Tarkin - Volvo V60 D5 AWD R-Design
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 379
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 MY11 T6 AWD
#126 Tarkin - Volvo V60 D5 AWD R-Design
Já se omlouvám, ale musím: Já to říkal.
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=1019395#p1019395
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=1019395#p1019395
_________________
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 56
- Registrován: 1 rok 8 měsíců
- Bydliště: Liptovský Mikuláš
- Vůz: XC60 D3, D5204T7, 2015
#127 Tarkin - Volvo V60 D5 AWD R-Design
A nedá sa ten šnek prehodiť na osku druhého motorčeka? Či aj tá oska má iný priemer?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 106
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#128 Tarkin - Volvo V60 D5 AWD R-Design
Koncem března už jsem je měl doma, objednával jsem je 14 dní před tvým příspěvkem.Pep píše: ↑04 kvě 2023 20:19 Já se omlouvám, ale musím: Já to říkal.
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=1019395#p1019395
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 106
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#129 Tarkin - Volvo V60 D5 AWD R-Design
Nějakej progress tu je, dveře odemykají, ale k zamčení dojde až po deadlocku. Ihned po stisknutí zamčení zůstávají dveře chvíli odemčené.
Ale čistil jsem pouze velký motorek, myslel jsem, že ten řeší odemykání/zamykání.
Holt si to s odhlučněním dám ještě jednou.
Jen si tu odložím pro řešení odrušení zadní kamerky:
https://www.novexplus.cz/odrusovaci-filtr-pro-parkovaci-kamery/
LR031216
volvo 31471726
Řeším separé zde:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=128&t=80047
=>Objednané feritové filtry na kabeláž
Na vytlumení poslouží tohle:
Ale čistil jsem pouze velký motorek, myslel jsem, že ten řeší odemykání/zamykání.
Holt si to s odhlučněním dám ještě jednou.
Jen si tu odložím pro řešení odrušení zadní kamerky:
https://www.novexplus.cz/odrusovaci-filtr-pro-parkovaci-kamery/
LR031216
volvo 31471726
Řeším separé zde:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=128&t=80047
=>Objednané feritové filtry na kabeláž
Na vytlumení poslouží tohle:
- Přílohy
-
- Capture.JPG (34.18 KiB) Zobrazeno 2509 x
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 106
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#130 Tarkin - Volvo V60 D5 AWD R-Design
Jen pár drobných úprav a vylepšení tento týden:
- V60 má na kabeláží ke kameře feritové prstence na odrušení, zatím to funguje
- Kryt kufru s kobercem prolepen černým mamutem a doplněn o tlumení, včetně plastových lišt, aby přestal vrzat, původní příchytky nahrazeny verzí od TRW, která má gumovou podložkou proti vrzání
Příští týden toho bude víc:
- Snad už Stage 2
- Výměna čelního skla, service 2.0 a kontrola náprav u AutoVolf
- V pátek konečně z lakovny R18 Cratus, takže se nazují Maxxis VS5
Edit:
- Kufr už ani nevrzne, veškerý styk plast na plast jsem podlepil antivrzaci páskou z ahifi, vyměnil horší příchytky a i ty doplnil o pásku, aby byly na pevno, k tomu podlepeni a aplikace Comfortmatu
- Kamera se také zdá 100% funkční
- V60 má na kabeláží ke kameře feritové prstence na odrušení, zatím to funguje
- Kryt kufru s kobercem prolepen černým mamutem a doplněn o tlumení, včetně plastových lišt, aby přestal vrzat, původní příchytky nahrazeny verzí od TRW, která má gumovou podložkou proti vrzání
Příští týden toho bude víc:
- Snad už Stage 2
- Výměna čelního skla, service 2.0 a kontrola náprav u AutoVolf
- V pátek konečně z lakovny R18 Cratus, takže se nazují Maxxis VS5
Edit:
- Kufr už ani nevrzne, veškerý styk plast na plast jsem podlepil antivrzaci páskou z ahifi, vyměnil horší příchytky a i ty doplnil o pásku, aby byly na pevno, k tomu podlepeni a aplikace Comfortmatu
- Kamera se také zdá 100% funkční
Naposledy upravil(a) Tarkin dne 14 kvě 2023 14:36, celkem upraveno 2 x.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 917
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
#131 Tarkin - Volvo V60 D5 AWD R-Design
čtení značek moje má ale spoléhat na to nelze, už několikrát na dálnici, kde je povolených 130 mi to ukázaloThor123 píše: ↑22 bře 2023 08:25 Moc hezký auto Konečně vidím víc fotek.
Jinak čtení značek (TSI) tohle ještě určitě nemá.
A bacha, do této převodovky už 3309 nepatří! Musí tam být JWS3324.
Silentbloky jak říká Raolsa a filtr haldexu včetně všech olejů do AWD doporučuji origo. Vyjde to na podobný prachy.
70, to je na dálnici dost nepříjemné, nevím, zda jsem něco neprošvih, člověk znejistí, ostatní mne v plné rychlosti
předjížděli, no, pak jsem si srovnal krok
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#132 Tarkin - Volvo V60 D5 AWD R-Design
OT: Přemejšlim, jestli jsem na dálnici vůbec někdy 70 viděl... skoro bych řekl, že ne.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 917
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
#133 Tarkin - Volvo V60 D5 AWD R-Design
ani já né, ale palubovka hlásila . . .
bylo to na novém úseku dálnice kolem Hradce K.
bylo to na novém úseku dálnice kolem Hradce K.
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 106
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#134 Tarkin - Volvo V60 D5 AWD R-Design
Další servisní update:
- V60 má nové originální čelní sklo
- Proběhl service 2.0 (CPM, CCM, TCM, CEM)
- Kontrola náprav - drobné mlácení prý dělají horší silentbloky předních ramen, takže Meyle HD
- Svolávací akce R10029, napnutí pásů
- Zítra konečně R18 Cratus z lakovny, takže se nazují Maxxis VS5 na podložky od Kuchyracing
- V60 má nové originální čelní sklo
- Proběhl service 2.0 (CPM, CCM, TCM, CEM)
- Kontrola náprav - drobné mlácení prý dělají horší silentbloky předních ramen, takže Meyle HD
- Svolávací akce R10029, napnutí pásů
- Zítra konečně R18 Cratus z lakovny, takže se nazují Maxxis VS5 na podložky od Kuchyracing
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 106
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#135 Tarkin - Volvo V60 D5 AWD R-Design
Klasická čill fotka z myčky , R18 Cratus vypadají na autě moc pěkně.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 106
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#136 Tarkin - Volvo V60 D5 AWD R-Design
Update:
- Včera proběhla výměna řemenu příslušenství a instalace novějšího krytu rozvodů
- Řešil jsem divné zvuky při 140kmh+ od čelního skla, pravděpodobně jsou na vině lišty kolem skla, z nějakého důvodu to v AutoVolf (Volvo) při výměně čelního skla rozlámali a nenapadlo je tam dát nové
- 31.5. mám termín na kontrolu/výměnu zadního difu v Plzni v Tesmi Auto, u toho se udělá i poslední olej s filtrem v haldexu a výměna za mechanický napínák
- Hledám číslo svolávací akce na výměnu napínací kladky z hydraulické na mechanickou
Servisní náklady s výměnou diferenciálu už budou okolo 100k, super kauf Tarkine
- Včera proběhla výměna řemenu příslušenství a instalace novějšího krytu rozvodů
- Řešil jsem divné zvuky při 140kmh+ od čelního skla, pravděpodobně jsou na vině lišty kolem skla, z nějakého důvodu to v AutoVolf (Volvo) při výměně čelního skla rozlámali a nenapadlo je tam dát nové
- 31.5. mám termín na kontrolu/výměnu zadního difu v Plzni v Tesmi Auto, u toho se udělá i poslední olej s filtrem v haldexu a výměna za mechanický napínák
- Hledám číslo svolávací akce na výměnu napínací kladky z hydraulické na mechanickou
Servisní náklady s výměnou diferenciálu už budou okolo 100k, super kauf Tarkine
Naposledy upravil(a) Tarkin dne 22 kvě 2023 14:26, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 27
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#137 Tarkin - Volvo V60 D5 AWD R-Design
Pokud mas napinak hydraulicky, tak svolavacka uz neni aktivní. Mas smolika.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#138 Tarkin - Volvo V60 D5 AWD R-Design
OT: Se ti divim, že do toho Volfa lezeš... sem tam nepotkal nikoho, kdo by mi byl sympatickej kromě Steinbacha, kterej je sice maličko arogantní, ale přijde mi, že zná. Ale ten na auta moc nesahá, řeší nákupy ND. Já fakt nevim, proč jsou tam tak špatný, až mi přijde že to ani neni možný. Sice moje zkušenosti byly vždy z jejich neznalosti, ale nikdy se mě úmyslně nesnažili podělat. (kromě pana Tahovskýho, ale to bylo u šáde, tam to chápu, páč většinou jedná s paninkama a na ty mu ta jeho slizkost asi funguje )
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 106
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#139 Tarkin - Volvo V60 D5 AWD R-Design
Tak nějak jsem čekal, že když je na papíře předpokládaná cena 30k, že si nebudu na vlastní triko po tomhle servisním zákroku řešit příchytky lišt. 100% nebyly ani před výměnou, ale levá lišta mi teď drží za 1 příchytku z 5, pravá je na tom dost podobně.
Krom toho z auta zmizely molitanové výplně těsnění - viz obrázek. Kokotina k ničemu, ale nové stojí 450kč.
@Kubo je nutný ten hydraulický napínák měnit?
Krom toho z auta zmizely molitanové výplně těsnění - viz obrázek. Kokotina k ničemu, ale nové stojí 450kč.
Tzn mám v autě na nejvíce kritickém místě napínák s 212tkm, který se má měnit po 60tkmPokud mas napinak hydraulicky, tak svolavacka uz neni aktivní. Mas smolika.
@Kubo je nutný ten hydraulický napínák měnit?
Tak bylo to buď dát auto do pochybného servisu přes okna, kde ani omylem nebude originál sklo a nebudou umět kalibraci čidel a kamer a nebo do Volfa.OT: Se ti divim, že do toho Volfa lezeš...
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 106
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#140 Tarkin - Volvo V60 D5 AWD R-Design
Následující týden toho bude zase víc a snad už to blíží do finishe:
- Snad výměna ramen za Meyle HD, která by snad mohla vyřešit klepání od přední nápravy (A nebo taky vůbec a budou to tlumiče KYB)
- Výměna diferenciálu
- Předělání hydraulické kladky na mechaninkou
- Výměna oleje a filtru v haldexu
- Nové gumové tlačítka do ovladače Hotovo
- Výměna úchytů lišt okolo skla -> Reklamace v AutoVolf
- Doplnění molitanů u tesnění v motorovém prostoru -> Reklamace v AutoVolf
- 15mm podložky od Kuchyracing
- Pokračování v Stage2, pokud pujde odemknout jednotka => Nepujde, je třeba odemčení od D5T5
- Snad výměna ramen za Meyle HD, která by snad mohla vyřešit klepání od přední nápravy (A nebo taky vůbec a budou to tlumiče KYB)
- Výměna diferenciálu
- Předělání hydraulické kladky na mechaninkou
- Výměna oleje a filtru v haldexu
- Nové gumové tlačítka do ovladače Hotovo
- Výměna úchytů lišt okolo skla -> Reklamace v AutoVolf
- Doplnění molitanů u tesnění v motorovém prostoru -> Reklamace v AutoVolf
- 15mm podložky od Kuchyracing
- Pokračování v Stage2, pokud pujde odemknout jednotka => Nepujde, je třeba odemčení od D5T5
Naposledy upravil(a) Tarkin dne 29 kvě 2023 15:27, celkem upraveno 2 x.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#141 Tarkin - Volvo V60 D5 AWD R-Design
Tlumiče a klepání: tys nezaregistroval, jak se s tím Kuba Svoboda pral a nakonec to vyřešily originály? A snad nebyl sám.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 106
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#142 Tarkin - Volvo V60 D5 AWD R-Design
Právě že zaregistroval.
Ale silentbloky ramen už byly stejně horší. Odborníci od Volfa mi řekli, že zdroj klepání je od předních ramen. Já tomu také nevěřím.
Ale silentbloky ramen už byly stejně horší. Odborníci od Volfa mi řekli, že zdroj klepání je od předních ramen. Já tomu také nevěřím.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#143 Tarkin - Volvo V60 D5 AWD R-Design
Na druhou stranu Thor123 dává na auta jen neorigo tlumiče a nestěžuje si.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 106
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#144 Tarkin - Volvo V60 D5 AWD R-Design
Thor123 dává na auta právě že jen originál a sám mě před tímhle varoval. A při tom jaká je má V60 kasička, tak jsem se tomu prostě chtěl vyhnout.
Naposledy upravil(a) Tarkin dne 24 kvě 2023 16:08, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 765
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#145 Tarkin - Volvo V60 D5 AWD R-Design
Abych to upřesnil. Na S80 mám 4C a tam jsem dával origo protože nic jiného není.
Jinak na P3 doporučuji pouze origo, co už zde bylo všude ověřeno.
Na bývalé V40 jsme dávali Bilstein a nebyl problem ale po dvou měsících se prodala, tak těžko říct.
Jinak na P3 doporučuji pouze origo, co už zde bylo všude ověřeno.
Na bývalé V40 jsme dávali Bilstein a nebyl problem ale po dvou měsících se prodala, tak těžko říct.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 106
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#146 Tarkin - Volvo V60 D5 AWD R-Design
Stage 2 nejde nahrát s odemčením ani u PRO usera Vdash. Protože už je pozdě, přímo od D5T5 info už nedostanu. Zkusím to tady, třeba někdo má zkušenosti.
Na odemčení je potřeba "ProVerified" dealer D5T5, nebon musím přímo za někym z D5T5?
Zatím mi připadá někam dojet jako lepší varianta, než z auta vyndavat jednotku a posílat.
Na odemčení je potřeba "ProVerified" dealer D5T5, nebon musím přímo za někym z D5T5?
Zatím mi připadá někam dojet jako lepší varianta, než z auta vyndavat jednotku a posílat.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 411
- Registrován: 4 roky
- Bydliště: Popovice
- Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW
#147 Tarkin - Volvo V60 D5 AWD R-Design
Potřebuješ odemknout ecu, což umí někdo, kdo má originální vidu. Např. Ok2ucx na srazu. Nebo někdo, kdo má kontakt v autorizaku.
_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#148 Tarkin - Volvo V60 D5 AWD R-Design
A co Cardiag v Horoměřice?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 411
- Registrován: 4 roky
- Bydliště: Popovice
- Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW
#149 Tarkin - Volvo V60 D5 AWD R-Design
Cardiag v Horoměřicich Ti to nahrajou stopro, ale asi to máš trochu z ruky.
_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#150 Tarkin - Volvo V60 D5 AWD R-Design
A na sraz to má z Plzně blíž?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 21 Odpovědi
- 1498 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Tod2
-
- 0 Odpovědi
- 315 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Wolverine
-
- 15 Odpovědi
- 9618 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Warcz
-
- 0 Odpovědi
- 331 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David avdily.cz
-
- 1 Odpovědi
- 112 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa