Zamrzlý vzduchový podvozek XC90, S90, V90

Nejnovější Volva od roku 2015/16
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 96
Registrován: 1 rok 9 měsíců
Bydliště: Praha 5 - Řeporyje
Vůz: 17 XC90 D5 Inscription Polestar

#1 Zamrzlý vzduchový podvozek XC90, S90, V90

Příspěvek od dusan.pazicky »

Tak a mame problem Houstone :shock: . V sobotu jsme byli s rodinou na vanocnich trzich v Drazdanech a jelikoz mam neco rozdelane v garazi auto pres noc ze soboty na nedeli stalo venku. V nedeli odpo jsem jel neco vyridit a ouha, po nastartovani zluta ikona zaveseni nutny servis, z auta trakar, mechy se nenafoukly a auto doslova lezelelo na zemi. Mam aktivni funkci snadne nastupovani, kdy po vypnuti motoru auto vyfoukne mechy, aby bylo co nejnize. No nic musel jsem jet. Po cca 10 km a zastavce s vypnutim motoru se auto umoudrilo a nafoukalo se. Po dalsi jizde 30km+ se behem jizdy opet objevila chyba zavesni docasne nedostupne, auto opet trakar :(. No nic auto v nedeli stalo zpet v teple garazi a vecer jsem hledal na netu co a jak. Bylo mi jasne ze je problem s kompresorem, ale netusil jsem jak velky. Nekde jsem nasel info ze vyhori pojistka a smitec, vetsinou pak byl pridreny/zadreny kompresor. Hledal jsem info co a jak a uplne jsem se zdesil, zadny vysousec nebo odlucovac vlhkosti auto nema, Volvo o tom moc dobre vi :fool:. No nicmene nasledovala navsteva servisu, pan mi rika ze jsem tento tyden uz 4 se zamrzlym vzduchovym podvozkem a ze az v lednu, maji plno. Pry kdyby se mi to stalo minuly rok Volovo by mi dalo na "kulanci" slevu na dil 40% takhle mam "jen" 20% vzhledem ke stari auta MY17. Jinak mi rikal ze resil auto i MY19 a to same, jen majitel ma stesti ze dostane od Volva tu vetsi slevu. Vubec nechapu jak je mozne ze auto puvodem ze severu, nemelo vyreseny problem s vlhkosti u vzduchoveho podvozku :fool: . Vymena za kompresor kde by to melo byt vyresene + prace 26 tis :bad:

Otazky do davu:
Je opravdu inovovany kompresor?
Je po vymene kompresoru nutny jiny SW? Po výměně NE NENÍ, žádná položka na FA za aktualizaci
Co neoriginal mnenil ho nekdy nekdo nekomu napr. Miessler Automotive ??? Cena je 10.500,- bez DPH. Originál se slevou 20% 17.500,- bez DPH.
Ma cenu zkouset na Volvo zatlacit, at udelaji castecnou kulanci???

chyba neni z meho auta, jen pro ilustraci 8)
chyba neni z meho auta, jen pro ilustraci
chyba neni z meho auta, jen pro ilustraci
chyba.jpg (64.43 KiB) Zobrazeno 1186 x
Naposledy upravil(a) dusan.pazicky dne 20 led 2023 12:16, celkem upraveno 4 x.

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 9879
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#2 Vzduchový podvozek XC90, S90, V90

Příspěvek od hajnej »

Jako 26k za kompresor i s prací mi nepřijde jako nějaká velká rána u takovýho auta...
A neměla by být na ten nový kompresor už doživotní záruka? https://www.volvista.cz/novinka/dozivotni-zaruka-na-nahradni-dily-volvo
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5041
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#3 Vzduchový podvozek XC90, S90, V90

Příspěvek od PINĎABC »

Cena opravy v zhledem k ceně vozu a to že si dosáhnete na slevu na staré volvo je žertovná.

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 9879
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#4 Vzduchový podvozek XC90, S90, V90

Příspěvek od hajnej »

Kolik taková věc stojí na Audi nebo BMW?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 96
Registrován: 1 rok 9 měsíců
Bydliště: Praha 5 - Řeporyje
Vůz: 17 XC90 D5 Inscription Polestar

#5 Vzduchový podvozek XC90, S90, V90

Příspěvek od dusan.pazicky »

Hajnej:
Jedna vec je velky titulek na zacatku a druha je to co je napsano tim mensim pismem pod titulkem..... staci si precist podminky zaruky a je mi jasne ze mam smol pachol:

Vyjimky ze zaruky
normálního (běžného) opotřebení nebo v důsledku nesprávného užívání vozidla nebo přehřívání
koroze
tření materiálů, včetně opotřebování spojky

http://www.volvodirect.cz/download/volvo-podminky-dozivotni-zaruky-na-dily.pdf

Takze i kdyby byl vyresen kondezat v okruhu kompresoru podvozku, treni je v kompresoru dane a tim padem je ze zaruky vyjmuty.

PINĎABC:
Nechat si vymenit kompresor za 26k, tech 26 je uz se slevou, kdyz budu vedet, ze stejne kompresor zase odejde mi prijde jaksi neucelne, kdyz si tu samou vec muzu nechat udelat jinde za max 15k

Takze proto moje otazky... a doufam ze nekdo z clenu fora bude mit odpoved na me otazky :prayer:

PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5041
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#6 Vzduchový podvozek XC90, S90, V90

Příspěvek od PINĎABC »

Dělat servis mimo autorizak do cca 10 let je cesta do pekla. Měnit umí každý, ale postavit se za to proč a jak a nemít plnou hubu keců proč to nefunguje.
Přeji hodně štěstí. S ŝetřenim.
Prošel jsem si tím a byl jsem taky chytrý jak radio.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 96
Registrován: 1 rok 9 měsíců
Bydliště: Praha 5 - Řeporyje
Vůz: 17 XC90 D5 Inscription Polestar

#7 Vzduchový podvozek XC90, S90, V90

Příspěvek od dusan.pazicky »

Kazdy dle libosti, ale za me autorizak volvo me nijak nepresvedcil, ze by to bylo vic nez kde jinde = menici dilu. Viz moje problemy s powerpulse hadici a i jine veci co delali, opravdu pokazde jsem po nich nasel neco nedodelane/odflakle.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 49
Registrován: 8 roků 6 měsíců
Bydliště: Západ
Vůz: Subaru Outback 2.5i X Special Edition

#8 Vzduchový podvozek XC90, S90, V90

Příspěvek od Stekem »

Jako pardon, ale venku je pár dní -10 a auto se rozbije. Do háje to jde všechno tak do…..?! Smutný, smutný.
_________________
Subaru Outback 2.5i X Special Edition

ex. Subaru Outback 2.5i Sport
ex. Ford Mondeo mk4

jirka87
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2174
Registrován: 7 roků 8 měsíců
Bydliště: Přerovsko
Vůz: Džaponský

#9 Vzduchový podvozek XC90, S90, V90

Příspěvek od jirka87 »

Prvni co by mi vadilo je,ze o tom vi, ale nebyla svolavacka,nic.

Druha vec - presne jak je psano-auto ze severskych podminek a k tomu bod prvni.

Treti vec - trochu ochotny servis by rekl/resil s importerem/fabrikou, ze majitel hlasil zavadu telefonicky,nebo se stavil na servis v dobe xy (na kterou by se vztahovala jeste ta vetsi sleva, nicmene rok je na tohle uz preci jen mimo). Nicmene nebyl prostor a tak se to doresuje nyni. Oni si to umi obhajit. Musi ale chtit. A ja bych trval na vyreseni teto zjevne konstrukcni vady za co nejvyhodnejsich podminek co az moznosti dovoli (lze napriklad obdrzet kupon na servisni sluzby-Skodovka to umi, Volvo jiste taky...) kdyz uz neni ta chatra schopna resit zjevne konstrukcni chyby s patricnou davkou sebereflexe. Cena auta nehraje roli. Nevydelavam, abych platil cizi slendrian,lhostejno zda za 500kc,nebo 25000kc. Platim za kvalitu, dostavam co?...

Ja jsem tento tyden resil s Volvem v Brne taoy jednu nadheru. Nakladni servis ovsem...

Mrtva ridici jednotka prevodovky ZF AsTronic. Cena Volvo 160 000kc bez dph a dostupnost NEZNAMA.

Pakra ZF Jihlava, identicky nahradni dil, ale primo od vyrobce - 65 000kc bez Dph. Dostupnost rovnez neznama, nicmene za 4 pracovni dny byla skladem.

Toliko k marzim znacky Volvo.

Edit : vim o pripadu,kdy majitel Volvo V70II 2.4i,toho casu asi 15let stareho dostal novou skrtici klapku se slevou 99%. Fakturu jsem na vlastni oci videl. Takze jde leccos...

karelvolvo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2157
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#10 Vzduchový podvozek XC90, S90, V90

Příspěvek od karelvolvo »

Bych chtěl vědět v jakem kamionu Volvo je ZF Astronik ??
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm

jirka87
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2174
Registrován: 7 roků 8 měsíců
Bydliště: Přerovsko
Vůz: Džaponský

#11 Vzduchový podvozek XC90, S90, V90

Příspěvek od jirka87 »

Speciálně pro Vás Sire...

Důkaz místo slibů, jak říká Old Spice. Konkrétní model ponechám zahalen rouškou tajemství. Jsem si jistý, že tím vznikne prostor pro další plodnou diskuzi.

Ověřit si vše můžete zde :

Pavel Spisar
Přijímací technik
Volvo Group Czech Republic s.r.o.
T. +420 724 483 752
Řípská 20 |Brno 627 00 | Czech Republic
pavel.spisar@volvo.com
ORDER-628640-OPERATION-1670325721294.jpeg

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 8
Registrován: 12 roků 5 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: XC60 D5 AWD 2014 XC60ll T5 AWD 2018

#12 Vzduchový podvozek XC90, S90, V90

Příspěvek od hloubas »

jirka87 píše nákladní sevis, tak tipuju že náklaďák. Ne?
_________________
XC60 D5 AWD aut. Summum 2014
XC60 T5 AWD aut. Inscription 2018

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 37
Registrován: 2 roky 11 měsíců
Bydliště: Kralupy
Vůz: XC90 D5 AWD 2010

#13 Vzduchový podvozek XC90, S90, V90

Příspěvek od Max007 »

jasne ze "nakladak". ta otazka je, jaky presne. volvo totiz do nakladaku i kamionu bezne montuje svoje prevodovky, nikoli ZF .. :)
_________________
XC90 D5 AWD Executive '10, D5244T4, 136kW 400Nm, TF-80SC, Oyster Grey Metallic

Kein
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1639
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo S80 3.2
Bydliště: Ostrava

#14 Vzduchový podvozek XC90, S90, V90

Příspěvek od Kein »

jirka87 píše: 20 pro 2022 21:05 Prvni co by mi vadilo je,ze o tom vi, ale nebyla svolavacka,nic.

Druha vec - presne jak je psano-auto ze severskych podminek a k tomu bod prvni.

Treti vec - trochu ochotny servis by rekl/resil s importerem/fabrikou, ze majitel hlasil zavadu telefonicky,nebo se stavil na servis v dobe xy (na kterou by se vztahovala jeste ta vetsi sleva, nicmene rok je na tohle uz preci jen mimo). Nicmene nebyl prostor a tak se to doresuje nyni. Oni si to umi obhajit. Musi ale chtit. A ja bych trval na vyreseni teto zjevne konstrukcni vady za co nejvyhodnejsich podminek co az moznosti dovoli (lze napriklad obdrzet kupon na servisni sluzby-Skodovka to umi, Volvo jiste taky...) kdyz uz neni ta chatra schopna resit zjevne konstrukcni chyby s patricnou davkou sebereflexe. Cena auta nehraje roli. Nevydelavam, abych platil cizi slendrian,lhostejno zda za 500kc,nebo 25000kc. Platim za kvalitu, dostavam co?...

Edit : vim o pripadu,kdy majitel Volvo V70II 2.4i,toho casu asi 15let stareho dostal novou skrtici klapku se slevou 99%. Fakturu jsem na vlastni oci videl. Takze jde leccos...
Práci autorizáku si moc idealizuješ, stejně tak jako samotné auto. Na jedné straně je pro Vás autorizák strašně drahý, na druhé straně chcete ať řeší pozáruční servis jako kdyby bylo auto v záruce. Tak to fakt nefunguje a je s podivem, že si to někdo může myslet. Za prvé by bylo dobré si uvědomit, že Volva už dávnou nejsou ty švédské ingoty co kdysi a za druhé, pokud autorizák neřeší včas reklamaci jde to za ním. Čili nevím co konkrétně byl za příklád ten majitel s 15let starým Volvem, ale pokud to nebyla neprovedená svolávačka, tak měl fakt dobrou konstelaci hvězd. Rozhodně se nejednalo o běžný příklad. Velkou roli hraje i zdali bylo auto z ČR a u stejného dealera, u kterého se i kupovalo apod. Každý import má rozpočet na tzv. GOODWILL. Pokud něco zbylo a auto jezdilo do autorizáku mohlo se stát co píšeš. Jinak to nevidím jako reálnou story.

Běžně se stává, že si zánovní auto koupí týpek v německu a zde se dažaduje kulance, prostě smůla, importy mají své vlastní rozpočty a nikdo nebude chtít sanovat auto za kterého měl zisk jiný import.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T

jirka87
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2174
Registrován: 7 roků 8 měsíců
Bydliště: Přerovsko
Vůz: Džaponský

#15 Vzduchový podvozek XC90, S90, V90

Příspěvek od jirka87 »

Chapeme se tak nejak napul.

Ja jsem reagoval s urcitou mirou zlosti na to,ze dle vyse popsaneho a i dle toho,ze na novy kompresor je "dozivotni zaruka" evidentni,ze se jedna o "zmetek", vi se o tom a misto svolavacky se to resi tim,ze se to v plne polni presune na zakaznika,coz je imho spatne z hlediska dlouhodobe politika a nejakeho customer service.

Jedna se nicmene v teto situaci o legitimni a zakonnou vec. Vozidlo je po zarucni lhute.

To byly ale airbagy Takata u japoncu taky...

Takze spise to bylo postesknuti nad touto praxi. Chapal bych konpromisni reseni - novy kompresor za vyrobni+distribucni naklady napriklad. Coz podle ceny asi nebude...ale tak to proste chodi. Nic vic

Kein
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1639
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo S80 3.2
Bydliště: Ostrava

#16 Vzduchový podvozek XC90, S90, V90

Příspěvek od Kein »

Jo, já ti i rozumím, ale divil by ses o čem všem se "ví" a neřeší se. Ale pokud by se vše řešilo, cenovka aut by byla prostě jiná a to u prodeje nikoho nezajímá. SPolehlivost po pěti letech zajíma až člověka co si kupuje ojetinu. U TAKAT šlo o život, a to není dobrý marketing pro automobilky, tam to mělo na svědomí katování kostů, kdy někoho napadlo použít levnější plyn do pyropatrony a ejhle ono to začlo korodovat a střílet železné střepiny do ksichtu, to je krapet něco jinýho než tvrdej podvozek. Každopádně pořád platí, že jakmile je auto rok ze záruky už to není cílovka pro upgrade...proto je dobrý řídit se občas radama zdejších servisáků, kteří mají zkušenosti s životem auta 10 let po záruce a ví z praxe čeho se vyvarovat.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T

jirka87
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2174
Registrován: 7 roků 8 měsíců
Bydliště: Přerovsko
Vůz: Džaponský

#17 Vzduchový podvozek XC90, S90, V90

Příspěvek od jirka87 »

Omlouvam se za dalsi OT, ale jeste odpovim.

Mazda jak sam vis ma platne svolavacky napriklad i na 14lete auta na pistnice kufru...pravda,levna vec.

Toyota donedavna menila i na 20letych autech nejake non-safety veci v ramci svolavacek. Menili v zaruce u Avensisu t22 a t25 1.8i motory pro spotrebu oleje,pozdeji po zaruce davali zdarma polomotory a zakaznik platil jen praci. Na Hiluxech dlouho po zaruce davali zdarma rámy a zakaznik platil praci (kdyz to neresil v zaruce). Nissan stejny problem u Navary a Pathfinderu zdatne presel a neresil.

Me z toho proste vyplyva,ze to je vylozene o znacce a jejim chteni a postoji. Coz je. A ano,je to o nemalo penezich.

Naproti tomu Ford nechtel uznat u novych 2.3ecoboost pruniky vody do valcu a znicene motory.

Vw odmital dlouho nejen znamou dieselgate, ale i fatalni kolapsy rozvodu u prvnich TSI, ackoliv ty auta BYLY v zaruce...

Nevim co vic rict. Mas pravdu. Ale ja taky nelzu. Samozrejme neni to jednoduche, ale jeden jmenovatel je spolecny...neochota to resit kvuli rekneme "nezpusobeni ztraty" za prijmuti zodpovednosti skrz vlastni chybu. Nekdy jsou ty chyby ale priserne markantni a oprava dramaticky nakladna.

Nedovedu si predstavit situaci majitele noveho Vw s TSI okolo roku 2010 co to mel NA LEASING a klekl mu motor....

Kdyztak at to admini presunou do lamparny,kam to pravem patri

Kein
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1639
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo S80 3.2
Bydliště: Ostrava

#18 Vzduchový podvozek XC90, S90, V90

Příspěvek od Kein »

14ti letá Mazda je také FoMoCo, je to o cílení zákazníka. Pokud bude průměrný zákazník Volva co kupuje nový vůz doktor, nebo právník co ho po třech letech vymění nebo ho má v operáku a Mazdy trošku movitější třicátník co má auto v průměru 10 let, tak podle toho bude cílit Aftersales. Já neříkám, že nemáš pravdu, ale průměrný zákazník Volva si žádá něco jiného, než zákazník Mazdy nebo Toyoty. Ruku na srdce kolik lidí tady v klubu má Volvo jako funglovku? Proto taky moje další auto Volvo s největší pravděpodoností už nebude.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 96
Registrován: 1 rok 9 měsíců
Bydliště: Praha 5 - Řeporyje
Vůz: 17 XC90 D5 Inscription Polestar

#19 Vzduchový podvozek XC90, S90, V90

Příspěvek od dusan.pazicky »

Za me uz zadny z vyrobcu neni co byval, muzou za to emise a technologicke vychytavky co dnes v autech mame. Bohuzel tomu ve finale nasadi korunu mechanici (menici dilu) v servisech, osobne si myslim ze autorizak=vesti zlo. Vycet toho co autorizak volvo za 5 navstev zkukurukuku:
1 rozvody ulomily zajisteni otevirani kapoty, 3x chybejici plastove hmozdinky kolem svetel/blatniku v motorovem prostoru, byly tam pac jsem je po koupi auta sam doplnoval
2 vymena ulozeni motoru, proc mechanik statecne ignoroval upadlou trubku powerpulse, kdyz menil drzak hned u te trubky
3 montaz 2x USB stredova konzole, na pravem plastu vnitrniho prahu, nespasovano/nenacvaknuty kovove uchyty plastu prahu +1 uplne chybela, sice blbost, ale kurna proc takovy slendrian????
4 montaz orig. tazneho, bez ztraty kyticky 5 prohlidka pred koupi auta... tam to snad ani neslo jinak
Pri te sazbe co maji.... no cement

Jezdim za mechanikem "stara" skola cca 45 let, dela servis na aute, jee neco jsem nasel/nezda se mi, telefon co s tim mam udelat, ne ze to "radsi nevidi". Nikdy se mi u nej nestalo, ze neco nebylo na 100%. Kolegovy delal starou V40 2002 ktera uz neprosla STK kvuli korozi prahy/zadni lemy, nechci tvrdit jako nove, ale auto slouzi dodnes, usmevne bylo vyuctovani.... proste mel problem s tim co mu kolega dal, ze je to moc a ze byli dohodnuti na nizsi castce, to ze udelal mhohem vic prace nez bylo dohodnuto pac kdyz se do toho sahlo, vylezlo mnohem vic veci nez bylo videt, nemluve ze mu sehnal i veci z AVdily, ktere se nedarilo sehnat.

Dalsi auto, je jich celkem 6 co udrzuju v provozu, passat B8 ropa.... auto jezdi na autorizak, muj zakaznik, mechaniky znam osobne a stejne to taky neni 100%, proste se sem tam na neco zapomene/prehlidne/ignoruje nebo zkukurukuku. Na servis si k nim vozim svoje dily. Ale na druhou stranu jsem vedel, ze kdyz se zacala ztracet voda, tak vada byl deravy EGR chladic a mel jsem info, kup original je inovovany a uz bude drzet na rozdil od OEM ktery kopiruje starou chybu. Proto jsem se ptal, zda nekdo nema "zakulisni" informace k tomu kompresoru podvozku. Nevidim duvod proc koupit "original" dil, kdyz to same muzu mit levneji, to same je olej, filtry a atd. Proc mam kupovat identickou predrazenou vec s logem XX znacky v hezkem obalu, kdyz to same mam jinde za 50% a i mene.

Takze pokud nebudu mit info od nekho kdo vi jak to je, budu radsi duverovat informaci, ze novy originalni dil ma problem vyreseny a uz se to nebude opakovat.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 96
Registrován: 1 rok 9 měsíců
Bydliště: Praha 5 - Řeporyje
Vůz: 17 XC90 D5 Inscription Polestar

#20 Zamrzlý vzduchový podvozek XC90, S90, V90

Příspěvek od dusan.pazicky »

Takže proběhla výměna originál kompresoru ve Volvo Stodůlky. Celkem směšná je cena za práci 10aw se slevou 20% 1984,40 s DPH a kompresor + relé 21.367,31 s DPH. Jinak auto se chová lépe na příčných nerovnostech, typicky boule napříč celého pruhu. Před výměnou se při přejetí ozývaly nepěkné kopance/rány těd je to více "gumové". Evidentně starý kompresor už nefungoval jak měl, tipnul bych malý tlak a měchy to nedrželo správně nafouklé. Ještě mě vyděsil přijímací technik, ptám se ho zda tedy už mi auto/podvozek nezamrzne a on na to že snad ne..... tak počkat, jak snad ne, je ten kompresor inovovaný a už se mi to nestane??? technik: zatím se nám nestalo, že by se po výměně kompresoru nějaké auto vrátilo se zamrznutým podvozkem..... Takže snad :good:
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S/V/XC 90; V/XC 60“