Predám XC90 B5 2019

Prodej vozidel
Pravidla fóra
PRODEJ AUTA
1 - Nadpis topiku – soukromý prodej příklad: „Pro: C70, 2,3 T5, 177 kW, manuál, 1999, 69 000 Kč“
2 - Text inzerátu (pouze soukromý prodej)
a) typ
b) motorizace – nejlépe přímo konkrétní označení motoru (např B5234T3)
c) výkon (kW nebo HP, nejlépe obojí)
d) rok výroby (případně datum uvedení do provozu – pokud se liší, nebo modelový rok)
e) najeté km (zdůraznit, zda se jedná o tachometrové nebo skutečné, ověřené)
f) výbava vozidla (pokud možno co nejpodrobněji)
g) servisní knížka (ano/ne/ano, ale vedená pouze do...)
h) historie vozu (bourané/nebourané, servisováno kde, kolikátý majitel, provedené opravy, koupeno kde/dovezeno odkud)
i) současný stav a předpokládané investice (kdy se mají dělat rozvody, stav brzd, spojky, olej v automatu), zmínit vylepšení, modifikace a jiné
j) pneu (jsou v TP, rozměry/výrobce/mm, letní/zimní/oboje, plechy/alu(typ))
3 - foto co nejvíc nahrát sem nebo odkaz na ně – nutné! (exteriér, interiér, motor)
4 - cena, nutné! inzeráty bez ceny (cena dohodou, nejvyšší nabídce apod.) mohou být bez upozornění smazány!!!
5 - kde je auto k vidění (pokud je místo odlišné od bydliště v profilu) !!!
6 - ekodaň, je zaplacena či ne, nebo se netýká, (zápis ve velkém techničáku, TP), v případě nezaplacení normu opsat z TP (řádek V.9).
7- kontakt! Uveďte ideálně telefon, je to nejrychlejší způsob jednání.
8- v případě, že dojde k prodeji, napíše prodávající poslední příspěvek "PRODÁNO". Vyhnete se zbytečným dotazům k dávno prodaným vozidlům a zájemcům o koupi ušetří čtení, psaní, volání. NEMAZAT text inzerátu!
  • Autor
  • Zpráva
Thor123
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 766
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo S90 T8 Inscription

#26 Predám XC90 B5 2019

Příspěvek od Thor123 »

Teď pro nová už to rozhodně neplatí. Je to všude podobné.
Ale jak jsem psal výše, tak za mě z pohledu toho, že ten servis na těchto autech děláme jako autoservis, tak třeba P3 byla rozhodně méně poruchová auta, než prémiovější německá konkurence.
Půlka majitelů Volva by se zlomila při představě, měnit vytahané rozvodové řetězy s napínáky na V6/8 TDI Audinách, kde se na Euro5 motorech běžně mění kolem 200tis km a stojí 50tis Kč. U BMW Fxx a X5/6 pro změnu motory 3.0d N57 které se běžně při 180-250kkm přidírají na klikách. Motory použité jsou téměř nesehnatelné, repas/oprava vychází na 150-200tis. Motory N63 ani nebudu zmiňovat....
A takto bych mohl psát na X dalších řádků.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design

Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.

nebel
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 881
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Ivančice
Vůz: 760 B280F + AW71 '89
Participant x 1

#27 Predám XC90 B5 2019

Příspěvek od nebel »

PINĎABC píše: 08 dub 2024 18:49 Jak dlouho se vyrábí poslední generace Volva od 2015? A vypadá pořád cool, postavte vedle audi bmw nebo MB, vypadá už děsně staré vedle Volva. A už všichni mají minimálně jednu nebo dvě generace designu a volvo vedle nich vůbec nezestárlo.
Což je asi jediná přednost. Problémy s motory této platformy jsou už známé a pokud bych si měl vybrat, radši budu řešit vytahaný řetěz za 50k, než selhání systému přeplňování a nový motor za 4xxk s automobilkou, která se k problému těsně po skončení záruky nezná (viz tady). A o prasklých blocích dieslů taky Volvo dělá, jak kdybych se jich to absolutně netýkalo.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 130
Registrován: 1 rok
Bydliště: Žiar nad Hronom
Vůz: XC90 2019 B5

#28 Predám XC90 B5 2019

Příspěvek od jergus.balaz »

Za mňa môžem napísať konkrétne len k XC90 a Q8. Je pravda, že XC90 je čo sa týka dizajnu nádhera. Nič tam nie je naviac, nič neotravuje, nič nezavadzia, všetko okamžite dostupné. Q8 na druhej strane je o dosť napred v podvozku, odhlučnenia, motor je opäť inde, prevodovka sa s aisinom v XC90 porovnať nedá. Q8 je o úroveň vyššie. Na druhej strane aj náklady na prevádzku, náhradné diely a opravy sú u Audi niekde inde. Tým ale netvrdím že XC90 je nízko nakladovka! Osobné zastávam názor, že auta týchto kategórií nie sú pre bežných ľudí / zamestnancov, a financovať dane auta je rozumné len ako firemné auto (všetko ide do nákladov firmy).

Ohľadom poruchovosti, spoľahlivosti a opráv, sú všetky automobilky cca na rovnakej úrovni. Problém je v samotných užívateľoch. Väčšina predpisuje servisný interval 30t km, žiadny užívateľ to neskracuje, nikto pravidelne nemení oleje v automatoch, rozvodovkach v diferencialoch a pod. Proste prevencny servis nič.
Za ďalšie ľudia si nesprávne zvolia motorizáciu a ešte ju aj nesprávne využívajú. Panuje všeobecný názor, že diesle sú poruchove. To opäť nie je pravda, nakoľko diesel je určený na dlhé prevádzkové časy, tam je to viac menej bezproblémové. Ale stále sú ľudia, čo chcú jazdiť za 4L nafty trasy 5km denne.

Obraz u užívateľoch som si ešte dotvoril pár dní dozadu. Bol tu auto pozerať pán, čo sa čudoval prečo mením tak často olej, filtre, prečo som menil už 2x olej v automate. Je to zbytočne, sú to vyhodené peniaze, on to robiť nebude a bla bla bla. Keď mi začal hovoriť o celoročných pneumatikách, radšej som ho poslal do prdele s radou v dobrom, nech si také auto nekupuje, lebo nemá na prevádzku. Vyšiel som z toho ako chuj ja. Takýto ľudia potom plaču a všade rozširujú polopravdy, aký je servis a náhradné diely dráhy, a aké sú nové autá poruchove.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1218
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Damboritz
Vůz: S80 D5 '07

#29 Predám XC90 B5 2019

Příspěvek od labanos »

Situace je ale taková, že už spousta servisů (i autorizovaných) tě odrazuje, že do výměny máš čas a automobilka předepisuje to a to. K tomu si stačí přečíst nebo se podívat na nějaké autorecenze, kde nízké náklady na servis chváli i sami autoři.
Častěji mění olej už jenom lidi ze staré školy nebo ten, kdo trochu ví, případně má na něho vliv rozumný servisák. Bohužel, technické vzdělání majitele na to nemá žádný vliv.
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |

Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 130
Registrován: 1 rok
Bydliště: Žiar nad Hronom
Vůz: XC90 2019 B5

#30 Predám XC90 B5 2019

Příspěvek od jergus.balaz »

Labanos: áno je to tak, pretože to tak všetkým vyhovuje, len nie majiteľovi / užívateľovi auta. Aj tu platí pravidlo, že nevzdelaneho blbca ľahko pripravis o €

PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5021
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#31 Predám XC90 B5 2019

Příspěvek od PINĎABC »

nebel píše: 09 dub 2024 06:11
PINĎABC píše: 08 dub 2024 18:49 Jak dlouho se vyrábí poslední generace Volva od 2015? A vypadá pořád cool, postavte vedle audi bmw nebo MB, vypadá už děsně staré vedle Volva. A už všichni mají minimálně jednu nebo dvě generace designu a volvo vedle nich vůbec nezestárlo.
Což je asi jediná přednost. Problémy s motory této platformy jsou už známé a pokud bych si měl vybrat, radši budu řešit vytahaný řetěz za 50k, než selhání systému přeplňování a nový motor za 4xxk s automobilkou, která se k problému těsně po skončení záruky nezná (viz tady). A o prasklých blocích dieslů taky Volvo dělá, jak kdybych se jich to absolutně netýkalo.
A jsme u staré známe opice a žrádla pro ní.
Než si člověk něco koupí měl by se seznámit s tím co ho čeká a podle toho se rozhodnout. Když jsem zvažoval koupi naftové XC90 pro ženu, tak jsem počítal i s tím, že bych třeba jednou kupoval i nový motor. To že by vydržel by byl příjemný bonus. Stejně mi pak nakonec lépe vyšla benzínová varianta, kde je riziko motor KO zanedbatelná od MY2018.
Nakonec jsem to řešit nemusel a jsem rád, že jsem problém s hledáním auta odsunul a mám pocit, že už to není taková radost vybírat ojetinu a to i třeba do stáří 5let.

jirka87
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2153
Registrován: 7 roků 7 měsíců
Bydliště: Přerovsko
Vůz: Džaponský

#32 Predám XC90 B5 2019

Příspěvek od jirka87 »

Obecne vzato si myslim,ze to je naprosto spatne, aby spotrebitel, co se rozhodne utratit 2mil za auto mel nekde zjistovat,jestli se neco seriove nekazi. Protoze by nemelo a pokud ano,vyrobce by to mel resit.

Je strasne, jak laxne pristupuji vyrobci ke svym chybam, ktere musi zakaznik svymi mnohdy tezce vydelanymi penezi resit.

Dnes doba vubec nepreje dlouhodobemu vlastnictvi nove porizeneho auta. Eu rika - nezatezujte planetu recyklujte atd, zijte udrzitelne a na druhou stranu dela vse pro to, aby auta za 2...3...5let byly stezi pojizdne vraky vyzadujici velke investice

Macek2
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 426
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Třeboň
Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi

#33 Predám XC90 B5 2019

Příspěvek od Macek2 »

Thor123:
Macek2 nemá štěstí, ale systémově vybíral konkrétní konfiguraci, která je relativně nejspolehlivější a nejpříjemnější na jízdu, s malým nájezdem, původem z ČR, nadstandardním servisem a dobrou výbavou. :) . Články od Satase na Audi fóru čtu a sám mě ubezpečil, že hodně problémů je na autech se zanedbanou údržbou. Nejblíže mě čeká přetěsnění vstřiků (preventivně) a rozvody ve 200 tkm (řetězy se nevytahají, ale odejde hydraulický napínák). Pro mě je to ještě za hooodně dlouho a počítám s tím (motor jde celý ven a dělá se co je třeba). Finančně mě to nezruinuje a za tu jízdu mě to stojí. Měl jsem v hledáčku také V90 CC D5 2018 nebo novější, je to hezké auto, ale každý kus, který jsem zkoušel jel hůř než má původní XC70 D5 Polestar a to u novějšího auta nechceš :twisted:
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT

Jasper
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 744
Registrován: 7 roků 1 měsíc
Bydliště: Řečany nad Labem
Vůz: V90CC VOR

#34 Predám XC90 B5 2019

Příspěvek od Jasper »

Ale no tak...To myslíš skutečně vážně, že ti tvá xc70 D5tka byť s Polestarem jela lépe než D5 ve V90 ?
Pokud ano, pak byla všechna Tebou testovaná auta rozbitá. Má D5tka ve V90cc se s xc70tkou v D5 nedá vůbec srovnávat. A to, že má novější Aisin a řadí naprosto hladce, čistě, bez váhání a rozhodně lépe než DSG je má vlastní zkušenost a porovnání 2 x D5 v XC70 (MY2011 a MY2016) po dobu souhrně 4 let s nynější D5 ve V90 CC Polestar. A víte co, plevelíme tady slušně inzerci, kde se Jergus snaží nabídnout nadstandardně opečovávané auto značky, pro kterou fórum vlastně je. A všeobecně musím říci, že převládá na tomto fóru více těch, které Volvo haní...Ale ruku na srdce, jedna paní povídala. Když se podíváme na naše vozové parky, tak málokdo z nás hodnotí vlastní zkušenost. A když se tady někdo takový objeví, tak se na něj nabalí dalších x-zkušeností, které jsou ověřené a zaručené. Mrzí mě to, ptž já nedám na Volvo zatím dopustit...Nemám opravdu "zatím" žádnou špatnou zkušenost s motorizacemi, převodovkami, podvozkem. Jasně, powerpulse, který stejně nevím kdy a co má dělat :-) A debilní světlá eko kůže, kterou musím nechat někde láknout, ptž mě se auto musí líbit se vším všudy...
_________________
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019

Macek2
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 426
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Třeboň
Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi

#35 Predám XC90 B5 2019

Příspěvek od Macek2 »

Poslední plevel:
Nikdy jsem Volvo nehanil a s oběma kusy jsem byl náramně spokojen a sloužily mi do roztrhání těla. Jenže jsem se chtěl posunout dále a u Volva mi nic vhodného nepřišlo. A pro info: DSG v mém autě rozhodně není (ZF) a také má výtka nesměřovala k Aisinu - i ten 6ti kvalt v XC70 chodil velice dobře a bez cukání.
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT

Jasper
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 744
Registrován: 7 roků 1 měsíc
Bydliště: Řečany nad Labem
Vůz: V90CC VOR

#36 Predám XC90 B5 2019

Příspěvek od Jasper »

Jasny. Ten postesk z DSG byl smerovan do me zkusenosti ve druhe sluzebni Octavii. Rozjezdy a zmena D a R fakt spatne....
_________________
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019

Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 130
Registrován: 1 rok
Bydliště: Žiar nad Hronom
Vůz: XC90 2019 B5

#37 Predám XC90 B5 2019

Příspěvek od jergus.balaz »

Jasper: mám ešte XC90 v D5 z 2006, a áno na prvý pohľad ide stará D5tka lepšie ako nová. Stará má totiž "nášup" okolo 1800-2000ot a je razantnejší, avšak nová D5/B5 nemá akcelerovanie také agresívne a ten správny ťah dostane až nad 3000ot.
Ale pokiaľ človek jazdí nejaké úseky pravidelne, a obe autá si odskusa na tom istom úseku za podobných podmienok, sám vidí že nová D5/B5 je výkonovo niekde inde.

Macek2
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 426
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Třeboň
Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi

#38 Predám XC90 B5 2019

Příspěvek od Macek2 »

ještě jednou musím:
Jergus tvoje auto na prodej je nádherné a kvalitně servisované a přeji brzký prodej do dobrých rukou. Ohledně pocitového výkonu: napsal jsi to velice správně, ale moje XC70 bylo biturbo a táhlo krásně i do vyšších otáček a papírově mělo 169 kW a 470 Nm (na brzdě jsem neměřil :) ), a bylo také o něco lehčí než V90CC se 173 kW. A opravdu mi při přímém srovnání s asi 3 ks připadalo, že ta XC70 má dravější podání výkonu než V90CC. Možná to trochu ovlivnil i Polestar, který asi optimalizoval i chování převodovky. Ještě jednou se omlouvám za plevelení, ale chtěl jsem to dovysvětlit.
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT

Lukaso
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1667
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

#39 Predám XC90 B5 2019

Příspěvek od Lukaso »

Jenom pár drobných postřehů k tomu co se tady píše a čím mam bohaté vlastní zkušenosti.

1. Je to takový zbytečný přesvědčování, pokud se někdo pro něco rozhodne stejně mu to tady nikdo nevymluví . Obecně s politováním musím uznat, že audi produkuje lepší auta, ale subjektivně to tak být nemusí, já si vybral Volvo, přesto, že jsem zvažoval hodně a zkoušel a vyšlo mi to nejlíp. Mě osobně třeba XC90 nesedla vůbec, ikdyž se mi líbí. Q8 určitě lepší a pohodlnější. Q8 je snad nejlépe odhlučněné sériové auto.

2. T8 je překvapivě úsporná. Pokud se s ní jezdí v rámci předpisů ( jak si zmiňoval ) tak věřím i cca 6-7 litrů na 100. Za to audi s tímhle výkonem jezdit nebude. Jak se ale zrychluje tak spotřeba leze nahoru. ( já jezdím převážně dálnice, krapet rychleji :D , mam dlouhodobou do 8 litrů. což mi na 455 koní přijde ok )

3. Auto se skutečně nevybije a má pořád max výkon. Když klesne kapacita pod těch 30% začne nabíjet, ale samozřejmě když dám plnej, tak přestane nabíjet a začne pohánět. A ne opravdu nejde s takovou porcí výkonu jet na plnej tak dlouho než se to vybije uplně :D . Což je taky bohužel dáno omezením rychlosti na 180, resp 185 km/h

4. Servisně to podle mě záleží na rozumnosti servisu. Neřekl bych že něco je výrazně dražší nebo levnější.

5. Už nikdy z audi do Volva: už jsem to tu někde psal. Srovnávat absolutně nejhorší generaci volv ve srovnání s konkurencí ještě s novějším konceptem od audi - chápu celkem vyhraněný názor...
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Prodej - Auta“