klepanie na novom redblock turbo
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 716
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#26 klepanie na novom redblock turbo
Ahoj! Já jsem zapomněl taky na to, že jsem měl u nově udělanýho Redblocku Piston Slap vlastně někdy taky. Ale u mě to bylo tim, že mám kovaný písty-ty to dělaji často. Je fakt, že to znělo podobně(u mě trochu míň). Teď v zimě mi to už ale zmizelo. No jediný, co se dá na to doporučit, je plně minerální olej 10W 40. Ten na to prý pomáhá.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#27 klepanie na novom redblock turbo
Počkej, ty tam máš kovaný písty? No jestli jo, tak neni o čem a víš odkud vítr vane. Taky záleží, co ti udělal brusič, jestli ti dal vůli 0,05, nebo si mu řekl, že máš kovaný a tak ti dal klidně 0,1. POkud na to začneš šlapat a cvakání zmizí, tak to je ono, protože se píst ohřeje a vymezí to.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 23
- Registrován: 2 roky 8 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: 740 89 wagon B230F soon to be FT
#28 klepanie na novom redblock turbo
Mám tam originál Mahle 2nd oversize. Borcovi som doniesol pekne novú krabicu s piestom, že podľa toho to treba spraviť. Ja som mu do toho nič nehovoril, lebo o tom nič neviem.
Zabiehal som to na minerálnom Shell Helix HX5 15w40 a potom som prešiel na Liqui Moly 1300 10w40 synthese technology.
Zabiehal som to na minerálnom Shell Helix HX5 15w40 a potom som prešiel na Liqui Moly 1300 10w40 synthese technology.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 716
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#29 klepanie na novom redblock turbo
Já mám, ale Shitbox kovaný písty asi mít nebude. Piston Slap je i u normálních pístů. Shitbox přece říkal, že ten blok vrtali-zvětšovali. A pokud je tam větší vůle, tak je to ono.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#30 klepanie na novom redblock turbo
No jestli to dělal podle jednoho pístu, tak máš asi jasno...
Bběžně se písty dělí do tříd, brusič dostane sadu a podle ní udělá válce a každej píst má od brusiče už pak svoje místo. Aspoň teda takhle to funguje u nás vedle ve vsi.
I když se dělaly tovární písty, 96,00, tak měly písmenka C-G, podle velikosti a podle nich se vrtaly válce, nebo se spíš vybíraly písty podle toho, jak se povedlo vyhonovat.
Každopádně, jezdil bych a uvidíš, co to bude dělat... stejně, pokud je to opravdu vůle na pístech, tak s tím stejně nic kromě jinýho bloku nebo větších pístů neuděláš.
Bběžně se písty dělí do tříd, brusič dostane sadu a podle ní udělá válce a každej píst má od brusiče už pak svoje místo. Aspoň teda takhle to funguje u nás vedle ve vsi.
I když se dělaly tovární písty, 96,00, tak měly písmenka C-G, podle velikosti a podle nich se vrtaly válce, nebo se spíš vybíraly písty podle toho, jak se povedlo vyhonovat.
Každopádně, jezdil bych a uvidíš, co to bude dělat... stejně, pokud je to opravdu vůle na pístech, tak s tím stejně nic kromě jinýho bloku nebo větších pístů neuděláš.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2914
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#31 klepanie na novom redblock turbo
Pokud to tak je, tak se divím, že brusič neprotestoval.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 23
- Registrován: 2 roky 8 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: 740 89 wagon B230F soon to be FT
#32 klepanie na novom redblock turbo
No...tak to by asi vysvetľovalo veci...
Viem, že pri továrnych sa tie písmená dávali, ale netušil som, že sa to tak má rozlišovať aj pri 2nd oversize. Nechápem, prečo nepovedal, že treba doniesť všetky...neskutočné...
Páni, ďakujem za postrehy, vážim si to.
Viem, že pri továrnych sa tie písmená dávali, ale netušil som, že sa to tak má rozlišovať aj pri 2nd oversize. Nechápem, prečo nepovedal, že treba doniesť všetky...neskutočné...
Páni, ďakujem za postrehy, vážim si to.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#33 klepanie na novom redblock turbo
Do tolerancnych tried sa triedia len tovarenske bloky a piesty.
V manuale je predpis, ze pri vybruse sa ma oznacenie tolerancie na bloku preklepnut novym znacenim, alebo inak znehodnotit.
Vybrusove piesty su uz bez tolerancnej triedy.
Brusic mi na nove piesty k B204FT (original) tiez daval toleranciu 0,1mm, tych 0,05 sa mu zdalo strasne malo.
V manuale je predpis, ze pri vybruse sa ma oznacenie tolerancie na bloku preklepnut novym znacenim, alebo inak znehodnotit.
Vybrusove piesty su uz bez tolerancnej triedy.
Brusic mi na nove piesty k B204FT (original) tiez daval toleranciu 0,1mm, tych 0,05 sa mu zdalo strasne malo.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#34 klepanie na novom redblock turbo
Takhle přesně mi klepala origo M90 s dvouhmotou. Pak začala cvakat jako plech na plech a pak utichla a už se to nikdy neozvalo. Od tý doby 40k km a nic. Zkoušel jsi poslouchat dutou tyčí odkud přesně to jde ? Já to slyšel z převodovky, respektive od místa kde je spojka, ale bůh ví.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 6 Odpovědi
- 2466 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od helmutcdn
-
- 9 Odpovědi
- 523 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Krystof P.
-
- 7 Odpovědi
- 455 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jehlan
-
- 15 Odpovědi
- 1662 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Roman27
-
- 5 Odpovědi
- 372 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa