Autokarový výlet za veterány

Jak bylo...
  • Autor
  • Zpráva
lookens
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 396
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: Zaječov
Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
Bydliště: Zaječov (Beroun)

#26 Autokarový výlet za veterány

Příspěvek od lookens »

Páni designéři by se tam měli občas zastavit aby si připomněli jak maj vypadat hezká auta.
To je lekce ... Ty pastelový 603 jsou prostě nezemské ...
Nakonec i ten ZIL nevypadal špatně (jestli jsou to ZILy)

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1740
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#27 Autokarový výlet za veterány

Příspěvek od standa »

Krásný fotky, hošani :D - díky.

Maličká hádanka: co je za auto na Lubošově fotce OL8 - to červené, kterého je vidět jen kousek?
Naposledy upravil(a) standa dne 27 lis 2012 14:02, celkem upraveno 1 x.

3m3
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2999
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: 945 98’ B230FK M90

#28 Autokarový výlet za veterány

Příspěvek od 3m3 »

Podle toho svetla bych tipnul nejaky stary Citroen ale taky by to mohl byt prototyp ze Škodovky...
ale to by kolem nesměly stát ty Tatry... :unknown:

lookens
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 396
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: Zaječov
Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
Bydliště: Zaječov (Beroun)

#29 Autokarový výlet za veterány

Příspěvek od lookens »

není to nějaký angličák?

LUBOŠ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1291
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90

#30 Autokarový výlet za veterány

Příspěvek od LUBOŠ »

Malá nápověda
Přílohy
hádanka.jpg

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 63
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Královéhradecký kraj
Vůz: V60CC B5 MY2023

#31 Autokarový výlet za veterány

Příspěvek od Svita »

Další, větší nápověda... :wink:
Přílohy
interier.jpg
interier.jpg (51.31 KiB) Zobrazeno 1278 x

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1740
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#32 Autokarový výlet za veterány

Příspěvek od standa »

:twisted:

Newman
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 294
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Morava
Vůz: V70 D5- D5244T - 2,4 l - 2003

#33 Autokarový výlet za veterány

Příspěvek od Newman »

standa píše::twisted:
Já vím, ale neřeknu! :Yahoo!:
Otázka je, proč na tom byly dvě naprosto rozdílné značky. Pohledám v odborné literatuře a pokud něco zjistím, dám vědět. :roll:

neuman zdenek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 5784
Registrován: 17 roků 8 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC

#34 Autokarový výlet za veterány

Příspěvek od neuman zdenek »

standa píše::twisted:
Hrozný je že to auto vidím a ne a né si vzpomenout,jestli to je co si myslím tak to má takovou vzláštní prdel?

majtinek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 422
Registrován: 13 roků 1 měsíc
Bydliště: Prahák
Vůz: Volvo

#35 Autokarový výlet za veterány

Příspěvek od majtinek »


Newman
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 294
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Morava
Vůz: V70 D5- D5244T - 2,4 l - 2003

#36 Autokarový výlet za veterány

Příspěvek od Newman »

Výrobcem automobilu byla firma Hans Glas GmbH v Dingolfingu (SRN). Její historie sahá až do počátku 17. století, kdy se zde začalo s výrobou pluhů. Hans Glas, ředitel a zakladatel automobilky, pracoval po jistou dobu u Forda kde také prošel výrobou.
Těsně po druhé světové válce v letech 1947 - 48 vyrobila firma jedny z prvních mopedů v SRN.
Výrobní program automobilky byl velmi bohatý: osmnáct modelů od objemu válců 0,25 l do 2,6 l a od 13,6 k do 140 k výkonu. Pro odbytové potíže došlo v roce 1966 k připojení firmy Glas k automobilce BMW. Vozy Glas nebyly nikterak levné, ale byly vždy vyhledávané. Vyráběly se jako limuzíny i jako kupé.
Proto je na volantu vyfotografovaného vozu ono G a na kufru znak BMW. Vystavený vůz je zřejmě jedním z posledních čtyřsedadlových kupé s osmiválcovým motorem s válci do V 90 stupňů. Označení na kufru červeného Glasu je 3000.
Firma Glas také vyráběla vozítko Goggomobil, které je ve zlínském muzeu rovněž k vidění. Obsah motoru tohoto prcka byl mezi 345 - 500 ccm.
Naposledy upravil(a) Newman dne 01 pro 2012 18:34, celkem upraveno 1 x.

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 4737
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#37 Autokarový výlet za veterány

Příspěvek od Ondra. »

Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Proběhlé klubové srazy“