje správně. Příští týden se v tom budu hrabat, tak uvidím na co přijdu, zatim na to nebyl čas
Kdyz motorek pali pojistky pri pripojeni na alarm, je namontovany nebo volne lezici?
Kdyz motorek funguje pres zkousecku, je namontovany nebo volne lezici? A pokud namontovany, mas spolecnou zem s autem?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 177
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Kolín
Vůz: VOLVO
Kontaktovat uživatele:

#68 dodělání dálkového centrálu

Příspěvek od vlado82 »

tomasss píše:
SuGi píše:Motůrek vadný nebude. Psal jsem, že když do něj pošlu proud ze zkoušečky 12V, tak se odemkne a když vyměním + a - tak se zamkne, takže funguje správně. Příští týden se v tom budu hrabat, tak uvidím na co přijdu, zatim na to nebyl čas
Kdyz motorek pali pojistky pri pripojeni na alarm, je namontovany nebo volne lezici?
Kdyz motorek funguje pres zkousecku, je namontovany nebo volne lezici? A pokud namontovany, mas spolecnou zem s autem?
Nemuže nebo tedy nesmí mit společnou zem s autem.
_________________
V♂LV♂ XC70 D5 D5244T "05"
V♂LV♂ S40 i B4184S11 "07"
V♂LV♂ V40 TD D4192T1 "97"
VIDA - DICE k dispozici

SuGi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 605
Registrován: 12 roků 5 měsíců
Bydliště: Písek
Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T

#69 dodělání dálkového centrálu

Příspěvek od SuGi »

přesně tak, oba kablíky musí vést do centrálu, aby se mohli měnit jejich polarizace podle toho, jestli se odemyká nebo zamyká. Je jasný, že když se to přehřívá, že se to někde nějak špatně uzemňuje, ale to je právě to, co mi nejde do hlavy - kde, když oba kablíky jsou připojený ke kablíkům z ostatních dveří.

Proto jsem zezačátku mluvil o relé, že bych to uzemnil do auta. V podstatě bych pro ten motorek udělal speciální okruh který by spínal podle relé. To uvidím ten příští týden.

Takže nehraje roli, jestli jsem to testoval v autě nebo mimo auto, každopádně všechno dělám přímo v autě, motorek je zavřený ve dveřích a já už se pohybuju jen u jednotky centrálu.
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka

SuGi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 605
Registrován: 12 roků 5 měsíců
Bydliště: Písek
Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T

#70 dodělání dálkového centrálu

Příspěvek od SuGi »

josa píše:Neviete mi niekto presne povedat kde sa nachadza Riadiacka dialkoveho? Pod plastom pri lavej nohe... Ok.. Nic tam nevidim. Moze byt ze som ho sice nemal vo vybave, ale ja tam ani nevidim miesto kde by mala byt uchytena. Mam tam len bielu krabicku od Bosh co je asi immo.
Je to niekde za tym?
Dokonca ani predpripavu tam nikde neviem najst. :(

[img]http://imiger.eu/photos/medium/20140927141181726111232.jpg[/img] [img]http://imiger.eu/photos/medium/20140927141181729245241.jpg[/img] [img]http://imiger.eu/photos/medium/20140927141181732844655.jpg[/img]
Nevím o tom, že by na dálku byla nějaká předpřírava, buď jí máš nebo nemáš. A podle mě ji nemáš, na druhé fotce je takové světlá destička na relátka, to vlevo nahoře (to největší) by mělo být myslim relátko na centrál - bude to na něm napsané, což je jediná věc která se centrálu týká. Vede do něj proud, dráty od spínače ve dveřích řidiče a dráty do ostatních dveří, které posílají pokyny motůrkům.
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka

SuGi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 605
Registrován: 12 roků 5 měsíců
Bydliště: Písek
Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T

#71 dodělání dálkového centrálu

Příspěvek od SuGi »

Jinak oživením tohoto topicu jsi mi připomněl, že jsem sem před 2 roky zapomněl napsat, jak to dopadlo :)

Jeden drát od relátka na centrál a spínačem u řidiče ve dveřích, byl po cestě uzemněný, je to dokonce i v Haynesu, nechápu že jsem si toho tehdá nevšiml hned.
Každopádně jsem k řidičovi do dveří natáhnul jeden nový drát přímo od jednotky centrálu a vše funguje jak má.
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1484
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#72 dodělání dálkového centrálu

Příspěvek od kwiko »

tak to budes mat este stary typ. seda krabicka s napisom keyless entry v miestach kde to Josa vyfotil na takom ciernom plastovom drziaku.

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1484
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#73 dodělání dálkového centrálu

Příspěvek od kwiko »

takto, ak mas sedu krabicku, primac je priamo v nej, ak mas bielu, prijimac je samostatne umiestneny v priestore nad pristrojovym panelom. Ale toto riesenie je pouzite tusim az s fejsliftom.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“