Ahojte, prosím Vás o radu, na čo si dať pozor, na čo sa pripraviť, pri kúpe Volvo V40, 1.8i z roku 1997, ide o prvé auto pre synovca, chcem sa opýtať aké závady sa na tom najčastejšie vyskytujú, čo dať hned pozrieť v servise, resp vymeniť po kúpe. Skúšobná jazda bola OK, auto ide pekne, motor nevyzeral od oleja, čo sa týka podvodzku a podobne nevyzeralo ani že by malo moc korózie aj ked sem tam som niečo videl napr predné rameno ale to asi iba povrchová. Elektrika fungovala. Chceli sme niečo čo sa mu nebude až tak kaziť, bez turba atd.
Ďakujem za rady
Michal
Kúpa Volva V40 1.8i rv 1997
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1224
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: S80 D5 '07
#2 Kúpa Volva V40 1.8i rv 1997
Jestli je to ten Mitsubishi, tak jen vím, že jsou citlivější právě na benzin. A tuším, že jsem ho viděl v seznamu motorů, které nejsou kompatibilní s E10.
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3
- Registrován: 4 měsíce
- Bydliště: Krásnohorské Podhradie
- Vůz: Volvo V40
#3 Kúpa Volva V40 1.8i rv 1997
Nieje to Mitsubishi je to klasický 1.8i od Volva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2134
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#4 Kúpa Volva V40 1.8i rv 1997
Primárně bych se zaměřil na korozi, protože vyvaření je pak v ceně auta. Lemy blatníků a prahy, hlavně v zadní části.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1224
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: S80 D5 '07
#5 Kúpa Volva V40 1.8i rv 1997
Tím "i" se označovaly Mitsubishi motory, takže z toho vycházím. Pokud je to opravdu Volvo motor, tak bych se toho nebál, jenom je potřeba počítat s tím, že není tak rozšířený, takže tam může být problém sehnat něco specifického.
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3
- Registrován: 4 měsíce
- Bydliště: Krásnohorské Podhradie
- Vůz: Volvo V40
#6 Kúpa Volva V40 1.8i rv 1997
Ahoj je to Volvo motor, posielam fotku..tu su fotky toho auta : https://www.horvatovic.sk/Volvo-V40/n-DXK9zB
#7 Kúpa Volva V40 1.8i rv 1997
Tohle je opravdu ten volví čtyřčvál. Ty MITSU jsou značeny jako GDI a jsou poznat na první pohled. Jede to pěkně, tichoučce. Když to jede. Co já si tak pamatuji, když jsem kupoval 40, tak jsem od toho byl odrazován, a to i mým mechošem, který má to GDI v péči v nějaké Carisma.
2.0 LPT nemá chybu. Spotřeba bude podobná, ale v případě potřeby je tam výkon na rozdávání (ale jen ve vyšších otáčkách). Malá hlučnost a docela slušná kultivovanost tohoto čtyřválce mě vyrazila dech. Těch GDI se asi bát nemusíš - ono jich tady asi moc nebude. Největší problém čtyřicítek je koroze. Jinak je to poměrně povedené auto. Tak trochu jiné volvo.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1479
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#8 Kúpa Volva V40 1.8i rv 1997
GDI byly náchylné na náš sirnatý??? benzín. Problémy vznikaly se vstřiky. Na západě jezdily v pohodě, po dovozu k nám brzy začaly zlobit. Pokud je to opravdu volví čtyřválec, tak podle roku výroby by tam nemělo být VVT. VVT také zlobilo v závislosti na používaný olej a jeho výměny. Bohužel do těchto volvo servis lil přednostně castrol, což zanechalo stopy. Motoru bych se nebál, ale pravděpodobně tam bude renault převodovka. Poznáš podle řazení - pokud při zpátečce musíš nadzvednout kroužek, je to ona. Ty byly poddimenzované a špatně konstrukčně řešené. Ale pokud jezdí a řadí bez hluku, tak to ještě něco najede. A začínající řidič to asi stejně dlouho neudrží v chodu. Problém bude možná s ruční brzdou, ale to se dá řešit. Korozi začínající po 22 letech osobně pozoruji jen na spodku předních blatníků u "A" sloupku. Ale pouze na blatnících, nosné sloupky máme v pořádku. A i tak ji naleznu až při demontáži blatníku, nic moc strašného. Jinak častá byla závada ložisek kol. Možná cívky, ale ty jsem nikdy zatím neřešil. U jedné z našich 40-tek mi asi odchází spínačka.
Osobně nyní provozuji pro dcery dvě S 40-ky s 1,8i r. 2000 a 2001 a jsem docela spokojen. Najeto máme tedy asi do 200 000 km. V70 r. 2000 se mi seje víc, ale má najeto cca 430 000.
P. S. Hned po koupi prohlídnout/vyměnit rozvody!!!
Osobně nyní provozuji pro dcery dvě S 40-ky s 1,8i r. 2000 a 2001 a jsem docela spokojen. Najeto máme tedy asi do 200 000 km. V70 r. 2000 se mi seje víc, ale má najeto cca 430 000.
P. S. Hned po koupi prohlídnout/vyměnit rozvody!!!
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek