C30 D5 - ECM135F
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
#1 C30 D5 - ECM135F
Ahoj,
Asi určitě nebudu první kdo to řešil. Mám C30 D5 a při vyšších rychlostech najednou ztratim výkon a okamžitě se objeví hláška, systém motoru doporučen servis. Pichnul jsem to na VIDU, kde jsem se dozvěděl, ze signál z MAF je příliš vysoký. Nejdřív jsem ji zkusil vyčistit, to nepomohlo, tak jsem objednal novou, ale vypadá to, ze problém bude nejspíš asi jinde(dela to to samé, i když mi to pocitově přijde o něco lepší). Šel jsem cestou levnějšího nového dílu, je možné, ze se snažím šetřit na blbem místě a měl bych tuto vrátit a objednat originál Bosch? Nebo to muže ještě dělat něco jiného? Vida mi ještě napovídá, ze by to mohl být ucpaný filtr(není), vlhkost v krytu vzduchového filtru a MAFu(což také není, když jsem to projel hned po výměně). Adaptaci MAFu jsem provedl. Další možnosti co jsem vyčetl, tak už jsou jen vířivé klapky nebo a nebo aktuator.
Ve včerejším výpisu jsem měl : ECM-135F MAF senzor too high, ECM-1507 Turbo control Too low pressure, ECM-18A0 Swirl actuator control - offset fault. Vymazal jsem je, adaptoval MAF a dneska už jsem tam měl jen 135F.
Blbec jsem se nepodíval kdy byly ty chyby při prvním čtení způsobeny, stalo se mi totiž na dalnici, ze mi to spadlo zřejmě do úplného nouzového stavu, kdy nejelo ani turbo.
S autem se dá úplně normálně v limitech jezdit, turbo do určitého momentu vždy funguje jak má , ale rozhodne to nechci tak nechat.
Ještě přidávám dnešní hodnoty, třeba mě někdo nasmerujete, kam dal.
Díky moc
Asi určitě nebudu první kdo to řešil. Mám C30 D5 a při vyšších rychlostech najednou ztratim výkon a okamžitě se objeví hláška, systém motoru doporučen servis. Pichnul jsem to na VIDU, kde jsem se dozvěděl, ze signál z MAF je příliš vysoký. Nejdřív jsem ji zkusil vyčistit, to nepomohlo, tak jsem objednal novou, ale vypadá to, ze problém bude nejspíš asi jinde(dela to to samé, i když mi to pocitově přijde o něco lepší). Šel jsem cestou levnějšího nového dílu, je možné, ze se snažím šetřit na blbem místě a měl bych tuto vrátit a objednat originál Bosch? Nebo to muže ještě dělat něco jiného? Vida mi ještě napovídá, ze by to mohl být ucpaný filtr(není), vlhkost v krytu vzduchového filtru a MAFu(což také není, když jsem to projel hned po výměně). Adaptaci MAFu jsem provedl. Další možnosti co jsem vyčetl, tak už jsou jen vířivé klapky nebo a nebo aktuator.
Ve včerejším výpisu jsem měl : ECM-135F MAF senzor too high, ECM-1507 Turbo control Too low pressure, ECM-18A0 Swirl actuator control - offset fault. Vymazal jsem je, adaptoval MAF a dneska už jsem tam měl jen 135F.
Blbec jsem se nepodíval kdy byly ty chyby při prvním čtení způsobeny, stalo se mi totiž na dalnici, ze mi to spadlo zřejmě do úplného nouzového stavu, kdy nejelo ani turbo.
S autem se dá úplně normálně v limitech jezdit, turbo do určitého momentu vždy funguje jak má , ale rozhodne to nechci tak nechat.
Ještě přidávám dnešní hodnoty, třeba mě někdo nasmerujete, kam dal.
Díky moc
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 581
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
#2 C30 D5 - ECM135F
Díra v sání. Hadice, turborezonátor, intercooler,nebo sání. Tady je vidět, že nelze chyby vyhodnocovat jednotlivě, ale jako celek.
Naposledy upravil(a) volvoperformance dne 15 led 2021 04:56, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 12980
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#3 C30 D5 - ECM135F
Zkus leak test jestli nemáš někde únik v sání.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
#4 C30 D5 - ECM135F
Díky za rady, prolezu všechny hadice
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#5 C30 D5 - ECM135F
Často zlobí třeba rezonátor resp těsnění. Nějakej syčící zvuk odněkud nejde?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
#6 C30 D5 - ECM135F
No to prave nejde
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
#7 C30 D5 - ECM135F
Ještě jsem se nedostal k tomu, abych to pořádně prolezl(stavím koupelnu). Nicméně dneska jsem to projel do práce po dálnici a dosahuji vyšších rychlostí. Strop to má, ale výš posunutý(dřív max 130, dneska i 180). Jen tak pro zajímavost, může to být tím, že je váha nová a tudíž by neměla obsahovat vlhkost/nečistoty? Nebo tou adaptací ve VIDĚ?. Auto samozřejmě pořádně prolezu, ale jen mě to zarazilo.
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
#8 C30 D5 - ECM135F
A vtipné je, že Bosch podle původního originálního čísla(0 281 002 730) ten díl už nevyrábí, ale jen jeho náhradu(0 281 006 184). Tato náhrada je ale pouze pro S40, V50 s tím samým motorem v té samé výkonové variantě. To je jen taková poznámka
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
#9 C30 D5 - ECM135F
Leak test = zkusit vyndane hadice prolit vodou, jestli to někde neteče? Nebo jsem úplně vedle. Sorry za debilni dotaz Mimochodem mohl by to být i pricpany egr či klapka? Když jsem odtamtud vytáhl hadice, byl v tom pěkný bordel. A ta horní černá část, která je přichycena 4xtorx 30 šrouby jde taky nějak sundat? Tam by mohlo být taky bordelu jako blázen...
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 12980
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#10 C30 D5 - ECM135F
Jsi vedle. Leak test je, že se do okruhu sání pustí tlak vzduchu, ideálně s kouřem, a hledají se úniky. Já mám redukci místo váhy vzduchu, kterou tam tlak pouštím. Ne moc, asi 0,5 bar.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
#11 C30 D5 - ECM135F
Aby to nevyznělo do ztracena. Měl jsem sundané hadice mezi sáním, EGR a škrtící klapkou. Byly dost zanesené bordelem. Na to abych sundal EGR, klapku a sání teď nemám čas, ten bude snad v březnu, chci to pořádně vyčistit. Jsou ty nánosy u tohoto motoru běžné, nebo to může ukazovat na nějaký jiný problém? A když už budu mít dole sání, nemám preventivně vyměnit vířivé klapky?
Dál napíšu, až to budu mít rozdělané a vyčištěné, nechci aby to skončilo bez řešení
Dál napíšu, až to budu mít rozdělané a vyčištěné, nechci aby to skončilo bez řešení
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 12980
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#12 C30 D5 - ECM135F
Jestli jsou nánosy mezi EGR a sáním tak to znamená, že auto nepoužíváš na to, na co je určeno. Tzn rychlé přesuny po dálnicích.
Takže vyčistit a pak udělat EGR off.
Takže vyčistit a pak udělat EGR off.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
#13 C30 D5 - ECM135F
A nemohlo to spíš být tak od předešlého majitele ? Já to mám tak 60% mimo město, 20% dálnice a 20% město a klobouka nejezdím, nebojím se to vytáčet...
Co jsem měl oředtím V70 I TDI, tak jsem nikdy bordel v hadicích neměl....
Co jsem měl oředtím V70 I TDI, tak jsem nikdy bordel v hadicích neměl....
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
#14 C30 D5 - ECM135F
Jen aby to nezapadlo, tak to vypadá, ze se k tomu dostanu v půlce dubna a pak napisu jak jsem dopadl. Teď dávám dohromady bydlení, na cestě jsou dvojčata v červnu. Tak to je důležitější
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
#15 C30 D5 - ECM135F
Pořád nebyl čas. Jestli to nestihnu rozebrat, vyčistit a vyměnit, než se ty dva kluci narodí, tak už nevím kdy
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
#16 C30 D5 - ECM135F
Příčina nalezena, vypadle tahlo Objednávám nový plastový bazmek...
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 12980
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#17 C30 D5 - ECM135F
No, aby jsi nemusel objednat zrovna i nové klapky na kterých už bude vychozená ta "kulička" na kterou se nasazuje to vypadlé táhlo.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
#18 C30 D5 - ECM135F
Je mi jasne, ze mě to v budoucnu nemine Ale pro teď jsem to nasadil, jel to projet a jede to jak za mlada(než to zase spadne). Uvidím, zrovna teď by se mi hodilo, aby to byla taková levná a hlavně rychlá oprava
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 12980
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#19 C30 D5 - ECM135F
Nejlevnější by momentálně bylo kdyby jsi to táhlo nasadil, za pomoci horkovzdušky, obráceně - těmi pacičkami ke kuličce.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
#20 C30 D5 - ECM135F
Už jsem objednal nové ale díky za tip až se mi to příště zase podela...stejně je vtipný, z jakého materiálu je taková věc v motoru...
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
#21 C30 D5 - ECM135F
Tak jsem si užil chvilku výkonu a spadlo to z toho znova. Navíc mi přijde, ze je to tam okolo mastný, takže mě čeká se v tom povrtat
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12054
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#22 C30 D5 - ECM135F
Klapky ale nebudou ovlivňovat váhu. Váha měří vzduch co tam teče. Pokud se pak neshodne s lambdou, tak hodí error. Klapky množství neovlivní.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
#23 C30 D5 - ECM135F
Aha, tak to dekuju Nakonec mě blbnou samotné klapky, tahlo jsem sice vyměnil, ale po par dnech opět spadlo, tak to vypadá, ze je vychozeny ten cep co je na nich…
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
#24 C30 D5 - ECM135F
Tak pořád to pokračuje. Tentokrát jsem to nasadil opačně, ale i tak to počase spadlo. Vypadá to, že mě vyčištění a výměna táhla a všeho okolo nemine. Je to okoro zablité olejem a tím, jak je ten olej horký, tak podle mne působí na ten plastový bazmek a ten vlivem oleje a tepla spadne.
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 12980
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#25 C30 D5 - ECM135F
Spadne to kvůli tomu, že ta kulička na klapkách už není kulička, ale opotřebované cosi. Ještě to na chvíli můžeš zachránit použitím šroubku s podložkou.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek