XC 70 - padání do nouzového rezimu

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4
Registrován: 1 rok
Bydliště: Zbiroh
Vůz: Xc 70,2009

#1 XC 70 - padání do nouzového rezimu

Příspěvek od Kamilanov »

Ahoj, potrebovala bych poradit…moje xc70/2009 při sviznejsi jízdě na dalnici do kopce a v teplejsim počasí bez jediného upozornění ztratí výkon tak ze sotva dojedu na další sjezd. Musím chcipnout,chvíli pockat a pak zase jede dal. Cesta do Brna z Prahy byla na 4x🙈.Nemá teploměr na palubovce,ale zřejmě se prehreje. Nic nehlásí ani kontrolky ani diagnostika. Automechanik tipoval ventilátory,ale ty se mechanicky točí,tak je nechtěl měnit zbytecne. Prý muže byt problem někde v kabelech k nim a do toho se mu nechce. Napadá někoho něco konkrétního,co zkontrolovat nebo treba mají v autoriz. Volvo servisu lepsi diagnostiku? Diky moc😊

Vapik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2914
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#2 XC 70 - padání do nouzového rezimu

Příspěvek od Vapik »

Co má mechanik za diagnostiku? Pokud to není vida dice jako by ji neměl. Určitě tam něco bude vidět a pokud fakt ne tak bych začal logovat data během jízdy až do nouzaku a na nich by se to vidělo. Osobně si nemyslím, že to bude ve ventilátorech. Co je tam za motor?

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#3 XC 70 - padání do nouzového rezimu

Příspěvek od hajnej »

To přehřívání si můžeš vypozorovat přes OBDII bluetooth adapter a CarScanner v telefonu.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4
Registrován: 1 rok
Bydliště: Zbiroh
Vůz: Xc 70,2009

#4 XC 70 - padání do nouzového rezimu

Příspěvek od Kamilanov »

Vapik píše: 18 dub 2023 12:12 Co má mechanik za diagnostiku? Pokud to není vida dice jako by ji neměl. Určitě tam něco bude vidět a pokud fakt ne tak bych začal logovat data během jízdy až do nouzaku a na nich by se to vidělo. Osobně si nemyslím, že to bude ve ventilátorech. Co je tam za motor?
Má Bosch KTS 540. Myslíš teda, ze by tahle jiná diagnostika pomohla?Motor je 2,4, 136 kW…

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4
Registrován: 1 rok
Bydliště: Zbiroh
Vůz: Xc 70,2009

#5 XC 70 - padání do nouzového rezimu

Příspěvek od Kamilanov »

hajnej píše: 18 dub 2023 12:22 To přehřívání si můžeš vypozorovat přes OBDII bluetooth adapter a CarScanner v telefonu.
Diky. Jen někdo říkal,ze není kompatibilní s IPhone?

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#6 XC 70 - padání do nouzového rezimu

Příspěvek od hajnej »

Hledat, hledat, googlit...
https://www.carscanner.info/
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Vapik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2914
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#7 XC 70 - padání do nouzového rezimu

Příspěvek od Vapik »

Ano moje zkušenost je taková že Delphi, Bosch, atd ne vždy fungují spolehlivě. Je to docela specifikum Volva asi jako PSA R.v. 2000 - 2010 tam se s univerzálem taky ne vždy dalo uspět. To logovaní přes obd a mobil jde určitě rozjet i na jablku a ta teplota se tam bude dát ověřit. Stejně pokud bych si měl vsadit řekl bych že to bude něco kolem paliva.

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#8 XC 70 - padání do nouzového rezimu

Příspěvek od hajnej »

Přehřátí motoru by ti zahlásilo na palubce. Takže tím to asi fakt nebude.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

PetrXC70
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4780
Registrován: 5 roků 2 měsíce
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ
Kontaktovat uživatele:

#9 XC 70 - padání do nouzového rezimu

Příspěvek od PetrXC70 »

Mě to teď dělal Fiat, starej pal. filtr + horší nafta...

Spadnul do nouzáku, přestalo to jet... Zhasnout, nastartovat a zas to jelo... Starej filtr a ještě k tomu Starline :fool: ... Po výměně ok
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#10 XC 70 - padání do nouzového rezimu

Příspěvek od hajnej »

Takže otázka za bludišťáka zní: Kdy se měnil palivový filtr?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Macek2
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 426
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Třeboň
Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi

#11 XC 70 - padání do nouzového rezimu

Příspěvek od Macek2 »

U mojí minulé XC70 136 kW to dělalo spadlé táhlo ovládání vířivých klapek.
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4
Registrován: 1 rok
Bydliště: Zbiroh
Vůz: Xc 70,2009

#12 XC 70 - padání do nouzového rezimu

Příspěvek od Kamilanov »

Všem moc diky! Všechno postupně vyzkousime a dam pak vedet pro zajímavost😊

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 556
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Slovensko
Vůz: Volvo S70 2,5 D
Bydliště: Vranov nad Topľou

#13 XC 70 - padání do nouzového rezimu

Příspěvek od kamov »

Na d5 120 kw mi to robilo tiez, vida nic neukazala. Vymenil som cerpadlo v nadrzi, filter, regulator tlaku, az nakoniec pomohla vymena vysokotlakeho cerpadla.
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“