Dunění a málo výkonu

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
sordo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 450
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno

Dunění a málo výkonu

Příspěvek od sordo »

Tak jsem ted absolvovat cestu do Berlín a zpět a všimnul jsem si zajimavé, avšak nepříjemé věci.

Když se motor při delší jízdě ohřeje, přestane v nizkých otáčkách táhnout (1500-2000) , nad dva tisíce už se motor sebere a jed.. Navíc motor začně docela výrazně dunět. Mnohem více než duní zastudena. A duní jak při akceleraci tak při bržení motorem při otačkach pod 2000.

Diagnostika nehlásí žádnou závadu.

Já si všimnul, že zezadu jsou svody v místech napojeni na hlavu válců docela dost špinavé (že by prasklina nebo špatné těsnění? Nebo snad katalyzátor?

Jakmile pak auto nechám pulhodinky stát, tak všechno jede zase jak má.

Napadá vás něco?
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 2412
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Dunění a málo výkonu

Příspěvek od jarek.krizan »

Někde na svodech povolil šteft a teplem se zkroutí svody a netěsní a tím ti utíká tlak před turbem. Teda nejspíš. Je to jen odhad.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

sordo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 450
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno

Dunění a málo výkonu

Příspěvek od sordo »

jarek.krizan píše:Někde na svodech povolil šteft a teplem se zkroutí svody a netěsní a tím ti utíká tlak před turbem. Teda nejspíš. Je to jen odhad.
Svody shodím o vikendu a podívam se jak jsou na tom. Včera jsem si byl jen tak pro zajímavost projíždět jinou D5. Takže mám porovnání. A musím říct, že mi to teda jede podstatně hůř, do 2tis se v podstatě nic nedeje a roztánout motor od nějakých 1500ot. je skoro nemožné. Ještě jde dost slyšet výrazné zasyčení při přeřazení, takže mám podezření na regulaci turba.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i

sordo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 450
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno

Dunění a málo výkonu

Příspěvek od sordo »

Tak svody to nejsou. O víkendu jsem je měl venku i s turbem. Jsou v pořádku a turbo je taky v dobré kondici. Trochu to foukalo ven okolo přiruby EGR, ale na chod motoru to vliv nemělo.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 2412
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Dunění a málo výkonu

Příspěvek od jarek.krizan »

EGR těsní ? Tlak by mohl unikat i tama, ale asi by to nedunělo.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

GDPR_user
Ověřený

Dunění a málo výkonu

Příspěvek od GDPR_user »

nemáš prasklou hadici,nebo IC ??

sordo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 450
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno

Dunění a málo výkonu

Příspěvek od sordo »

martinopel píše:nemáš prasklou hadici,nebo IC ??
Hadice jsem zkontroloval - jsou v pořádku. IC je tam fungl novy.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i

sordo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 450
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno

Dunění a málo výkonu

Příspěvek od sordo »

jarek.krizan píše:EGR těsní ? Tlak by mohl unikat i tama, ale asi by to nedunělo.
Prověřeno. EGR tesní a funguje. Zkoušel jsem i zaslepit, ale žádná změna.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 2412
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Dunění a málo výkonu

Příspěvek od jarek.krizan »

Tak jedině dát na diagnostiku a sledovat aktuální hodnoty v momentě problému a snad napoví. Některé hodnoty se můžou lišit a zkreslovat, ale zatím ne natolik, aby je jednotka vyhodnotila jako závadu. Takto na dálku už těžko radit.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

sordo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 450
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno

Dunění a málo výkonu

Příspěvek od sordo »

jarek.krizan píše:Tak jedině dát na diagnostiku a sledovat aktuální hodnoty v momentě problému a snad napoví. Některé hodnoty se můžou lišit a zkreslovat, ale zatím ne natolik, aby je jednotka vyhodnotila jako závadu. Takto na dálku už těžko radit.
VIDU mám doma. Paměl závad je čistá. Ale jaké mají být hodnoty, to netuším, takže budu muset za někým povolanějším.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i

GDPR_user
Ověřený

Dunění a málo výkonu

Příspěvek od GDPR_user »

Vzduchový filtr tam máš?Nekouří to příliš z pod víška na olej?

sordo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 450
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno

Dunění a málo výkonu

Příspěvek od sordo »

martinopel píše:Vzduchový filtr tam máš?Nekouří to příliš z pod víška na olej?
Vzchuchový filtr je tam tak 5tkm, naftovy cca 15tkm. A z pod víčka to kouří jako všechny D5 co jsem zatím viděl. Ale řikám si změřit komprese by nebylo taky od věci.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvky: 1013
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

Dunění a málo výkonu

Příspěvek od David Patočka »

Když jsi měl venku turbo,vyčistil jsi proměnlivou regulaci???
Váha vzduchu
Tlak paliva v liště?
Podtlakové vedení a ovládací ventily- funkce,těsnost
Tlakové hadice turba - nesyčí to jinak,než obvykle?
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

sordo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 450
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno

Dunění a málo výkonu

Příspěvek od sordo »

David Patočka píše:Když jsi měl venku turbo,vyčistil jsi proměnlivou regulaci???
Váha vzduchu
Tlak paliva v liště?
Podtlakové vedení a ovládací ventily- funkce,těsnost
Tlakové hadice turba - nesyčí to jinak,než obvykle?

Turbo - ano, regulace vyčištěna. Problém tam nebyl, všechny lopatky se hybaly volně.
Vaha vzduchu - vyzkoušel jsem novou, žádná změna - diagnostika hlasila stejně hodnoty jako s moji starou
Tlak paliva - na volnoběh nejakych 360000 něčeho, v otáčkách okoo 600000. Dle VIDY je to správná hodnota.
Podtlakove vedeni - vyčištěno, zkontrolovano. Ve VIDE jde zapnout test regulačního venilu turba. Funguje dobře - reguluje. Lze to vidět na páčce co ovlada lopatky turba.
Tlakove hadice - před par tydny nova hadice před turbem a nový intercooler. Vše těsní.

Začínám mít podezření na špatnou kompresi nebo nějaky problém uvnitř motoru. Ale olej to nežere. Nekouří. Jen do cca 2tis otáček duní a někdy i dost vibruje.

Docela mi cvakaji hydroštely, tak začínám si myslet, že bude problém v tom. Přeměřím kompresi a budu vědět víc.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvky: 1013
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

Dunění a málo výkonu

Příspěvek od David Patočka »

Ano,pokud ti cvakají hydroštely tak,že si toho všimne i laik,je zcela možné,že už jeden z nich vyskočil ven,vylomil kus svého lůžka a je vymalováno.Potom motor duní,a cvaká,protože se blbě plní a vačka tam mlátí do něčeho,co nemá kam otevírat.
Ve vyšších otáčkách se to ztratí,což je normální jev.
Tak třeba jsi se trefil,ale výměna hydroštelů,koníků,oprava hlavy,těsnění,šrouby.......to výjde levněji jiný motor. 8)
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

sordo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 450
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno

Dunění a málo výkonu

Příspěvek od sordo »

David Patočka píše:Ano,pokud ti cvakají hydroštely tak,že si toho všimne i laik,je zcela možné,že už jeden z nich vyskočil ven,vylomil kus svého lůžka a je vymalováno.Potom motor duní,a cvaká,protože se blbě plní a vačka tam mlátí do něčeho,co nemá kam otevírat.
Ve vyšších otáčkách se to ztratí,což je normální jev.
Tak třeba jsi se trefil,ale výměna hydroštelů,koníků,oprava hlavy,těsnění,šrouby.......to výjde levněji jiný motor. 8)

Tak cvakaji ale ne nijak vic nez u jinych D5. pred dvema mesici jsem cistil cele sani takze jsem mel dole viko ventilu. Nic takhle divokeho jsem si nevsimnul. zadna destrukce okolo vacky. Promerim a u uvdime.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i

sordo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 450
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno

Dunění a málo výkonu

Příspěvek od sordo »

Takze tu mam novy poznatek. Kdyz nakopnu studene auto tak je motor tichý, neduní a má výkon jaky má mít. Hydroštely taky nejsou vůbec slyšet. Ovšem když se ohřeje (třeba teď jízdou na červenohorské sedlo) tak jde slyšet cvakání ventilu na volnoběh i při staženém okýnku + výrazně duní.

Takze mi z toho logicky vychazi, ze hydrostel udrzi husty olej ale jakmile je ridky. Tak zacnou cvakat, spatne vymezuji vule a diky tomu motor duni a nema spravny vykon.

Dokaze mi tuto domenku potvrdit nekdo z povolanejsich?

P.S: olej tam mam mobil 5w-40
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 2412
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Dunění a málo výkonu

Příspěvek od jarek.krizan »

No čistě teoreticky to možné je, ale nevím jestli by to bylo výrazně slyšet. Otázka je, proč to ztrácí tlak oleje. Protože jestli teplem zřídne a klesne tlak natolik, že se nenaplní hydroštely, tak bude něco špatně. Ale to je opět teoretická domněnka. Prostě ideální je to vidět a slyšet naživo.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvky: 1013
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

Dunění a málo výkonu

Příspěvek od David Patočka »

No prostě se hydroštely opotřebují,ale hlavně se opotřebují dříve ty jehlová ložiska vahadel,která jezdí po vačce.Takže pokud to za tepla cvaká,je potřeba tam vlézt a vrazit do toho 10 000,- a nebo počkat,až prázdnej hydroštel vyskočí a rozfláká hlavu,no a pak koupit rovnou za 25 celej motor,protože dobrou hlavu ti nikdo samotnou nedá. :D
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

sordo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 450
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno

Dunění a málo výkonu

Příspěvek od sordo »

David Patočka píše:No prostě se hydroštely opotřebují,ale hlavně se opotřebují dříve ty jehlová ložiska vahadel,která jezdí po vačce.Takže pokud to za tepla cvaká,je potřeba tam vlézt a vrazit do toho 10 000,- a nebo počkat,až prázdnej hydroštel vyskočí a rozfláká hlavu,no a pak koupit rovnou za 25 celej motor,protože dobrou hlavu ti nikdo samotnou nedá. :D
To je mi jasny jak to ve finale dopadá. Investice neni problem. Jen jsi mi rovnou odpovedel na otazku, pac uz jsem si rikal, ze bych tam rovnou hodil repasovanou hlavu. Ale na prodej jsem ji nasel jen v polsku, u nas nic. Nebo?
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvky: 1013
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

Dunění a málo výkonu

Příspěvek od David Patočka »

Tak pánovi to dnes ráno docvakalo,ale pokud je člověk vyučený politik,tak to neuslyší nikdy. No a jak to tam lítalo,tak to nakonec vypadlo a je ohnutej i ventil.Zelená zona je místo,kde by měl být,červená je jeho nynější destinace.
Jelo to sice hůř,ale mělo to hezký zvuk staré velrybářské lodi :lol:

Takže závěr:

rozflákaný uložení hydroštelu,ohnutej ventil,nutná oprava hlavy,těsnění a šrouby hlavy,gufera ventilů,všechny hydroštely a vahadla,čištění celého motoru od úlomků,výměna oleje a filtru, a dál se pán může modlit,aby tam někde něco nezůstalo......takže bez záruky!!!!
Oprava hlavy,materiál a práce je celkem pomalu za 30 tkč,což je lepší sehnat celej motor.Bacha,je to novější typ,a ten je dražší,nežli běžná D5 120 kw.......a bacha na Poláky,ty maj bardzo dobre silniky :lol: top zustand 8)

Takže bych si rozmyslel.zda má cenu čekat a ptát se kámošů,jestli to něčemu vadí....VADÍ !!!
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) David Patočka dne 24 říj 2012 21:09, celkem upraveno 2 x.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

sordo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 450
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno

Dunění a málo výkonu

Příspěvek od sordo »

David Patočka píše:j[*]
Kdepak se nam schovalo vahadlo ;)
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvky: 1013
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

Dunění a málo výkonu

Příspěvek od David Patočka »

Hapalo mezi ventil a hydroštel,pak bylo tak dlouho fackováno vačkou,až se vylomilo kus hliníku,hydroštel vypadl,ventil se ohnul a vačka rozsekala.Moc pěkná akce. :lol:
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

sordo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 450
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno

Dunění a málo výkonu

Příspěvek od sordo »

Tak jsem trochu zapátral a tady je schéma jak to tam v té hlavě vypada, třeba se to někomu bude hodit.

čísla dílu pro D5 120kw rv. 2002 jsou následující:

Zdvihátko: 31251885 (aftermarket INA - 390,-)
Vahadlo: 8670045 (aftermarker INA - 150,-)
schema.png
legenda.png
popisek.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i

kluk1
Offline
Příspěvky: 49
Registrován: 12 roků 1 měsíc
Bydliště: Liberec

Dunění a málo výkonu

Příspěvek od kluk1 »

Dobrý večer, nevím zda mě potkal podobný neduh, ale začal mi cvakat motor a mě cvaká prdel co to může být... všimnul jsem si toho cvakání pokud jsem vytočil motor nad 3500 otáček..jako když mlátí ventil.. netrápil jsem se tím a jezdil dál a motor nevytáčel protože byl klid.. dočetl jsem se že to může dělat vstřik...mám najeto 190 000, olej měněný po 15tis km. No a dnes mi motor cvaká od volnoběhu do cca 2200 od 2500 do 3500 klid a od 3500 zase.. jsem z Liberce prosím o radu pokud se s tím někdo setkal, je to vyloženě řinčivý zvuk, z jiných typů aut to neznám. Děkuji za rady. Hezký večer.
_________________
Volvo S60 2.4D 93kw 2009 (B5244T7)

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé