Svencar Ostrava, nemáte někdo podobnou zkušenost?

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3
Registrován: 12 roků 2 měsíce

#26 Svencar Ostrava, nemáte někdo podobnpou zkušenost?

Příspěvek od sven car »

Dobrý den všem příznivcům značky Volvo,
Píši za tým Sven Caru. Paní Kulhánková si nechávala opravit jednotku DEM v nejmenovaném pražském servise. U nás se s její jednotkou DEM žádný způsobem nemanipulovalo, nebyl k tomu důvod. Dle naší diagnostiky a po souhlasu paní Kulhánkové, byla objednána nová CEM jednotka, která byla z originálního balení vybalena v přítomnosti paní Kulhánkové, stejně tak jako její instalace. Jednotka CEM se objednává podle VIN kódu daného vozidla a po nahrání SW je pro jiné auto nepoužitelná. Tudíž není možné, abychom nějakou jednotku CEM měli náhodou navíc a někomu ji podstrčili, abychom se jí zbavili.
Dle přiloženého fota je patrné, že číslo DEM jednotky na fotce je stejné jako původní originální číslo, které má paní Kulhánková na vozidle od výroby. Na základě tohoto důkazu jsou všechny její obvinění vyvráceny.
Obviňovat a pošpinit nás, je velice jednoduché. Nic jsme neukradli, jen vytahujeme horké kaštany za neodborné zásahy.
Poraďte nám, máme paní Kulhánkovou zažalovat za křivé obvinění a urážku na cti?
Děkujeme všem našim příznivcům za důvěru.

S úctou

Sven Car
Přílohy
label.JPG
label.JPG (78.97 KiB) Zobrazeno 3133 x
DEM 002 komp.jpg
DEM 002 komp.jpg (48.39 KiB) Zobrazeno 3140 x
Naposledy upravil(a) sven car dne 10 úno 2012 15:42, celkem upraveno 1 x.

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 1903
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#27 Svencar Ostrava, nemáte někdo podobnpou zkušenost?

Příspěvek od LukášM »

Výborně. Vždy je lepší znát i stanovisko druhé strany. A je možné zjistit jestli je na vozidle původní DEM nebo je opravdu vyměněna za jinou ať již kýmkoli? Děkuji
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3
Registrován: 12 roků 2 měsíce

#28 Svencar Ostrava, nemáte někdo podobnpou zkušenost?

Příspěvek od sven car »

Dle výše uvedených informací je stávající jednotka DEM stejného čísla jako původní, tudíž se jedná o jednotku instalovanou výrobcem. Viz foto paní Kulhánkové a náš výpis ze systému rodného listu auta. Čísla se shodují.

Pěkný den

Sven Car

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 91
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Šluknovsko
Vůz: V70XC, I a II.gen

#29 Svencar Ostrava, nemáte někdo podobnpou zkušenost?

Příspěvek od tirika »

HonzaS60D píše:Pěkný den ve spolek. Vždycky jezdím do autorizovaného servisu, což je drahota neuvěřitelná, ale chlácholím se, že se vyhnu podobným problémům. Ze jsou takoví šíbrové jako Svencar autorizováni Volvem, to mě zděsilo. Nemá někdo zkušenosti se servisováním v Německu? Slyšel jsem, že jsou nejen solidní, ale i levnější než v ČR.
Honzo,zavolej si Formánkovi do Cvikova,tak máš jistotu,taky k němu jezdím...
_________________
Je: V70XC II.gen,r.v. 2001,B5244T3, automat,
Bylo: V70xc I.gen, r.v.99,B5244T,XC90 D5, r.v. 2006, 6q,man., V50,2.0D, r.v. 2006, 6q man.
Moto: Honda VT1100C, (50kW),r.v. 1992, 4q
Výroba nábytku na míru

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 1903
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#30 Svencar Ostrava, nemáte někdo podobnpou zkušenost?

Příspěvek od LukášM »

sven car píše:Dle výše uvedených informací je stávající jednotka DEM stejného čísla jako původní, tudíž se jedná o jednotku instalovanou výrobcem. Viz foto paní Kulhánkové a náš výpis ze systému rodného listu auta. Čísla se shodují.

Pěkný den

Sven Car
Děkuji, čísla jsou právě v detailech rozdílná, ale to bude asi jiným formátem popř. systémem výpisu?
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 24
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Hranice

#31 Svencar Ostrava, nemáte někdo podobnpou zkušenost?

Příspěvek od jbla »

Dobrý den,
s Volvo Svencar Ostrava mám jen tu nejlepší zkušenost.
Ochota, vstřícnost, férové jednání.

Už nekolikrát mi pomohli s V40, S60 i současnou V70.

Nedám na ně dopustit.
_________________
SUP + X1
Volvo XC70 D5 Geartronic, 2002 - bylo
V70 II 2,4 D model 2005 268 500 tis.km, 5,2 l -bylo
Volvo S60 2,4D 2005 131 tis.km, 5,4 l - bylo
VOLVO V 40 1,9 TD 66 kW 1998 255 tis.km 7,5 l - bylo

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 496
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Náměšť na Hané
Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4

#32 Svencar Ostrava, nemáte někdo podobnpou zkušenost?

Příspěvek od flaksy »

LukášM píše:Děkuji, čísla jsou právě v detailech rozdílná, ale to bude asi jiným formátem popř. systémem výpisu?
Určitě, máš stejný ten styčný kód, což je normální, kraje se mohou lišit (nebo se někam ani neuvádí, neboť jsou stejné pro všechny shodné výrobky - stejně to bývá i u HW komponent v IT) Vyrobení dílu 30/10/04 také sedí pro vozidlo MY05, což je 2/2 2004 - 1/2 2005. Dle mě věrohodné.

Nicméně i druhý servis je zde vyhlášený a pokud se SvenCar obhájí, tak to dle mě padá na ten druhý. Což ve mě jako v nezaujatém pozorovateli budí smíšené pocity a obavy. :(
_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 1903
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#33 Svencar Ostrava, nemáte někdo podobnpou zkušenost?

Příspěvek od LukášM »

Flaksy, konkrétně HW komponent se kterými se setkávám já to funguje tak, že přesně to, co je na dílu, tak je i v systému. Jak jsem psal, v detailech to nesedí, základ je stejný :wink:
Samozřejmě jsem také nezaujatý pozorovatel, jelikož se mě tato záležitost vůbec netýká. Ale bylo by dobré zjistit, kde k danému problému došlo. Je jen dobře, že se zde někdo ze Svencar objevil a dokáže k tomu podat vysvětlení. A jak zde již zaznělo, tak situace se může obrátit a obvinění může padnout i z druhé strany a to již opodstatněné.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 496
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Náměšť na Hané
Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4

#34 Svencar Ostrava, nemáte někdo podobnpou zkušenost?

Příspěvek od flaksy »

Asi záleží na distribuci, nevím :D Mno necháme to na jiných ;) Dost bylo spekulací ... :D
_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1619
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

#35 Svencar Ostrava, nemáte někdo podobnpou zkušenost?

Příspěvek od lucki »

jbla píše:Dobrý den,
s Volvo Svencar Ostrava mám jen tu nejlepší zkušenost.
Ochota, vstřícnost, férové jednání.

Už nekolikrát mi pomohli s V40, S60 i současnou V70.

Nedám na ně dopustit.
evidentne su lepsi a horsi zamestnanci.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

Katerina

#36 Svencar Ostrava, nemáte někdo podobnpou zkušenost?

Příspěvek od Katerina »

Dobry den,
jsem velmi rada, ze se do tohoto temutu zapojil (nepodepsany anonymni-proc?) zastupce ze Sven caru.
A dekuji za vypis "rodneho listu" meho vozu. To je presne ucel, ktery melo tot vlakno splnit.
Samozrejme od zacatku vim, ze riskuji naopak obvineni ze pomluvy, proto si od prvniho prispevku davam pozor abych nikoho neobvinila. pokud si pripsevek prectete pozorne, mluvim pouze o podezreni ze bud 1)Adusum-pan Hak lze nebo 2)nelze a v tom pripade jednotku DEM nemohl vymenit nikdo jiny nez Svencar....je to logicka dedukce, kdyz nikde jinde v sevise nas vuz od prosince 2010 nebyl.
V kazdem pripade ja jsem v situaci, ze mam na aute vadnou nikdy neopravovanou jednotku DEM a s tim spojene nefungujici AWD, ackoliv tato DEM byla v prosinci 2010 na opravu v Praze v servise Adusum, tak tento prazsky servis v mailu odmitnul jakoukoliv zodpovednost a uznani zaruk na zaklade jeho tvrzeni, ze to neni nase jednotka. Takze p. Hak-Adusum to neprimo hodil na Svencar a ja jsme se rozhodla to resit, protoze nekdo nas podvedl nebo okradl, ackoliv krast a podvadet se nesmi :-)
NA toto forum jsem se obratila s zadosti o pomoc pri zjistovani zda je to nase jednotka nebo neni. Zadne obvineni nepadlo, pouze podezreni.
Kvuli spojitostem jsme musela co nejstrucneji napsat cely pribeh zahrnujici i tu peripetii s omylem vymenenou jednotkou CEM, ktera ve skutecnosti neni a nebyla vadna. CEM byla vymenena samozrejme po mem souhlasu, vydanem vsak na zaklade tvrzeni Svencaru ze jednotku merili odpojenou od vozu a dle mereni je uplne mrtva-byla jsem tim uvedena v omyl. Tato informace byla PROKAZATELNE NEPRAVDIVA. pred tim nez jsme dala souhlas k vymene, jsem Svencaru pisemne vyjadrila mailem svuj nazor, ze dle meho nazoru CEM vadna neni a navrhla at jeste promeri celou sbernici, ze praci navic ze zaplatim-odmitli to. Cast pribehu ohledne vymeny jednotky CEM a povidacek kolem je fakticky presna a za tim si stojim a klidne za to me muzete zalovat-ja dukazni bremeno ustojim, kdyz velka cast nasi komunikace probehla pisemne mailem. Jedina nepravda muze byt ohledne pouziti jednotky CEM co jim nekde zbyla- to jsme vyjadrila jako domenku, ze je takova moznost-OK, to uz jsme se nechala trochu unest a asi to nebude pravda kvuli tomu softwaru-omouvam se Svencaru za tento kec . Budiz jim k dobru ze chybu nakonec vicemene uznali a CEM si vzali zpet a vratili mi za ni penize. jak jsme jiz psala, zbyla cast platby mi prijde adekvatni, zavadu DEM nakonec diagnostikovali ve Svencaru a za to jim nalezi zaslouzena odmena.

Kapitola DEM:
takze na zaklade dodaneho rodneho listu cele podezreni nyni pada na pana Haka-Adusum. Svencar se jevi nevinny a jak sami pisi musi ted vytahovat horke kastany po neserioznim neodbornem zasahu. Moje chyba byla, ze jsem v prosinci 2010 dala do Adusumu DEM opravit, mela jsem tenkrat nechat Svencar vymenit DEM za novou, ale cena za opravu 14 plus DPH (cca 17) byla prilis lakava vzhledem k cene nove jednotky DEM (s reloadem SW skoro 50 tisic) a navic v Adusumu tvrdli ze i nove jednotky jsou hrozne poruchove, proti tomu DEMka po oprave u nich je navzdy, protoze provadeji specialni hydroizolaci. Nyni cekejme co pan Hak na ten rodny list rekne. Prepokladam ze popre verohodnost dokumentu ktery nam Svencar poslal, myslim vsak ze nebude problem pres Volvocars dokazat zda je dokument pravdivy.
bohuzel, vazeny SVencare, tak uz to chodi, ze kdyz na vas nekdo ukaze (i kdyz nepravdive) tak se MUSITE hajit. A pan Hak-Adusum ukazal vlastne (ac neprimo) prave na Vas.
Administratorovi navrhuji skryt toto vlakno pred zraky verejnosti (neregistrovanych) do te doby nez se vse bez pochybnosti vyresi.
Naposledy upravil(a) Katerina dne 11 úno 2012 21:36, celkem upraveno 4 x.

Katerina

#37 Svencar Ostrava, nemáte někdo podobnpou zkušenost?

Příspěvek od Katerina »

Dnesni prispevek c.2
obrazky sporne DEM rok po (ne)oprave autoservisem Adusum v Praze.
Zahadou zustava jak to, ze po te oprave jednotka DEM rok fungovala, kdy evidentne ji dosud nikdo nikdy neopravoval. A dle technika, ktery DEMku sundaval z auta byla jiz nekdy sundavana-drzi jen na dvou sroubcich a ty jevi znamky zasahu. Takze hypoteza je ze ji v praze jen sundali ocistili zoxidovnae kontakty a vratili zpet....a ono to na rok pomohlo nez oxidace postoupila dal. co myslite?
Přílohy
oxidace pochazi od hlinikove krytu.jpg
oxidace pochazi od hlinikove krytu.jpg (104.89 KiB) Zobrazeno 3048 x
DEM.jpg
DEM.jpg (124.38 KiB) Zobrazeno 3048 x
zoxidovane prokovy.jpg
zoxidovane prokovy.jpg (110.77 KiB) Zobrazeno 3048 x
zoxidovana DEM.jpg
zoxidovana DEM.jpg (78.67 KiB) Zobrazeno 3048 x
otevrena zoixidovana DEM.jpg
otevrena zoixidovana DEM.jpg (81.9 KiB) Zobrazeno 3048 x
neporusena originalni izolace pod napatlanym hnedym tmelem.jpg
neporusena originalni izolace pod napatlanym hnedym tmelem.jpg (141.6 KiB) Zobrazeno 3048 x
DEM na aute-foto ze Svencaru.jpg
DEM na aute-foto ze Svencaru.jpg (27.11 KiB) Zobrazeno 3049 x

maldini
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 423
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: šetřím na nové... :)
Bydliště: Brnisko, Vysočina

#38 Svencar Ostrava, nemáte někdo podobnpou zkušenost?

Příspěvek od maldini »

Nebylo by špatné vědět, kdo za Svencar vystupuje... V každém případě by nebylo od věci informovat hromadně (kdo má tu negativní zkušenost) přímo firmu Volvo, aby věděli, jaké praktiky v Čechách používají některé autorizované servisy... Je to k blití :bad: :bad: :bad: :bad: :bad: :bad: :bad: :bad: :bad: :bad: :bad:
_________________
BRNĚNSKÉ VOLVOSRAZY
www.bral.cz
"S výjimkou tasemnice nemám žádných vyživovacích povinností..."

Katerina

#39 Svencar Ostrava, nemáte někdo podobnpou zkušenost?

Příspěvek od Katerina »

Cilem tohoto vlakna primarne bylo vypatrat zda je to moje jednotka DEM nebo mi byla odcizena. primarnim cilem nebylo pomluvit Svencar ackoliv s pristupem servisu a postupem pri identifikaci vadne DEM jednotky jsem nebyla vubec spokojena hlavne tedy s tim ze rikaji zakaznikum nesmysly a povidacky, coz jim jinak asi prochazi, protoze naprosta vetsina laiku o problematice vubec nic nevi. Dale neprofesionalni urazka, ze pani Kulhankove asi dochazeji penize byla opravdu ponizujici.
S CEM jednokou se mohli splest, splest se muze kazdy- i mistr opravar, ale proc mi sakra vytahli tu pojistku F23 a tim nasimulovali odstraneni zavad, kvuli kterym jsem jim auto do opravy dala? Svencar argumentoval s tim, ze to byl dobry umysl -cituji mail:"Pojistku jsem odpojil, aby nemohlo docházet například k vybíjení akumulátoru po uzamčení vozu, kdy sběrnice CB nebude schopná jít spát a takový stav není vnitřní diagnostika schopná rozpoznat.Vybíjecí proud těchto vozů nesmí po uzamčení ve sleep-mode překročit 22 – 32 mA. " Ok, opoved ma logiku. ale oni dale rikali, ze pojistku odpojili az tesne pred predanim "opraveneho" vozu...vzdyt prece bezprostredne po vymene CEM za novou museli uz na dilne zjistit, ze zavada tim nebyla vyresena, ze vymena CEM nepomohla, vzdyt vuz se s novou CEM chova uplne stejne jako se starou....a to jsme jim osobne za pritomnosti svedka-meho znameho autoelektrikare nasledne predla - prevedla jsme jim to, co oni ale uz museli videt na dilne - tedy predtim nez vyradili tu pojistku. Na zaklade tohoto dukazu a pritomneho svedka mi teprve byli ochotni priznat, ze puvodni CEM neni vadna (pro upresneni: do posledni chvile to priznani nebylo uplne, porad tvrdili ze urcite nejakou chybicku mit bude-na dotaz jakze se mi ta chybicka jako uzivateli projevuje, nebyli schopni odpovedet)

No ale to uz neresme, to neni takova hruza, proste se spletli v diagnoze a protoze ta CEMka nejde vratit zpet dodavateli, tak to nechteli priznat, protoze by to musel zaplatit nekdo jiny nez zakaznik-ja....takovy omyl se stava i v nejlepsich sevisech a je to pochopitelne, zavada skutecne na prvni pohled vypadala na zblaznenou ridici jednotku, dalo se to lehce zamenit. Takze chyba neni ani tak odborna jako lidska: kdyz se spletes, spravne je to priznat a ne kamuflovat a delat ze zakaznika vola ruznymi povidackami.

Dale povidackou o tom ze nasi starou jednotku CEM merili a ze namerili pouze ruseni vytvorili zdani ze je opravdu vadna. Tak bud neumi ve Svencaru merit nebo lhali....jak jinak je vysvetlitelne, ze nam to "ruseni" uz tyden bez sebemensiho problemu ridi elektroniku celeho vozu? Nebo jsem to snad spatne pochopila?:
MArtin Dvorak, Svencar: "Testování funkce jednotky CEM se provádí mimo vozidlo. Jednotka se přes adaptéry oživí a scopem se měří činnost CB sítě a testují se některé základní rutiny jednotky, pomocí odporů se simuluje připojení jednotky do CB sítě vozu.Jedná se o jednu z fází vyhodnocování závad jednotek, abychom mohli vyloučit příčiny které jsou níže uvedeny (poznamka Kulhankove: tj. priciny na ktere jsem p.Dvoraka mailem upozornila: zavada na sbernici , svod kabelaze sbernice CAN atd") , při hledání chyby jedné konkrétní jednotky.
Vlhkost v připojení jednotky CEM nebyla nalezena ani jakákoliv stopa po vodě.
Zmíněná hlášení odpovídají závadám CEM. CEM má na výstupech pro CB síť pouze rušení.

" konec citace.

Fakta ktera zde pisi mam v mailu a tedy jsou prokazatelna. Ponevadz se mi uz od zacatku ruzna tvrzeni p. Balcara nezdala, tak jsem se komunikaci snazila smerovat do mailu (tzn. pisemne)

Krome hlasky o p. Balcarovi v kostele a p.Kulhankove bez penez :-) vse probehlo mailovou komunikaci a nebo pred svedky. pouceni: bez kufriku plneho penez do Volva nelez, protoze jinak se budes citit trapne :-)

S80
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 70
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Jirkov

#40 Svencar Ostrava, nemáte někdo podobnpou zkušenost?

Příspěvek od S80 »

No myslím si že jsi Katarino přímo obvinila sven cars a teď se pouze vymlouváš že to tak není. Bohužel jsem byl v podobné situaci jako ty a bohužel to všechno padlo na pražskej servis v kterým jsi byla i ty. Každopádně než začneš dělat unáhlené rozhodnutí a někoho obvinovat tak přemýšlej a ani bych se nedivil kdyby hoši ze sven caru na tebe podali trestňák, protože to co jsi zde předvedla je jen nepodložená pomluva . A pánové z volvo fora, divím se že zde necháte prezentovat takovéto doměnky , myslím že jindy tady zpražíte přispěvatele i kvůli menší hlouposti a tohle sem do fora oprav opravdu nepatří . GL

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3675
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#41 Svencar Ostrava, nemáte někdo podobnpou zkušenost?

Příspěvek od yoby »

S80 píše:No myslím si že jsi Katarino přímo obvinila sven cars a teď se pouze vymlouváš že to tak není. Bohužel jsem byl v podobné situaci jako ty a bohužel to všechno padlo na pražskej servis v kterým jsi byla i ty. Každopádně než začneš dělat unáhlené rozhodnutí a někoho obvinovat tak přemýšlej a ani bych se nedivil kdyby hoši ze sven caru na tebe podali trestňák, protože to co jsi zde předvedla je jen nepodložená pomluva . A pánové z volvo fora, divím se že zde necháte prezentovat takovéto doměnky , myslím že jindy tady zpražíte přispěvatele i kvůli menší hlouposti a tohle sem do fora oprav opravdu nepatří . GL
ještě jednou si ty příspěvky přečti :wink:
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

Katerina

#42 Svencar Ostrava, nemáte někdo podobnpou zkušenost?

Příspěvek od Katerina »

Pro S80: presne tak, jeste jednou si prosim ty prispevky precti, pomalu a pozorne. Pak bud tak laskav a napis mi moji vetu/odstavec ve kterem jsem "primo obvinila Sven car" z kradeze !!!
Naposledy upravil(a) Katerina dne 11 úno 2012 21:38, celkem upraveno 1 x.

Katerina

#43 Svencar Ostrava, nemáte někdo podobnpou zkušenost?

Příspěvek od Katerina »

Fakta, zadne domenky: pred hodinou jsem se vratla ze servisu, kde mi namontovali zpet opravenou jednotku DEM. vysledek: auticko naprosto v poradku, projeli jsme jej po poli, kde bez ctyrkolky by nam nebylo pomoci. Vzal si 1000,- za montaz a demontaz DEM. K tomu mi dal spousty cennych rad, pousmali jsme se nad novym silentblokem motoru Made in Poland-replaced by Svencar v lednu 2012 a taky smutne nad olejem priserne zmastenem okoli svicek, ktere mi v lednu ve Svencaru menili- hlavne ze nam auto zvenci nalestili v mycce.

Takze celkova rekapitulace: Vychozi stav vozu: Psalo mi to tyto hlasky:
Brake failure-safely stop,
Engine service required,
Anti skid service required
Imobilizer failure (jen obcas)-nekdy auto neslo nastartovat
tachometr byl na nule i když jsme jela 50km/h a pocitadlo pod stavem tachometru ukazovalo –/--, otackomer nefungoval a teplota neukazovala, jedine co na palubni desce ukazovalo spravne byl stav tachometru a osvetleni palubky. Nekdy po nastartovani to chvilku ukazovalo spravne a az cca po 5 sekundach po nastartovani to vsechno spadlo. Nekdy se projevilo hned pri sepnuti klickem.

"reseni" Svencaru: vymena jedntky CEM...cena (bez vicepraci mnou vyzadanych) cca 25 tisic korun
+vymena DEM....cena cca 35 tisic korun.
Celkem cca 60 tisic korun.
Na me prani uvedeno do puvodniho stavu, naklady na praci vymena jednotky tam a zpet, reloady si zaplatit nechali.

"reseni stb p. Biolek STB servis stbservis@stbservis.cz, demontaz jednotky DEM vycisteni v ultrazvukove cisticce, oprava zoxidovanych propojek, specialni izolace od toho hliníku (=know how)
cena 1000,- za montaz/demontaz DEMu (v cene mi udělal i diagnostiku!) plus 5000,- panu Biolkovi.
Celkem 6 tisic korun.
nunto podotknout ze p. Biolek sam predem rekl, ze pokud oprava nebude uspesna, nic nechce. Seriozni člověk je to, ale i tak bych mu cosik dala :-)

Nynejsi stav vozu: zadne chybove hlasky na displayi (no message), budiky funguji, vse v naprostem poradku, AWD plne funkcni. Stacilo vycistit a zaizolovat DEM jednotku - vypada to na vyrobni vadu nebo spatne konstrukcni reseni-hlinikova krabicka, ve ktere jednotka je ulozena, se casem prakticky rozpousti. Kdo nevěří, ať se přijde podívat, ráda předvedu a provezu ho treba po poli :beer:

konec faktů :-)

Muj nazor:
P. Biolek STB servis se specializuje na opravy ridicich jednotek a odvedl velice precizni praci. Z jednotek (CEM i DEM) nam precetl a nalyzoval data. Pouziva hardware od firmy Canlab, programator Elnec nejvyssi rady.

Nyni cekam na vyjadreni p. Haka-Adusum...zprava byla jiz v patek kolem poledne prectena (prislo oznameni o precteni) ale neodpovedel. Poslu mu nyni jeste Svencarem dodany vypis s otazkou: "Podivejte se prosim na dokument v priloze. Co na ten vypis rikate, pane Haku? Muzete, prosim, jeste jednou odpovedet na jiz jednou polozenou otazku: Je to totozna originalni jednotka DEM, tedy ta co jste nam meli opravit, nebo neni? "
Podezreni na Svencar na zaklade zaslaneho "vypisu" pada tedy na Adusum. Ale budu jeste pro jistotu dle cisel ze stitku zjistovat verohodnost dodaneho dokumentu/vypisu. Bylo by jistejsi mit jej od nekoho nestranneho.
Naposledy upravil(a) Katerina dne 06 srp 2018 14:32, celkem upraveno 5 x.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1283
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Litvínov
Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
Bydliště: Litvínov

#44 Svencar Ostrava, nemáte někdo podobnpou zkušenost?

Příspěvek od martines »

Tak už asi nejspíše víš kam budou tvé kroky následovat příště...
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1067
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#45 Svencar Ostrava, nemáte někdo podobnpou zkušenost?

Příspěvek od Fíla »

nechci šířit fámy a vymýšlet bludy :D, jen by mě zajímalo, jak je možné, že jednotka má na obalu jiné výrobní číslo než uvnitř.
Na štítku je u čárového kódu č. 2222901443709786 a uvnitř na štítku 0161201443709786. Prvních sedm čísel je rozdílných, zbytek sedí.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1067
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#46 Svencar Ostrava, nemáte někdo podobnpou zkušenost?

Příspěvek od Fíla »

Fíla píše:nechci šířit fámy a vymýšlet bludy :D, jen by mě zajímalo, jak je možné, že jednotka má na obalu jiné výrobní číslo než uvnitř.
Na štítku je u čárového kódu č. 2222901443709786 a uvnitř na štítku 0161201443709786. Prvních sedm čísel je rozdílných, zbytek sedí.
Oprava: na štítku uvnitř chybí poslední číslice 6
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

HonzaS60D

#47 Svencar Ostrava, nemáte někdo podobnpou zkušenost?

Příspěvek od HonzaS60D »

sven car píše:...poraďte nám, máme paní Kulhánkovou zažalovat za křivé obvinění a urážku na cti?
Děkujeme všem našim příznivcům za důvěru.S úctou Sven Car
Odpoveď je ROZHODNĚ NE. Co je čí vina objektivně nedokážu posoudit, ale ať je to jakkoli, asi nejsem sám, kdo si začal zvykat na určitý standard firemního chování a očekává ho i u nás. Jsem zvyklý, že pro prodejce má zákazník vždycky pravdu, že skousne občas i nějakou nespravedlnost, že si uchová chladnou hlavu, projeví pochopení pro naštvaného zákazníka a hlavně zůstává zdvořilý. To že napíše na fórum vysvětlení je OK, ale agresivní hlášky o zažalování zákazníka bych od autozizovaného prodejce Volva neočekával.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 200
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Tachov
Vůz: V850 T5

#48 Svencar Ostrava, nemáte někdo podobnpou zkušenost?

Příspěvek od hombredavid »

HonzaS60D píše:
sven car píše:...poraďte nám, máme paní Kulhánkovou zažalovat za křivé obvinění a urážku na cti?
Děkujeme všem našim příznivcům za důvěru.S úctou Sven Car
Odpoveď je ROZHODNĚ NE. Co je čí vina objektivně nedokážu posoudit, ale ať je to jakkoli, asi nejsem sám, kdo si začal zvykat na určitý standard firemního chování a očekává ho i u nás. Jsem zvyklý, že pro prodejce má zákazník vždycky pravdu, že skousne občas i nějakou nespravedlnost, že si uchová chladnou hlavu, projeví pochopení pro naštvaného zákazníka a hlavně zůstává zdvořilý. To že napíše na fórum vysvětlení je OK, ale agresivní hlášky o zažalování zákazníka bych od autozizovaného prodejce Volva neočekával.
Můj názor je že pokud chcete někoho žalovat, tak to klidně udělejte . Ale myslím že z hlediska marketingu to bude negativní reklama. A podle paní Kulhánkové máte také máslo na hlavě. Ale to by byla věc znalců a soudu. V každém případě k vám dotyčná paní už na servis nepojede a jde o ostatní potenciální zákazníky. Já jsem v servisu pracoval 7let v německu a vím že zákazník má vždycky pravdu a když nemá je třeba velmi diplomatické jednání a není člověk ten aby se zavděčil lidem všem.
_________________
VOLVO 850 T5

maldini
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 423
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: šetřím na nové... :)
Bydliště: Brnisko, Vysočina

#49 Svencar Ostrava, nemáte někdo podobnpou zkušenost?

Příspěvek od maldini »

hombredavid píše:Já jsem v servisu pracoval 7let v německu a vím že zákazník má vždycky pravdu a když nemá je třeba velmi diplomatické jednání a není člověk ten aby se zavděčil lidem všem.
Problém je ten, že jsme v Česku, kde se většina firem chová k zákazníkovi jako hovada. Bohužel. A autorizované servisy k nim patří. Bohužel. Ale zčásti beru zpět - pokud jste hodně movitý klient, máte prémiovou značku a především neřešíte peníze za servis a nekontrolujete faktury, pak se k Vám chovají s úctou a láskou - až do krku by vám spodem vlezli...
_________________
BRNĚNSKÉ VOLVOSRAZY
www.bral.cz
"S výjimkou tasemnice nemám žádných vyživovacích povinností..."

Katerina

#50 Svencar Ostrava, nemáte někdo podobnpou zkušenost?

Příspěvek od Katerina »

Problém je ten, že jsme v Česku, kde se většina firem chová k zákazníkovi jako hovada. Bohužel. A autorizované servisy k nim patří. Bohužel. Ale zčásti beru zpět - pokud jste hodně movitý klient, máte prémiovou značku a především neřešíte peníze za servis a nekontrolujete faktury, pak se k Vám chovají s úctou a láskou - až do krku by vám spodem vlezli...[/quote]....Presne, lip bych to nenapsala
Ale i ten kdo nema hluboko do kapsy tak urcite najde lepsi vyuziti pro sve finance, nez je vyhazovat za zbytecnosti a to podle nynejsich zkusenosti autorizovany autoservis je- jedna velka zbytecnost za neumerne penize, mizerny pomer kvalita/cena.

Tak a ted zaver:Dekuji za promptni odpoved p. Maruniakovi z Volvocars. Poslal analogicky vypis/rodny list, ze ktereho je mi jasne ze pan Hak z firmy Adusum (http://www.adusum.cz) lže a tvrzenim ze to neni totozna jednotka DEM, kterou opravovali, odmita jakoukoliv zodpovednost a nehlasi se ke sve praci. Takze nejdrive zfusovali nebo vubec neodvedli práci kterou vyfakturovali- viz fotky v predchozich prispevcich jak jednotka vypada rok po oprave v servise Adusum. Fakturovali mi opravu jednotky DEM, presne vymenu jakychsi tranzistoru v ni za 14 tisic bez DPH. Pote co se odhalilo, ze ta jednotka nebyla nikdy ani otevrena a o vymene tranzistoru tedy nemuze byt ani rec, krabicku jenom totalne fusersky pomatlali zvenci kolem dokola hnedym tmelem (pres puvodni neporusenou originalni izolaci-kazdy at si sam domysli proc to asi namatlali na puvodni originalni tmel), p. Hak tvrdi, ze to je jina jednotka nez ta kterou opravovali. Po predlozeni usvedcujiciho verohodneho dukazu, ze to je nase originalni jednotka DEM, jeho jedina odpoved po nekolika dnech je: "Pani Kulhankova, Vaše smělost mě nepřestává udivovat.Přečtěte si prosím Vaše reakce v předešlých zprávách, na základě kterých neshledávám jedinný důvod, proč bych Vám měl být jakkoliv nápomocen. S uctou p.Hák, Adusum"
Na moji otazku zda tedy i po predlozeni dukazu od Volvocars, trvaji na tom, ze to neni totozna jednotka, kterou opravovali, pan Hák vubec nereaguje. Podotykam ze tenkrat v prosinci 2010 jsme museli dovezt do Prahy cely vuz-poslat jen jedntku jim nestacilo, auto tam meli nekolik dni ,takze moznost ze bych jim poslala na opravu nejakou jinou cizi jednotku je naprosto vyloucena. Adusum jsou proste fuseri a lhari.

Dodany usvedcujici vypisu p. Haka (majitel fy Adusum) tedy vubec nezajima. Jednani pana Haka-Adusum me nyní jiz vůbec neprekvapuje, protože podle toho jak ta nase jednotka DEM rok po oprave vypada, tak na ni při „oprave“ ani nesahli (tzn. ze ji vůbec neopravovali) krome toho ze ji fusersky pomatlali nejakym hnedym tmelem. Co s DEMkou tenkrat v Praze udelali, ze to po te "oprave" rok fungovalo, to nevim, ale efekt stejne nemel dlouheho trvani, kdyz se nam po roce zase pokazila.

Dekuji za Vas cas, ale musela jsem zjistit kde je pravda, protože tvrzenim, ze to není nase se jednotka DEM pan Hak z firmy Adusum sokoval, protože tim vlastne neprimo ale logicky obvinil Svencar. Protože Svencaři byli jediny, kdo mel od te doby nas vuz v servise a pokud by jednotka byla skutecne vymenena, tak jediny kdo to mohl udelat byl Svencar. Ale ackoliv podle me ve Svencaru autoopravarenstvi (a především elektrice) moc nerozumi -soude podle mych neprijemnych zkusenosti s vymenovanim jednotek CEM tam a zpet- tak firma Svenvcar zlodeji nejsou a za to jsem rada a za podezreni se omlouvam. Bylo to dano tim, ze u me vyvolali hlubokou neduveru vuci nim a jejich praci tim jak mi v prubehu opravy opakovane povidali ruzne povidacky/kecy, tak jsem jim prestala uz uplne verit a podvedome jsem proto skoro uverila p. Hakovi z Adusumu, ze nam jednotku nekdo vymenil. Rikam zamerne "kecy" ne "lzi" oni asi ani nelhali vedome, spise tomu opravdu nerozumeji tak placaji nesmysly…..U Prazaku se nedivim nicemu ti jsou povestni.
Autorizovane servisy jsou proste spise prodejci resp. "dealeri" - jak jim na strankach Volvocars trefne rikaji. Mozna je dobre si u nich auto koupit (koupila jsem to v auto Hasse v Praze) ale ne opravovat. Kdyby neumeli reloady, tak nejsou vubec k nicemu.

Jen furt nevim, proc se me u volva nikdo nezeptal na spokojenost (byla jsme tam na servise minimalne 3x co si pamatuju, mozna i vicekrat), prekvapilo me, ze jeden kolega zde psal, ze mu prisel pisemny dotaznik 3X !

Preji Vam vsem hodne uspechu a hlavne at se opravdu podari, aby Volvo zustalo Volvem k cemuz nam bohuzel autorizavane servisy asi nedopomohou :-(

P.S. Necht se Adusum resp. p. Hák k tomu vyjádří, moc by mě zajímalo, proc nekdo lže tak hloupě - cozpak nevi ze vsechna Volva maji rodne listy a takova lez je snadno odhalitelna? Asi tak hloupy nebude, spis drzy, ze je mu to jedno.
JA tedy o existenci tech rodnych listu nevedela, ale zase neservisujeme Volva jako p. Hák .... tedy vlastne..... sem tam nejakou ridici jednotku si musime obcas opravit :-) no tak pa.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“