Ahoj,
potřeboval bych poradit ohledně převodovek na Volvo V60 1. generace - vždy pětiválec u nafty (nechci žádný čtyřválec) a benzínové motory od Volva 1,969 cc. Uvažuji o koupě tohoto auta s motorem D3,D4 případně nějaký benzínový motor, nicméně mou podmínkou je, aby měl automatickou převodovku Aisin (ideálně 6 stupňů ale může být i . Nechci žádný Powershift of Fordu. Můžu vás poprosit o radu, jestli všechny motory D3 a D4 a všechny benzánové motory mají převodovky Geartronic Aisin nebo je nutné kontrolovat, zda nemají Powershift. Má někdo seznam motorů s převodovkami Aisin? Zkoušel jsem Wiki atd ale nic jsem nenašel. Budu moc rád za všechny rady a komentáře.
Díky moc
Volvo V60 1.Generace Převodovka
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#2 Volvo V60 1.Generace Převodovka
Žádnej pětiválec nemá Powershift, jestli stačí.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3
- Registrován: 1 rok 5 měsíců
- Bydliště: Vratimov
- Vůz: Skoda Octavia II
#3 Volvo V60 1.Generace Převodovka
Díky a jaké převodovky jsou v benzínech a jsou benzíny taky tak spolehlivé jako naftové pětiválce?
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#4 Volvo V60 1.Generace Převodovka
Pozor, nemotat motory a převodovky.
Pokud mluvíme o naftových pětiválcích, tak je tam vždy šestistupňová automatická převodovka TF80 v drobných obměnách až do konce výroby.
A pokud tady zmiňujeme benzínové motory VEA s objemem 1969, což je samozřejmě nový čtyřválec, tak ten až na výjimku v V40 , má vždy
osmistupňový automat TG 81. A spolehlivost ..........ta je u naftového pětiválce a benzínového motoru VEA asi obdobná. Všechno má své
klady i zápory, ale nebál bych se ani jednoho. U pětiválce D5 může vlivem předchozího nešetrného majitele prasknout vložka válce, u benzínového
čtyřválce VEA zase odejde vstřik, a zničí to píst i vložku válce.
V obou případech bych se nebál převodovky, ale zkoumal bych hlavně chod motoru a stav hladiny chladící kapaliny za studena.
Kde je jí málo a je viditelná kolem expanzní nádobky, tak tam se chystá překvapení.
Pokud mluvíme o naftových pětiválcích, tak je tam vždy šestistupňová automatická převodovka TF80 v drobných obměnách až do konce výroby.
A pokud tady zmiňujeme benzínové motory VEA s objemem 1969, což je samozřejmě nový čtyřválec, tak ten až na výjimku v V40 , má vždy
osmistupňový automat TG 81. A spolehlivost ..........ta je u naftového pětiválce a benzínového motoru VEA asi obdobná. Všechno má své
klady i zápory, ale nebál bych se ani jednoho. U pětiválce D5 může vlivem předchozího nešetrného majitele prasknout vložka válce, u benzínového
čtyřválce VEA zase odejde vstřik, a zničí to píst i vložku válce.
V obou případech bych se nebál převodovky, ale zkoumal bych hlavně chod motoru a stav hladiny chladící kapaliny za studena.
Kde je jí málo a je viditelná kolem expanzní nádobky, tak tam se chystá překvapení.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3
- Registrován: 1 rok 5 měsíců
- Bydliště: Vratimov
- Vůz: Skoda Octavia II
#5 Volvo V60 1.Generace Převodovka
Ahoj,
díky moc za odpovědi. Chtěl bych tedy snad naposledy položit otázku. Uvažuji o koupi Volvo V60 1. generace po faceliftu (po 2013) s automatickou převodovkou. Moje podmínka je automatická převodovka Aisin. Pokud jde o naftu tak chci motory D3 nebo D4, nicméně vždy pětiválec (vyráběné do roku 2015) a pokud jde o benzín tak ty novější modely aby měly motor od Volva VEA 1969 cc.
Co byste mi doporučili více z hlediska spolehlivosti. Nafta nebo benzín (nájezd mám cca 20 000 km za rok, nicmén naftovový motor bych netrápil).
Díky moc
díky moc za odpovědi. Chtěl bych tedy snad naposledy položit otázku. Uvažuji o koupi Volvo V60 1. generace po faceliftu (po 2013) s automatickou převodovkou. Moje podmínka je automatická převodovka Aisin. Pokud jde o naftu tak chci motory D3 nebo D4, nicméně vždy pětiválec (vyráběné do roku 2015) a pokud jde o benzín tak ty novější modely aby měly motor od Volva VEA 1969 cc.
Co byste mi doporučili více z hlediska spolehlivosti. Nafta nebo benzín (nájezd mám cca 20 000 km za rok, nicmén naftovový motor bych netrápil).
Díky moc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#6 Volvo V60 1.Generace Převodovka
D3 a D4 po normalnim majiteli daji asi se statisticky vyssi vahou v klidu 300t km. Obracel bych se timto smerem, zvlast kdyz pises, ze naftove auto nebude skladbou Tveho provozu trpet ( = dlouhe trasy jednou za cas ).
Na benzinovou VEA bych v tomto pripade ne zapomenul, ale vyradil bych ji z vyberu cilene, protoze ta vstupni investice bude citelne vyssi, ale nebude vyvazena citelne vyssi spolehlivosti.
Na benzinovou VEA bych v tomto pripade ne zapomenul, ale vyradil bych ji z vyberu cilene, protoze ta vstupni investice bude citelne vyssi, ale nebude vyvazena citelne vyssi spolehlivosti.
_________________
V60 D4
V60 D4
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 10 Odpovědi
- 3878 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jakub Svoboda
-
- 7 Odpovědi
- 1158 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od saabik
-
- 17 Odpovědi
- 2569 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kwiko
-
- 5 Odpovědi
- 1255 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od HonzaA
-
- 7 Odpovědi
- 434 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Michl