Ahoj, mohu Vás poprosit o zkušenosti s motorizaci D5 2,0 u modelů 2018 a výše...... jak jsou tyto motory a systémy zabezpečující jejich chod poruchové či na co trpí a dát si pozor...
zvažuji koupi jiného vozu a klasická 5 -2,4 už v letech 18 a více není...
případně pls o zkušenosti s XC60 od roku 2018 jako celkem....
děkuji
motorizace 2,0 od roku 2018
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#2 motorizace 2,0 od roku 2018
Tady máš nějaký povídání o motorech nové generace:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=74870
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=74870
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#3 motorizace 2,0 od roku 2018
ahoj, díky, za mne D3/110 mohu potvrdit problémy typu egr, brdel všude kde se co mohlo vysrážet a usadit.... ve 110tkm jsem vyčistil vše, pak klapky výměna....filtr částic je při 180 tkm po smrti......pokud rovnou nepraskne....
právě proto mi zajímá D 4 a D 5, 2,0 nad 150 kw jak jsou na tom...zda lze doufat v pozitvnější změnu od roku 17,18 ....???
Jak píší někteří ostatní ve svých komentářích opravdu hrozí že za chvíli nebude krom elektriky nebo křížence asi nic...pokud někdo omylem nedostane rozum
právě proto mi zajímá D 4 a D 5, 2,0 nad 150 kw jak jsou na tom...zda lze doufat v pozitvnější změnu od roku 17,18 ....???
Jak píší někteří ostatní ve svých komentářích opravdu hrozí že za chvíli nebude krom elektriky nebo křížence asi nic...pokud někdo omylem nedostane rozum
#4 motorizace 2,0 od roku 2018
Ahoj co takto motorizace B4 .....víme o něm něco , na co si dát pozor?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#5 motorizace 2,0 od roku 2018
Tak to už je ten Tebou zmíněný kříženec, ne tak moc, ale je. I přesto se základ pořád staví na Tebou poptávaném VEA naftovém motoru a ten si nese ty stejné problémy...navíc je to moc nové, takže reálná zkušenost s vyšším nájezdem chybí.
Obecně se říká, že v roce 17 - 18 spíš počítej s negativní změnou, že ty první VEA motory měly problémy s EGR a pár dalších drobotin (případně velký problém se žraním oleje kvůli konstrukci pístních kroužků - ale to se dá řešit a je to zejména u městských aut), ty novější rovnou výměny motorů okolo 100-150t km (zejména ve větších modelech což se Tě s XC60 skoro taky týká).
Obecně se říká, že v roce 17 - 18 spíš počítej s negativní změnou, že ty první VEA motory měly problémy s EGR a pár dalších drobotin (případně velký problém se žraním oleje kvůli konstrukci pístních kroužků - ale to se dá řešit a je to zejména u městských aut), ty novější rovnou výměny motorů okolo 100-150t km (zejména ve větších modelech což se Tě s XC60 skoro taky týká).
_________________
V60 D4
V60 D4
#6 motorizace 2,0 od roku 2018
ahoj díky za reakci.....jsi první, kdo napsal něco rozumného a svými slovy, tak jak si to myslíš.....ano povídání o motorech je leckde dosažitelné...ale na půl je to vždy jen teorie...
kamarád se mi ted ptal na B5 rv 2020 v XC 60 a zároveň na zkušenosti s podvozkem na vzduchu....nemáš na tento dotaz také něco upřímného prosím.....
ono pokud volvo skutečně chce skončit s výrobou spalováků, tak za rok touto dobou už ani krom elektriky nebude co koupit....
kamarád se mi ted ptal na B5 rv 2020 v XC 60 a zároveň na zkušenosti s podvozkem na vzduchu....nemáš na tento dotaz také něco upřímného prosím.....
ono pokud volvo skutečně chce skončit s výrobou spalováků, tak za rok touto dobou už ani krom elektriky nebude co koupit....
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek