To neni špatnej nápad. Daj se pořídit za pár korun a neměl by být problém to zapojit. Stačilo by směrný číslo cca 30... i kdyby se na to místo nedíval...Lachtan píše: Kdosi kdysi mi tvrdil, že na takovéhle "lepiče" měl vzadu namontovaný starý blesk z foťáku
Jak (ne)jezdit po Česku
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 171
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Vůz: SAAB 9000
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
#51
_________________
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3667
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#52
Ještě lepší je silikonový olejLachtan píše:Ale to není blbej nápad. Ideální by byla separátní nádržka na ztužené tuky a vyhřívaná dávkovací tryska
Kdosi kdysi mi tvrdil, že na takovéhle "lepiče" měl vzadu namontovaný starý blesk z foťáku
Osobně to řeším nenápadným podřazením a prudkým dupnutím na brzdu [/quote]
silikonový olej? myslim že vyjetej motorovej je ideální, je ho dost, neni drahej
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
#53
Mi tak napadlo... LED displej spouštěnej vzdálenostním čidlem (třeba z nějakýho parkovacího senzoru) s nápisem JSI MOC BLÍZKO a čím blíž, tím vyšší frekvencí by to blikalo...FTN píše:To neni špatnej nápad. Daj se pořídit za pár korun a neměl by být problém to zapojit. Stačilo by směrný číslo cca 30... i kdyby se na to místo nedíval...Lachtan píše: Kdosi kdysi mi tvrdil, že na takovéhle "lepiče" měl vzadu namontovaný starý blesk z foťáku
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 3717
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#54
mozno nahradit dle libovule JSI ***** , zbytek plati
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
#55
Ostatně kdyby tu byl (všeho)schopný elektromagor, který by byl schopen udělat tenký diodový displej na míru s programovatelnými hláškami a třeba i aktivovaný čidlem, tak bych do toho pár tisíc i dal...tnemec píše:Mi tak napadlo... LED displej spouštěnej vzdálenostním čidlem (třeba z nějakýho parkovacího senzoru) s nápisem JSI MOC BLÍZKO a čím blíž, tím vyšší frekvencí by to blikalo...FTN píše:
To neni špatnej nápad. Daj se pořídit za pár korun a neměl by být problém to zapojit. Stačilo by směrný číslo cca 30... i kdyby se na to místo nedíval...
Koukal jsem na komerčně nabízené typy a nevyhovovaly mi skoro ničím, zejména velikostí a vzhledem...
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5062
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#56
Už jsi někdy zkoušel sundat silikon ze skla???yoby píše:silikonový olej? myslim že vyjetej motorovej je ideální, je ho dost, neni drahej
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5062
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#58
Samozřejmě - RPG nebo bazookastrycf píše:Neexistuje něco,co by dálkově paralyzovalo říd.jednotku?Nějaké mikrovlny,či tak podobně?
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
#60
On ale asi myslel řídící jednotku motoru a ne auta (tj. řidiče)Lachtan píše:Samozřejmě - RPG nebo bazookastrycf píše:Neexistuje něco,co by dálkově paralyzovalo říd.jednotku?Nějaké mikrovlny,či tak podobně?
_________________
Volvo V50, 2,4 l (103 kW), r. v. 2004, manuál
Volvo V50, 2,4 l (103 kW), r. v. 2004, manuál
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2415
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#61
Musí se to ale dát vypnoput ve městě na křižovatkách, představ si že za tebou zastaví např. polismeni ( i když by jim to sedělo, protože ti - nemám slušný výraz - takové řidiče nechávají bez povšimnutí, ale nás slušné budou buzerovat za propadlý obvaz v lékarničce ) , tak si na tobě zgustnou.tnemec píše:Ostatně kdyby tu byl (všeho)schopný elektromagor, který by byl schopen udělat tenký diodový displej na míru s programovatelnými hláškami a třeba i aktivovaný čidlem, tak bych do toho pár tisíc i dal...tnemec píše:
Mi tak napadlo... LED displej spouštěnej vzdálenostním čidlem (třeba z nějakýho parkovacího senzoru) s nápisem JSI MOC BLÍZKO a čím blíž, tím vyšší frekvencí by to blikalo...
Koukal jsem na komerčně nabízené typy a nevyhovovaly mi skoro ničím, zejména velikostí a vzhledem...
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2415
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#62
Nejlépe čpavkem, nebo aspoň lihem.Lachtan píše:Už jsi někdy zkoušel sundat silikon ze skla???yoby píše:silikonový olej? myslim že vyjetej motorovej je ideální, je ho dost, neni drahej
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2415
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#63
Skvělé řešení by bylo mít vzadu trysku s montážní pěnou a trochu mu zalepit chladič, čímž se sice okamžitě neuklidní, ale na té nejbližší pumpě určitě zastaví.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5062
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#64
Ale je to pakárna, daleko větší než vyjetej olejjarek.krizan píše:Nejlépe čpavkem, nebo aspoň lihem.Lachtan píše:
Už jsi někdy zkoušel sundat silikon ze skla???
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2415
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#65
Což o to ze skla to po 2 - 3 hodinách dostaneš kompletně, ale z laku ne tam už je to skoro na věky ( lakýrníci ví o čem mluvím )Lachtan píše:Ale je to pakárna, daleko větší než vyjetej olejjarek.krizan píše:
Nejlépe čpavkem, nebo aspoň lihem.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#66 Jak (ne)jezdit po Česku
No, řekl bych že ten časový udaj bude trochu utažný za vlasy, taky jsem tu cestu dost často jezdil a znám to tam docela dobře, ale řekl bych že toje jen vytahování.
Taky by mě tajmalo, proč má vysříhané průjezdy vesnicí?? pokud by jel i jako ho..do přes vesnice, tak by to nemusel vystříhávat a např. v Miličíně by ho už měli na fotce, neb tam je stálý radar. A jestli ve vesnicích zpomaloval na 50km/h, tak to asi nestihl a je to zkreslené. :?
Taky by mě tajmalo, proč má vysříhané průjezdy vesnicí?? pokud by jel i jako ho..do přes vesnice, tak by to nemusel vystříhávat a např. v Miličíně by ho už měli na fotce, neb tam je stálý radar. A jestli ve vesnicích zpomaloval na 50km/h, tak to asi nestihl a je to zkreslené. :?
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1480
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#67 Jak (ne)jezdit po Česku
Souhlas, občas tu trasu jedu a podle mě to nejde v tom průměru právě pro to zpoždění v obcích. Namátkou ještě kruhové objezdy kolem Tábora resp. Sezimova ústí. Aby tato zdržení dohnal, musel by pak jet 1/2 hod. přes 200Deshi píše:No, řekl bych že ten časový udaj bude trochu utažný za vlasy, taky jsem tu cestu dost často jezdil a znám to tam docela dobře, ale řekl bych že toje jen vytahování.
Taky by mě tajmalo, proč má vysříhané průjezdy vesnicí?? pokud by jel i jako ho..do přes vesnice, tak by to nemusel vystříhávat a např. v Miličíně by ho už měli na fotce, neb tam je stálý radar. A jestli ve vesnicích zpomaloval na 50km/h, tak to asi nestihl a je to zkreslené. :?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#68 Jak (ne)jezdit po Česku
Nehledě n to, že se mu furt pletou do cesty auta a těch není málo.Jarda S40 píše:Souhlas, občas tu trasu jedu a podle mě to nejde v tom průměru právě pro to zpoždění v obcích. Namátkou ještě kruhové objezdy kolem Tábora resp. Sezimova ústí. Aby tato zdržení dohnal, musel by pak jet 1/2 hod. přes 200Deshi píše:No, řekl bych že ten časový udaj bude trochu utažný za vlasy, taky jsem tu cestu dost často jezdil a znám to tam docela dobře, ale řekl bych že toje jen vytahování.
Taky by mě tajmalo, proč má vysříhané průjezdy vesnicí?? pokud by jel i jako ho..do přes vesnice, tak by to nemusel vystříhávat a např. v Miličíně by ho už měli na fotce, neb tam je stálý radar. A jestli ve vesnicích zpomaloval na 50km/h, tak to asi nestihl a je to zkreslené. :?
A na té trase je jen málo míst, kde by mohl jet nerušeně delší dobu vyskokou rychlostí (např. obchvat Tábora)
Řekl bych, že je to jen frajírek a vejtaha
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
#69 Jak (ne)jezdit po Česku
Teda je to pěkný prase. Já sice taky jezdím často dost rychle, ale vždycky počítám s tím, že bych musela brzdit, nikdy nepředjíždím z prava a čára na silnici má můj respekt. není tam ze srandy.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5062
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#70 Jak (ne)jezdit po Česku
Řekl bych, že to je de..lDeshi píše:Řekl bych, že je to jen frajírek a vejtaha
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1480
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#71 Jak (ne)jezdit po Česku
Mimochodem je to OT, ale dneska jsem si uvědomil, proč nemám rád folie. Cestou domu mi na křižovatce u nás v Počernicích vyjelo auto zprava. Já jel po hlavní, ale dost se tu střídá hlavní a přednost zprava. No on nakouknul do křižovatky, podíval se do prava svého a jel dál. Já naštěstí viděl, že se na mě ani nepodíval a začal jsem brzdit ještě než se rozjel. Takže jsem to zvládl ubrzdit. Kdyby tam měl folie a já na něj neviděl, předpoládal bych svoji přednost a již bych nestačil zabrzdit po té, co se rozjel. Tož tak a děkuji, že folie neměl
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 3717
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#72 Jak (ne)jezdit po Česku
jjj tady mas pravdu - treba pri pojizdeni v zacpach na dalnicich (kde se rozjedes treba i na 80 v tesnem zavesu) je lepsi videt pres zadek toho pred tebaou ze ten pred nim zacian brzdit.. to s foliemi nejde..Jarda S40 píše:Mimochodem je to OT, ale dneska jsem si uvědomil, proč nemám rád folie. Cestou domu mi na křižovatce u nás v Počernicích vyjelo auto zprava. Já jel po hlavní, ale dost se tu střídá hlavní a přednost zprava. No on nakouknul do křižovatky, podíval se do prava svého a jel dál. Já naštěstí viděl, že se na mě ani nepodíval a začal jsem brzdit ještě než se rozjel. Takže jsem to zvládl ubrzdit. Kdyby tam měl folie a já na něj neviděl, předpoládal bych svoji přednost a již bych nestačil zabrzdit po té, co se rozjel. Tož tak a děkuji, že folie neměl
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#73 Jak (ne)jezdit po Česku
Tak tak, poměrně často využívám toho, že se můžu podívat přes zadní sklo auta jedoucío přede mnou. Někdy na dopravní situaci, někd na pěknou holku v autěwickey píše:jjj tady mas pravdu - treba pri pojizdeni v zacpach na dalnicich (kde se rozjedes treba i na 80 v tesnem zavesu) je lepsi videt pres zadek toho pred tebaou ze ten pred nim zacian brzdit.. to s foliemi nejde..
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek