http://autoroad.cz/testy-aut/72383-test-ojetiny-volvo-v70-2-4-t5-2005-seversky-kombik-se-i-dnes-rozhodne-neztrati
Kdopak nechal svůj vůz ohodnotit?
test V70 T5
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1678
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#1 test V70 T5
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2622
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#2 test V70 T5
Dobrý. Tak nějak by se s tím dalo i celkem souhlasit, ale z židle mě zvedly dvě věci:
- srovnání s Mercedesem (jakože by neměl v interiéru toliko vrzat = to už dávno není pravda).
- a "astronomická" spotřeba při drsnější jízdě. Obzvláště u T5 to není pravda. Jistě, jednociferná spotřeba to nebude. Ale při svižnější jízdě T5 pokoří snad i há-té-pé.
M.j. o statistikách TÜVu si taky už myslím svoje.
P.
- srovnání s Mercedesem (jakože by neměl v interiéru toliko vrzat = to už dávno není pravda).
- a "astronomická" spotřeba při drsnější jízdě. Obzvláště u T5 to není pravda. Jistě, jednociferná spotřeba to nebude. Ale při svižnější jízdě T5 pokoří snad i há-té-pé.
M.j. o statistikách TÜVu si taky už myslím svoje.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2207
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#3 test V70 T5
Podle mě celkem pěknej článek...Nejsou mi známy neduhy V70 druhý generace, takže nemůžu posoudit výčet, ale zdá se, že to je napsaný celkem střízlivě a čekal jsem, že dostane Volvo větší kouř v případným srovnávání s jinou (premiovkou) v podobný cenový hladině.
A souhlasim tady s kolegou Pavlem(?), TÜV je sračka
A souhlasim tady s kolegou Pavlem(?), TÜV je sračka
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2989
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#4 test V70 T5
Mozna dobre napsany ale kdyz uz pisu clanek o aute tak si nactu aspon spravne technicky data o motoru,vykonu atd....
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4156
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#5 test V70 T5
Astronomická spotřeba (jak už píše Pavel)....850 na něj, šaška jednoho novinářskýho
Maximum co jsem měl na jednu nádrž bylo mez 15-16 litrama, a to bylo jen proto, že jsem zajížděl brzdy. Jinak vždy do 15litrů.
Maximum co jsem měl na jednu nádrž bylo mez 15-16 litrama, a to bylo jen proto, že jsem zajížděl brzdy. Jinak vždy do 15litrů.
#6 test V70 T5
Co se vrzání sedadel a plastů v interiéru týká,tak bohužel mají pravdu.V70II po FL těmito neduhy bohužel trpí mnohonásobě více než před FL.
Zadní stěrač je také znám svou vylepšenou inovací!
Nicméně pan "redaktor" by se měl vrátit na základní školu,protože v případě 7 pádu používat předložku Z místo S vidím jako docela hnus.tmavými bočními okny z bezpečnostními továrními foliemi
sklopením zadních sedadel se dá vytvořit naprosto lovná ložná plocha asi ulovil nějakou stopařku
Občas hodně pozlobí i řídící jednotky motoru, Velkým problémem je i netěsnost vstřikovací soustavy nebo stávkující startér.
tak to jsou mi novinky
Zadní stěrač je také znám svou vylepšenou inovací!
Nicméně pan "redaktor" by se měl vrátit na základní školu,protože v případě 7 pádu používat předložku Z místo S vidím jako docela hnus.tmavými bočními okny z bezpečnostními továrními foliemi
sklopením zadních sedadel se dá vytvořit naprosto lovná ložná plocha asi ulovil nějakou stopařku
Občas hodně pozlobí i řídící jednotky motoru, Velkým problémem je i netěsnost vstřikovací soustavy nebo stávkující startér.
tak to jsou mi novinky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 319
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Podolí u Brna
- Vůz: Volvo 850 T5
- Kontaktovat uživatele:
#7 test V70 T5
Mně to přijde jako taková klasická novinařina. Tak 10% je tam asi omylem v pořádku a zbytek snůška nesmyslů, které pisálek vyhrabal bůhví kde a ani se neobtěžoval si je ověřit.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12054
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#8 test V70 T5
Takže nadstandardně kvalitní článek.Jean píše:... Tak 10% je tam asi omylem v pořádku ...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 5 Odpovědi
- 1048 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od 3m3
-
- 11 Odpovědi
- 2967 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka
-
- 21 Odpovědi
- 2605 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Pedrozo
-
- 8 Odpovědi
- 839 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ksw
-
- 5 Odpovědi
- 2397 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ok2ucx