těžké starty, v zimě nestarty
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 2971
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#26 těžké starty, v zimě nestarty
Jinak žhavení indikuje kontrolka na budicich, v těchto teplotách by měla svítit znatelně déle...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4777
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4777
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#28 těžké starty, v zimě nestarty
Auto ukazovalo -9°C, na silnici pak -11°C. Úplně fajnový to neni, tak asi koupim žhavičky...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 2971
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#29 těžké starty, v zimě nestarty
Neslyším pípání...
Asi bych klidně chvíli ještě čekal po zhasnutí žhavení...
Žhavicky vyměnit preventivně, je to pár stovek, akorát bacha na přesný typ.
Příště napřed vypni rádio...
Asi bych klidně chvíli ještě čekal po zhasnutí žhavení...
Žhavicky vyměnit preventivně, je to pár stovek, akorát bacha na přesný typ.
Příště napřed vypni rádio...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4777
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#30 těžké starty, v zimě nestarty
Nejsem si jistej, jestli jde počkat... Sešlápnu brzdu, zmáčknu tlačítko a pak už nic nedělám...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 265
- Registrován: 1 rok 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,4 D5 136 kW MY2006
#32 těžké starty, v zimě nestarty
Baterka cca 3000 (docela se tu doporučuje Yuasa), žhavičky jsou cca á 400, když koupíš levně, servis (T6R tuším) mi za výměnu žhaviček tvrdil včetně práce asi 7k, protože měli v nabídce lidovou cenu 800/svíčka.
Samozřejmě svíčky se můžou prodražit, kdyby byl problém s výměnou, ale zase chlápek z D5T5 mi říkal, že u D5 v drtivé většině případů vyměnit jdou bez nějakých extrémních problémů (tzn. odvrtávání/lovení kusů svíček z motoru apod.).
Samozřejmě svíčky se můžou prodražit, kdyby byl problém s výměnou, ale zase chlápek z D5T5 mi říkal, že u D5 v drtivé většině případů vyměnit jdou bez nějakých extrémních problémů (tzn. odvrtávání/lovení kusů svíček z motoru apod.).
_________________
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 117
- Registrován: 1 rok 1 měsíc
- Bydliště: Zlín
- Vůz: Volvo V70 P2 II facelift D5
#33 těžké starty, v zimě nestarty
Tak mi právě řekl, že baterie Varta 5000, žhaviče 500/ks, s prací 10000. Já už nevím za kým tady v těch našich končinách jít, ale i veškeré cenové odhady co mám i zkušeného autaře Volvaře z jižních Čech si zde musím vždy vynásobit 2x
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4945
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#34 těžké starty, v zimě nestarty
Teď jsou dočasně nedostupné, páč začalo mrznout ale vraž tam tohle https://www.autodily-cardo.cz/autobaterie-yuasa-ybx1012-45ah-380a-p-207x175x190/
a asi tohle https://www.autodily-cardo.cz/svicky/zhavici-svicka-denso-dg-140/
a asi tohle https://www.autodily-cardo.cz/svicky/zhavici-svicka-denso-dg-140/
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 2971
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#35 těžké starty, v zimě nestarty
Bohužel už nemám dílnu, jinak bych Ti to klidně vyměnil zdarma...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 265
- Registrován: 1 rok 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,4 D5 136 kW MY2006
#36 těžké starty, v zimě nestarty
Ad žhavičky: před časem jsem tady řešil, dával jsem NGK a byly mi doporučeny Bosch, tak jsem dal nakonec ty.
Jinak baterie Varta 5000 je nesmysl, tohle dát za Vartu je pitomost, to už bys dal snad i levněji originál Volvo baterii.
Jinak baterie Varta 5000 je nesmysl, tohle dát za Vartu je pitomost, to už bys dal snad i levněji originál Volvo baterii.
_________________
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 117
- Registrován: 1 rok 1 měsíc
- Bydliště: Zlín
- Vůz: Volvo V70 P2 II facelift D5
#37 těžké starty, v zimě nestarty
Přidáno za 27 sekund:
Přidáno za 4 minuty 33 sekund:
Borci kdybych mohl někdy pomoct s něčím v IT, tak se klidně ozvěte, dík moc všem
Nechám ho udělat žhaviče a baterku si vyměním sám.
mám u taty k dispozici garáž s jamou a komplet kovo dílnou když tak
Přidáno za 4 minuty 33 sekund:
Borci kdybych mohl někdy pomoct s něčím v IT, tak se klidně ozvěte, dík moc všem
Nechám ho udělat žhaviče a baterku si vyměním sám.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 2971
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#38 těžké starty, v zimě nestarty
No asi bys zvládl i ty žhaviče, pokud máš nějaký vercajk, nic na tom není. Akorát bacha na konektory, většinou se rozpadají, respektive ten izolační plast na nich. A hlavně dát ty správné žhavičky.
Baterku tej tu nejsilnější, co tam vleze, ideálně YUASA.
Baterku tej tu nejsilnější, co tam vleze, ideálně YUASA.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 265
- Registrován: 1 rok 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,4 D5 136 kW MY2006
#39 těžké starty, v zimě nestarty
Já se do žhaviček radši nepouštěl, nechal jsem to udělat, s jednou byl problém a museli ji "přesvědčovat", já nechtěl riskovat, že tam něco podělám.
_________________
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 117
- Registrován: 1 rok 1 měsíc
- Bydliště: Zlín
- Vůz: Volvo V70 P2 II facelift D5
#40 těžké starty, v zimě nestarty
no takže epilog:D nechal jsem si udělat jen ty žhaviče, ale když jsem dojel, tak z něj vypadlo, že jsou tam nějaké speciální a stál 900,- kus.. za tu cenu nenacházím nikde, takže si mě prostě natáhl jinak, že? hádat jsem se moc nemohl, jezdí tam brácha, naši a i když teda další frajer co si vezme 100% na díl a 500-1000 za hodinu (práce teda stála 2500), tak tenhle aspoň žeprej vždy přišel na příčiny, co jinde ne a udělal práci dobře. ale tady tyhle přirážky 100% na dílech už jsem dostal u třetího člověka a odmítám to přijmout jako normál. tohle si dovolovat v mém nebo jakémkoliv jiném oboru snad, tak ti lidi už prostě nepříjdou.
mám poslední dobou pocit, že je kasta doktorů, mechaniků a pak už jen plebs
mám poslední dobou pocit, že je kasta doktorů, mechaniků a pak už jen plebs
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4777
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#41 těžké starty, v zimě nestarty
Ti měl ukázat fakturu... Jinej servis tam nemáš?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 2971
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#42 těžké starty, v zimě nestarty
No tvl, to jsem mohl teda vyměnit, měl bys to za cenu svíček, cca tedy 1600Kč. Takhle to stálo 5x900 + 2500 tedy 7000Kč???
A starty jak teda?
Přidáno za 2 minuty 7 sekund:
Ještě tam teda mohl objednat originál žhaviče, respektive za originál cenu, což by asi odpovídalo
A starty jak teda?
Přidáno za 2 minuty 7 sekund:
Ještě tam teda mohl objednat originál žhaviče, respektive za originál cenu, což by asi odpovídalo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4777
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#43 těžké starty, v zimě nestarty
Ikdyby ti dal litr za práci, tak furt sakra ušetří! To ste se měli domluvit, tohle mě přijde fest zlodějna...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 265
- Registrován: 1 rok 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,4 D5 136 kW MY2006
#44 těžké starty, v zimě nestarty
To jsem si říkal u T6R taky, že možná nacenili (a snad i dávají) originál, jinak marže přes 100% na kusu už by byla fakt čuňárna.
Ale můžou samozřejmě záměrně nabízet díl, na kterém mají největší marži, to tak nejspíš asi i bude. Bohužel, takto to asi má většina servisů , minimálně Praha a okolí stojí prostě za stejný úkon výrazně víc, než za kolik se dá servis sehnat jinde, například u některého z místních fórařů
_________________
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 13068
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#45 těžké starty, v zimě nestarty
Origo svíčka stojí 1600.
Bosch cca 360 Kč
Žádné "speciální" svíčky to nejsou.
Bosch cca 360 Kč
Žádné "speciální" svíčky to nejsou.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 92
- Registrován: 3 roky 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 B5244S 01
#46 těžké starty, v zimě nestarty
Vždyť marže ke 100% za díly je úplně normální věc. Jednou mi v servisu řekli asi 250% A netýká se to jenom autoservisů, nízká hodinovka a materiál za katalogovou cenu.
_________________
S80 - B5244S - 01
S80 - B5244S - 01
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 265
- Registrován: 1 rok 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,4 D5 136 kW MY2006
#47 těžké starty, v zimě nestarty
Záleží, co máš za mechanika. Náš autař, co nám "na vesnici" dělá firemní auta, si takovéhle marže nedává. Že to někdo akceptuje jako normu, je samozřejmě každého věc.
Práci dělá dobře, ubohost s "nízkou" hodinkovkou a dohánění na maržích by mu byly trapný, takže to nepraktikuje.
Práci dělá dobře, ubohost s "nízkou" hodinkovkou a dohánění na maržích by mu byly trapný, takže to nepraktikuje.
_________________
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4945
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#48 těžké starty, v zimě nestarty
Tak to je teda nářez.
Proto už si na autě léta dělám všechno sám včetně LPG a výměny nádrže. Snad jen geometrii absolvuji v servisu, ale to je za pár kaček a je to jednou za uherský rok.
Proto už si na autě léta dělám všechno sám včetně LPG a výměny nádrže. Snad jen geometrii absolvuji v servisu, ale to je za pár kaček a je to jednou za uherský rok.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 117
- Registrován: 1 rok 1 měsíc
- Bydliště: Zlín
- Vůz: Volvo V70 P2 II facelift D5
#49 těžké starty, v zimě nestarty
odpovím postupně:
PetrXC70: Nedal, je to garážník. Dal mi hodinovou přednášku o hovně a o tom jak jsou všichni šmejdi jen on ne. Tohle je už třetí co zjišťuju, že mi dal díly 100% marži
Tod2: Starty konečně krása.. originál mlel že měla být ta baterie, ležela tam černá Varta, žeprej ji prodá za 7000 hned. a ano, nakonec mě stály svíce 7300,- - (jak píšeš a 2500,- práce)
JiFi: nebo prostě dávají nejlevnější druhovýrobu a tvrdí, že to je originál a ceny stejně tak, znova už třetí takový
Raolsa: jsou to Bosche, aspoň teda krabičku a staré jsem viděl. Žeprej je tam nějaký spešl typ.. no kecy prostě.. o baterce taky tvrdil, že to je originál...Varta:D
Kyjaq: kdyby servis, ale garážník po známosti? Nejhorší, že já už takhle odsoudil několik rodinných mechaniků a už mě nikdo radši neposlouchá můj dobrý kamarád co nám dělal všechny auta už podniká v jiném oboru
JiFi: mám jednoho dobrého známého, ale vesnice 30km za městem a trošku organizačně složitější tam něco nechávat dělat, ale zase vše s papírem a seriózně, asi prostě pojedu tam… ale taky minule, slíbil těsnění pod hlavou mojí na Fabii do 10tis a stálo to 14.. ještě dokážu pochopit, že to prostě nejde odhadnout přesně, ať teda ale řeknou rozsah nebo řeknou nevím
Romulusw: Taky se asi raději příště zašpiním jako zamlada, nebo řeknu nějakému kamarádovi ať mi helfne. Co ale ten čas, ten není. Tohle je ale mazec..
další věc co potřebuju udělat: poloosy a silentbloky, kolik tipujete 20-30 tis.?
nee popravdě prosím, kolik to tak má stát, řekl bych 10-15? tentokrát nepojedu za ničím "kamarádem", ale budu se rovnou ptát a když tak hádat. trošku moje blbost, že řeším vše až v krizi a neřeknu si předem jasné hranice a že chci cenu
jak mě bylo krásně, 10 let jen služebák a nazdar
PetrXC70: Nedal, je to garážník. Dal mi hodinovou přednášku o hovně a o tom jak jsou všichni šmejdi jen on ne. Tohle je už třetí co zjišťuju, že mi dal díly 100% marži
Tod2: Starty konečně krása.. originál mlel že měla být ta baterie, ležela tam černá Varta, žeprej ji prodá za 7000 hned. a ano, nakonec mě stály svíce 7300,- - (jak píšeš a 2500,- práce)
JiFi: nebo prostě dávají nejlevnější druhovýrobu a tvrdí, že to je originál a ceny stejně tak, znova už třetí takový
Raolsa: jsou to Bosche, aspoň teda krabičku a staré jsem viděl. Žeprej je tam nějaký spešl typ.. no kecy prostě.. o baterce taky tvrdil, že to je originál...Varta:D
Kyjaq: kdyby servis, ale garážník po známosti? Nejhorší, že já už takhle odsoudil několik rodinných mechaniků a už mě nikdo radši neposlouchá můj dobrý kamarád co nám dělal všechny auta už podniká v jiném oboru
JiFi: mám jednoho dobrého známého, ale vesnice 30km za městem a trošku organizačně složitější tam něco nechávat dělat, ale zase vše s papírem a seriózně, asi prostě pojedu tam… ale taky minule, slíbil těsnění pod hlavou mojí na Fabii do 10tis a stálo to 14.. ještě dokážu pochopit, že to prostě nejde odhadnout přesně, ať teda ale řeknou rozsah nebo řeknou nevím
Romulusw: Taky se asi raději příště zašpiním jako zamlada, nebo řeknu nějakému kamarádovi ať mi helfne. Co ale ten čas, ten není. Tohle je ale mazec..
další věc co potřebuju udělat: poloosy a silentbloky, kolik tipujete 20-30 tis.?
nee popravdě prosím, kolik to tak má stát, řekl bych 10-15? tentokrát nepojedu za ničím "kamarádem", ale budu se rovnou ptát a když tak hádat. trošku moje blbost, že řeším vše až v krizi a neřeknu si předem jasné hranice a že chci cenu
jak mě bylo krásně, 10 let jen služebák a nazdar
Naposledy upravil(a) kubajz896 dne 11 led 2024 15:41, celkem upraveno 3 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4945
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#50 těžké starty, v zimě nestarty
A dal ti aspoň ty staré žhaviče, abyses na ně mohl podívat? jak vypadají, případně změřit?
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek