xc90 - vytopena CEM (2005 120kW AWD)
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 9
- Registrován: 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: xc90 D5 AWD 120KW, automat, 2005
#1 xc90 - vytopena CEM (2005 120kW AWD)
Ahojda,
muj prvni prispevek!
Chytre jsem koupil stare xc90 s vedomim ze je tam vytopena CEM. Zjimama mne kolik stoji oprava, nahradni dil z druhe ruky nebo novy od Volvo? Da se nejakym zpusobem zjistit presny OEM cislo dilu pres VIN? V jednom servisu v Praze odhaduji ze pri pouziti jednotky z jineho auta + preprogramovani by to bylo cca 20000Kc. Myslite ze jsou i jine moznosti?
Diky!
muj prvni prispevek!
Chytre jsem koupil stare xc90 s vedomim ze je tam vytopena CEM. Zjimama mne kolik stoji oprava, nahradni dil z druhe ruky nebo novy od Volvo? Da se nejakym zpusobem zjistit presny OEM cislo dilu pres VIN? V jednom servisu v Praze odhaduji ze pri pouziti jednotky z jineho auta + preprogramovani by to bylo cca 20000Kc. Myslite ze jsou i jine moznosti?
Diky!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4988
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#2 xc90 - vytopena CEM (2005 120kW AWD)
Vytopená CEM může znamenat cokoliv.
Možná je po smrti, možná by to někdo (kdo to umí) opravil.
Jezdí to? Nebo je to úplně mrtvé?
Více informací by neškodilo.
Možná je po smrti, možná by to někdo (kdo to umí) opravil.
Jezdí to? Nebo je to úplně mrtvé?
Více informací by neškodilo.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12098
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#3 xc90 - vytopena CEM (2005 120kW AWD)
Neřeš, zavolej a pošli to místnímu jou81 na www.zidekmir.cz/ a vrátí ti to opravený, nebo tě nasměruje co dál. Ten pán je kouzelník.
Hlavně se nesnaž kupovat jinou, nebo to dávat nějakýmu bastlíři. Jiná nebude fungovat a pokud bastlíř něco zmrví, tak už to pak ani kouzelník nemusí umět opravit.
Hlavně se nesnaž kupovat jinou, nebo to dávat nějakýmu bastlíři. Jiná nebude fungovat a pokud bastlíř něco zmrví, tak už to pak ani kouzelník nemusí umět opravit.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 9
- Registrován: 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: xc90 D5 AWD 120KW, automat, 2005
#4 xc90 - vytopena CEM (2005 120kW AWD)
Cau,
Hosi dekuj za reakce
Chyby: nejdou prepnout dalkovy svetla, DTSC protismyk prechodne vypnout, porucha detsky pojistky doporucen servis, parkovaci zarizeni doporucen servis, nejde vytahnout navigaci. O panu kouzelnikovy jsem tady cetl ale ja neumim to vytahnout a auto potrebuju v provozu do 25.12. . Takze jsem to odvezl do T6R v Praze a oni zitra dostanou odpovidajici jednotku od nekoho kterou pak preprogramuji. Napisu pak jak to cele dopadlo a kolik to stalo.
V
Hosi dekuj za reakce
Chyby: nejdou prepnout dalkovy svetla, DTSC protismyk prechodne vypnout, porucha detsky pojistky doporucen servis, parkovaci zarizeni doporucen servis, nejde vytahnout navigaci. O panu kouzelnikovy jsem tady cetl ale ja neumim to vytahnout a auto potrebuju v provozu do 25.12. . Takze jsem to odvezl do T6R v Praze a oni zitra dostanou odpovidajici jednotku od nekoho kterou pak preprogramuji. Napisu pak jak to cele dopadlo a kolik to stalo.
V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 718
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#5 xc90 - vytopena CEM (2005 120kW AWD)
To jsem dělal na S60T5 taky(mě nešly dálkový, stěrače atd..). Ale to znamená: nejenom přeprogramovat jednotku, ale taky fyzicky přepájet z tý starý jednotky do nový toho švába(s origo softem), kterej má cca 80 nožiček!!! Jakej byl postup ti přesně neřeknu, dělal mi to známý. Já jenom sehnal z bazoše stejnou jednotku podle čísla. Tenkrát mě stála jednotka cca 500,- . A pak jsem platil ještě 3.5 tis.za práci. Schválně, kolik to bude stát tebe???
P.S. Teď si vzpomínám, že jsem si vlastně koupil, před těma dvěma lety, ještě jednu jednotku do zásoby. Doporučuji každému s autem od r. 2005.
Je to peklo.
P.S. Teď si vzpomínám, že jsem si vlastně koupil, před těma dvěma lety, ještě jednu jednotku do zásoby. Doporučuji každému s autem od r. 2005.
Je to peklo.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 13145
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#6 xc90 - vytopena CEM (2005 120kW AWD)
Proč by jsi něco pájel, když se to přeprogramuje??? Je to otázka pár (desítek) minut.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 718
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#7 xc90 - vytopena CEM (2005 120kW AWD)
Právě, že tam je toho víc(těch čipů). Minimálně 2. To, co chceš nechat origo, nebo se musí zachovat, pro ten setup toho konkrétního auta, přepájet fyzicky prostě musíš(bez rizika, že by to nefungovalo). Tenkrát jsme volali i D5T5 a ti nám to potvrdili. To je prostě nutný. Najdi si to někde na netu(jestli to neni zakryto nějakým tajemstvím). Podrobně o tom tady asi nikdo nepíše.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12098
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#8 xc90 - vytopena CEM (2005 120kW AWD)
OMG, já ti psal co máš dělat, a ty to odvezeš do T6r... oni to vyřeší, ale nebude to za pár jednotek tisíc, jako bys měl opravu u Mirka... ale tak jako házet perly... na stěnu
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 9
- Registrován: 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: xc90 D5 AWD 120KW, automat, 2005
#9 xc90 - vytopena CEM (2005 120kW AWD)
[smention u=8727]Urvanej[/smention] predpokladam ze ty hazes jen perly a ja jsem ta svine ? neni to nutne
chyby delam ale potrebuji s autem rychle udelat jeste nekolik veci a proto T6R. Jinak bych te poslechl. Kazdopadne az to bude hotove popisu vsechno vcetne cen aby me prispevky nekomu pomohly.
Ostatni, diky za reakce
chyby delam ale potrebuji s autem rychle udelat jeste nekolik veci a proto T6R. Jinak bych te poslechl. Kazdopadne az to bude hotove popisu vsechno vcetne cen aby me prispevky nekomu pomohly.
Ostatni, diky za reakce
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1285
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
#10 xc90 - vytopena CEM (2005 120kW AWD)
Jsem zvědavej na cenu T6R:-D
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12098
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#11 xc90 - vytopena CEM (2005 120kW AWD)
Kvizac: to bych si nedovolil, já psal stěnu Právě, že svině nebyly nutné a ani bych si to nedovolil, zas tak dlouho tu nejsi, abys pochopil, že si dělám srandu. Mělo to znamenat uplně stejné, jako kdo chce kam...
Já se ti jen snažil pomoci, nic víc v tom nehledej. Věřím, že budeš nakonec spokojen a držím palce, aby to bylo rychle a dobře.
Já se ti jen snažil pomoci, nic víc v tom nehledej. Věřím, že budeš nakonec spokojen a držím palce, aby to bylo rychle a dobře.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 9
- Registrován: 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: xc90 D5 AWD 120KW, automat, 2005
#12 xc90 - vytopena CEM (2005 120kW AWD)
[smention u=8727]Urvanej[/smention] tak jo Ono jak nejsem rodily mluvci tak mi obcas tyhle veci zni za hranou ale je hezky zes napsal jak jsi to myslel . Vzhledem k tomu ze moje auto ma najeto 400k km tak tady budu castym hostem.
Ted k veci (vse s DPH):
CEM - vytopena a objednali si odnekud nahradni a preprogramovali: 13176 kc (CEM) a 1926 kc preprogramovani
Diagnostika - 592 kc
krouzek volantu DSTC repas - 4500 kc
Filtr palivovy vlozka D5 - 1045 kc
Silnt blok motoru P - 1331 kc
pouziti dil (cidlo CCM x 2) - blbla klima 1694 kc
zadni sterac - 340 kc
Parkovaci asistent cidlo - 2015 kc
Prace 6.5 hod - 7039 kc
xenon vybojka D2R - 2049 kc
packa blinkru (nefungovali dalkovy svetla ani po vymene CEM)- 2033 kc
Tak jsem zahucel 38 000 kc
tak se slzou voku jsem auto prevzal a rikal si ze ted je to ono. Vyjedu z Tesca EDEN nahoru na bohdalec a zmacknu plyn at uvidim jak to tahne a v kopci najednou docasna (1-2 vteriny) ztrata vykonu a na displejy "Motor - doporucen servis"
Po vyresetovani se uz neobjevila hlaska, ani po znovu nastartovani. Predpokladam ze neco s turbem protoze na diagnostice to hlasilo neco jako tlak "paliva" (nevzpomenu si presne) a v servisu rikali ze to muze byt tim filtrem protoze prej byl hroznej a ze uvidime. Takze to filtrem asi neni...Kontrolovali tam i hadici turba a prej je OK, ze ne "nesici".
Tak ted nevim co s tim... je nejaky kouzelnik v Praze ktery by se na to mohl podivat aniz by me sedrel z kuze?
Přidáno za 1 minuta 41 sekund:
Jo a nevite nekdo jestli se da udelat kopie klice nekde? ve Volvo chteji za to 9000 Kc
Ted k veci (vse s DPH):
CEM - vytopena a objednali si odnekud nahradni a preprogramovali: 13176 kc (CEM) a 1926 kc preprogramovani
Diagnostika - 592 kc
krouzek volantu DSTC repas - 4500 kc
Filtr palivovy vlozka D5 - 1045 kc
Silnt blok motoru P - 1331 kc
pouziti dil (cidlo CCM x 2) - blbla klima 1694 kc
zadni sterac - 340 kc
Parkovaci asistent cidlo - 2015 kc
Prace 6.5 hod - 7039 kc
xenon vybojka D2R - 2049 kc
packa blinkru (nefungovali dalkovy svetla ani po vymene CEM)- 2033 kc
Tak jsem zahucel 38 000 kc
tak se slzou voku jsem auto prevzal a rikal si ze ted je to ono. Vyjedu z Tesca EDEN nahoru na bohdalec a zmacknu plyn at uvidim jak to tahne a v kopci najednou docasna (1-2 vteriny) ztrata vykonu a na displejy "Motor - doporucen servis"
Po vyresetovani se uz neobjevila hlaska, ani po znovu nastartovani. Predpokladam ze neco s turbem protoze na diagnostice to hlasilo neco jako tlak "paliva" (nevzpomenu si presne) a v servisu rikali ze to muze byt tim filtrem protoze prej byl hroznej a ze uvidime. Takze to filtrem asi neni...Kontrolovali tam i hadici turba a prej je OK, ze ne "nesici".
Tak ted nevim co s tim... je nejaky kouzelnik v Praze ktery by se na to mohl podivat aniz by me sedrel z kuze?
Přidáno za 1 minuta 41 sekund:
Jo a nevite nekdo jestli se da udelat kopie klice nekde? ve Volvo chteji za to 9000 Kc
Naposledy upravil(a) Kvizac dne 14 pro 2023 15:21, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 265
- Registrován: 1 rok 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,4 D5 136 kW MY2006
#13 xc90 - vytopena CEM (2005 120kW AWD)
T6R mi řeklo nový klíč 12000, když jsem se informativně ptal. Jinak celkově lidová cena, takhle před Vánoci to obzvlášť potěší...
_________________
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 9
- Registrován: 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: xc90 D5 AWD 120KW, automat, 2005
#14 xc90 - vytopena CEM (2005 120kW AWD)
UPDATE:
byl jsem dnes znovu na navsteve T6R a je to pravdepodobne krouzek turba (nejaka klapka) a vymena by stala cca 7000-9000 kc . Ptal jsem se jestli neco znicim kdy budu takhle jezdit a auto bude tohle hlasit a rikal mi ze ne ale mel bych ject opatrne. Zaroven jsem zjistil ze mi asi nefunguje cerpadlo serva protoze se tezce otaci volantem v miste. Na otazku kolik by to mohlo stat rikal 14000 kc. TEd jsem psal typkovi na Bazosi co rozprodava dily a uvidime za kolik by to dal.
byl jsem dnes znovu na navsteve T6R a je to pravdepodobne krouzek turba (nejaka klapka) a vymena by stala cca 7000-9000 kc . Ptal jsem se jestli neco znicim kdy budu takhle jezdit a auto bude tohle hlasit a rikal mi ze ne ale mel bych ject opatrne. Zaroven jsem zjistil ze mi asi nefunguje cerpadlo serva protoze se tezce otaci volantem v miste. Na otazku kolik by to mohlo stat rikal 14000 kc. TEd jsem psal typkovi na Bazosi co rozprodava dily a uvidime za kolik by to dal.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2929
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#15 xc90 - vytopena CEM (2005 120kW AWD)
Servo hned neměň, udělej poradny proplach a až pak uvidíš. Je to akce na chvilku
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 13145
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#16 xc90 - vytopena CEM (2005 120kW AWD)
Jak 14 kKč čerpadlo???
https://www.autodilos.cz/autodily/volvo/xc90-i-275-2002/d5-awd-120kw/rizeni-prevodovka-rizeni-cerpadlo?brand=meyle&type=&order=
https://www.autodilos.cz/autodily/volvo/xc90-i-275-2002/d5-awd-120kw/rizeni-prevodovka-rizeni-cerpadlo?brand=meyle&type=&order=
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 193
- Registrován: 4 roky 1 měsíc
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: Volvo S80
#17 xc90 - vytopena CEM (2005 120kW AWD)
14k je slušný přestřel
_________________
Volvo S80 I 2.4D5 300tkm+
Volvo S80 I 2.4D5 300tkm+
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2929
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#18 xc90 - vytopena CEM (2005 120kW AWD)
Hele já obecně nehodnotím ceny za servis, ale tyhle jsou snad víc než autorizak se slevou za stáří vozu.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2135
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#19 xc90 - vytopena CEM (2005 120kW AWD)
Hádám že 14k bude za origo díl, jak mají v T6R ve zvyku.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 9
- Registrován: 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: xc90 D5 AWD 120KW, automat, 2005
#20 xc90 - vytopena CEM (2005 120kW AWD)
Dik za radu zkusim to. Nevite o nejakem servisu co umi Volva v Praze a neni takhle drahy, a je zaroven empaticky k zakaznikum s moznosti slevy a zdarma tuzkama a kalendarema? delam si legraciale opravdu by bodnul nejaky normos servis
Přidáno za 11 minut 10 sekund:
RIkal mi servisman ze jsou i levnejsi varianty ale nefunguji... Co ja vim... Nejhorsi je ze clovek ktery se do aut nevyzna musi jen poslouchat a kejvat hlavou pac nevi jestli jo nebo je nebo jak jinak ... Leta jsem opravoval pocitace a mohl jsem kdykoliv rict cokoliv zakaznikovi a ten by netusil jestli mluvim pravdu ci ne. To je strasny. Ted praciji na umely inteligenci ktera by se specializovala na rady motoristum ktery se do aut nevyznaji. Mozna to jednou nekomu pomuze
Jsem rad ze jste tady takhle aktivni, mam pocit ze nejsem sam a ze dobudoucna se mam s kim poradit. Moc dekuju boyz!!!
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2135
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#21 xc90 - vytopena CEM (2005 120kW AWD)
Zkus AVdíly.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1285
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
#22 xc90 - vytopena CEM (2005 120kW AWD)
A pořád budou chodit lidi do T6R a pořád.
Ty ceny mi přijdou ultramasakr všechny. Je mi to až líto:-/´
Za sebe mohu doporučit AVDILY.cz, jezdil jsem tam roky a pokud bych měl někdy znovu volvo, budu jezdit znovu.
Přidáno za 2 minuty 46 sekund:
Čerpadlo serva? Nemůže to být stejný problém jako u P2 V70 tedy kloubek řízení?
Ty ceny mi přijdou ultramasakr všechny. Je mi to až líto:-/´
Za sebe mohu doporučit AVDILY.cz, jezdil jsem tam roky a pokud bych měl někdy znovu volvo, budu jezdit znovu.
Přidáno za 2 minuty 46 sekund:
Čerpadlo serva? Nemůže to být stejný problém jako u P2 V70 tedy kloubek řízení?
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 13145
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#23 xc90 - vytopena CEM (2005 120kW AWD)
Kloubek se projevuje tak, že s volantem jde kousek otočit volně a kousek ztuha. Pokud jde volantem točit ztuha a po přidání plynu se to zlepší, tak jedině výměna čerpadla. Výměna kapaliny nepomůže.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2929
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#24 xc90 - vytopena CEM (2005 120kW AWD)
Mám jinou zkušenost, nekde jsem tady o tom psal.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek