Nemáte někdo, popřípadě nevíte odkud stáhnout nějakej oficiální Volvo antikorozní plán pro P2 V/XC70 ?
Docela rád bych kastli prodloužil životnost například antikorozním voskem, tak bych rád věděl kam to
natlačit a kam naopak nic netlačit
Předem díky za tipy. mám MY 2007 a po 13 letech už by to jako sakra chtělo.
_________________ V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
Kámoš (zkušenej mechanik - ale nedělá volva) mi tvrdil, že automobilky tyhle dokumentace docela často maji a některé je i zpřístupňují majitelům.
Mám se prý poptat na volvo foru. Jako laikovi mi to přišlo docela logický, nějaká podsekce ve Vidě s obrázkama kastle a "po 10 letech to tady
rozdělejte a nastříkejte tam 10ml antikorozního vosku made by volvo, to samé viz. obrázek 2. až xxx "
Jsem naivka jo?
_________________ V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
Ejdou Rotacak píše:Kámoš (zkušenej mechanik - ale nedělá volva) mi tvrdil, že automobilky tyhle dokumentace docela často maji a některé je i zpřístupňují majitelům.
Mám se prý poptat na volvo foru. Jako laikovi mi to přišlo docela logický, nějaká podsekce ve Vidě s obrázkama kastle a "po 10 letech to tady
rozdělejte a nastříkejte tam 10ml antikorozního vosku made by volvo, to samé viz. obrázek 2. až xxx "
Nejužitečnější co můžeš udělat je sundat plastovy podběhy pěkně to tam umýt nechat vyschnout zkontrolovat případně opravit ! Drží se tam slaný prach a jak na to působí vlhko já to třeba dělal na 460 za 20 let asi 3 krát a blatníky i po 25 letech cajk, na 40-cítce po koupi taky a nerezne na 70-ce zatím jen předek na zadek a prahy se chystám. Ale někomu tu na V70-ce prorezl blatník tak byl bud opravovaný nebo tam bylo spoustu slanyho bordelu !
Už jsem to psal ve vedlejším vlakne k tomu proč tak klesají ceny P3 a P2 se drží. Antikorozni ochrana je na vyšším levelu u P2. Jasný celkovému dojmu hodně pomuzou hliníkové díly podvozku, ale celkově kastle má ve svarech míň rzi než P3. Do VIDA se ti kouknu v práci v pondělí, minimálně tam bude kam stříkat co, když se opravuje bocnice nebo mění dveře atd. Ale jak píše karelvolvo, nejlepší je vyplachnout podbehy od bordelu, projít lemy zda nejsou otukane od kaminku a odstipany lak zapravit. Jinak P2 nerezne když není po nehodě.
Ok, díky za postřehy. Počkám, jestli se Vám podaří něco najít. Já se právě obávám, že jak mám MY 2007,
tak už to taky bude ošulený. Například předchozí MY 2001 měla úpně jinou tloušťku plechů (mnohem pevnější)
atd.
_________________ V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
Zkus je poptat, zda na Tvoje auto maji schemata. Jak jsem psal, ja jsem neuspel.
Ted jsem dohledal odnich email, psali, ze maji Volvo od 2000 v modelech V. Podminka tenkrat byla soucasne se schematem zakoupit jejich pripravky.
Já nedávno dělal na S60 II - ale jen dveře, rám a podběhy. Na práh jsem se kvůli oplastování nedostal - nebyl tenkrát čas zjišťovat, jak se ten plast po celé délce prahu jednoduše sundavá. V létě to chci ještě podrobněji zkouknout.
Pokud budeš dělat dutiny samo doma, tak bacha na prostřední sloupek a zadní sloupky, u jednoho předního sloupku jsem před aplikací zapomněl vytáhnout bezpečnostní pás a pak dva dny jsem vším možným čistil pás od přípravku.
Ale není pozdě. To přeci není Mazda Chci to preventivně, mám celkem mladé auto (08), málo najeto (180k), ale chci si ho asi nechat na furt.
Když vidim některý ty pelechy, co kdo má za Volva s nájezdem kolem 500 a vnitřek jak kurník a stejně nereznou, tak to klobouk dolu proti bývalé Mazdě a Oktávii.
Ale preventivně bych to udělal - není na to nějaký oficiální plán?