Ahoj,
známá mi dneska volala ke své V40, 2015, D4204T8, 88 kW s automatem, že musí co cca 1.500 km dolívat cca 0,5 l oleje. Přijde mi, že je to docela hodně, když jsem nikdy na žádném autě nedolíval. Mohlo by to myslíte mít nějakou jednoduchou příčinu, nebo nemáte tip kdo by to zvládl okolo Zlína / Brna zdiagnostikovat?
Díky moc
V40 2015 - žere olej
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5156
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#2 V40 2015 - žere olej
Amen, asi jiny motor. Nedavno to same resil R.Trojan a skoncilo to vymenou motoru.
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1008
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#3 V40 2015 - žere olej
Nikoliv, norma udávaná výrobcem je max.1Litr na 1000 km, takže je to zcela v normě.
Pokud je auto užíváno v režimu studeného motoru při krátkých trasách, nebo v nadměrné zátěži při vysokých dálničních rychlostech, tak je to
běžný jev. Pokud se však spotřeba oleje začne náhle zvyšovat, a předtím nebyla téměř žádná, jsou pravděpodobně už zapečené pístní kroužky, a
nebo se začíná zadírat některý z pístů .........
Kroužky se zapečou díky přetaženým intervalům výměny oleje v motoru........30tis.km je předpis, někdo mění po 20.tis km, někdo klidně po 40tis.
Píst se bohužel zničí ukapávajícím vstřikovačem, což pozná pouze uživatel ze staré školy, laik nemá šanci to podchytit.
Pokud je auto užíváno v režimu studeného motoru při krátkých trasách, nebo v nadměrné zátěži při vysokých dálničních rychlostech, tak je to
běžný jev. Pokud se však spotřeba oleje začne náhle zvyšovat, a předtím nebyla téměř žádná, jsou pravděpodobně už zapečené pístní kroužky, a
nebo se začíná zadírat některý z pístů .........
Kroužky se zapečou díky přetaženým intervalům výměny oleje v motoru........30tis.km je předpis, někdo mění po 20.tis km, někdo klidně po 40tis.
Píst se bohužel zničí ukapávajícím vstřikovačem, což pozná pouze uživatel ze staré školy, laik nemá šanci to podchytit.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 55
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2016 D4 AWD Polestar
#4 V40 2015 - žere olej
Díky moc Prý je to asi ten "lepší" případ
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 430
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
#5 V40 2015 - žere olej
Ako sa daný problém vyriešil?
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek