Pokracovanie diskusie https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=28&t=27322.
TEZA: Cyklovac S/V40 ma iba 5s interval, hoci uz Skoda Favorit mala programovatelny interval stierania.
Po tejto uprave sa interval da nastavit na rozmedzie 0.5sec - 60sec
relevante schemy:
obhliatka skucnosti
hore odkrytovane rele 2062
dole modul s packy S40 model1998
demontaz
nakoniec este porovnanie s V40 model 1999 (vpravo). Modul je rovnaky, ale pribudla funkcia rychleho zotretia potlacenim packy k sebe
zopar a mame jasno...
konektory su oznacene podla Haynesa, pismenka podla dosky povodneho cyklovaca.
Prebieha kompletizacia, a testovanie zapojeni.
Popis funkcie je presne uvedeny na stranke vyrobcu http://www.aev.cz/pdf/2062.pdf
ps:
Tato uprava je neschvalena a tak moze byt dovodom az k odbratiu technickeho preukazu.
Tuning cyklovaca predneho stieraca S/V40 do 1999
- Autor
- Zpráva
#2 Tuning cyklovaca predneho stieraca S/V40 do 1999
Hm, tak tohto som sa bál, že to bude takto nap..u vyriešené.
Otázka je ako narvať do obalu páčky pamäťový cyklovač. Na tom plošnom spoji pamäťového cyklovača sú len medenné spoje a súčiastky iba z jednej strany alebo z oboch strán?
Ideálne by bolo skopírovať schému zapojenia z plošného spoja pamäťového cyklovača, navrhnúť nový plošný spoj rovnakého tvaru ako je pôvodný cyklovač, a aby sa to dalo naletovať na pôvodné piny na páčku, preletovať súčiastky z pamäťového cyklovača na novo navrhnutý plošný spoj, relé z pamäťového cyklovača vyhodiť a použiť to pôvodné relé do plošného spoja.
Nevýhodou by bola cena takto nanovo vytvoreného cyklovača (návrh plošného spoja, výroba, preletovanie súčiastok) hrubý odhad 10e + pamäťový cyklovač. Ak by bol väčší záujem tak viem zabezpečiť výrobu.
Otázka je ako narvať do obalu páčky pamäťový cyklovač. Na tom plošnom spoji pamäťového cyklovača sú len medenné spoje a súčiastky iba z jednej strany alebo z oboch strán?
Ideálne by bolo skopírovať schému zapojenia z plošného spoja pamäťového cyklovača, navrhnúť nový plošný spoj rovnakého tvaru ako je pôvodný cyklovač, a aby sa to dalo naletovať na pôvodné piny na páčku, preletovať súčiastky z pamäťového cyklovača na novo navrhnutý plošný spoj, relé z pamäťového cyklovača vyhodiť a použiť to pôvodné relé do plošného spoja.
Nevýhodou by bola cena takto nanovo vytvoreného cyklovača (návrh plošného spoja, výroba, preletovanie súčiastok) hrubý odhad 10e + pamäťový cyklovač. Ak by bol väčší záujem tak viem zabezpečiť výrobu.
_________________
Súkromné: Volvo V40, 2.0 benzín, B4204S, 16V, 103KW, rok výroby: 1999
Služobné: VW Caddy, 1,9TDI, 77kW, rok výroby: 2009
Bolo:
Favorit 136L
Audi 5000, US verzia 100-ky, 2,3l, 100kw, full výbava - Dovoz z USA
Súkromné: Volvo V40, 2.0 benzín, B4204S, 16V, 103KW, rok výroby: 1999
Služobné: VW Caddy, 1,9TDI, 77kW, rok výroby: 2009
Bolo:
Favorit 136L
Audi 5000, US verzia 100-ky, 2,3l, 100kw, full výbava - Dovoz z USA
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#3 Tuning cyklovaca predneho stieraca S/V40 do 1999
Nakoniec som to pozapajal takto, len to blblo...
[img]http://img189.imageshack.us/img189/1237/cyklx.jpg[/img]
Nasledovala kontrola zapojenia dobehu motorceka
[img]http://img838.imageshack.us/img838/2527/dsc00001ri.jpg[/img]
[img]http://img51.imageshack.us/img51/3538/dsc00002ra.jpg[/img]
[img]http://img52.imageshack.us/img52/1218/dsc00003rcd.jpg[/img]
ale na hladanie chyby nejako nemam mozgovu kapacitu
packa vzdy spoji dva vrchne kontakty a dva spodne (navzajom niesu prepojene)
Spojenia su naznacene a vypisane na tom vchnom nacrtku na tabuli...
wasch- ostrekovac=pritiahnutie packy k sebe
w-w je poloha v ktorej sa aktivoval ostrek a zotretie celneho skla=zdvihnutie packy hore z pozicii 0 (neostane ale tam). Maju ju len od MY99.
0 - stierac v nulovej polohe
1 - cyklovac
2 - 1. rychlost
3 - 2. rychlost
[img]http://img189.imageshack.us/img189/1237/cyklx.jpg[/img]
Nasledovala kontrola zapojenia dobehu motorceka
[img]http://img838.imageshack.us/img838/2527/dsc00001ri.jpg[/img]
[img]http://img51.imageshack.us/img51/3538/dsc00002ra.jpg[/img]
[img]http://img52.imageshack.us/img52/1218/dsc00003rcd.jpg[/img]
ale na hladanie chyby nejako nemam mozgovu kapacitu
packa vzdy spoji dva vrchne kontakty a dva spodne (navzajom niesu prepojene)
Spojenia su naznacene a vypisane na tom vchnom nacrtku na tabuli...
wasch- ostrekovac=pritiahnutie packy k sebe
w-w je poloha v ktorej sa aktivoval ostrek a zotretie celneho skla=zdvihnutie packy hore z pozicii 0 (neostane ale tam). Maju ju len od MY99.
0 - stierac v nulovej polohe
1 - cyklovac
2 - 1. rychlost
3 - 2. rychlost
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#4 Tuning cyklovaca predneho stieraca S/V40 do 1999
Som spravil niekolko zmien, pouzil som packu do roku 1998. Su vhodnejsie ako z modelu 1999, kedze este nemaju samostatnu polohu na zotretie skla s ostrekom, ktora jaksi straca zmysel (cyklovac z feldy to aktivuje automaticky pri spusteni ostrekovaca) a zda sa ze to funguje.
Zial niesu to upravy z tzv. za pat minut hotovo. Pretoze som sa nevyhol upravam medenych drah v packe...
Konkretne som rozdelil drahu smerujucu na pin c.10 (prva rychlost stierania) a vclenil don vyvod L. Na zosatatok pliesku som naletoval kontakt oznaceny K ktory som nasledne spojil s vyvodom oznacenym C
[img]http://img100.imageshack.us/img100/8430/cyklovac.gif[/img]
Zial niesu to upravy z tzv. za pat minut hotovo. Pretoze som sa nevyhol upravam medenych drah v packe...
Konkretne som rozdelil drahu smerujucu na pin c.10 (prva rychlost stierania) a vclenil don vyvod L. Na zosatatok pliesku som naletoval kontakt oznaceny K ktory som nasledne spojil s vyvodom oznacenym C
[img]http://img100.imageshack.us/img100/8430/cyklovac.gif[/img]
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek