udrzba automat geartronic

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
michal_0077
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 624
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

#1 udrzba automat geartronic

Příspěvek od michal_0077 »

resim otazku jak se nejlip postarat o automatickou prevodovku u volva MY 2004
najeto mam 170 000km, u volva menen pri 80 000km olej jen ca.5l tedy zadny celkovy proplach.

1) udelat celkovy proplach 16l oleje (co na to usady?)
2) udelat "volvo" vymenu ca. 5l

co byste poradily?
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar

GDPR_user

#2 udrzba automat geartronic

Příspěvek od GDPR_user »

michal_0077 píše:resim otazku jak se nejlip postarat o automatickou prevodovku u volva MY 2004
najeto mam 170 000km, u volva menen pri 80 000km olej jen ca.5l tedy zadny celkovy proplach.

1) udelat celkovy proplach 16l oleje (co na to usady?)
2) udelat "volvo" vymenu ca. 5l

co byste poradily?
Celou výměnu cca 14l

michal_0077
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 624
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

#3 udrzba automat geartronic

Příspěvek od michal_0077 »

tak doma uz mam 16l mobil ATF 3309, ale je trosku strach udelat proplach. aby se v prevodovce neco nerozpustilo a neucpalo to selenoidy.
Proplach jsem taky nikdy nedelal, kdyz budu postupovat presne podle navodu ktery je ve VIDA tak nic nepokazim? Nebo mate nejake vylepseni?
Samozrejme pocitadlo v DTC si budu muset nasledne nekde nechat smaznout.... Ale to tak nespecha...
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

#4 udrzba automat geartronic

Příspěvek od David Patočka »

Udělat proplach a následnou adaptaci pomocí origo diagnostiky,jinak to nemá smysl.
Každopádně pokud už je pozdě,a skříň dělá velký kopance,nepomůže nic,nežli začít hledat příčinu. 8)
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

michal_0077
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 624
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

#5 udrzba automat geartronic

Příspěvek od michal_0077 »

prevodovka radi uplne plynule, clovek to skoro nepostrehne... chci aby to tak zustalo.
Adaptaci zatim delat nebudu, protoze zatim nemam jak. Chci si sehnat nejakej fungujici levnej klon VIDI abych si tyhle zakladni veci mohl delat sam.
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3741
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#6 udrzba automat geartronic

Příspěvek od wickey »

pokud radi uplne plynule a olej ma normalni barvu tak se do toho vubec nerejpej.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 494
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Náměšť na Hané
Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4

#7 udrzba automat geartronic

Příspěvek od flaksy »

Olej se má měnit každých 60tkm ... průplach + adaptace v rámci operace. A podle mě by to měl udělat bez ohledu na barvu. Nebo bude každý měsíc kontrolovat stav oleje? Nepíše, kolik za měsíc ujede ...
_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15

michal_0077
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 624
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

#8 udrzba automat geartronic

Příspěvek od michal_0077 »

jo to je prave ono... jeden rika to a druhy zase tamto. zatim to vidim na ten propolach.
Nekde jsem cetl ze nejakym zpusobem muze udelat clovek adaptaci i bez napichnuti na PC, nejak manualne.

najedu prave docela hodne, mesicne nekolik tisic (ca.3-5tis km) a auto chci mit dlouho. Repas prevodovky resit nechci, proto radsi budu vic servisovat...

jak je na tom olej neposoudim, pri ca 82 000km byl udelan proplach ve volvu 12litru. Ted ma auto 170 000km. Pres merku jsem toho moc posoudit nemohl, ale zda se ze olej ma porad cervenou barvu a zadnou spaleninu necitim. Auto radi naprosto hladce rychle. Jen rucni razeni mi prijde nejak zpozdene, ale to asi bude typicka vlastnost... Bohuzel nemuzu s jinym volvem porovnat.

Taky jsem si vsiml ze prevodovka ma na spoji cervenej tmel. Je to original? Nebo se v tom nekdo uz rypal? Cetl jsem neco o B4 vyku co se menilo... Rikam moc se v tom zatim nevyznam, proto pisu :)

jeste jsem cetl ze ve volvu elektronika kuli nizkym emisim radi pri stani na D spolecne s brzdou automaticky N. Je to pravda? Vetsinou slysim od majitelu ze se ma zaradit D a to tam nechat i pri delsim stani pri N je sice spotreba o neco mensi zato roste opotrebeni prevodovky.
Naposledy upravil(a) michal_0077 dne 18 črc 2012 19:10, celkem upraveno 1 x.
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 238
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Vůz: S 60 D5244T 2,4l 05" black automat
Bydliště: Handlová, Slovensko

#9 udrzba automat geartronic

Příspěvek od Ortový »

Aisin 50/51 SN neradí ani pri dlhšom státí neutrál,počuť to na chode motora...novšie prevodovky TF-80SC možno hej,ale to nemám,tak neviem...
_________________
S 60 D5 Move,D5244T,AW55-50/51SN, r.v 2005 Čierny
S60 2,4i Kinetic,B5244S,AW55-50/51SN, r.v.2005 Zlatý
galéria

michal_0077
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 624
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

#10 udrzba automat geartronic

Příspěvek od michal_0077 »

nevim zkusim se na to zamerit... ja poznam jen zarazenou zpatecku to je jinej zvuk nez D...
jinak info mam z jednoho dokumentu primo od AW

Volvo vehicles using the 5 cylinder engine since 2001 have a neutral control circuit fitted to reduce emissions and fuel consumption. The TCM will operate the appropriate solenoids to place the transmission in neutral when the car is standing with the brakes applied in the “D” position. Transmission fluid temperature must be in the normal operating range for this feature to be active. The gas pedal must not be depressed as the accelerator pedal module (APM) will tell the PCM that the vehicle should be moving.

Re-engagement of first gear is done as the brake pedal sensor indicates that the brake is no longer depressed.
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2618
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#11 udrzba automat geartronic

Příspěvek od ok2ucx »

To vyřazování při stání na brzdě bylo, tuším, skutečně na AW převodovkách pro Volva a to jen na prvních ročnících. Pak to v rámci update SW postupně opustili, protože to zřejmě přinášelo více problémů než užitku. Jestli tam tahle fičura je, to bys asi měl poznat podle otáček a jestli to vyřazuje/zařazuje.

Řadí-li skříň hladce, výměnou oleje nic nepokazíš (zvládneš to i sám, ve FAQ jsem to i popsal). Pravděpodobně ani adaptace nebude nutná (drobné doladění zvládne převodovka v rámci běžného provozu - i VIDA píše, že adaptaci je nutno dělat jen když se nějak dramaticky změní podmínky: hodně jetý olej -> nový olej, repase skříně, atp.).

Co je ale nutné - vynulovat interval výměny oleje - řídící jednotka sčítává "zátěž" - zvláště tepelnou, kterou olej dostává a když překročí nějaký limit, dá ti vědět hláškou na palubáku. Nevím, jestli se to někomu stalo už?
Vynulovat interval (případně i spustit adaptační režim) lze přes originál diagnostiku VIDA / DICE. Jestli chceš pečovat více, doporučuji zajet do autorizáku, nechat tohle vynulovat tam a současně také nahrát poslední SW (pokud tam již není). Příjde to snad do tisícovky a budeš mít úplný klid. V kostce - pro SW musíš v autorizáku (nebo u někoho, kdo má zaplacený přístup do SW databáze - marra?), ostatní věci lze zvládnout s neoriginál VIDA.

Pavel

P.S. Víčko selenoidu B4 je takový kulatý špunt, myslím, že fotky jsem tu též někde dával. Červené těsnění s tím nijak nesouvisí...
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

michal_0077
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 624
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

#12 udrzba automat geartronic

Příspěvek od michal_0077 »

diky za podrobnout radu...
Doufam ze tam ten novej software od volva je, kdyz byl delanej pred par lety u volva kompletni proplach tak doufam ze ho tam nahrali. To pocitadlo smaznu ale az si koupim cinskej klon...

rozhodnuto udelam celkovej proplach a budu doufat ze to pojede bez adaptace, kdyz ne tak k volvu jestli me jen nezapnou adaptacni rezim. Pocitadlo az bude kabel...
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2618
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#13 udrzba automat geartronic

Příspěvek od ok2ucx »

P.S. Jízda v adaptačním režimu znamená: najít si klidnou cestu a dělat tam všeliké kejkle s rozjedem na 1/4, 1/2, 3/4 plynu, všelijak brzdit, atd. Celé to obnáší asi 60-90 minut a za plného provozu je to až nebezpečné. Po vypnutí motoru klíčkem adaptace končí. Ovšem zapneš i tím čínským klonem, na to netřeba do autorizáku. Nový SW do auta nedostaneš automaticky (t.j. doufat nestačí).

Když už máš nutkání do toho vrtat, začal bych tím olejem a víc to už nepokoušel. Zvláště, pokud převodovka řadí dobře. A důležité upozornění: mnoho "odborníků" mělo potřebu nalívat nový olej takovým velkým šroubem nahoře na převodovce. Povolením tohoto šroubu se ale dostaneš do stavu, že neřadí trojka (upadne nějaký brzdící řemen či co) a takřka nutně to znamená rozborku převodovky. Takže: olej nalévat jen a pouze měrkou. Na to je dobrý trychtýř s dlouhou násoskou.

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

michal_0077
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 624
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

#14 udrzba automat geartronic

Příspěvek od michal_0077 »

tak ta adaptace jen kdyz neco nepujde. nejradsi aby me to ve volvu jen zapli a ja si jezdil... Sobota na nemecke dalnici by mohla byt idealni... ale doufam ze to nebude potreba. Hlavne ten kabel taky nekoupim hnede jak se znam, neni ted moc casu.

Jinak taky zastavam - Never change running system! O tom velkem sroubu nahore jsem uz na nejakem zahranicnim foru cetl. Jsem taky zvyklej ze se olej do prevodovky naleva kontrolnim sroubem coz je treba u VW na 16-ku imbus. Takze u automatu takovej velkej sroub nahore vylozene laka :) Ale vim o tom VIDU mam, presto dekuji za upozorneni. Jestli mi to vyjde tak bych udelal nejaky PDFko s fotkama at je tu na foru navod.

Michal
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 54
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: melnik

#15 udrzba automat geartronic

Příspěvek od ondra1976 »

Nedávno jsem měl možnost vyzkoušet jiné automaty BMW, Nissan, Škoda a překvapilo mě, jak jde lehce posunovat řadící páka. Když sednu zpět do V70 připadá mi to děsně ztuha. Je nějaká možnost promazání řadicí páky. Jak ztuha to jde Vám?
_________________
Volvo V70II D5 2004 96Kw automat Geartronic - 6,4L/100Km
Volvo Penta AQ 110HP 1966, Loď - 30L/1Mth

ttoommaasseekk
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1676
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Karkulka
Kontaktovat uživatele:

#16 udrzba automat geartronic

Příspěvek od ttoommaasseekk »

Ono to "ztuha" ma sve vyhody.
Ve Volvikovi se mi jeste nepodarilo omylem drknout do paky a zaradit neutral, v Superbu s DSG uz parkrat jo.
Jasne, frajerinka, jen jednu ruku na volantu a druhou na fofr klacku, ale i tak.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV

michal_0077
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 624
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

#17 udrzba automat geartronic

Příspěvek od michal_0077 »

tak proplach udelanej... nevim ale po 10litrech mi uz tekl skoro uplne ten samej olej jak jsem tam lil. Setrit jsem nechtel ale opravdu me to prislo zbytecny dal proplachovat. Takze premyslim jestli treba zbytych 6l tam nemam treba na dvakrat po trech litrech vymenit...

nebo dokoupim za dva roky dalsich sest a udelam zase proplach

prijde mi ze prevodovka je o malinko rychlejsi
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12077
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#18 udrzba automat geartronic

Příspěvek od Urvanej »

Na proplachový výměny je nejlepší co nejvíc naráz, takže 2x 3l je hloupost. To si to radši schovej. Nebo těch 6 vyměň za pár tisíc, ať se ti to doma neválí. :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 455
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno

#19 udrzba automat geartronic

Příspěvek od sordo »

Pokud jsi s tím už jezdil, tak nový olej už je promíchaný s tím starým a nemá cenu už proplachovat dál.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i

michal_0077
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 624
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

#20 udrzba automat geartronic

Příspěvek od michal_0077 »

nejdriv jsem vypustil asi 3,1l vypustnym sroubem. pak jednou pres 2l na P. Pak jeste dvakrat pres 2l s projizdenim P-R-N-D-N-R-P a uz z toho tekl uplne cistej olej. Hadici jsem odpojil dole na chladici.
Podle vadisu se ma nejdriv vypustit pak jednou na P a jednou s projizdenim. takze jsem vlastne udelal jednu navic. Tak je to subjektivni jak to clovek posoudi, ale olej z toho tekl skoro uplne cervenej.

Mozna to je taky tim ze olej co jsem z toho vypustil tam byl jen 80tis a nebyl tak cernej jak lidi ukazujou na internetu. Takovej svetle hnedej a male kapicky cervene
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar

GDPR_user

#21 udrzba automat geartronic

Příspěvek od GDPR_user »

michal_0077 píše:nejdriv jsem vypustil asi 3,1l vypustnym sroubem. pak jednou pres 2l na P. Pak jeste dvakrat pres 2l s projizdenim P-R-N-D-N-R-P a uz z toho tekl uplne cistej olej. Hadici jsem odpojil dole na chladici.
Podle vadisu se ma nejdriv vypustit pak jednou na P a jednou s projizdenim. takze jsem vlastne udelal jednu navic. Tak je to subjektivni jak to clovek posoudi, ale olej z toho tekl skoro uplne cervenej.

Mozna to je taky tim ze olej co jsem z toho vypustil tam byl jen 80tis a nebyl tak cernej jak lidi ukazujou na internetu. Takovej svetle hnedej a male kapicky cervene
Veškerý proplach se dělá pouze v P

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2618
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#22 udrzba automat geartronic

Příspěvek od ok2ucx »

martinopel píše:Veškerý proplach se dělá pouze v P
Tady si, Martine, dovolím trochu oponovat. Mám dojem, že jsem to zaznamenal ve více dokumentech (ale teď si neuvědomuji kde - VIDA?), že se pákou má během vypouštění oleje skutečně kvedlat. Tím se, podle všeho, otevřou ještě jiné cesty a propláchne se olej i tam. Mělo by se to snad dělat v každém kole (výměny 2l oleje).

No tak si vyberte. Co by nám na tohle tlachání řekli skuteční experti na AT? :P

Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

michal_0077
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 624
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

#23 udrzba automat geartronic

Příspěvek od michal_0077 »

myslis ze jsem tim udelal neco spatne ze tekl olej uz po 10l cistej? Maximalne bych jen pri tom razeni olej vice promichal. jinak se snad nemohl starej olej nekde v koute schovat :) Nebo?
od kud mas tuhle informaci? je to jen tvuj postup nebo je to nejak overene? Abych vedel jak mam dalsi proplach udelat...

je to zajimavy kazdej to pise jinak nekdo porad hejbe volicem, nekdo nehejbe vubec, nekdo vypousti olej vypustnym sroubem druhej ne. Vida doporucuje pro taxiky to kombinovat, ve volvu me rekli at vsechen olej nemenim jen cast. jak to je v prevodovce uvnitr nevim takze si to predstavit neumim co je nejlepsi. dalsi vec ze nekdo vypojuje hadici nahore nekdo dole....

rekne mi nekdo proc radsi menicem nehybat? Zase musi neco zustat v zavrenych vetvych labirintu nebo?

dik
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12077
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#24 udrzba automat geartronic

Příspěvek od Urvanej »

Nevim neznám neumim, ale z logiky mi vyplývá, že kvrdlat, protože se pak olej vypláchne z každýho kanálu. A na nettu videa co jsou, tak taky kvrdlaj.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

GDPR_user

#25 udrzba automat geartronic

Příspěvek od GDPR_user »

Refilling


Apply the handbrake. Move the gear selector lever to position P.
Fill with approximately 2 litres of oil.
Start the engine. Allow the engine to idle.
Turn the engine off when air bubbles start to become visible in the hose.
Fill with approximately 2 litres of oil.
Start the engine again and let it idle.
Turn the engine off when air bubbles start to become visible in the hose.
Remove the hose from the oil cooler hose. Detach it from the connection to the cooler. Install the hose in the normal position on the cooler and the gearbox.

Further filling


Fill with approximately 2 litres of oil.
Apply the handbrake.
Start the engine. Allow the engine to idle. Move the gear selector through all the gear positions. Wait 4-5 seconds in each gear.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“