Nové motory Volvo

Různé Volvo-odkazy...
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 102
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Vůz: S60R AWD / 2006 / AT-6
Bydliště: Košice, Slovakia

#1 Nové motory Volvo

Příspěvek od Jozo »

_________________
VOLVO S60R AWD | 2006 | B5254T4 | TF-80SC | Magic Blue Metalic
Chcete výrazne znížiť spotrebu paliva? Máme riešenie pre diesel i benzín.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 164
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Vůz: S80 D5
Bydliště: Praha

#2 Nové motory Volvo

Příspěvek od st39.6 »

njn, downsizing, to snad uz nikoho neprekvapuje, ne?
kazdopadne to vypada, ze po vykonostni strance stradat nebudou, tak co?

me by spis zajimalo, jak se tyhle moderni maly motory s vysokym vykonem chovaj treba po ctyrech, peti stech tisicich. to prece musi bejt desne nachylny na mechanicky zavady, ne? nemluvim jen o volvu ale o vsech tech novejch motorech. chapu, ze moderni technologie jsou moderni technologie, ale something´ s gotta give
_________________
Volvo S80 D5 (D5244T, 120kw, MY 2006) - GALERIE
Ford Mondeo II Ghia (2.0, 96kw, 1999) - Gone, baby, gone

GDPR_user

#3 Nové motory Volvo

Příspěvek od GDPR_user »

st39.6 píše:njn, downsizing, to snad uz nikoho neprekvapuje, ne?
kazdopadne to vypada, ze po vykonostni strance stradat nebudou, tak co?

me by spis zajimalo, jak se tyhle moderni maly motory s vysokym vykonem chovaj treba po ctyrech, peti stech tisicich. to prece musi bejt desne nachylny na mechanicky zavady, ne? nemluvim jen o volvu ale o vsech tech novejch motorech. chapu, ze moderni technologie jsou moderni technologie, ale something´ s gotta give
Si blbý???Moderní motory vydrží i 200000km :bad: :bad:

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 164
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Vůz: S80 D5
Bydliště: Praha

#4 Nové motory Volvo

Příspěvek od st39.6 »

martinopel píše:
st39.6 píše:njn, downsizing, to snad uz nikoho neprekvapuje, ne?
kazdopadne to vypada, ze po vykonostni strance stradat nebudou, tak co?

me by spis zajimalo, jak se tyhle moderni maly motory s vysokym vykonem chovaj treba po ctyrech, peti stech tisicich. to prece musi bejt desne nachylny na mechanicky zavady, ne? nemluvim jen o volvu ale o vsech tech novejch motorech. chapu, ze moderni technologie jsou moderni technologie, ale something´ s gotta give
Si blbý???Moderní motory vydrží i 200000km :bad: :bad:
to musis trochu rozvest (nebo ti tam chybi nula? :D )

zdejsi mechanici s tim musej mit nejaky zkusenosti, ne?
_________________
Volvo S80 D5 (D5244T, 120kw, MY 2006) - GALERIE
Ford Mondeo II Ghia (2.0, 96kw, 1999) - Gone, baby, gone

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5099
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#5 Nové motory Volvo

Příspěvek od Lachtan »

To je jednoduché - čím novější motor, tím větší sráč s menší životností :bad:
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

old.fashioned
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 817
Registrován: 16 roků
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC70, V50

#6 Nové motory Volvo

Příspěvek od old.fashioned »

samozřejmě kdo má rád životnější motory, může s nima jezdit ještě 20 let a nekupovat tyhle káry, který stejně pro ně nemají ty správný tvary 8)
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12086
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#7 Nové motory Volvo

Příspěvek od Urvanej »

Hlavně se "těšim" na to elektrický vodní čerpadlo. Už to tu několikrát bylo a dycky od toho cukli.
Na druhou stranu, pokud auto požere o tři litry míň, tak při dnešních cenách paliva by se po 500tkm bez dražšího servisního zásahu mohla koupě novoty zaplatit. Nicméně si nedělám iluze, že ty motory vydrží víc jak výše zmiňovaných až 200tkm :-D
Vůbec nechápu, že se dneska obtěžujou s pozinkem...
Naposledy upravil(a) Urvanej dne 27 srp 2013 09:51, celkem upraveno 1 x.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 164
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Vůz: S80 D5
Bydliště: Praha

#8 Nové motory Volvo

Příspěvek od st39.6 »

no dobre, to vsechno zni jako klasickej hate, ale mate s tema motorama nekdo zkusenosti v takovejch cifrach? to prece nemuze odejit po dvou stech, ne? ... to je mozna jeste v zaruce, kdyz nekdo jezdi fakt hodne :D

proste by me zajimalo, jaky to ma zavady, kdo s tim ma zkusenosti s vyssim najezdem atp ...
_________________
Volvo S80 D5 (D5244T, 120kw, MY 2006) - GALERIE
Ford Mondeo II Ghia (2.0, 96kw, 1999) - Gone, baby, gone

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 879
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: Nitra
Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5

#9 Nové motory Volvo

Příspěvek od MarekV »

skusenosti s tym nema este nikto kedze sa to len planuje davat do aut

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 164
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Vůz: S80 D5
Bydliště: Praha

#10 Nové motory Volvo

Příspěvek od st39.6 »

nemluvim o techhle, mluvim o downsizovanejch motorech vseobecne, stejne jako vsichni ostatni
_________________
Volvo S80 D5 (D5244T, 120kw, MY 2006) - GALERIE
Ford Mondeo II Ghia (2.0, 96kw, 1999) - Gone, baby, gone

GDPR_user

#11 Nové motory Volvo

Příspěvek od GDPR_user »

Ony moderní motory např.2,0d které se montují do oblíbených V50 jsou zářivým příkladem dlouhověkosti a spolehlivosti.Ještě štěstí,že nemám v žádném svém autě moderní motor.

danki
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 332
Registrován: 13 roků 3 měsíce
Bydliště: Malacky
Vůz: 945 B200FT

#12 Nové motory Volvo

Příspěvek od danki »

Ale nemusis kupovat olej na vymenu...
Kupis motor a jedes dal
_________________
2x V70 TDI, V70 T5

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12086
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#13 Nové motory Volvo

Příspěvek od Urvanej »

Ale tak všem tu slouží jako základ pro flame proti nízkoobjemovým přeturbeným motorům jednak HTP jako první vlaštovka ještě bez vrtule, pak tu máme 1.4TSi, kterej už je opravdu děsivej a pak vyjádření samotné škodovky o tom (jak psal Martin), že "tyto motory vydrží až 200tkm". No a pak už jen zbývá více zajíců a jeden pytel...
Takže ono to neni založený na prdu, ale na již existujících zkušenostech, bohudík nikoliv vlastních.
Zkušenosti s nízkým objemem sám ale nemám, nejmenší co bylo byla léty prověřená 1.4MPi, takže já skutečně jen papouškuju co sem kde četl/slyšel a filtruju si to podle svýho.
Mimochodem nastupující zmenšování byl taky jeden důvod pro V8, protože už prostě nebudou...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#14 Nové motory Volvo

Příspěvek od dali »

Já se docela divím, že se ještě dneska někdo zabývá vývojem vlastního čtyřválce a vymýšlením skrytých výrobních vad a pastí na zákazníky, který zajistí obživu značkovým servisům... Licenci na kazový nízkoobjemový čtyřválce by moh bez problémů poskytnout überkoncern, kterej má s vývojem technologických vad a časovaných problémů bohatý zkušenosti :green:

danki
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 332
Registrován: 13 roků 3 měsíce
Bydliště: Malacky
Vůz: 945 B200FT

#15 Nové motory Volvo

Příspěvek od danki »

Ono je najvjec nahovno to, ze ludé sú ochotní zaplatit za servis (šak to kompenzuje nízka spotreba né?). Tak jak majú rádi stočené km, tak jak Porsche muselo vyrobit pi.čovinu ménem Cayenne, aby mohla prežit 911ka, tak jak BMW vymyslelo x6 a šeckým sa to lúbí. Najvjec asi Stevemu Wondrovi, ale v temto naozaj ludí nepochopím
_________________
2x V70 TDI, V70 T5

kubexxx
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 703
Registrován: 11 roků 2 měsíce
Bydliště: Dubá
Vůz: V70 I 2.5tdi 1999

#16 Nové motory Volvo

Příspěvek od kubexxx »

Taky jsem tu zprávu zrovna dočetl :bad:
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#17 Nové motory Volvo

Příspěvek od dali »

Nejhorší na tom je, že amerika nebo čína na nějaký omezení emisí skleníkových plynů zvysoka dlabe, a my v evropě to dobrovolně (z vůle bruselu) musíme za všechny odsrat :bad:

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12086
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#18 Nové motory Volvo

Příspěvek od Urvanej »

Dali to bych ještě pochopil, kdyby to bylo opravdový. Ale ty kýble hnoje, který v zájmu ekologie věší lidem jako bulíky na nos, to mi zvedá ze židle. Například nikdo nikdy nikde nezveřejnil ekologičnost DPF v porovnání se zvýšenou spotřebou, ekologický dopad likvidace 7 let starýho auta oproti využívání jiného s horší spotřebou 2x tak dlouho. A proč? Protože by z toho všem padla čelist. (Naštěstí se většina údajů nechá dohledat, ale najít a sesumírovat si to musí každej sám.)
Tak například kolik asi ropy padne na výrobu těch úžasných plastů v autě, kolik tepla se spotřebuje na přetavení železa, výrobu skel, chemický sajrajty do barev, humusy vzniklý při čištění a odlejvání hliníku... ObrázekObrázekObrázek
No já si sednu :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Zajímavé odkazy na internetu“