Autokarový výlet za veterány
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 396
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Zaječov
- Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
- Bydliště: Zaječov (Beroun)
#26 Autokarový výlet za veterány
Páni designéři by se tam měli občas zastavit aby si připomněli jak maj vypadat hezká auta.
To je lekce ... Ty pastelový 603 jsou prostě nezemské ...
Nakonec i ten ZIL nevypadal špatně (jestli jsou to ZILy)
To je lekce ... Ty pastelový 603 jsou prostě nezemské ...
Nakonec i ten ZIL nevypadal špatně (jestli jsou to ZILy)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1740
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#27 Autokarový výlet za veterány
Krásný fotky, hošani - díky.
Maličká hádanka: co je za auto na Lubošově fotce OL8 - to červené, kterého je vidět jen kousek?
Maličká hádanka: co je za auto na Lubošově fotce OL8 - to červené, kterého je vidět jen kousek?
Naposledy upravil(a) standa dne 27 lis 2012 14:02, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#28 Autokarový výlet za veterány
Podle toho svetla bych tipnul nejaky stary Citroen ale taky by to mohl byt prototyp ze Škodovky...
ale to by kolem nesměly stát ty Tatry...
ale to by kolem nesměly stát ty Tatry...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 396
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Zaječov
- Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
- Bydliště: Zaječov (Beroun)
#29 Autokarový výlet za veterány
není to nějaký angličák?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 63
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Královéhradecký kraj
- Vůz: V60CC B5 MY2023
#31 Autokarový výlet za veterány
Další, větší nápověda...
- Přílohy
-
- interier.jpg (51.31 KiB) Zobrazeno 1278 x
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 294
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Morava
- Vůz: V70 D5- D5244T - 2,4 l - 2003
#33 Autokarový výlet za veterány
Já vím, ale neřeknu!standa píše:
Otázka je, proč na tom byly dvě naprosto rozdílné značky. Pohledám v odborné literatuře a pokud něco zjistím, dám vědět.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5784
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
#34 Autokarový výlet za veterány
Hrozný je že to auto vidím a ne a né si vzpomenout,jestli to je co si myslím tak to má takovou vzláštní prdel?standa píše:
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 294
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Morava
- Vůz: V70 D5- D5244T - 2,4 l - 2003
#36 Autokarový výlet za veterány
Výrobcem automobilu byla firma Hans Glas GmbH v Dingolfingu (SRN). Její historie sahá až do počátku 17. století, kdy se zde začalo s výrobou pluhů. Hans Glas, ředitel a zakladatel automobilky, pracoval po jistou dobu u Forda kde také prošel výrobou.
Těsně po druhé světové válce v letech 1947 - 48 vyrobila firma jedny z prvních mopedů v SRN.
Výrobní program automobilky byl velmi bohatý: osmnáct modelů od objemu válců 0,25 l do 2,6 l a od 13,6 k do 140 k výkonu. Pro odbytové potíže došlo v roce 1966 k připojení firmy Glas k automobilce BMW. Vozy Glas nebyly nikterak levné, ale byly vždy vyhledávané. Vyráběly se jako limuzíny i jako kupé.
Proto je na volantu vyfotografovaného vozu ono G a na kufru znak BMW. Vystavený vůz je zřejmě jedním z posledních čtyřsedadlových kupé s osmiválcovým motorem s válci do V 90 stupňů. Označení na kufru červeného Glasu je 3000.
Firma Glas také vyráběla vozítko Goggomobil, které je ve zlínském muzeu rovněž k vidění. Obsah motoru tohoto prcka byl mezi 345 - 500 ccm.
Těsně po druhé světové válce v letech 1947 - 48 vyrobila firma jedny z prvních mopedů v SRN.
Výrobní program automobilky byl velmi bohatý: osmnáct modelů od objemu válců 0,25 l do 2,6 l a od 13,6 k do 140 k výkonu. Pro odbytové potíže došlo v roce 1966 k připojení firmy Glas k automobilce BMW. Vozy Glas nebyly nikterak levné, ale byly vždy vyhledávané. Vyráběly se jako limuzíny i jako kupé.
Proto je na volantu vyfotografovaného vozu ono G a na kufru znak BMW. Vystavený vůz je zřejmě jedním z posledních čtyřsedadlových kupé s osmiválcovým motorem s válci do V 90 stupňů. Označení na kufru červeného Glasu je 3000.
Firma Glas také vyráběla vozítko Goggomobil, které je ve zlínském muzeu rovněž k vidění. Obsah motoru tohoto prcka byl mezi 345 - 500 ccm.
Naposledy upravil(a) Newman dne 01 pro 2012 18:34, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4737
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#37 Autokarový výlet za veterány
Kvalita sice nic moc ale nahrnul jsem to tám
http://kare1911.rajce.idnes.cz/Veteran_arena_Olomouc_Samohyl_Zlin_11_2012
http://kare1911.rajce.idnes.cz/Veteran_arena_Olomouc_Samohyl_Zlin_11_2012
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 7 Odpovědi
- 238 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej
-
- 13 Odpovědi
- 1495 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr Marek