Stabilní napájení pro palubní kameru

  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 67
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Karlovy Vary
Vůz: V50 D5 R-Design 2009

#1 Stabilní napájení pro palubní kameru

Příspěvek od Gintiik »

Zdravím, jak nejlépe připojit kameru, aby se napájení zapínalo a udrželo při otočení klíče?

Aktuálně to mám připojené přes rozdvojku z pojistky vnitřní zásuvky (dle manuálu zadní, pojistku pření zásuvky jsem nenašel).
Problém je, že se napájení zapne otočením klíče do polohy 2, jenže při startování motoru se odpojí a pak se napájení obnoví po nastartování. Kamera to asi nesnáší úplně dobře, protože minimálně jednou kvůli tomu nenahrávala, jak jsem zjistil.
Zkoušel jsem i některé jiné pojistky, ale nenašel jsem žádnou, která by se během startování neodpojovala. Je na to nějaký trik?

Mimochodem, dříve jsem to měl připojené přímo z přední zásuvky, tedy ne přes pojistkovou skříň, a pokud si dobře pamatuji, tak ta zásuvka se během startování neodpojovala. Jenže vůbec netuším, kde má pojistku. A důvod proč už to tak nemám je, že ten kabel u řadící páky prostě překáží.

Harry
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1674
Registrován: 18 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň-jih

#2 Stabilní napájení pro palubní kameru

Příspěvek od Harry »

Snímek obrazovky 2023-07-21 132741.png
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#3 Stabilní napájení pro palubní kameru

Příspěvek od Zajsoft »

Trik je na to jednoduchej, zkouset pojistku po pojistce, kde je napeti po otoceni klicku a zaroven nezmizi pri startovani - testoval bych to zarovkou, nejrychlejsi...
A rovnou muzes preskocit veci, co zerou a nejsou potreba, hl. svetla(parkovacky se mozna neodpojujou), vetrak, vyhrivani sedacek, etc...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“