S40 121kw 2001 - vypadá to na průšvih
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 67
- Příspěvky: 306
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rejvíz
- Vůz: XC70 D5 AWD my11
- Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
- Kontaktovat uživatele:
#26 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi
takze omyl, servisak se seknul, praskla hadice podtlaku to nebyla (teda byla, ale volnobeh to neovlivnilo).. stále nevíme co to je..
tím pádem je situace taková: volvo má nový snímač otáček (který diagnostika dříve hlásila jako jedinou vadnou součástku), ale volnoběh stále kolísá - auto jede skvěle (což s původním snímačem vážně nejelo), ale bohužel, ten volnoběh.. Volnoběžný ventil i škrtící klapka byla čištěna, (nevím, jestli se mi to povedlo dobře - fotky dodám zítra).. ALE! Diagnoza i přes uplně nový, správný snímač otáček stále hlásí jeho vadu/poruchu. Po cca 30ti km se při "skorozhasnutí" motoru rozsvítila kontrolka motoru a volnoběh se ustálil. Motor jinak stále i přes rozsvícenou kontrolku táhne skvěle. Volnoběh je teď OK, ale ta kontrolka asi není úplně dobrý stav.
Možný indikátor: zmiňovaná hadice do sání se nyní smršťuje jen lehce, neznatelně, cca do 2,5tis. ot.min-1. Čidlo teploty prý vykazuje správné hodnoty. Snímač škrtící klapky též.
Takový rébus to je..
Ještě info - palivový ani vzduchový filtr ještě není vyměněn, příjde až zítra.. ale pochybuju, že to bude mít zásadní vliv..
Napadá někoho něco? byl bych velmi vděčný.. Díky
tím pádem je situace taková: volvo má nový snímač otáček (který diagnostika dříve hlásila jako jedinou vadnou součástku), ale volnoběh stále kolísá - auto jede skvěle (což s původním snímačem vážně nejelo), ale bohužel, ten volnoběh.. Volnoběžný ventil i škrtící klapka byla čištěna, (nevím, jestli se mi to povedlo dobře - fotky dodám zítra).. ALE! Diagnoza i přes uplně nový, správný snímač otáček stále hlásí jeho vadu/poruchu. Po cca 30ti km se při "skorozhasnutí" motoru rozsvítila kontrolka motoru a volnoběh se ustálil. Motor jinak stále i přes rozsvícenou kontrolku táhne skvěle. Volnoběh je teď OK, ale ta kontrolka asi není úplně dobrý stav.
Možný indikátor: zmiňovaná hadice do sání se nyní smršťuje jen lehce, neznatelně, cca do 2,5tis. ot.min-1. Čidlo teploty prý vykazuje správné hodnoty. Snímač škrtící klapky též.
Takový rébus to je..
Ještě info - palivový ani vzduchový filtr ještě není vyměněn, příjde až zítra.. ale pochybuju, že to bude mít zásadní vliv..
Napadá někoho něco? byl bych velmi vděčný.. Díky
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
#27 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi
Poněkud nechápu logiku tvého opravování.každý normální,začne u základních věcí jakými jsou filtry,ty hned měníš půl auta.Asi nevíš co s penězi.konstantinos.cz píše:takze omyl, servisak se seknul, praskla hadice podtlaku to nebyla (teda byla, ale volnobeh to neovlivnilo).. stále nevíme co to je..
tím pádem je situace taková: volvo má nový snímač otáček (který diagnostika dříve hlásila jako jedinou vadnou součástku), ale volnoběh stále kolísá - auto jede skvěle (což s původním snímačem vážně nejelo), ale bohužel, ten volnoběh.. Volnoběžný ventil i škrtící klapka byla čištěna, (nevím, jestli se mi to povedlo dobře - fotky dodám zítra).. ALE! Diagnoza i přes uplně nový, správný snímač otáček stále hlásí jeho vadu/poruchu. Po cca 30ti km se při "skorozhasnutí" motoru rozsvítila kontrolka motoru a volnoběh se ustálil. Motor jinak stále i přes rozsvícenou kontrolku táhne skvěle. Volnoběh je teď OK, ale ta kontrolka asi není úplně dobrý stav.
Možný indikátor: zmiňovaná hadice do sání se nyní smršťuje jen lehce, neznatelně, cca do 2,5tis. ot.min-1. Čidlo teploty prý vykazuje správné hodnoty. Snímač škrtící klapky též.
Takový rébus to je..
Ještě info - palivový ani vzduchový filtr ještě není vyměněn, příjde až zítra.. ale pochybuju, že to bude mít zásadní vliv..
Napadá někoho něco? byl bych velmi vděčný.. Díky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 67
- Příspěvky: 306
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rejvíz
- Vůz: XC70 D5 AWD my11
- Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
- Kontaktovat uživatele:
#28 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi
no, bohuzel za to nemuzu - nakazal jsem servisakovi vymenit filtry, svicky a jedinou vadnou soucastku, kterou hlasila diagnoza.. coz teda nesplnil - vymlouval se na dodavatele - vymenil pouze snimac otacek, ktery byl jednoznacne vadny. Takze jsem na bodu 0.martinopel píše:Poněkud nechápu logiku tvého opravování.každý normální,začne u základních věcí jakými jsou filtry,ty hned měníš půl auta.Asi nevíš co s penězi.konstantinos.cz píše:takze omyl, servisak se seknul, praskla hadice podtlaku to nebyla (teda byla, ale volnobeh to neovlivnilo).. stále nevíme co to je..
tím pádem je situace taková: volvo má nový snímač otáček (který diagnostika dříve hlásila jako jedinou vadnou součástku), ale volnoběh stále kolísá - auto jede skvěle (což s původním snímačem vážně nejelo), ale bohužel, ten volnoběh.. Volnoběžný ventil i škrtící klapka byla čištěna, (nevím, jestli se mi to povedlo dobře - fotky dodám zítra).. ALE! Diagnoza i přes uplně nový, správný snímač otáček stále hlásí jeho vadu/poruchu. Po cca 30ti km se při "skorozhasnutí" motoru rozsvítila kontrolka motoru a volnoběh se ustálil. Motor jinak stále i přes rozsvícenou kontrolku táhne skvěle. Volnoběh je teď OK, ale ta kontrolka asi není úplně dobrý stav.
Možný indikátor: zmiňovaná hadice do sání se nyní smršťuje jen lehce, neznatelně, cca do 2,5tis. ot.min-1. Čidlo teploty prý vykazuje správné hodnoty. Snímač škrtící klapky též.
Takový rébus to je..
Ještě info - palivový ani vzduchový filtr ještě není vyměněn, příjde až zítra.. ale pochybuju, že to bude mít zásadní vliv..
Napadá někoho něco? byl bych velmi vděčný.. Díky
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
#29 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi
Nejvyšší čas vyměnit mechanika.Psal jsi že problém čidla otáček to hlásí nadále,takže čidlo mohlo být dobré.Dílnu mám ve Frenštátě pod Radhoštěm,kdyby se ti náhodou chtělo dorazit,číslo na mne je 775148152 děláme i o víkendu.Ta závada mne začíná zajímat.konstantinos.cz píše: no, bohuzel za to nemuzu - nakazal jsem servisakovi vymenit filtry, svicky a jedinou vadnou soucastku, kterou hlasila diagnoza.. coz teda nesplnil - vymlouval se na dodavatele - vymenil pouze snimac otacek, ktery byl jednoznacne vadny. Takze jsem na bodu 0.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 67
- Příspěvky: 306
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rejvíz
- Vůz: XC70 D5 AWD my11
- Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
- Kontaktovat uživatele:
#30 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi
souhlas, necham ho udelat ty filtry a vic nic.martinopel píše:Nejvyšší čas vyměnit mechanika.Psal jsi že problém čidla otáček to hlásí nadále,takže čidlo mohlo být dobré.Dílnu mám ve Frenštátě pod Radhoštěm,kdyby se ti náhodou chtělo dorazit,číslo na mne je 775148152 děláme i o víkendu.Ta závada mne začíná zajímat.konstantinos.cz píše: no, bohuzel za to nemuzu - nakazal jsem servisakovi vymenit filtry, svicky a jedinou vadnou soucastku, kterou hlasila diagnoza.. coz teda nesplnil - vymlouval se na dodavatele - vymenil pouze snimac otacek, ktery byl jednoznacne vadny. Takze jsem na bodu 0.
cidlo bylo na 99% vadne.. dival jsem se do pocitace s nim, se starym cidlem od 3000 ot. auto spatne jelo, ted jede dobre.. (ma vyhodu, ze mu tam stoji to same auto se stejnym motorem, muze pracovat systemem "pokus/omyl", coz neni koser, ale aspon ho mam 9 km od domu. )
diky za nabidku, budu uvazovat. udelame si vylet za bratrancem na celadnou
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 67
- Příspěvky: 306
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rejvíz
- Vůz: XC70 D5 AWD my11
- Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
- Kontaktovat uživatele:
#31 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi
ráno jsem nastartoval, zahřál se motor a kolísání pokračuje. Hadice se smrstuje ale fakt jen malinko. Zkusil jsem sundat hadici od škrtící klapky a dělalo to to samé.. tady příkládám fotky ventilu.. je to ok? Hadice od škrtící klapky mi připadá celkem dost od oleje. A nahrál jsem video na youtube, pokud někoho zajímá jak to zní..
https://www.youtube.com/watch?v=tkOiU_axi-4
https://www.youtube.com/watch?v=tkOiU_axi-4
- Přílohy
-
- klapkaI.jpg (105.07 KiB) Zobrazeno 1032 x
-
- ventilII.jpg (97.07 KiB) Zobrazeno 1032 x
-
- ventilI.jpg (99.6 KiB) Zobrazeno 1032 x
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
#32 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi
Krásný dieselový zvuk.Přijeď s tím co nejdříve,než bude pozdě.Není v tom Castrol že ne???
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 67
- Příspěvky: 306
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rejvíz
- Vůz: XC70 D5 AWD my11
- Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
- Kontaktovat uživatele:
#33 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi
Diesel? No nevim, zas tak hrozny to v realu neni ,,,ale jestli v tom je Castrol netuším..martinopel píše:Krásný dieselový zvuk.Přijeď s tím co nejdříve,než bude pozdě.Není v tom Castrol že ne???
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#34 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi
Možná, že to nahrávka zkresluje, ale zvuk to má na ní strašný. Jak kdyby to nemazalo. Ta chyba čidla skočí hned, nebo až po klesnutí otáček pod úroveň? Je možné že nesouvisí s čidlem. A co nastavení rozvodů je OK ?
Pokud nezačne mechanik tím, že vymění filtry ( pokud jsou na výměnu ), je to divné. Filtry se na tento vůz dají koupit prakticky kdekoli. Ale myslím, že problém bude jinde.
Pokud nezačne mechanik tím, že vymění filtry ( pokud jsou na výměnu ), je to divné. Filtry se na tento vůz dají koupit prakticky kdekoli. Ale myslím, že problém bude jinde.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 67
- Příspěvky: 306
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rejvíz
- Vůz: XC70 D5 AWD my11
- Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
- Kontaktovat uživatele:
#35 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi
to me teda dost strasi, radsi to nebudu moc tocit, lehce dojedu k tobe..
Chyba na diagnoze nevim, ale kontrolka na palubovce se rozsvecuje jen kdyz otacky klesnou pod uroven volnobehu.. nemyslim si, ze to souvisi s cidlem, ale cert vi.. jsem laik..
Zitra rano jsem tam.. diky
Chyba na diagnoze nevim, ale kontrolka na palubovce se rozsvecuje jen kdyz otacky klesnou pod uroven volnobehu.. nemyslim si, ze to souvisi s cidlem, ale cert vi.. jsem laik..
Zitra rano jsem tam.. diky
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1322
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
#36 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi
Nejsem odborník na benzín,ale brácha má tentýž motor co ty a ten je proti tomu šepot květin,tohle znělo něco mezi starou škodárnou a žigulem.Možná by stálo za to nechat to prohlídnout něký kdo s tím už nějakou zkušenost má.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 67
- Příspěvky: 306
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rejvíz
- Vůz: XC70 D5 AWD my11
- Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
- Kontaktovat uživatele:
#37 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi
kurnik.. nestraste me.. no to bude prusvih.. doprcic..
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 13057
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#38 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi
Co to máš za traktor???konstantinos.cz píše:https://www.youtube.com/watch?v=tkOiU_axi-4
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 67
- Příspěvky: 306
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rejvíz
- Vůz: XC70 D5 AWD my11
- Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
- Kontaktovat uživatele:
#39 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi
doprcic!raolsa píše:Co to máš za traktor???konstantinos.cz píše:https://www.youtube.com/watch?v=tkOiU_axi-4
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 67
- Příspěvky: 306
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rejvíz
- Vůz: XC70 D5 AWD my11
- Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
- Kontaktovat uživatele:
#40 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi
K tomu nastaveni rozvodu - porad si neumim nejak predstavit, jak rikal Martin, ze jsou rozvody preskocene o jeden zub.. myslim, ze by to v tom pripade tak dobre auto nejelo, ale Martine, je moznost, ze ten cely bordel dela jen ten velmi povoleny rozvodovy remen? Myslis, ze kdyby se udelaly nove rozvody, tak ze by to bylo ok?
A taky je fakt, ze jsem jednou slysel auto s potkanyma ventilama a ze to byly rany jak z dela - tohle tomu moc neodpovida - navic by to s krivyma ventilama myslim taky moc nejelo... To podle mne znamena, ze by se nemusela delat ani hlava, ani ventily..
Jeste bych te poprosil, jestli bys mi mohl napsat, co myslis, ze tam vsechno muze byt spatne, necham to hodit ve volvu v praze na papir a podepsat. Dekuji jeste jednou - mas to u mne.
Jeste jednou diky martinovi za pomoc - auto jsem nechal v olomouci blizko bazaru, v pondeli budu resit pravni formality a resit na co mam a nemam pravo - auto bylo v komisi, tak myslim, ze to bude jeste vzruso. Pokud prodavajici nebude souhlasit, aspon s odstranenim skryte vady (odpojeny konektor pri prodeji auta), nebo financni nahrady za opravu, budu chcit odstoupit od smlouvy, coz pak asi bude taky dost problem..
A taky je fakt, ze jsem jednou slysel auto s potkanyma ventilama a ze to byly rany jak z dela - tohle tomu moc neodpovida - navic by to s krivyma ventilama myslim taky moc nejelo... To podle mne znamena, ze by se nemusela delat ani hlava, ani ventily..
Jeste bych te poprosil, jestli bys mi mohl napsat, co myslis, ze tam vsechno muze byt spatne, necham to hodit ve volvu v praze na papir a podepsat. Dekuji jeste jednou - mas to u mne.
Jeste jednou diky martinovi za pomoc - auto jsem nechal v olomouci blizko bazaru, v pondeli budu resit pravni formality a resit na co mam a nemam pravo - auto bylo v komisi, tak myslim, ze to bude jeste vzruso. Pokud prodavajici nebude souhlasit, aspon s odstranenim skryte vady (odpojeny konektor pri prodeji auta), nebo financni nahrady za opravu, budu chcit odstoupit od smlouvy, coz pak asi bude taky dost problem..
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
#41 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi
Sice jsem auto projíždět nebyl(na to jsem neměl dost odvahy)ale podle zvuku to jet dobře nemůže.Troufnout si říci,co vše tam může být špatné může možná nějaký "odborník" ale já takový odborník nejsem,a teoreticky toho může být hodně,nebo taky nic.To že se ventily potkávají s pístem jsem si docela jist,protože kde jinde by se bral onen kovový zvuk.konstantinos.cz píše:K tomu nastaveni rozvodu - porad si neumim nejak predstavit, jak rikal Martin, ze jsou rozvody preskocene o jeden zub.. myslim, ze by to v tom pripade tak dobre auto nejelo, ale Martine, je moznost, ze ten cely bordel dela jen ten velmi povoleny rozvodovy remen? Myslis, ze kdyby se udelaly nove rozvody, tak ze by to bylo ok?
A taky je fakt, ze jsem jednou slysel auto s potkanyma ventilama a ze to byly rany jak z dela - tohle tomu moc neodpovida - navic by to s krivyma ventilama myslim taky moc nejelo... To podle mne znamena, ze by se nemusela delat ani hlava, ani ventily..
Jeste bych te poprosil, jestli bys mi mohl napsat, co myslis, ze tam vsechno muze byt spatne, necham to hodit ve volvu v praze na papir a podepsat. Dekuji jeste jednou - mas to u mne.
Jeste jednou diky martinovi za pomoc - auto jsem nechal v olomouci blizko bazaru, v pondeli budu resit pravni formality a resit na co mam a nemam pravo - auto bylo v komisi, tak myslim, ze to bude jeste vzruso. Pokud prodavajici nebude souhlasit, aspon s odstranenim skryte vady (odpojeny konektor pri prodeji auta), nebo financni nahrady za opravu, budu chcit odstoupit od smlouvy, coz pak asi bude taky dost problem..
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 549
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v.
- Bydliště: Kolín
#42 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi
OT:ty uz asi zustanes postizenej do smrtimartinopel píše:Není v tom Castrol že ne???
_________________
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)
#43 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi
Máme tady brigádu.Čistění po Castrolu přijeď!!!Pavluňa píše:OT:ty uz asi zustanes postizenej do smrtimartinopel píše:Není v tom Castrol že ne???
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 238
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Vůz: S 60 D5244T 2,4l 05" black automat
- Bydliště: Handlová, Slovensko
#44 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi
ty jo,chcel som poradiť,aby dvihol volnobežné otáčky na čerpadle a potom v podpise čítam 2,0T , B 4204T3....
_________________
S 60 D5 Move,D5244T,AW55-50/51SN, r.v 2005 Čierny
S60 2,4i Kinetic,B5244S,AW55-50/51SN, r.v.2005 Zlatý
galéria
S 60 D5 Move,D5244T,AW55-50/51SN, r.v 2005 Čierny
S60 2,4i Kinetic,B5244S,AW55-50/51SN, r.v.2005 Zlatý
galéria
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 67
- Příspěvky: 306
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rejvíz
- Vůz: XC70 D5 AWD my11
- Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
- Kontaktovat uživatele:
#45 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi
no, diky za radu )Ortový píše:ty jo,chcel som poradiť,aby dvihol volnobežné otáčky na čerpadle a potom v podpise čítam 2,0T , B 4204T3....
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
#46 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi
Nejlepší radu jsem ti už dal.Omlať jim to o hlavu ať ti navalí prachy a koupit něco normálního.konstantinos.cz píše:no, diky za radu )Ortový píše:ty jo,chcel som poradiť,aby dvihol volnobežné otáčky na čerpadle a potom v podpise čítam 2,0T , B 4204T3....
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 906
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#47 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi
zda se mi to nebo tam slyším hydroštely?? pokud je teda ma, jestli ne zkusil bych přeměřit ventilovy vůle.
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
#48 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi
za tepla to nerachotí.marra píše:zda se mi to nebo tam slyším hydroštely?? pokud je teda ma, jestli ne zkusil bych přeměřit ventilovy vůle.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 67
- Příspěvky: 306
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rejvíz
- Vůz: XC70 D5 AWD my11
- Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
- Kontaktovat uživatele:
#49 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi
Takze odstoupeni od smlouvy na zaklade skrytych vad mi pise pravnik, zitra to bude hotove. Jsem ale trochu pesimista a smolar, takze je mozne, ze dostanu prd a budu opravovat..
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
#50 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi
nenech se odbýt a trvej na vrácení peněz.konstantinos.cz píše:Takze odstoupeni od smlouvy na zaklade skrytych vad mi pise pravnik, zitra to bude hotove. Jsem ale trochu pesimista a smolar, takze je mozne, ze dostanu prd a budu opravovat..
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 6 Odpovědi
- 294 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od czemartin1
-
- 0 Odpovědi
- 137 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David avdily.cz
-
- 9 Odpovědi
- 1631 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od yanchi
-
- 12 Odpovědi
- 3701 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Ondra.
-
- 4 Odpovědi
- 751 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa