Ahoj,
stala se mi o víkendu taková věc, předjíždím se svým Volvo C30 D2 o víkendu na dálnici, a najednou se mi aktivoval protiskluz, auto začalo hrozně vibrovat, a rozsvítila se kontrolka motoru, tak jsem zastavil a připojil si diagnostiku, a vidím, že jeden vstřik má zkrat, a dva mají offset learning at maximum. O víkendu žádný servis nefunguje, tak jsem hledal na internetu a oprava se ani nezdá tak složitá, jen výměna vstřikovače, tak jsem si nechal auto odtáhnout na ulici před dům
Ten jeden vstřikovač má s největší pravděpodobností zkrat na cívce, tak jsem objednal nový.
Ty dva staré vypadají jen jako zanesené, takže jsem je dal na vyčištění a snad by měly být ok.
Taky jsem se divil, proč mi vstřikovače aktivovali protiskluz, ale je to tím, že silnice byla trochu mokrá, a jak se motor přepnul do havarijního režimu, tak to udělalo neplechu a kola asi trochu proklouzly.
Po namontování toho nového bude potřeba vstřikovač naprogramovat, jde to udělat pomocí ELM327 jako u některých jiných aut nebo jen přes Dice? Pokud jen přes Dice, tak nenašel by se někdo v Praze nebo okolí, kdo by mi to mohl za příplatek naprogramovat?
Když tam nechám původní nastavení, tak dá se s tím trochu jezdit, nebo vůbec?
Někde jsem se ještě dočetl, že kromě programování/kódování se nechávají vstřikovače "naučit". Jakože se projede nějaká testovací trasa v různých otáčkách a řídící jednotka změří chování těch vstřikovačů a nějak se k nim přizpůsobí. Toto je také potřeba provést, a jak se takový testovací režim aktivuje, nebo je auto "samouk" a udělá si to automaticky?:)
Díky moc za rady, už jsem měnil dost dílů na podvozku, ale tam to bylo jednoduché, jen odšroubovat a namontovat nové, ale oprava motoru to už je trochu jiná liga
Výměna vstřikovače a naprogramování - C30 D2
- Autor
- Zpráva
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12086
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#2 Výměna vstřikovače a naprogramování - C30 D2
Nediv se, že ti k té D2 moc lidi neporadí. U peugeota ti taky neporadí, páč volvo má trochu jinak udělaný řízení motoru.
Osobně tipuju, že klasický ELM to nezvládne a osobně bych to nechla dělat u Kurtze, nebo v T6r.
Osobně tipuju, že klasický ELM to nezvládne a osobně bych to nechla dělat u Kurtze, nebo v T6r.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 14 Odpovědi
- 588 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Hansianos
-
- 3 Odpovědi
- 1043 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jarda.E
-
- 1 Odpovědi
- 1200 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Teflon_490
-
- 6 Odpovědi
- 1082 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa
-
- 12 Odpovědi
- 577 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Tarkin