V70 D3 120kW - špatné starty, vibrace
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 23
- Registrován: 2 roky 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 D5204T2 2.0 11'
#1 V70 D3 120kW - špatné starty, vibrace
Ahoj, řeším u své V70 D3 chod motoru. Má najeto 230 tis.
Pokud auto chvíli stojí, starty motoru zní takhle rozpačitě. Když nastartuji druhý den, zní to už lépe – tady, ale stále trochu rozházeně (ten jeden výkop otáček nahoru je od spojky; při pouštění zabírá).
Auto nemělo moc výkon a začalo žrát, tak šly ven vstřiky – dva byly mrtvé. Teď se výrazně vibrace zlepšily, ale to pořád ideální není a hlavně mě štvou ty starty. Při jízdě to cítím jako vibrace, zejména, pokud stojím na volnoběh a je vypnutá klimatizace.
Pak teď nově cítím nepatrné cukání při jízdě z kopce bez plynu v docela dlouhých intervalech (možná je to od kol) + to při rozjedu a náběhu turba při 1600 ot. "kopne".
Máte někdo podobnou zkušenost?
Díky!
Pokud auto chvíli stojí, starty motoru zní takhle rozpačitě. Když nastartuji druhý den, zní to už lépe – tady, ale stále trochu rozházeně (ten jeden výkop otáček nahoru je od spojky; při pouštění zabírá).
Auto nemělo moc výkon a začalo žrát, tak šly ven vstřiky – dva byly mrtvé. Teď se výrazně vibrace zlepšily, ale to pořád ideální není a hlavně mě štvou ty starty. Při jízdě to cítím jako vibrace, zejména, pokud stojím na volnoběh a je vypnutá klimatizace.
Pak teď nově cítím nepatrné cukání při jízdě z kopce bez plynu v docela dlouhých intervalech (možná je to od kol) + to při rozjedu a náběhu turba při 1600 ot. "kopne".
Máte někdo podobnou zkušenost?
Díky!
Naposledy upravil(a) ikea dne 14 bře 2024 10:11, celkem upraveno 1 x.
_________________
V70 D3 120kW, 2011 / 230tis. km
V70 D5 151kW, 2011 / 180tis. km
V70 D3 120kW, 2011 / 230tis. km
V70 D5 151kW, 2011 / 180tis. km
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#2 V70 D3 110kW - špatné starty, vibrace
Jak je na tom žhavení? Relé + svíčky? Myšleno s ohledem jen na ty starty.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 23
- Registrován: 2 roky 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 D5204T2 2.0 11'
#3 V70 D3 110kW - špatné starty, vibrace
V servisu dělali diagnostiku žhaviček a prý jsou v pohodě, ale i mně vyhazoval čínský čudl do OBD zkrat/chybu na žhavicím okruhu.
_________________
V70 D3 120kW, 2011 / 230tis. km
V70 D5 151kW, 2011 / 180tis. km
V70 D3 120kW, 2011 / 230tis. km
V70 D5 151kW, 2011 / 180tis. km
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13069
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#4 V70 D3 110kW - špatné starty, vibrace
Žhavičky můžou být v pohodě, ale co to jejich relé?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#5 V70 D3 110kW - špatné starty, vibrace
Takže bych to viděl na to relé viz moje příspěvky.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 23
- Registrován: 2 roky 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 D5204T2 2.0 11'
#6 V70 D3 110kW - špatné starty, vibrace
Na relé jsem nekoukal a nejsem si jistý, že v servisu to dělali (i když se divím, že by to neudělali).
Jak prosím poznám, že je relé vadné? Přiznám se, že ani nevím, kde ho najdu – v pojistkové skříni vedle baterie?
Jak prosím poznám, že je relé vadné? Přiznám se, že ani nevím, kde ho najdu – v pojistkové skříni vedle baterie?
_________________
V70 D3 120kW, 2011 / 230tis. km
V70 D5 151kW, 2011 / 180tis. km
V70 D3 120kW, 2011 / 230tis. km
V70 D5 151kW, 2011 / 180tis. km
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#7 V70 D3 120kW - špatné starty, vibrace
Otevři kapotu podívej se na kraj chladiče. Jak poznat, že je špatné? Ty to nepoznáš. Mě to poznal elektrikář, že do žhaviček nešel proud. Ale je známé, že to relé prostě odchází.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 23
- Registrován: 2 roky 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 D5204T2 2.0 11'
#8 V70 D3 120kW - špatné starty, vibrace
Děkuju moc za pomoc, našel jsem! Koukám, že originál je BOSCH a já tam mám už HUCO.
Zvládnu si tohle vyměnit i bez servisu?
Akorát se snažím dohledat originál a nikde ho k dostání nevidím (nepočítám teda anglické stránky s díly) a vidím jen druhovýrobu. Našel jsem tady na fóru, že není nad originál...
Zvládnu si tohle vyměnit i bez servisu?
Akorát se snažím dohledat originál a nikde ho k dostání nevidím (nepočítám teda anglické stránky s díly) a vidím jen druhovýrobu. Našel jsem tady na fóru, že není nad originál...
_________________
V70 D3 120kW, 2011 / 230tis. km
V70 D5 151kW, 2011 / 180tis. km
V70 D3 120kW, 2011 / 230tis. km
V70 D5 151kW, 2011 / 180tis. km
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#9 V70 D3 120kW - špatné starty, vibrace
Opakuji. Projeď si moje příspěvky. Řešil jsem to nedávno.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 23
- Registrován: 2 roky 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 D5204T2 2.0 11'
#10 V70 D3 120kW - špatné starty, vibrace
Nepochopil jsem z tvé zprávy, že myslíš příspěvky v jiných vláknech. Dohledal jsem. Děkuju!
_________________
V70 D3 120kW, 2011 / 230tis. km
V70 D5 151kW, 2011 / 180tis. km
V70 D3 120kW, 2011 / 230tis. km
V70 D5 151kW, 2011 / 180tis. km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 23
- Registrován: 2 roky 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 D5204T2 2.0 11'
#11 V70 D3 120kW - špatné starty, vibrace
Poptal jsem originální žhavení – v autorizované servisu (Česko/Polsko) stojí 4 000 Kč. Už chápu, proč tam mám namontovaný neoriginální díl, když je násobně levnější. Očividně se ale nevyplatí?
Každopádně mě zarazila zpráva z jednoho servisu, že mě upozorňují na to, že se tento díl nemění, protože problém bývá jinde (např. žhavící svíčky).
Každopádně mě zarazila zpráva z jednoho servisu, že mě upozorňují na to, že se tento díl nemění, protože problém bývá jinde (např. žhavící svíčky).
_________________
V70 D3 120kW, 2011 / 230tis. km
V70 D5 151kW, 2011 / 180tis. km
V70 D3 120kW, 2011 / 230tis. km
V70 D5 151kW, 2011 / 180tis. km
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 25 Odpovědi
- 2166 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Charlie#
-
- 2 Odpovědi
- 608 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od LukyD5
-
- 290 Odpovědi
- 8959 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od hajnej
-
- 12 Odpovědi
- 972 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ERVÍN BARTŮNĚK
-
- 4 Odpovědi
- 411 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jarda S40