Koupě ojeté V60 II / V90

Předposlední generace velkých Volv
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3
Registrován: 7 měsíců
Bydliště: Náchod
Vůz: V50

#1 Koupě ojeté V60 II / V90

Příspěvek od VincentPrince »

Dobrý den, potřeboval bych radu ohledně koupi nového vozu. Velice se mi líbí Volvo v60 druhé generace, chtěl bych variantu D4, ale tady na webu jsme si četl poměrně znepokojivé názory na tyto naftové motory, tak se chci zeptat na radu. Pracuji jako obchodní zástupce a najedu ročně kolem 40tis. km, což je poměrně solidní nájezd, takže bych potřeboval něco, co semnou chvíli vydrží, nebude žrát 10l/100km a nebude mě stát celou výplatu za servis. Momentálně jezdím s 2l V50 a nemůžu si stěžovat, auto jezdilo krásně a dojel jsem s ní skoro 500tis km, ale už pořádně dosluhuje. Co tedy naftové motory D4 a nebo D5 (u varianty V90)?

Rozpočet mám kolem 400tisic bez daně a nevím tedy, jestli je to dobrá volba, jestli se raději nepodívat u prémiové německé trojky, nebo snad hůř, Passat/Superb... Nebo Volvo V70 D5, což mi popravdě až tolik nevyhovuje kvůli absenci Apple Carplay, ale chápu, že tady ten nájezd bude nekonečnej. V tomto cenovém rozpoložení jsou V60/90 kolem 150tis najeto, což už taky není úplná voňavka.

Jde mi hlavně o komfort v autě, ale rád nato i šlápnu. Jaké jsou vaše názory ohledně této situace, myslíte, že je možné s V60/90 najet 400tisic km a neumřít u toho na servis?

Moc díky za názory, tipy a rady. =@

Jasper
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 744
Registrován: 7 roků 1 měsíc
Bydliště: Řečany nad Labem
Vůz: V90CC VOR

#2 Koupě ojeté V60 II / V90

Příspěvek od Jasper »

Muzeme si myslet,ze to najede i milion. Problem je,ze takovych aut,ktere maji vice nez 200 tis.km a majitele by mohli referovat moc nebude. Ja tedy nevim co kdo ma s VEA motory za priblem,ale me sedi D5 bez vyhrad. A servis "zatim" jen pravidelny. Neboj se toho. A co do komfortu? Za me naprosta spokojenost.