nový benzinový turbomotor Volvo 2,0 GTDi

Různé Volvo-odkazy...
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 413
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: sk- trnava

#1 nový benzinový turbomotor Volvo 2,0 GTDi

Příspěvek od berzerker »

_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#2 nový benzinový turbomotor Volvo 2,0 GTDi

Příspěvek od hajnej »

kolik asi bude papat v reálnym provozu?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#3 nový benzinový turbomotor Volvo 2,0 GTDi

Příspěvek od eLzyx »

řekl bych, že nebude problém se na to dostat. S80 váží s 2.0l motorem cca 1520kg, což je jen o 70kg víc než C70 I.gen v T5. A s tou jsem schopen jezdit za 8litrů byť má kombinovanou 9.9
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3674
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#4 nový benzinový turbomotor Volvo 2,0 GTDi

Příspěvek od yoby »

Hmm, 4vál :%)
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5110
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

#5 nový benzinový turbomotor Volvo 2,0 GTDi

Příspěvek od Honza »

už to visí tři neděle na webu.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#6 nový benzinový turbomotor Volvo 2,0 GTDi

Příspěvek od dali »

Koukám, že pětiválce budou zachvíli na vymření :cry: Přitom co se týče motorů s jednociferným počtem válců, neznám uspořádání motoru s víc sexy zvukem.
Plechový svody/turbine housing :unknown: To bude rachot, až to praskne. Kdyby radši udělali variabilní geometrii turbíny.
Co ten blok? Je to aspoň Volvo, nebo zase Ford?

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#7 nový benzinový turbomotor Volvo 2,0 GTDi

Příspěvek od eLzyx »

myslím, že fjord. Ale až "nás" budou mít Číňani, tak to bude stejně jedno - ford jim to nelicencuje.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 837
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Bydliště: NZ

#8 nový benzinový turbomotor Volvo 2,0 GTDi

Příspěvek od ..::Philip::.. »

co nadelame...EURO5 na krku, tlak na nizsi objemy, atd.. :)

pokud bude motor spolehlivy, je mi jedno kdo ho vyprojektoval. (viz. muj perfektne slouzici PSA)
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort

GDPR_user

#9 nový benzinový turbomotor Volvo 2,0 GTDi

Příspěvek od GDPR_user »

Kolik bude životnost turbodmychadla a kolik cena nového??? :%)
Naposledy upravil(a) GDPR_user dne 31 led 2010 12:17, celkem upraveno 1 x.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 837
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Bydliště: NZ

#10 nový benzinový turbomotor Volvo 2,0 GTDi

Příspěvek od ..::Philip::.. »

od tebe takova otazka :wink: vsichni prece vime jak to s zivostnosti je a cena bude dost podobna/stejna jako u dmychadla napr. pro Keina na 850 (koupil jsem ho pro nej na ebayi s postou za 12600,- + mozne clo a dph, cena v cr byla od 17000,- bez dph dle Keina)
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5099
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#11 nový benzinový turbomotor Volvo 2,0 GTDi

Příspěvek od Lachtan »

OT - kombinace názvu benzinový turbomotor a označení GTDi mi příjde poměrně krkolomná... :%) :green:
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

kV8ba
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 449
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň-jih
Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´
Kontaktovat uživatele:

#12 nový benzinový turbomotor Volvo 2,0 GTDi

Příspěvek od kV8ba »

Lachtan píše:OT - kombinace názvu benzinový turbomotor a označení GTDi mi příjde poměrně krkolomná... :%) :green:
Zkratka je to krkolomná, dokonce jsem někde četl (myslím, že TN.cz :green: ) že nové Volvo S60 dostane zcela nový NAFTOVÝ motor 2.0 GTDi..... :D :D
_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí

GDPR_user

#13 nový benzinový turbomotor Volvo 2,0 GTDi

Příspěvek od GDPR_user »

..::Philip::.. píše:od tebe takova otazka :wink: vsichni prece vime jak to s zivostnosti je a cena bude dost podobna/stejna jako u dmychadla napr. pro Keina na 850 (koupil jsem ho pro nej na ebayi s postou za 12600,- + mozne clo a dph, cena v cr byla od 17000,- bez dph dle Keina)
Vzhledem k tomu,jak je to s tepelnou setrvačností u litiny ,hliníkového odlitku a plechu si myslím,že životnost bude ještě nižší

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 494
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Náměšť na Hané
Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4

#14 nový benzinový turbomotor Volvo 2,0 GTDi

Příspěvek od flaksy »

eLzyx píše:myslím, že fjord. Ale až "nás" budou mít Číňani, tak to bude stejně jedno - ford jim to nelicencuje.
Mno podle tohoto v tom clanku na tom asi nejakou praci, takze by o tom asi ciste ford nemohl rozhodovat:
Nová integrovaná jednotka turbodmychadla vyrobená výhradně z ocelového plechu představuje nové řešení, kteŕe si Volvo nechalo patentovat.
Jo mimochodem, tadle integrovana jednotka turba se svody asi nebude zrovna nejlevnejsi :-P

Vykon motoru vypada velmi zajimave. Spotreby bych se nebal, podle me nebude problem ji dodrzet. Ale jasne, ze kdyz to bude clovek hodne honit, tak neni problem mit skoro dvojnasobek. Stejne to totiz dopada u TSI motoru u VW a vzhledem ke stejne koncepci se da uvazovat o stejnem chovani.
_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#15 nový benzinový turbomotor Volvo 2,0 GTDi

Příspěvek od dali »

flaksy píše:Vykon motoru vypada velmi zajimave. Spotreby bych se nebal, podle me nebude problem ji dodrzet. Ale jasne, ze kdyz to bude clovek hodne honit, tak neni problem mit skoro dvojnasobek. Stejne to totiz dopada u TSI motoru u VW a vzhledem ke stejne koncepci se da uvazovat o stejnem chovani.
Přesně to jsem taky slyšel o tom TSI, že když tomu šlapeš, tak se se spotřebou dostaneš ještě do jiných levelů, než s klasickým nepřímým vstřikem. Prostě když pojedeš klobouka, tak tý udávaný spotřeby dosáhneš, nicméně myslím, že se za přispění pana klobouka dostaneš na podobnou hodnotu i s tím nepřímým vstřikem....

Lukaso
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1667
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

#16 nový benzinový turbomotor Volvo 2,0 GTDi

Příspěvek od Lukaso »

život je krutej...můj sen V8 se rozplývá...když je někdo mladej tak na to nemá...s přibývajícím věkem se šance zvyšuje...nicméně v mém případě až budu v produktivním věku tak nejsilnější S80 bude 3 vál 1,4 quadraturbo-bikompresor....nejspíš :%) :cry:
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#17 nový benzinový turbomotor Volvo 2,0 GTDi

Příspěvek od eLzyx »

myslíš ♀ Geelvo S80 1,4 quadraturbo-bikompresor?
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#18 nový benzinový turbomotor Volvo 2,0 GTDi

Příspěvek od dali »

Lukaso píše:nicméně v mém případě až budu v produktivním věku tak nejsilnější S80 bude 3 vál 1,4 quadraturbo-bikompresor....nejspíš :%) :cry:
..s rekuperací bioplynu uvolňovaného posádkou :green:

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 837
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Bydliště: NZ

#19 nový benzinový turbomotor Volvo 2,0 GTDi

Příspěvek od ..::Philip::.. »

dali píše:
flaksy píše:Vykon motoru vypada velmi zajimave. Spotreby bych se nebal, podle me nebude problem ji dodrzet. Ale jasne, ze kdyz to bude clovek hodne honit, tak neni problem mit skoro dvojnasobek. Stejne to totiz dopada u TSI motoru u VW a vzhledem ke stejne koncepci se da uvazovat o stejnem chovani.
Přesně to jsem taky slyšel o tom TSI, že když tomu šlapeš, tak se se spotřebou dostaneš ještě do jiných levelů, než s klasickým nepřímým vstřikem. Prostě když pojedeš klobouka, tak tý udávaný spotřeby dosáhneš, nicméně myslím, že se za přispění pana klobouka dostaneš na podobnou hodnotu i s tím nepřímým vstřikem....
jezdil jsem s 1.8 TFSI v Octavii Combi a spotreba byla 6,8l na trase PHA-KV a zpet. Styl klobouk to fakt nebyl.

Nad motorem take nejasam, 5-ti valec je klasika, ale jen proto bych 2.0 GTDI nezatracoval.
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort

ttoommaasseekk
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1676
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Karkulka
Kontaktovat uživatele:

#20 nový benzinový turbomotor Volvo 2,0 GTDi

Příspěvek od ttoommaasseekk »

Me naopak v nynejsi nabidce preplnovany ctyrvalec chybi, tudiz vyse zminovany GTDi mi prijde jako zajimava volba. Bude maly, lehky a nebude to snecek.
U me :good:
Spotreba bude opet zaviset na vaze nohy ridice, z te bych strach nemel.
Zivotnost turbiny, budu klukum ve Volvu verit, ze uz je nejaky patek delaji a nejsou snad uplny cinani :P a tak neco vydrzi.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Zajímavé odkazy na internetu“