Kúpa Volva V40 1.8i rv 1997

  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3
Registrován: 3 měsíce
Bydliště: Krásnohorské Podhradie
Vůz: Volvo V40

#1 Kúpa Volva V40 1.8i rv 1997

Příspěvek od Michal238 »

Ahojte, prosím Vás o radu, na čo si dať pozor, na čo sa pripraviť, pri kúpe Volvo V40, 1.8i z roku 1997, ide o prvé auto pre synovca, chcem sa opýtať aké závady sa na tom najčastejšie vyskytujú, čo dať hned pozrieť v servise, resp vymeniť po kúpe. Skúšobná jazda bola OK, auto ide pekne, motor nevyzeral od oleja, čo sa týka podvodzku a podobne nevyzeralo ani že by malo moc korózie aj ked sem tam som niečo videl napr predné rameno ale to asi iba povrchová. Elektrika fungovala. Chceli sme niečo čo sa mu nebude až tak kaziť, bez turba atd.

Ďakujem za rady

Michal

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1214
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Damboritz
Vůz: S80 D5 '07

#2 Kúpa Volva V40 1.8i rv 1997

Příspěvek od labanos »

Jestli je to ten Mitsubishi, tak jen vím, že jsou citlivější právě na benzin. A tuším, že jsem ho viděl v seznamu motorů, které nejsou kompatibilní s E10.
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3
Registrován: 3 měsíce
Bydliště: Krásnohorské Podhradie
Vůz: Volvo V40

#3 Kúpa Volva V40 1.8i rv 1997

Příspěvek od Michal238 »

Nieje to Mitsubishi je to klasický 1.8i od Volva

peter cz
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2127
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#4 Kúpa Volva V40 1.8i rv 1997

Příspěvek od peter cz »

Primárně bych se zaměřil na korozi, protože vyvaření je pak v ceně auta. Lemy blatníků a prahy, hlavně v zadní části.
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1214
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Damboritz
Vůz: S80 D5 '07

#5 Kúpa Volva V40 1.8i rv 1997

Příspěvek od labanos »

Tím "i" se označovaly Mitsubishi motory, takže z toho vycházím. Pokud je to opravdu Volvo motor, tak bych se toho nebál, jenom je potřeba počítat s tím, že není tak rozšířený, takže tam může být problém sehnat něco specifického.
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3
Registrován: 3 měsíce
Bydliště: Krásnohorské Podhradie
Vůz: Volvo V40

#6 Kúpa Volva V40 1.8i rv 1997

Příspěvek od Michal238 »

Ahoj je to Volvo motor, posielam fotku..tu su fotky toho auta : https://www.horvatovic.sk/Volvo-V40/n-DXK9zB

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2416
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#7 Kúpa Volva V40 1.8i rv 1997

Příspěvek od mr1 »

Tohle je opravdu ten volví čtyřčvál. Ty MITSU jsou značeny jako GDI a jsou poznat na první pohled. Jede to pěkně, tichoučce. Když to jede. Co já si tak pamatuji, když jsem kupoval 40, tak jsem od toho byl odrazován, a to i mým mechošem, který má to GDI v péči v nějaké Carisma.
image.png
image.png (198.98 KiB) Zobrazeno 175 x
2.0 LPT nemá chybu. Spotřeba bude podobná, ale v případě potřeby je tam výkon na rozdávání (ale jen ve vyšších otáčkách). Malá hlučnost a docela slušná kultivovanost tohoto čtyřválce mě vyrazila dech. Těch GDI se asi bát nemusíš - ono jich tady asi moc nebude. Největší problém čtyřicítek je koroze. Jinak je to poměrně povedené auto. Tak trochu jiné volvo.
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 2 měsíce
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#8 Kúpa Volva V40 1.8i rv 1997

Příspěvek od Jarda S40 »

GDI byly náchylné na náš sirnatý??? benzín. Problémy vznikaly se vstřiky. Na západě jezdily v pohodě, po dovozu k nám brzy začaly zlobit. Pokud je to opravdu volví čtyřválec, tak podle roku výroby by tam nemělo být VVT. VVT také zlobilo v závislosti na používaný olej a jeho výměny. Bohužel do těchto volvo servis lil přednostně castrol, což zanechalo stopy. Motoru bych se nebál, ale pravděpodobně tam bude renault převodovka. Poznáš podle řazení - pokud při zpátečce musíš nadzvednout kroužek, je to ona. Ty byly poddimenzované a špatně konstrukčně řešené. Ale pokud jezdí a řadí bez hluku, tak to ještě něco najede. A začínající řidič to asi stejně dlouho neudrží v chodu. Problém bude možná s ruční brzdou, ale to se dá řešit. Korozi začínající po 22 letech osobně pozoruji jen na spodku předních blatníků u "A" sloupku. Ale pouze na blatnících, nosné sloupky máme v pořádku. A i tak ji naleznu až při demontáži blatníku, nic moc strašného. Jinak častá byla závada ložisek kol. Možná cívky, ale ty jsem nikdy zatím neřešil. U jedné z našich 40-tek mi asi odchází spínačka.
Osobně nyní provozuji pro dcery dvě S 40-ky s 1,8i r. 2000 a 2001 a jsem docela spokojen. Najeto máme tedy asi do 200 000 km. V70 r. 2000 se mi seje víc, ale má najeto cca 430 000.

P. S. Hned po koupi prohlídnout/vyměnit rozvody!!!
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“