Schumi_01 - XC90 Ecexutive D5 AWD 2010 136kW
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 621
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#1 Schumi_01 - XC90 Ecexutive D5 AWD 2010 136kW
Ještě jsem se nedostal k pořádným fotkám, tak zatím aby se neřeklo představuji alespoň takhle.
Původ DE.
235.000 km (zdá se plus minus poctivých)
D5 136kw (půjde s D5T5 na 160kw)
Executive 7 míst
- přední sedačky větrané s masáží (spolujezdec nemasíruje, ještě nevím proč)
- Dynaudio (v XC70 sice nedokáže hrát tak šíleně hlasitě, ale za to hraje o dost vytříbeněji a prostorověji)
- Navi (bez kamery, ale tu asi dodělám)
- výhřev zadních sedaček
- vrstvená skla, vpředu termoizolační
- nezávislé topení (funguje krásně)
- natáčecí xenony (asi vysvícené paraboly, žádná sláva)
Auto jede relativně hezky, ale než dojede k Raolsovi půjdou vstřiky na stolici a repas (dle VIDY jeden určitě, možná dva).
Musí se udělat klasicky vířivé klapky, rozvody, oleje atd.
Olej automatu jsem nikde v historii nebyl schopný dohledat, tak uvidíme co z toho vyteče. Řadí hezky, ale bude utržený spodní závěs motoru a převodovky.
AWD šlape krásně hladce.
Nějaké mouchy to mít bude a bude co vychytávat a s čím si hrát
Klika zadních vrat už úspěšně opravena za pomoci pérka z pastičky na myši
Dokud to nebude mít nové oleje všude, snažím se s tím jezdit minimálně.
Deníček servisu tu z toho asi dělat nebudu, jsem zvyklý si vést vše na spritmonitor.de, takže pro zájemce tady:
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1503618.html
Původ DE.
235.000 km (zdá se plus minus poctivých)
D5 136kw (půjde s D5T5 na 160kw)
Executive 7 míst
- přední sedačky větrané s masáží (spolujezdec nemasíruje, ještě nevím proč)
- Dynaudio (v XC70 sice nedokáže hrát tak šíleně hlasitě, ale za to hraje o dost vytříbeněji a prostorověji)
- Navi (bez kamery, ale tu asi dodělám)
- výhřev zadních sedaček
- vrstvená skla, vpředu termoizolační
- nezávislé topení (funguje krásně)
- natáčecí xenony (asi vysvícené paraboly, žádná sláva)
Auto jede relativně hezky, ale než dojede k Raolsovi půjdou vstřiky na stolici a repas (dle VIDY jeden určitě, možná dva).
Musí se udělat klasicky vířivé klapky, rozvody, oleje atd.
Olej automatu jsem nikde v historii nebyl schopný dohledat, tak uvidíme co z toho vyteče. Řadí hezky, ale bude utržený spodní závěs motoru a převodovky.
AWD šlape krásně hladce.
Nějaké mouchy to mít bude a bude co vychytávat a s čím si hrát
Klika zadních vrat už úspěšně opravena za pomoci pérka z pastičky na myši
Dokud to nebude mít nové oleje všude, snažím se s tím jezdit minimálně.
Deníček servisu tu z toho asi dělat nebudu, jsem zvyklý si vést vše na spritmonitor.de, takže pro zájemce tady:
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1503618.html
- Přílohy
-
- 705a1e8a-905d-4b02-a153-b0a7366345b7.jpeg (109.06 KiB) Zobrazeno 552 x
-
- f9d50142-506f-4bf2-9319-0bb3a59c30ea.jpeg (115.22 KiB) Zobrazeno 552 x
-
- 8be6746f-2275-472e-96bd-69a5c3a5b6c8.jpeg (96.49 KiB) Zobrazeno 552 x
-
- 6d3afa60-b963-4015-9800-f1636fb09fb7.jpeg (95.51 KiB) Zobrazeno 552 x
-
- bc99f816-8017-4231-9256-08c097854c9c.jpeg (90.43 KiB) Zobrazeno 552 x
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4780
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#2 Schumi_01 - XC90 Ecexutive D5 AWD 2010 136kW
Ta vypadá pěkně, černou kůži nemusim, ale zas to bílý prošívání je hezký...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 765
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#3 Schumi_01 - XC90 Ecexutive D5 AWD 2010 136kW
Moc hezký auto. Osobně bych dodělal ještě BPM jednotku z MY12+ abys měl i streamování hudby přes BT.
Jinak tenhle introš je skvělý!
Na masáž mrkni, jestli není netěsné vzduchové vedení pod sedadlem.
Jinak tenhle introš je skvělý!
Na masáž mrkni, jestli není netěsné vzduchové vedení pod sedadlem.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 621
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#4 Schumi_01 - XC90 Ecexutive D5 AWD 2010 136kW
S interiérem mám podobné pocity. Nedám dopustit na světlý a černý mě nebere, ale tenhle mi docela sedí.
Pod sedačku jsem zatím koukal jen na kontakty, na vzduch ještě ne, ale nic tam neprofukuje, nic se nerozběhne.
BT obnáší co přesně? Je to k sehnání?
MY 2012+ mají i to hezčí podsvícení indigo. Ta zelená mi takhle po přesednutí z P3 přijde trošku retro
Pod sedačku jsem zatím koukal jen na kontakty, na vzduch ještě ne, ale nic tam neprofukuje, nic se nerozběhne.
BT obnáší co přesně? Je to k sehnání?
MY 2012+ mají i to hezčí podsvícení indigo. Ta zelená mi takhle po přesednutí z P3 přijde trošku retro
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 621
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#5 Schumi_01 - XC90 Ecexutive D5 AWD 2010 136kW
A ještě jedna možná trochu obecná věc...
Proč se sakra osvětlení pod zrcátky nerozsvěcí např. společně s vnitřním osvětlením?
Jako plánuji VDD kvůli bufíku a dalším vychytávkám, ale tam to nastavím taky třeba jen k odemčení auta.
Nikdo nemyslí na to, aby viděl člověk když leze z auta. Jedině si zatáhnout za páčku a rozsvítit celé auto na půl minuty...
Nejde nějak na prasáka napojit tohle světýlko třeba k osvětlení nohou?
Bude to svítit když se odemkne, když se vytáhne klíček, když se otevřou dveře...ideální stav!
Proč se sakra osvětlení pod zrcátky nerozsvěcí např. společně s vnitřním osvětlením?
Jako plánuji VDD kvůli bufíku a dalším vychytávkám, ale tam to nastavím taky třeba jen k odemčení auta.
Nikdo nemyslí na to, aby viděl člověk když leze z auta. Jedině si zatáhnout za páčku a rozsvítit celé auto na půl minuty...
Nejde nějak na prasáka napojit tohle světýlko třeba k osvětlení nohou?
Bude to svítit když se odemkne, když se vytáhne klíček, když se otevřou dveře...ideální stav!
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 765
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#6 Schumi_01 - XC90 Ecexutive D5 AWD 2010 136kW
BT modul obnáší jen novější BPM od MY12 a novější, vypnout MOST ochranu a přes VDASH změnit konfig i na audiostreaming.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 621
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#7 Schumi_01 - XC90 Ecexutive D5 AWD 2010 136kW
A není jednodušší za litr od vparts jen BT modul který se dá přímo na AUX a nazdar?
To mě víc trápí to osvětlení nástupního prostoru
To mě víc trápí to osvětlení nástupního prostoru
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 765
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#8 Schumi_01 - XC90 Ecexutive D5 AWD 2010 136kW
Tak, tohle je origo řešení. Já mám rád tovární funkci.
Ale samozřejmě to jde i modulem z Alzy.
Ale samozřejmě to jde i modulem z Alzy.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 621
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#9 Schumi_01 - XC90 Ecexutive D5 AWD 2010 136kW
Využil jsem počasí a cvakl pár rychlých fotek
Řadit je nebudu koukám...
Ale ta barva mě baví.
Řadit je nebudu koukám...
Ale ta barva mě baví.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 0 Odpovědi
- 173 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David avdily.cz
-
- 14 Odpovědi
- 2182 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Man23
-
- 55 Odpovědi
- 2138 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka
-
- 9 Odpovědi
- 407 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Munga
-
- 9 Odpovědi
- 741 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od grycatko11