Zdravím všechny,
Prosím o radu. Nejde mi přeřadit na pětku, vždycky to musím provést na několikrát, než tam skočí. Všechny ostatní stupně jdou bez problémů, jen ta pětka a pak teda i zpátečka jde naněkolikrát... Má někdo podobný problém?? Díky za odpovědi. Majkl
Převodovka - Pětka
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 10
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: S40, 1,8, benzín, 2001
- Bydliště: Praha
#1 Převodovka - Pětka
_________________
Majkltje, Volvo S40, 2001, 1,8, 90kW
Majkltje, Volvo S40, 2001, 1,8, 90kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 339
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Vůz: V40 B4184S 1,8 1996
- Bydliště: Kolín
#2 Převodovka - Pětka
Ten samý problém jsem vyřešil novým vyvložkováním řadící tyče. Nové silony vytočeny na soustruhu a je pokoj. Oprava 0 kč.
_________________
Bylo CITROEN BX 1,6 TRI
Bylo CITROEN ZX 1,6 AURA
Bylo VOLVO V40 1,8 16v B4148S r.v. 1996
Byla YAMAHA XV 535 VIRAGO r.v. 1996
Byla YAMAHA XV 750 VIRAGO r.v. 1993
Byla KAWASAKI VN 800 CLASIC r.v. 2003
Je KAWASAKI VULKAN S 650 r.v. 2016
Bylo CITROEN BX 1,6 TRI
Bylo CITROEN ZX 1,6 AURA
Bylo VOLVO V40 1,8 16v B4148S r.v. 1996
Byla YAMAHA XV 535 VIRAGO r.v. 1996
Byla YAMAHA XV 750 VIRAGO r.v. 1993
Byla KAWASAKI VN 800 CLASIC r.v. 2003
Je KAWASAKI VULKAN S 650 r.v. 2016
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 552
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v.
- Bydliště: Kolín
#3 Převodovka - Pětka
A co synchron by taky mohlo byt tim ne?
_________________
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2434
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#4 Převodovka - Pětka
První zkontrolovat vůli v řazení a pokud bude OK, tak 5 kové soukolí, nebo synchron
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 10
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: S40, 1,8, benzín, 2001
- Bydliště: Praha
#5 Převodovka - Pětka
Díky za tipy, pánové a dámy, já jsem ale naprosto technicky nenadanej, takže synchrony atd,,,,,potřeboval bych slovník, hehe, a svépomocí to taky nepůjde....Musíte ne mne jak na debílka, díky
_________________
Majkltje, Volvo S40, 2001, 1,8, 90kW
Majkltje, Volvo S40, 2001, 1,8, 90kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5093
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#6 Převodovka - Pětka
V tom případě na to zapomeň a jeď do servisu, nebo ke svému dvornímu servisákovi
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 15 Odpovědi
- 917 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kozejk
-
- 10 Odpovědi
- 1188 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka
-
- 9 Odpovědi
- 2043 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Deshi
-
- 24 Odpovědi
- 1016 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Ekky
-
- 7 Odpovědi
- 1204 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kwiko