Volvo servis Průhonice

Máte-li kontakt na prodejce dílu, servis nebo třeba vrakoviště tak sem s ním.
  • Autor
  • Zpráva
tnemec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1093
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

#1 Volvo servis Průhonice

Příspěvek od tnemec »

Měli jsme velký problém s naší XC90 V8... odešlo ložisko na vyvažovací hřídeli, což je celkem korunová položka, ale protože je hřídel sevřená uprostřed "V", zahrnuje jeho výměna vyndání motoru z auta a rozborku-sborku, vč. jedné hlavy a ruční úpravu bloku, protože Volvo poddimenzovalo ložisko a musí se upravit na revidovanou verzi, která se montovala cca od VINu s koncovým šestičíslím 270 000. A právě té dodatečné ruční úpravy zahrnující vrtání do bloku a broušení pilníkem se všechny servisy kromě Průhonic zalekly. Pro úplnost uvádím, že jsem se pak doslechl, že jednu tuto opravu už prováděli u Srby v Jílovišti.

Ale začnu od začátku: Marra, u kterého auto nejdřív skončilo, velmi pečlivě a správně identifikoval závadu a našel její řešení, takže jsem do Průhonic jel už s jasnou představou. U Marry zcela rozumím tomu, že se mu do této riskantní operace na motoru, který není úplně běžný, nechtělo. Méně už to chápu u autorizovaných servisů.

Do Průhonic jsem tak jel jako do jediného servisu, který byl ochoten to provést a měl jsem trochu strach. Musím ale říct, že zcela neoprávněný. Jednal jsem s p. Augustínem a profesionálnější přístup si snad ani neumím představit. Domluvili jsme se na ověření Marrovy diagnózy a postupného odsouhlasování kroků opravy systémem "od jednoduššího ke složitějšímu"... Vzorně mě informoval o průběhu prací jak ve fázi plánu, tak ve fázi realizace, všechny kroky mi vysvětlil fundovaně a srozumitelně a sama oprava probíhala zcela podle mých představ. Dokonce proti manuálu dokázali celou věc provést jen za sundání jedné hlavy, což opravu zlevnilo (a tím tolik nebolelo následné prodražení o napínák a kladky, které od vykvedlané vyvažovačky dostaly takový čoud, že musely být vyměněny. Stejně jako vyvažovačka sama, která byla obroušena o blok. Ložisko bylo doslova na hadry, kuličky tam byly jen některé... neskutečná paseka.

Oprava dopadla dobře, dokonce mechanik, jehož jméno bohužel neznám, opravil i některé drobnosti, o kterých jsem částečně věděl a částečně nevěděl, protože "mu to zkrátka nedalo"...

Podtrženo sečteno, Průhonice na mě udělaly hluboký dojem, servis (míněno jak ve smyslu "správka vozu", tak ve smyslu "jednání se zákazníkem") doslova předčil má očekávání a měl jsem (snad oprávněný) dojem, že je se mnou jednáno na rovinu, věcně a s cílem maximálně šetřit mé peníze a čas. Bravo, pánové.

P.S. Táta správně poznamenal, že když Volvo zjistilo, že poddimenzovalo ložisko a od nějakého čísla karoserie jej revidovalo, že by se mělo postavit k opravě předchozí verze nějakou spoluúčastí na kulanci. Dá se říci, že jeho postoj chápu a sdílím.

P.P.S. Máme ty XC90 dvě... volal jsem kolegovi, co má za VIN... a prej 201 000. "Tak se mi ozvi, až se ti z motoru ozvou divný zvuky"... Jak kdybych to přivolal... 2 dny později volal z hranic a dal mi poslechnout... jak na potvoru... prostě druhé auto v řiti. Tak snad jeho oprava dopadne stejně dobře, jako u tátova.
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

jojo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2128
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: Nižbor

#2 Volvo servis Průhonice

Příspěvek od jojo »

Ten šikula je nějakej Mirek Kučera a je to prý jejich nejlepčí mechanik.
Jsem fakt rád, že se objevujou i reference spokojených pacientů. Moc
jich tu nebývá. :good:
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow

tnemec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1093
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

#3 Volvo servis Průhonice

Příspěvek od tnemec »

jojo píše:Ten šikula je nějakej Mirek Kučera a je to prý jejich nejlepčí mechanik.
Jsem fakt rád, že se objevujou i reference spokojených pacientů. Moc
jich tu nebývá. :good:
Tak to je dobře, že to vím... Fakt je, že jsem měl pocit, že ví, co dělá... Ta oprava není úplně banální...
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 25
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo V70

#4 Volvo servis Průhonice

Příspěvek od s60Roman »

Já jezdím jedině do Průhonic. Průhonice jsou jistota. Jsou nejlepší.

tnemec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1093
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

#5 Volvo servis Průhonice

Příspěvek od tnemec »

Tak už máme i druhou XC90 V8 zpět a musím i podruhé vyjádřit naprostou spokojenost. V Průhonicích se cítím vítán, komunikace s technikem byla na 1-, průběh opravy vzorný, výsledek bezchybný. Cena za to sice vysoká, ale za to jsem výrazně zamračený na Švédy, ne na Průhonice. V relaci jsou jejich ceny přiměřené a rozhodně bych je neoznačil za přemrštěné...

Vnímám jako zásadní průšvih fabriky, že poddimenzuje ložisko (v ceně 1000 Kč, ale s cenou opravy 60 000 Kč) a neudělá na to stahovačku / kulanci. To prostě vnímám jako nefér.

Ale abych to vrátil na topic: Průhonice mile překvapily... od přijetí na showroomu, kde se člověka okamžitě někdo nevtíravým způsobem ujme, až po samotný průběh předání do opravy, opravy a vyzvednutí vozu... celková známka za jedna. Byl jsem opravdu mile překvapen. Bravo a díky...
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 347
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Pardubice

#6 Volvo Průhonice

Příspěvek od Jirrka »

Dnes jsem si dovezl opraveného miláčka - nové tlumiče všechny (niva vzadu), nové uložní předních tlumičů a dorazy, tyčky stabilizátorů, spínačka, zadní brzdové desky, gufero na poloose, vyměna oleje v převodovce, nová upevnění výfuku (objímka nahrazující urezlé držáky) a cena?
35.000 včetně práce a DPH.
Jsem super spokojen. Vřele doporučuji. Práce 4000,-Kč.

Pokud máte opravdu své auto rádi a chcete, aby dobře sloužilo využijte tohoto autorizovaného servisu, protože originál, když je poctivě udělaný a za poctivou cenu nenahradíte.
Ten pocit, když jsem se s ním byl projet - dokonalý zvuk nadrženého pětiválce a do zatáčky se nenaklánějící krabice, super.

Jirka
Volvo 850 T5-R sedan
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1903
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#7 Volvo Průhonice

Příspěvek od LukášM »

Práce "jen 4000 kč", protože zbytek mají na dílech :wink:
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 347
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Pardubice

#8 Volvo servis Průhonice

Příspěvek od Jirrka »

To mi je uplně jedno, ale 25% na dílech šlo dolů. Tj. niva nebyly za 11 tis. jedno, ale za 8500,-.
Jestli to umí někdo z originálních dílů levněji tak písněte.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

Ing.Magor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 733
Registrován: 15 roků
Vůz: modrá V70R II 300koní
Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Kontaktovat uživatele:

#9 Volvo servis Průhonice

Příspěvek od Ing.Magor »

Jirrka píše: Jestli to umí někdo z originálních dílů levněji tak písněte.
Tady? http://katalog.haspa.cz/index.php?main_page=index&cPath=9_175_693_19893&scId=241
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1903
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#10 Volvo servis Průhonice

Příspěvek od LukášM »

Ing.Magor píše:
Jirrka píše: Jestli to umí někdo z originálních dílů levněji tak písněte.
Tady? http://katalog.haspa.cz/index.php?main_page=index&cPath=9_175_693_19893&scId=241
Haspa je solidní, stejně tak umí v Autokelly, když se trochu snaží, dokážou sehnat i to co není v jejich nabídce :wink:
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

raadjek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 379
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Úvaly
Vůz: V70 III 2.0 Bi-fuel (CNG) aut. MY2013
Bydliště: Úvaly

#11 Volvo servis Průhonice

Příspěvek od raadjek »

Nedávno jsem byl v Průhonicích s nestartující V40. Při přejímce sice nestartovala, ale jako na potvoru na dílně a kdykoliv potom startovala na drc. Nechali si ji tam ještě na jednu noc na "pozorování", ale jelikož opět startovala bez problémů tak jsem si ji odvezl. Vyčistili volnoběžný ventil, podívali se na diagnostiku, dofoukli kola a takové ty drobnosti.

Na druhý den mi volá recepční a ptá se jestli jsem byl spokojen. Fajn. Mile mě to potěšilo, ale už jsem slyšel o tom, že zjišťují spokojenost zákazníků.

Asi po 2-3 týdnech mi volá příjmací technik (co přebíral auto) a ptá se na stav - že prý jsme vlastně závadu nenašli, protože se neobjevila v době kdy bylo auto v servisu a chtěl se zeptat jestli auto jezdí nebo jestli se závada ukázala znovu. To jsem byl teda hodně překvapenej. Taková péče o zákazníka se mi líbí :good: a to jsem tam byl se starou V40 1997 a nechal jim tam celých 650,-
_________________
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............Obrázek
Renault Zoe Z.E. 40, 2018, bílá
S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................Obrázek
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 110
Registrován: 10 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Již nemám volvo

#12 Volvo servis Průhonice

Příspěvek od danny_z »

Chtěl bych přidat zkušenost s Volvo Stodůlky - pobočka Volvo Průhonice...

Zajel jsem tam kvůli řešení pár drobností: Klepání na zadní části vpravo (říkal jsem si, jestli není uvolněná ruční brzda či co), výměna plastového krytu u ruční brzdy v interiéru (estetická záležitost, předtím se v něm asi někdo hrabal, byl různě poškrábanej a olámanej) a také kontrola převodovky a řazení.

Ve výsledku mi zkontrolovali spojku vč. setrvačníku, táhla převodovky, ruční brzdu, zkušební jízda, identifikace klepání (tlumič zadního kola, výměna zatím není nutná), výměna požadovaného plastu, vše se mnou prokonzultovali, poradili ohledně řazení apod. Cenu jsem čekal různou, ale faktura na 1.437,- za vše, tj. plastové krytky, práce, zkušební jízda mě fakt mile překvapila. Čekal jsem, že prostě v autorizáku z principu nebude faktura na méně než 3.000,- ale musím pochvállit fakt super přístup a i snahu pracovat efektivně a nefakturovat všechno možný.

už jsem tam měl auto na kompletní servisní prohlídce, takže to není první zkušenost, ale tohle mě jen utvrdilo v tom, že k nim pojedu i příště a že autorizák nemusí ruinovat peněženku. I když možná někomu přijde i těch 1.500,- hodně za výměnu plastového krytu a prohlídku či identifikaci závady...
_________________
S40II Momentum, MY2009, B4164S3 (1.6 benzín, manuál), stříbrno-šedá metalíza

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#13 Volvo servis Průhonice

Příspěvek od Jarda S40 »

V Průhonicích jsem koupil ojetou S40 z r. 2000. Jednání bylo super, i když jsem kupoval auto za pár drobných, věnovali se mi maximálně. Zařídili mi super levné povinné ručení, z auta nevykradli ani výbavu, rádio či dálniční známku, dokonce i ponechali 2 sady kol. Prostě jsem si připadal jako pan zákazník. Také mi asi za 3 dny volala slečna recepční, jak jsem byl spokojen. A na moji výtku, že jsem v dokladech nenašel pin k radiu mě potom volal nějaký vedoucí (jméno nepamatuji) a vše dořešil ke spokojenosti. Osobně je tedy mohu jen doporučit!

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 24
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Okres Semily
Vůz: V50 2.4/125 '04 AT LPG + C70 D4 '11 AT

#14 Volvo servis Průhonice

Příspěvek od zpros »

Máme v rodině taky jednu zkušenost s Průhonicemi. Ale tentokrát je negativní:

Druhé auto v rodině je V40 / 2002, koupeno s nájezdem cca 120tis km před 3mi lety (2012). Bylo nové v čr od prvního majitele. Pro jistotu jsme po nějaké době (myslím cca rok) nechávali něco opravovat a při tom osvědčený garážník přišel na to že je vhodné udělat rozvody. Tak se do toho pustil a říkal že za svou kariéru ještě tak vytahaný rozvoďák neviděl. Evidentně při pravidelných prohlídkách jeli podle km a ne podle stáří. Rozvody totiž mají u V40 1.8 90kw tuším 120tis km nebo 5 let....

Další epizodka, která mě už trkla abych to sem napsal. V prosinci letošního roku v tom autě zamrzla spojka (kapalina). Byli jsme dost vyděšeni, protože jsem v tom několik měsíců zpět měnil olej v převodovce. Pak hovor: "hele potřebuju jet z hospody a nejde mi řadit" :) No tak to řešil jiný garážník a nejprve vyhrožoval vším co ho napadlo (vč. dvouhmotového setrváku, který tam není) a nakonec to nechal ohřát v dílně a zas to chodilo. Tak vyměnil brzdovku a není problém, pedál dokonce chodí lehčeji. Na štítku v motoru z Auto Průhonice je ale fajfka o výměně brzdovky těsně před tím než jsme auto koupili my (tedy najelo cca 15tis / necelé 3 roky).

Vzhledem k tomu že jsem si brzdovku měnil na své předešlé V40 tak vím, že to jde udělat bez výměny ve spojkovém okruhu a z toho je právě podezřívám. Takový ten šlendrián, který se včas nepozná. Auto totiž měli před námi starší lidi jen pro cesty na chatu a zpět, takže si v servisu mohli hezky účtovat a nic nedělat (nehlídat).

A prosím nepodezřívejte mě ze zaujatosti proti značkovému servisu. Tento týden jsem byl s S60 v auto kurtz a jsem spokojen a to i s cenou...

Z.
_________________
Je: V50, 2.4/125, AT, 2004, LPG
Je: C70, D4/130, AT, 2011
Bylo: C70, D5/132, AT, 2007
Bylo: S60, 2.4/103 Bi-Fuel LPG, MY2005
Bylo: V40, 1.8/85kW, LPG, 1999

mvtechnik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 186
Registrován: 9 roků
Bydliště: Praha 4
Vůz: C 70 2.5T 99´

#15 Volvo servis Průhonice

Příspěvek od mvtechnik »

řešil jsem s nimi klapku motoru a byl jsem plně spokojen. parádní jednání a překvapilo mě že mi nikdo nenabízel nový model, prostě pochválili kupátko že je pěkné a vypadá parádně. žádné pokusy jako máte ojetinu a podobně. to ve škodovce se na vás dívají jako na socku s čím jsem to přijel že je to 5 let staré (fabka) a že jsou nové modely fuj.
velmi rád komunikuji s panem Augustinem, bohužel jej převeleli na Stodůlky
_________________
MVtechnik C70 2,5T
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Firmy & kontakty“