Zabastlena zapalovaci civka! Pozor pri koupi!!!
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 528
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
#1 Zabastlena zapalovaci civka! Pozor pri koupi!!!
Takze, sem z duvodu spatneho startovani za tepla a sem tam rozsvecovani kontrolky LAMBDA, rozdelal kryt motoru a chtel se podivat na civky. S jakym udivem sem zjistil po oddelani prostredni zapalovaci civky, ze je v pulce rozriznuta a otvor pro pristup k svicce je cely zality asi silikonem a kouka z neho jenom takovej bazmekecek , ktery se dotyka v puce rozpuleny civky prostredniho vedeni aby to davalo proud a tim padem aspon jelo.
Nevim jestli ten co to mel pre demnou, takto resil , zavadu civky a nechtel davat 2500kc na novou, nebo tim skryva neco jineho, to se dozvim az me prijde nova civka.
Pokud ste se stim nekdo setkal, proc se to takto dela, uvitam kazdou radu.
Nevim jestli ten co to mel pre demnou, takto resil , zavadu civky a nechtel davat 2500kc na novou, nebo tim skryva neco jineho, to se dozvim az me prijde nova civka.
Pokud ste se stim nekdo setkal, proc se to takto dela, uvitam kazdou radu.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5093
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#2 Zabastlena zapalovaci civka! Pozor pri koupi!!!
A kde je foto ???
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 528
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
#3 Zabastlena zapalovaci civka! Pozor pri koupi!!!
dneska ho hodim, jelikoz vcera sem nemel po ruce fotak, tak to dneska nafotim.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 528
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
#4 Zabastlena zapalovaci civka! Pozor pri koupi!!!
Takze foto, je to trochu rozmazany protoze zacalo prset tak sem spechal aby me tam nenatekla voda, kdyztak to jeste nafotim v servisu jednou. Uvidim proc to je takto zabastleny a co z toho se nakonec vyklube.
Jelikoz sem s jarkem po telefonu, zatim to tedy nevidel, konzultoval tuto zabastlovacku, tak to vypada, ze je to tam zaizolovany z duvodu toho, ze tam netesni hlava a caka to olej ven prez svicku.
Jelikoz sem s jarkem po telefonu, zatim to tedy nevidel, konzultoval tuto zabastlovacku, tak to vypada, ze je to tam zaizolovany z duvodu toho, ze tam netesni hlava a caka to olej ven prez svicku.
- Přílohy
-
- P1000661.JPG (102.86 KiB) Zobrazeno 1768 x
-
- P1000665.JPG (92.79 KiB) Zobrazeno 1767 x
-
- P1000660.JPG (88.34 KiB) Zobrazeno 1765 x
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5112
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#5 Zabastlena zapalovaci civka! Pozor pri koupi!!!
To by silikon neudržel a vypadal by jinak.jogin3 píše: ze tam netesni hlava a caka to olej ven prez svicku.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 528
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
#6 Zabastlena zapalovaci civka! Pozor pri koupi!!!
Tak myslis, ze to bude vylozene zaslepene, z duvodu, ze nechtel davat novou civku a tak to nabastlil timto zpusobem?
Jinak, me ted napadlo, kdyby to netesnilo a olej se dostaval, do diry k svicce, tak by to musel zasadite kourit modrej oblak dymu ne? Kdyby tam byla v hlave netesnost? Zase jarek me rikal, ze se stimto pripadem uz setkal, a prave takto se zadelava pry netesnost.
jeste invertovamna fotka , kde bila barva je znamka toho , ze tam je olej nebo ze tam olej byl(spalenej, skvrny,atd.)
Jinak, me ted napadlo, kdyby to netesnilo a olej se dostaval, do diry k svicce, tak by to musel zasadite kourit modrej oblak dymu ne? Kdyby tam byla v hlave netesnost? Zase jarek me rikal, ze se stimto pripadem uz setkal, a prave takto se zadelava pry netesnost.
jeste invertovamna fotka , kde bila barva je znamka toho , ze tam je olej nebo ze tam olej byl(spalenej, skvrny,atd.)
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
#7 Zabastlena zapalovaci civka! Pozor pri koupi!!!
Tu zltu hmotu mas na na vsetkych svieckach? sviecky asi tak lahko nevymenis.. :? tiez sa priklanam ze to s cievkami moc nema..
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 528
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
#8 Zabastlena zapalovaci civka! Pozor pri koupi!!!
Ne , je to jenom na tehle civce, jiny otvory pro svicky jsou ciste , zadna znamka oleje. Je to vylozene na tyhle civce. Druha je normalni.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1491
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#9 Zabastlena zapalovaci civka! Pozor pri koupi!!!
Je ta hmota uvnitř silikon? To jest pružná a měkká? Každopádně to chce novou cívku, hmotu vyškrábat, vyměnit svíčku a zkontrolovat ji (třeba je jen prasklá a nějakej blb to zalil silikonem, aby nemusel dát novou) a potom sledovat, co se bude dít. Pravdu má Honza, že pokud je to silikon, tak to olej moc neudrží. Teda pokud to není ten červenej na motory. Prostě hledej a uvidíš. Jinak je to auto od koho? Z bazaru? Připomíná mi to "opravy" aut, co jseem viděl při shánění V70. Jo a nezoufej, na Spitfirovi jsem také našel strženej závit pod vodní pumpou a šroub tam byl nalepen silikonem
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 528
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
#10 Zabastlena zapalovaci civka! Pozor pri koupi!!!
Hmota ve vnitr, je mekka , zaryl sem tam nehet, je to mekky, z toho usuzuju neco jako silikon. Nevim proc to tam je takto zabastleny, ale predchozi majitel mam to na inzerat, me rikal, ze v olomouci ve volvu mu menili svycky, mam to v servisce potvrzeny razitkem, ze tam byla kontrola, bohuzel je tam jen razitko a kilometry, nic vice, takze nevim co vsechno tam menili.
Potom pry menil po nejake dobe jednu civku a potom odesla druhou, nechal to pry delat u nakyho kutila mechanika nejspise tipu domaci oprava, mel to tam pokud to dobre chapu, asi tyden, pac byl pryc nekde, a chtel po nem aby to opravil, pac mu to cukalo.
Potom pry menil po nejake dobe jednu civku a potom odesla druhou, nechal to pry delat u nakyho kutila mechanika nejspise tipu domaci oprava, mel to tam pokud to dobre chapu, asi tyden, pac byl pryc nekde, a chtel po nem aby to opravil, pac mu to cukalo.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1491
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#11 Zabastlena zapalovaci civka! Pozor pri koupi!!!
Takže asi silikon to bude, snad po jeho odstranění a montáži nové cívky a svíčky bude vše O.K. Budu držet
#12 Zabastlena zapalovaci civka! Pozor pri koupi!!!
Napadla ma jedna vec nemas tam nahodou strhnuty zavit-do ktroeho sa sroubuje sviecka? Ono pri vymene sviecok a naslednom zatahovani sa to moze stat aj profikovi ze sa strhne zavit a sviecka sa prereze az do vnutra motora dalej ako by mala.
Existuje na to taka sada od fy Wurth ked sa tento strhnuty zavit opravi vyvrtanim povodneho zavitu a osadenim noveho-takej vlozky so spravnym rozmerom.
Ako tu pise nekto nado mnou skus vymenit sviecku a uvidis co to bude robit+ skus si od niekoho pozicat cievky a vymenit ci to je cievkami aby si ich nemusel zbytocne kupovat.
Este jedna rada existuje mnoho pripravkov na utesnenie a renovaciu tesneni motora ako aditivum do oleja. Stoji to cca 400-500 Sk a urcite tym nic nepokazis. Ak je to len vysusene tesnenie pomoze to.
Existuje na to taka sada od fy Wurth ked sa tento strhnuty zavit opravi vyvrtanim povodneho zavitu a osadenim noveho-takej vlozky so spravnym rozmerom.
Ako tu pise nekto nado mnou skus vymenit sviecku a uvidis co to bude robit+ skus si od niekoho pozicat cievky a vymenit ci to je cievkami aby si ich nemusel zbytocne kupovat.
Este jedna rada existuje mnoho pripravkov na utesnenie a renovaciu tesneni motora ako aditivum do oleja. Stoji to cca 400-500 Sk a urcite tym nic nepokazis. Ak je to len vysusene tesnenie pomoze to.
#13 Zabastlena zapalovaci civka! Pozor pri koupi!!!
Ked nad tym tam rozmyslam napadlo ma ta cievka -tubus co sa sa nasadzuje na sviecku ma mozno blby kontakt so svieckou, tak sa to ten kutil snazil vyriesit tym ze tam dal silikon aby zvysil vysku sviecky-zaroven to lepsie drzalo na sviecke a motor slapal. Cize treba skusit dat novu cievku, sviecka moze byt uplne ok a vs teorie su zbytocne.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 528
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
#14 Zabastlena zapalovaci civka! Pozor pri koupi!!!
Svicky meninily ve volvo servisu v Olomouci, pokud by byl strzenej zavit na svicce, tak nevim, zda by toto zrovna tu svicku udrzelo, kazdopadne ten konec, neni svicka co couha z ty hmoty.
Jinak jednu civku mam v kufru, je podel zabastlena touhle hmotou asi ,,, takze nahrada je, ale ted me de o to, ze to radsi necham vykuchat nekde v servisu, pac kdyz to udelam doma, tak by sem potom taky do toho servisu to mohl odtahnout, pac nevim z jakyho duvodu to tam je nabastleny
Jinak jednu civku mam v kufru, je podel zabastlena touhle hmotou asi ,,, takze nahrada je, ale ted me de o to, ze to radsi necham vykuchat nekde v servisu, pac kdyz to udelam doma, tak by sem potom taky do toho servisu to mohl odtahnout, pac nevim z jakyho duvodu to tam je nabastleny
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1491
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#15 Zabastlena zapalovaci civka! Pozor pri koupi!!!
Na co budeš vyhazovat prachy v servisu? Ještě si an tebe něco vymyslej. Udělej to doma a kdyžtak tam dojedeš na 3 válce. Co když to tam dáš a oni ti řeknou, že byl strženej ten závit a museli vyměnit hlavu? Zaplatíš jim?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 528
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
#16 Zabastlena zapalovaci civka! Pozor pri koupi!!!
V dekomu, sou solidni,kazdopadne u kazdych ukonu co delali, sem stal a tak to bude i ted, v pondeli to tam jenom zavezu aby se na to podivali a rekli co stim asi je, nebo proc to tam takhle je, kuchat to doma sam nevim no, jestli do toho mam jit.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 528
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
#17 Zabastlena zapalovaci civka! Pozor pri koupi!!!
Hlavne nevim, zda to radsi vratit, aby tam toho nebylo vic a nebo to nechat opravit.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 178
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kostelec nad Labem
#18 Zabastlena zapalovaci civka! Pozor pri koupi!!!
Já měl jen 2litr benzin a měnil jsem svíčky jen tak preventivně. Auto jelo uplně normálně a dvě svíčky byly normálně zlomený. Vyndat je byl porod a potom co jsem tam dal nový tak auto jelo pořád uplně stejně. Podle mě ji prostě nedokázali vyndat tak to něčím zalili a kašlali na to.
_________________
Je: Škoda Superb 3
Bylo: Chrysler 300c CRD, SRT design, Škoda Octavia Combi Tour 1.9 TDI, 66 kw, v70-2.3 T5 - 176 kW - sazka edition, 850-2.5-125 kW, s70-2.3. T5 - 176 kW - R.I.P., s40-2.0-103 kW
Je: Škoda Superb 3
Bylo: Chrysler 300c CRD, SRT design, Škoda Octavia Combi Tour 1.9 TDI, 66 kw, v70-2.3 T5 - 176 kW - sazka edition, 850-2.5-125 kW, s70-2.3. T5 - 176 kW - R.I.P., s40-2.0-103 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1491
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#19 Zabastlena zapalovaci civka! Pozor pri koupi!!!
4klopy - v čem spočívá problém vyndat svíčku?
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2434
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#20 Zabastlena zapalovaci civka! Pozor pri koupi!!!
Tak teprv teď jsem viděl o co jde. Zhruba souhlas s tím co je napsáno výše. Zlikvidovat silikon, či co to je. Vyměnit svíčky, nejlépe všechny. Špatná bude nejspíš po takové cívce jen jedna, ale je to lepší měnit současně kvůli stejnému opotřebení. Hlavně vyměnit cívku, příp. obě, druhou jsem neviděl. Natočit a vyzkoušet. Pokud bude k dispozici kompresiometr, vyzkoušet kompresi, jestli už chudáci načaté ventily.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
#21 Zabastlena zapalovaci civka! Pozor pri koupi!!!
Inak ked to tak citam tak s tym autom mas same problemy. Najskor ta lambda sonda a teraz toto.
To nieje moc seriozne od predchadzajuceho majitela. Ja som si svoju 40tku kupil v Berline a nastastie okrem beznych veci- kt su umerne veku auta som nemusel nic menit.
Vymenil som rozvody-preventivne a bolo treba podla mechanika, vymenil som vs kvapaliny, sviecky-tie sam, termostat-tiez sam a momentalne ma caka vymena brzdovych kotucov- podla mechanika stacia predne, zadne su ok. Ale objednal som od forcesa aj zadne.
Cize suma sumarum za cenu co som to kupil + to co som do toho vrazil sa to stale oplatilo a viem presne co tam je a dufam ze taketo prekvapka ako mas Ty mi nehrozia.
Zabudol som este ze som si vypol service kontrolku na dalsi servisny interval tusim 20-30tis km tiez uplne sam
No a este by som rad dal LPG v najblizsej dobe ak zostanu sestaky tak aj svetlomety ala Lachtan by som vymenil.
Ale ak je to len cievka a vs ostatne mas ok tak aj tak je to v norme.
To nieje moc seriozne od predchadzajuceho majitela. Ja som si svoju 40tku kupil v Berline a nastastie okrem beznych veci- kt su umerne veku auta som nemusel nic menit.
Vymenil som rozvody-preventivne a bolo treba podla mechanika, vymenil som vs kvapaliny, sviecky-tie sam, termostat-tiez sam a momentalne ma caka vymena brzdovych kotucov- podla mechanika stacia predne, zadne su ok. Ale objednal som od forcesa aj zadne.
Cize suma sumarum za cenu co som to kupil + to co som do toho vrazil sa to stale oplatilo a viem presne co tam je a dufam ze taketo prekvapka ako mas Ty mi nehrozia.
Zabudol som este ze som si vypol service kontrolku na dalsi servisny interval tusim 20-30tis km tiez uplne sam
No a este by som rad dal LPG v najblizsej dobe ak zostanu sestaky tak aj svetlomety ala Lachtan by som vymenil.
Ale ak je to len cievka a vs ostatne mas ok tak aj tak je to v norme.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 528
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
#22 Zabastlena zapalovaci civka! Pozor pri koupi!!!
No, toto se tyka podle me ta lambda a tento bastl jedne a te same opravy, pac urcite tohle rozsvecelo tu lambdu, i ted kdyz pojedu 150Km/h na 5rychlost me to tu lambdu rozsviti, pac dle me to nedava poradne jiskru a to palivo se nespali a potom to prave jak me rikal jarek dohoriva nekde v rite a rozsveci to lambdu.
Jinak, doufam, ze ventili budou ok, pokud ne, auto vrati, co se tyce ostatnich veci asi je to ok, mel sem to na kompletni prohlidce, bohuzel motor sme nerozdelavali, pac ma kultivovanej chod, je teda fakt, ze se trochu klepe volant pri volnobehu, takze zase tak ok to neni, ale prideluju to te civce, snad to bude ok.
Tkaze na to se neprislo , ostatni veci sem menil akmorat brzdovaku a termostat, lambdu me zaplatil predchozi majitel. cekaji me predni desky a prosakuje simerink na leve poloose, ale to neni zase takovej ranec a nehori to, zetim.
Dale, mozna bude za 20 000Km potreba koupit novy turbo, sice sem olej v sani nenasel, ale sezralo me to 0,5l oleje na 2000Km, coz je dle me moc, nasel sem olej i na hlave motoru viz foto, vypada to, ze netesni odvetravani klikovky, snad to vyresi novy krouzek, popripade nova hadice, coz kdyz sem se koukal, bude taky prace na hovno.
No a ted uvidim, co bude stimhle, dneska se me ma ozvat majitel, primackne toho servisaka (po domacku opravujiciho skudky a sere se do volva) a ten mu snad rekne proc to tam je takto udelany.
Potom to vydlabu, ale nejdriv objednam novou civku, svicky,(druha civka je nova, na tu sem koukal) ale dle me sou potreba novy zapalovaci kabely, pac nakej kutil je uz taky trochu mazal asi tou srackou, co je nalita v tom prostoru, asi probijeli, takze alaaaa kutil zasranej, nekde v naky prdeli, rozkopal by sem ho , kdyby me tohle nekdo udelal na aute, holt, sem koupil sice pekny auto, ale od majitele, kterymu to bylo bud jedno co mu opravujou a jak, nebo tomu absolutne nerozumel a o auto nebylo radne postarano. Doufam, ze motor bude OK a ja si ho uz vymazlim.
Jinak, doufam, ze ventili budou ok, pokud ne, auto vrati, co se tyce ostatnich veci asi je to ok, mel sem to na kompletni prohlidce, bohuzel motor sme nerozdelavali, pac ma kultivovanej chod, je teda fakt, ze se trochu klepe volant pri volnobehu, takze zase tak ok to neni, ale prideluju to te civce, snad to bude ok.
Tkaze na to se neprislo , ostatni veci sem menil akmorat brzdovaku a termostat, lambdu me zaplatil predchozi majitel. cekaji me predni desky a prosakuje simerink na leve poloose, ale to neni zase takovej ranec a nehori to, zetim.
Dale, mozna bude za 20 000Km potreba koupit novy turbo, sice sem olej v sani nenasel, ale sezralo me to 0,5l oleje na 2000Km, coz je dle me moc, nasel sem olej i na hlave motoru viz foto, vypada to, ze netesni odvetravani klikovky, snad to vyresi novy krouzek, popripade nova hadice, coz kdyz sem se koukal, bude taky prace na hovno.
No a ted uvidim, co bude stimhle, dneska se me ma ozvat majitel, primackne toho servisaka (po domacku opravujiciho skudky a sere se do volva) a ten mu snad rekne proc to tam je takto udelany.
Potom to vydlabu, ale nejdriv objednam novou civku, svicky,(druha civka je nova, na tu sem koukal) ale dle me sou potreba novy zapalovaci kabely, pac nakej kutil je uz taky trochu mazal asi tou srackou, co je nalita v tom prostoru, asi probijeli, takze alaaaa kutil zasranej, nekde v naky prdeli, rozkopal by sem ho , kdyby me tohle nekdo udelal na aute, holt, sem koupil sice pekny auto, ale od majitele, kterymu to bylo bud jedno co mu opravujou a jak, nebo tomu absolutne nerozumel a o auto nebylo radne postarano. Doufam, ze motor bude OK a ja si ho uz vymazlim.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 528
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
#23 Zabastlena zapalovaci civka! Pozor pri koupi!!!
Tak opraveno, kdyz sme to rozebrali, po jizde, tak to bylo v tekutym stavu, takze se to nemuselo dlabat, vytahli sme ten cernej srac, byl to konec od zapalovaci civky, ten gumovej, to tesnilo, aby to nenateklo k svicce, nastesti to vypada vse ok a neodneslo to nic. Auto jede uplne jinak, de hned za plynem, zatah jako svin. Vycvistili sme samozrejme i skrtici klapku, doporucuju vsem, dela to divy, montaz a demontaz neni slozita.
Takze vse probehlo ok a doufam, ze uz nebudu mit zadne problemy.
Takze vse probehlo ok a doufam, ze uz nebudu mit zadne problemy.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2434
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#24 Zabastlena zapalovaci civka! Pozor pri koupi!!!
No vidíš, nakonec to dobře dopadlo. někdy jsem rád, že se nevyplní vše, čím straším.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek