S40 121kw 2001 - vypadá to na průšvih

  • Autor
  • Zpráva
jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2430
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#101 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi

Příspěvek od jarek.krizan »

Nahoru ani dolů trhaně není správně. Nefunguje regulace otáček. Otáčky po zásahu jednotky nemůžou vylatět tak vysoko. Buď visí ventil volnoběhu, nebo máš zacpanou klapku, nebo někde je v háji nějaký podtlak, nebo si to přisává falešný vzduch. Pokud ot. klesnou pod 650, diagnostika vyhodnotí závadu čidla otáček, i když to čidlem není.
První zkontrolovat kompletní cestu vzduchu od váhy až po hlavu. A to včetně všeho, co je na to připojené. Udělat test palubky. I ta může zadávat zpětně jednotce špatné informace.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

konstantinos.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 67
Příspěvky: 306
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Rejvíz
Vůz: XC70 D5 AWD my11
Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
Kontaktovat uživatele:

#102 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi

Příspěvek od konstantinos.cz »

No vyleti vzdycky tak na 1200 - 1300 a pak zas spadnou.. jako kdyby se motor pokazde restartoval.. vypada to, jako bych zrovna otocil klickem a nastartoval motor..
zvlastni je, ze dokud nezapnu nejaky silnejsi spotrebic proudu, tak se nic nedeje..
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2430
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#103 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi

Příspěvek od jarek.krizan »

Pokud zvedneš odběr, tak alternátor se snaží doplnit energii a bere energii z motoru a tím funguje jak motorová brzda. Čím větší odběr, tím víc brzdí.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

GDPR_user

#104 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi

Příspěvek od GDPR_user »

konstantinos.cz píše: ohledně diagnostiky - ta ukáže vždy jen chybu čidla otáček na klice - a už je tam třetí nové čidlo - furt to samé..
Jaká diagnostika?

konstantinos.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 67
Příspěvky: 306
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Rejvíz
Vůz: XC70 D5 AWD my11
Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
Kontaktovat uživatele:

#105 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi

Příspěvek od konstantinos.cz »

jarek.krizan píše:Pokud zvedneš odběr, tak alternátor se snaží doplnit energii a bere energii z motoru a tím funguje jak motorová brzda. Čím větší odběr, tím víc brzdí.
jarku, dekuji - to vím.. takřka neslyšitelnou změnu "tónu" motoru při zapnutí spotřebiče, klimatizace, plného rejdu lze slyšet u všech aut, ale tohle není ono - to musíš uznat sám..
to co popisuješ se myslím jmenuje indukční odpor.. to, že altik potřebuje víc dát, tak "sebere" trochu motoru - je to tak u vsech aut a tomu memu se to nelibi.. nevim proc..
nejak me napadlo, jestli treba to zapnuti spotrebice (vyhrivani, okna, sahara) nezpusobi to, ze neni dost elektriky pro svicky..
Naposledy upravil(a) konstantinos.cz dne 18 kvě 2011 22:23, celkem upraveno 1 x.
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/

konstantinos.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 67
Příspěvky: 306
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Rejvíz
Vůz: XC70 D5 AWD my11
Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
Kontaktovat uživatele:

#106 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi

Příspěvek od konstantinos.cz »

martinopel píše:
konstantinos.cz píše: ohledně diagnostiky - ta ukáže vždy jen chybu čidla otáček na klice - a už je tam třetí nové čidlo - furt to samé..
Jaká diagnostika?
original volvo
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/

konstantinos.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 67
Příspěvky: 306
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Rejvíz
Vůz: XC70 D5 AWD my11
Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
Kontaktovat uživatele:

#107 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi

Příspěvek od konstantinos.cz »

jarek.krizan píše:Nahoru ani dolů trhaně není správně. Nefunguje regulace otáček. Otáčky po zásahu jednotky nemůžou vylatět tak vysoko. Buď visí ventil volnoběhu, nebo máš zacpanou klapku, nebo někde je v háji nějaký podtlak, nebo si to přisává falešný vzduch. Pokud ot. klesnou pod 650, diagnostika vyhodnotí závadu čidla otáček, i když to čidlem není.
První zkontrolovat kompletní cestu vzduchu od váhy až po hlavu. A to včetně všeho, co je na to připojené. Udělat test palubky. I ta může zadávat zpětně jednotce špatné informace.
to mě zajímá.. volnobezny ventil je podle vseho ok a vycisteny. klapka je vycistena z obou stran. Podtlak nevim, ale ta hadicka u skrtici klapky - myslim, ze je to podtlak do posilovace brzd - je tam nejak "navolno".
Na tu cestu vzduchu se mrknu. Ale ve volvu to myslim proverovali.. cele sani bylo rozebrane - az k ventilum..
test palubky je konkretne co?
a regulace otacek - muzes to prosim rozepsat trochu vic?

diky
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/

GDPR_user

#108 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi

Příspěvek od GDPR_user »

konstantinos.cz píše: original volvo
Jaké chyby to přesně vyhazuje???

konstantinos.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 67
Příspěvky: 306
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Rejvíz
Vůz: XC70 D5 AWD my11
Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
Kontaktovat uživatele:

#109 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi

Příspěvek od konstantinos.cz »

az tam zas pojedu, zeptam se.. nevim
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2430
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#110 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi

Příspěvek od jarek.krizan »

Na diagnostice lze provést test akčních členů a prověřit funkčnost palubky. Pokud se i tak nic nenajde, zkontrolovat skutečné hodnoty opět na diagnostice i v komponentech co s tím teoreticky nesouvisí. Je to sice zdlouhavé, ale zapsat a nebo vytisknout hodnoty, nejlépe formou grafu a porovnat co se v dané chvíli děje nenormálního.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

konstantinos.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 67
Příspěvky: 306
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Rejvíz
Vůz: XC70 D5 AWD my11
Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
Kontaktovat uživatele:

#111 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi

Příspěvek od konstantinos.cz »

jarek.krizan píše:Na diagnostice lze provést test akčních členů a prověřit funkčnost palubky. Pokud se i tak nic nenajde, zkontrolovat skutečné hodnoty opět na diagnostice i v komponentech co s tím teoreticky nesouvisí. Je to sice zdlouhavé, ale zapsat a nebo vytisknout hodnoty, nejlépe formou grafu a porovnat co se v dané chvíli děje nenormálního.
ty bys to zvladl?
a jeste jednou se zeptam, co je ta "regulace otacek"? soucastka to asi nebude.. je to nejaky system? svazany s tou palubkou?
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2430
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#112 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi

Příspěvek od jarek.krizan »

Regulací otáček jsem myslel to, že řídící jednotka si hlídá optimální otáčky a podle předem daného programu předpokládá určitý poměr Benzín - vzduch. Pokud otáčky klasnou, nebo vzrostou, snaží se je srovnat podle předem dané mapy. Ovšem za předpokladu, že je jinak vše v pořádku. Pokud si saje falešný vzduch, nebo pouští některý vstřik, nebo má jen mylné informace od lambdy, čidla teploty, váhy vzduchu apod. Tak pracuje s nesprávnýma hodnotama a může dojít ke kolísání otáček, než jednotka zjistí, že něco není v pořádku. Otáčky reguluje vždy vzduchem ( motorek volnoběhu, nebo škrtící elektrická klapka ) a palivem (množstvím vstřikovaného benzínu )
Někdy v tomto celém systému dokáže nadělat pěkný zmatek EGR ventil.
Ano jsem to schopný projít na diagnostice.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

konstantinos.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 67
Příspěvky: 306
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Rejvíz
Vůz: XC70 D5 AWD my11
Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
Kontaktovat uživatele:

#113 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi

Příspěvek od konstantinos.cz »

nojo.. to zní logicky.. a teď nevím, jestli je možné, že po dvou týdnech ve Volvo Průhonice a třech (a něco) týdnech ve Volvo Dejvice na to nepřišli.. jestli jsi četl od začátku - tak trochu víš o co jde.. čekáme na součástku "stínění čidla otáček klikovky" - už jednu poslali, ale bylo to na Renault převodovku, takže snad brzo příjde ta správná.. pokud to nevyřeší tady tohle, tak to budu řešit dál..
Díky výměně prasklé cívky se problém trošku vykrystalizoval a proto jsem sem zase začal psát - motor se nehoupe "furt", ale jen při zapnutém spotřebiči/velkém odběru elektriky.. zatím díky..
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 70
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Žilina

#114 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi

Příspěvek od Pelo 1 »

fejn,debata-a kedy sa vy dvaja stretnete.
_________________
Škoda 100 r.v72/30.9kw FORD Escort 1.4 r.v 84 FORD Sierra Ghia r.v 85 /77kw FORD Escort 1.3 r.v86/44kw FORD Escor Ghia r.v91/77kw V40 1.9TD r.v97/66kw OPEL Calibra-A 2i r.v 94/85kw

konstantinos.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 67
Příspěvky: 306
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Rejvíz
Vůz: XC70 D5 AWD my11
Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
Kontaktovat uživatele:

#115 S40 121kw 2001 - vypadá to na průšvih - pokus o řešení

Příspěvek od konstantinos.cz »

Po roce ježdění se situace trochu vyjasnila.. tak mě napadlo, jestli by nebyl někdo se stejným autem ochotný (v Praze - nebo blízkém okolí) poskytnout pár dílů na test. Šlo by asi o hodinku, maximálně dvě hodiny práce - takhle.. mám pár tipů, co by to mohlo být - zkusil bych vyměnit druhou cívku, zapalovací kabely, snímač polohy škrtící klapky a váhu vzduchu.. a možná volnoběžný ventil.. třeba na něco příjdu a tu správnou věc koupím, vyměním a bude to ok.. (a ušetřím dost peněz..) - tak nehlaste se všichni :))

BTW: u videa na youtube mi někdo napsal, že měl stejný problém a bylo to ucpaným, nebo zakarbonovaným katalyzátorem... myslíte, že by to mohlo být?
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/

konstantinos.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 67
Příspěvky: 306
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Rejvíz
Vůz: XC70 D5 AWD my11
Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
Kontaktovat uživatele:

#116 S40 121kw 2001 - vypadá to na průšvih

Příspěvek od konstantinos.cz »

no-one?
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/

metju
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1463
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: 940, XC70

#117 S40 121kw 2001 - vypadá to na průšvih

Příspěvek od metju »

Nevim jak moc se naše motory lišej nebo jak moc bych ti tim mohl pomoct, ale jsem ochotnej se stavit. Pokud to pak zase složíš 8)
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#118 S40 121kw 2001 - vypadá to na průšvih

Příspěvek od eLzyx »

a není to jen zakarbonovaným odvětráním klikové skříně? To umí zhruba takhle pozlobit.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

konstantinos.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 67
Příspěvky: 306
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Rejvíz
Vůz: XC70 D5 AWD my11
Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
Kontaktovat uživatele:

#119 S40 121kw 2001 - vypadá to na průšvih

Příspěvek od konstantinos.cz »

metju píše:Nevim jak moc se naše motory lišej nebo jak moc bych ti tim mohl pomoct, ale jsem ochotnej se stavit. Pokud to pak zase složíš 8)
wow.. to by bylo supr.. o vikendu mam čas! klidně přijedu i já ;)
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/

konstantinos.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 67
Příspěvky: 306
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Rejvíz
Vůz: XC70 D5 AWD my11
Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
Kontaktovat uživatele:

#120 S40 121kw 2001 - vypadá to na průšvih

Příspěvek od konstantinos.cz »

eLzyx píše:a není to jen zakarbonovaným odvětráním klikové skříně? To umí zhruba takhle pozlobit.
tak to slyším poprvé.. a opravdu nevím, jak a kde to zjistit.. ale díky !
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/

metju
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1463
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: 940, XC70

#121 S40 121kw 2001 - vypadá to na průšvih

Příspěvek od metju »

konstantinos.cz píše:
metju píše:Nevim jak moc se naše motory lišej nebo jak moc bych ti tim mohl pomoct, ale jsem ochotnej se stavit. Pokud to pak zase složíš 8)
wow.. to by bylo supr.. o vikendu mam čas! klidně přijedu i já ;)
No u mě před barákem neni moc místa a k tobě to vážně nemám daleko 8) Tak v sobotu ? v kolik ?
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl

konstantinos.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 67
Příspěvky: 306
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Rejvíz
Vůz: XC70 D5 AWD my11
Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
Kontaktovat uživatele:

#122 S40 121kw 2001 - vypadá to na průšvih

Příspěvek od konstantinos.cz »

V sobotu, .. jak se ti to hodí..
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#123 S40 121kw 2001 - vypadá to na průšvih

Příspěvek od eLzyx »

konstantinos.cz píše:
eLzyx píše:a není to jen zakarbonovaným odvětráním klikové skříně? To umí zhruba takhle pozlobit.
tak to slyším poprvé.. a opravdu nevím, jak a kde to zjistit.. ale díky !
viz https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=23400&hilit=odv%C4%9Btr%C3%A1n%C3%AD
jde o "stejný" motor, jen mu chybí válec. Brácha má stejný motor jako máš ty a po preventivním vyčištění se jeho chod výrazně zklidnil. Preventivní vyčištění probíhalo kvůli tomu, že se tam lil nějaký sajrajt olej a trochu se tlačil olej přes ventilové víko. Navíc po nehodě s C70 mi tu zůstala nová bandaska na to odvětrání, tak jsem jí udal bráchovi :)
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

konstantinos.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 67
Příspěvky: 306
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Rejvíz
Vůz: XC70 D5 AWD my11
Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
Kontaktovat uživatele:

#124 S40 121kw 2001 - vypadá to na průšvih

Příspěvek od konstantinos.cz »

zajimave.. mrknu na to.. dneska jedu do volva dejvice, tak se zeptam.. zajimave, kolik kravin muze zblbnout volnobeh..
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/

konstantinos.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 67
Příspěvky: 306
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Rejvíz
Vůz: XC70 D5 AWD my11
Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
Kontaktovat uživatele:

#125 S40 121kw 2001 - vypadá to na průšvih

Příspěvek od konstantinos.cz »

hola,
zajímavé zjištění.. teď v zimě se to nehoupe skoro vůbec.. jednou za týden..
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“