LPG do B230E K-jetronic

Všechno o sedmách a devítkách!
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 33
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha Smíchov Radlice
Vůz: 940 B230FT 93'

#1 LPG do B230E K-jetronic

Příspěvek od maakus »

Ahoj,
narazil jsem na problém, dnes nejde namontovat LPG do motoru B230E se vstřikováním K-jetronic. Dřív se to prý dělalo. Nemáte někdo s tím zkušenosti? Neznáte někoho, kdo by to ještě dělal?
Díky

Ondra.
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4744
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#2 LPG do B230E K-jetronic

Příspěvek od Ondra. »

nevim jestli bych do kjetu rval plyn, opravdu te tomstoji za to?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 33
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha Smíchov Radlice
Vůz: 940 B230FT 93'

#3 LPG do B230E K-jetronic

Příspěvek od maakus »

No mám plyn v 940 B230FT a jsem s tím spokojený. Najezdím s tím cca 35tis ročně, tak je úspora výrazná. Tak jsem chtěl posbírat nějaké informace a pak se rozhodnu, jestli to tam chci, nebo ne.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 33
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha Smíchov Radlice
Vůz: 940 B230FT 93'

#4 LPG do B230E K-jetronic

Příspěvek od maakus »

Je tu na fóru někdo, kdo má v K-jetronicu zavedený plyn? Potřeboval bych okouknout mixér nad gumovou manžetou.

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#5 LPG do B230E K-jetronic

Příspěvek od HonzaA »

To auto je nejaky vrak,co se vyhodi,az to ten kjet znici?
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 33
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha Smíchov Radlice
Vůz: 940 B230FT 93'

#6 LPG do B230E K-jetronic

Příspěvek od maakus »

Nechci to zničit, proto se snažím získat nějaké informace od někoho, kdo tomu rozumí a kdo to třeba měl. Mám člověka, který za svůj život udělal 7000 vestaveb LPG ato třeba i do rolby, ale zrovna tohle Volvo nedělal. Zdálo se mi, že tomu hodně rozumí. Říkal, že na mercedesech s K-jetronic to fungovalo. Jestli ho někdo zná, je to pan Havel ze Studence.

Rád bych dostal relevantní informace a ne výkřiky do tmy.

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#7 LPG do B230E K-jetronic

Příspěvek od HonzaA »

Tenhle dementni napad klasickeho lpg do kjetu jsem mel taky,takze to neni vykrik do tmy. Tak hodne stesti.

P.S.: Existoval system,co se dal pouzit,uz se ale davno nevyrabi a v CR do toho nikdo nenamontuje sekvencni vstrikovani,protoze to tady nikdo neumi. Musis do Polska. Pozdravuj Frantu z horni-dolni,az ti tam bude montovat nejaky naprosto nevhodny system.

Vzpomnel jsem si - system se jmenoval Landi Renzo IGS.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 33
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha Smíchov Radlice
Vůz: 940 B230FT 93'

#8 LPG do B230E K-jetronic

Příspěvek od maakus »

A nemůžeš mi napsat nějaké bližší informace, proč se to nepovedlo? jaký systém jsi do toho namontoval, kdo ti to dělal, co to dělalo?

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#9 LPG do B230E K-jetronic

Příspěvek od HonzaA »

Ja to zavcas vzdal. Kjet je ta nejobtizneji a nejdraze servisovatelna vec na celym tom aute. A nenapadlo me to montovat do volva,protoze to je jednodussi tohle prodat a koupit jiny. Chtel jsem resit lpg do staryho Mercedesu,kde kjet byl jedinou alternativou. Je to to opravdu extra spatny napad,ver mne. Predstav si tu nohavici kjetu pod parohama sani celou naplnenou plynem. Az to streli do sani (a u techto archaickych lpg systemu se to deje),mas problem. Nedelej to nebo to udelej poradne - muzu se zeptat na montaz sekvencniho vstrikovani jedinyho cloveka v CR,u kteryho si myslim,ze by si mohl poradit. Nebo pak Polsko - kontaktoval jsem cloveka,co to umi a kontakt je dohledatelny. Vsechno se tim ale prodrazi a fakt nevim,jestli je to potreba - zda neni jednodussi jezdit na benal. Ze jsi mel lpg u motoru B230FT s lh jetronicem ber tak,jako by jsi to mel v uplne jinym aute.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 33
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha Smíchov Radlice
Vůz: 940 B230FT 93'

#10 LPG do B230E K-jetronic

Příspěvek od maakus »

Mohl bys mi poslat kontakt na toho člověka se sekvenčním vstřikováním?

To LHjetronic jsem spíš uváděl v době, kdy jsem o tom nic netušil. Teď začínám do toho pronikat, i když opravdu jen okrajově a chápu, že to není jednoduchý problém. Autem najezdím cca 30-40tis km ročně, tak se to vyplatí.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 33
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha Smíchov Radlice
Vůz: 940 B230FT 93'

#11 LPG do B230E K-jetronic

Příspěvek od maakus »

Já se prostě potřebuji nějak rozhodnout. S mým nájezdem se mi plyn vyplatí. Ale nechci dělat něco, co ten motor zničí. Z webové archeologie zjišťuji, že se to dělalo. Na anglickém volvoforu vidím několik témat s tím spojených, ale nějak se na ně nedokážu přihlásit.
Copak se tady nenajde ani jeden člověk který by to měl?
Když mi někdo rozumně položí argumenty proti tak to dělat nebudu.

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#12 LPG do B230E K-jetronic

Příspěvek od HonzaA »

Motor to asi nezničí. Pokud si ale poškodíš k-jet, tak je to problém, který budeš dost obtížně řešit. Proto sekvenční vstřikování, aby jsi se vyhnul tomu, že budeš mít tu nohavici permanentně plnou plynu. Jenže to je poměrně velký problém k řešení, mj nemáš signál od vstřiků. Na mergl jsem měl nabídku od Sebastiana z http://www.gzw.pl/instalacje-gazowe.html a nemyslím si, že je v PL někdo další, kdo to dovede. U nás stopro není a pokud bude někdo takový střelec, že se do toho pustí a zaplatíš mu všechen čas, co s tím stráví, tak bude daleko levnější koupit si jinou krabici.

Jinak podtlakové systémy lpg se ke k/ke-jetu montovaly, občas s tím přijel z Itálie nějaký starý mercedes. Ono to nějak fungovat bude, doporučit se to ale nedá.

Pak mně ještě pražáci z TC101 nabízeli, že pokud bych si někde sehnal uvedené Landi Renzo IGS (použité z jiného auta), tak mně ho namontují, protože to svého času montovali ke k/ke-jetu běžně. Jak by se to udělalo papírově a jestli vůbec nějak, to nevím.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900“