P2 D5 136 kW - čip, či nečip?

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 265
Registrován: 1 rok 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S60 2,4 D5 136 kW MY2006

#1 P2 D5 136 kW - čip, či nečip?

Příspěvek od JiFi »

Hamletovská otázka :D - nechával jsem u D5T5 deaktivovat EGR a dozvěděl se, že čip na 158kW už je jenom 1900 navrch (doplatek).

Jakou máte s čipem na tomto motoru u sedanů zkušenost? Nájezd auta je lehce přes 200k.
_________________
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW

powl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 686
Registrován: 3 roky 9 měsíců
Bydliště: Pardubice
Vůz: V70 II D5 136kw

#2 P2 D5 136 kW - čip, či nečip?

Příspěvek od powl »

zkusenost nemam, zavrhnul jsem to protoze moje dvouhmota uz neni zadna ranni rosa a M66 neni zrovna naddimenzovana prevodovka...
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci

Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 265
Registrován: 1 rok 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S60 2,4 D5 136 kW MY2006

#3 P2 D5 136 kW - čip, či nečip?

Příspěvek od JiFi »

Vidíš, na to jsem vůbec nepomyslel. Způsobit si dřívější smrt dvouhmoty, za to se těch pár kW navíc asi fakt nevyplatí... :%)
_________________
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW

ponyvolvo
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 129
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Jižní Čechy
Vůz: Volvo S80 2,5T AWD

#4 P2 D5 136 kW - čip, či nečip?

Příspěvek od ponyvolvo »

Jo dvouhmota mě teď čeká udělat.
_________________
Volvo S80 MY2004 2,5T AWD 154kW AW55-51SN,Volvo V70 2005 2,4D5 136kW DPF manual 6q, Volvo 244 2.4D manual-na PRODEJ Škoda 100L-na PRODEJ Trabant 601S 6x, Moto Guzzi V85TT Travel 2021,Škoda Fabia I 1,4 MPI 2001,VZV Balkancar 1733 3,2t Diesel Perkins-na prodej,Suzuki SX41.6 2008,Suzuki XF650 Freewind 1998
bylo všechno možné od Volva(200,300,400,700,900,S80,V70XC),Audi,BMW,Ford,Škoda,Velorex tel:603_870_251

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 13064
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#5 P2 D5 136 kW - čip, či nečip?

Příspěvek od raolsa »

Smrt dvouhmoty tě čeká dříve či později stejně. :D
Jediný čeho bych se bál je, že se ti začnou projevovat vibrace při zrychlování. Už jsem to registroval u více lidí, někteří se pak vrátili k menšímu čipu a vibrace zmizely.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 127
Registrován: 1 rok
Bydliště: Žiar nad Hronom
Vůz: XC90 2019 B5

#6 P2 D5 136 kW - čip, či nečip?

Příspěvek od jergus.balaz »

Síce to nie je sedan, ale na mojej XC90 2006 som pri 200t km menil dvojhmotu. Pri 220t som to dal čipnut zo 136 (nameraných 130) na 152kw (nameraných). Aktuálne má auto najazdených 380t a zatiaľ nič neodišlo.

Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 265
Registrován: 1 rok 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S60 2,4 D5 136 kW MY2006

#7 P2 D5 136 kW - čip, či nečip?

Příspěvek od JiFi »

raolsa píše: 07 říj 2023 09:17 Smrt dvouhmoty tě čeká dříve či později stejně. :D
Jediný čeho bych se bál je, že se ti začnou projevovat vibrace při zrychlování. Už jsem to registroval u více lidí, někteří se pak vrátili k menšímu čipu a vibrace zmizely.
Jenže to dříve či později může z mého pohledu hrát dost velkou roli, pokud by čip způsobil, že to přijde například o 50 000 km dříve než bez něj.
_________________
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 715
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#8 P2 D5 136 kW - čip, či nečip?

Příspěvek od kishmick »

Zdarec! Valeo taky dělalo sady s jednohmotovým setrvačníkem. U D5, co maji 240 průměr, bys tam dal tuhle sadu: https://www.carsshop.cz/spojkova-sada-valeo-835166-192028.html a nadosmrti bys měl od dvouhmoty klid. A klidně bys mohl dát chip, jaký bys chtěl :D . Byla by to sice ovšem větší investice, ale myslím, že by se vyplatila!
nebo tady: https://raglu.cz/sada-spojky-valeo-835166
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 265
Registrován: 1 rok 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S60 2,4 D5 136 kW MY2006

#9 P2 D5 136 kW - čip, či nečip?

Příspěvek od JiFi »

Neřešilo se to už tady někdy na fóru s výsledkem, že ideální řešení je dát tam, co tam patří, tedy dvouhmotu? Tuším, že se vyjadřoval i pan Patočka.
_________________
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 13064
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#10 P2 D5 136 kW - čip, či nečip?

Příspěvek od raolsa »

Jop, dáš tam jednohmotu s tím, že ti vydrží navěky a odejde ti převodovka, nebo praskne klika. Fakt výhodné řešení. :D

Přidáno za 1 minuta 33 sekund:
JiFi píše: 07 říj 2023 20:22
raolsa píše: 07 říj 2023 09:17 Smrt dvouhmoty tě čeká dříve či později stejně. :D
Jediný čeho bych se bál je, že se ti začnou projevovat vibrace při zrychlování. Už jsem to registroval u více lidí, někteří se pak vrátili k menšímu čipu a vibrace zmizely.
Jenže to dříve či později může z mého pohledu hrát dost velkou roli, pokud by čip způsobil, že to přijde například o 50 000 km dříve než bez něj.
A na jak dlouho plánuješ, že si auto necháš? Pokud na "pár" tisíc, tak asi nemá smysl si tam čip dávat, ale pokud si auto chceš nechat několik (desítek) let, tak asi jo.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 265
Registrován: 1 rok 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S60 2,4 D5 136 kW MY2006

#11 P2 D5 136 kW - čip, či nečip?

Příspěvek od JiFi »

Ještě abych si udělal lepší představu - nová dvouhmota + spojka stojí sakum prdum kolik, pade?
_________________
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW

3m3
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2999
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: 945 98’ B230FK M90

#12 P2 D5 136 kW - čip, či nečip?

Příspěvek od 3m3 »

S takovou zustan u puvodni mapy.
Ostatni je tu uz nekolikrat receno.
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 13064
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#13 P2 D5 136 kW - čip, či nečip?

Příspěvek od raolsa »

JiFi píše: 07 říj 2023 22:10 Ještě abych si udělal lepší představu - nová dvouhmota + spojka stojí sakum prdum kolik, pade?
Cca půlku, u mě. :D
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co vyladit???“