Poloosy-výměna, vibrace vozu pod plynem při vyšší rychlosti
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#1 Poloosy-výměna, vibrace vozu pod plynem při vyšší rychlosti
Že se poloosa loučí charakteristickým cvakáním při rejdu a pomalé jízdě vím.
Někde jsem ale četl (nejsem si 100% jistý), že vibrace vozu při vyšších rychlostech (cca 130 km/h a víc na dálnici) a pod plynem/akcelerací by mohly také být chybou na poloosách. Jakmile plyn pustím vibrace ustane, takže pneumatikama to asi není. Při nižších rychlostech se toto neděje a auto je bez vibrací i při akceleraci. Nějaké škubání do volantu i při těch vibracích se ale také neděje. Předem děkuji za odpověď.
Někde jsem ale četl (nejsem si 100% jistý), že vibrace vozu při vyšších rychlostech (cca 130 km/h a víc na dálnici) a pod plynem/akcelerací by mohly také být chybou na poloosách. Jakmile plyn pustím vibrace ustane, takže pneumatikama to asi není. Při nižších rychlostech se toto neděje a auto je bez vibrací i při akceleraci. Nějaké škubání do volantu i při těch vibracích se ale také neděje. Předem děkuji za odpověď.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
#2 Poloosy-výměna, vibrace vozu pod plynem při vyšší rychlosti
Vibracemi při zatížení se většinou projevuje vnitřní kloub.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#3 Poloosy-výměna, vibrace vozu pod plynem při vyšší rychlosti
Díky a mám další otázky k tématu:
1.Jsou měnitelné samostatně i ty vnitřní klouby, resp. vyplatí se to vůbec nebo rovnou měnit celé poloosy?
2.Rozumím dobře, že se vyplatí měnit celý pár poloos (levá+pravá)?
1.Jsou měnitelné samostatně i ty vnitřní klouby, resp. vyplatí se to vůbec nebo rovnou měnit celé poloosy?
2.Rozumím dobře, že se vyplatí měnit celý pár poloos (levá+pravá)?
Naposledy upravil(a) Michl dne 19 říj 2022 12:46, celkem upraveno 1 x.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
#4 Poloosy-výměna, vibrace vozu pod plynem při vyšší rychlosti
U těch vnitřních kloubů se i docela špatně odhaduje, ze které strany to jde. Někdy je viditelné opotřebování po sundání manžety a po vyčištění, tím je to pak jasné, ale zvenku se to může zdát bez vůle. K některým poloosám jde objednat samostatně vnitřní kloub, ale je to závislé od konkrétního typu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#5 Poloosy-výměna, vibrace vozu pod plynem při vyšší rychlosti
Řešil už někdo výměnu jen vniřních kloubů poloos opravnou sadou nebo se vyplatí měnit rovnou celé poloosy? Jak dlouho vydrží oprava touto opravnou sadou (Drive Shaft Cv Joint Kit) kloubů od Volvo? Předem díky za odpověď.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
#6 Poloosy-výměna, vibrace vozu pod plynem při vyšší rychlosti
Jsi si doufám vědom toho, že ta sada není na poloosu, ale na kardan. Ten ale také může způsobovat vibrace v zátěži.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#7 Poloosy-výměna, vibrace vozu pod plynem při vyšší rychlosti
Aha, takže toto jsem samozřejmě netušil. Hledal jsem sadu na vnitřní kloub poloosy. Navedeš mne prosím kde hledat?
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
#8 Poloosy-výměna, vibrace vozu pod plynem při vyšší rychlosti
Jestli je to na tu V50 co máš v podpisu, tak koukám že originál se samostatně nedodává, i jinde jsou v nabídce jen celé poloosy, ale možná to někdo vyrábí, jen o tom nevím. Případně jsou ještě firmy, které to repasují.
Kardan vyloučíš tak, že se projedeš bez něj a pokud to bude vibrovat pořád stejně, tak je to s největší pravděpodobností jedna z předních poloos.
Kardan vyloučíš tak, že se projedeš bez něj a pokud to bude vibrovat pořád stejně, tak je to s největší pravděpodobností jedna z předních poloos.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#9 Poloosy-výměna, vibrace vozu pod plynem při vyšší rychlosti
Ano, jedná se o poloosy pro V50 T5 AWD a děkuji.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4780
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#10 Poloosy-výměna, vibrace vozu pod plynem při vyšší rychlosti
Mě když se rozsypala(doslova a do písmene)poloosa, vibrace byly opravdu velký a to i při brždění...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1127
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5
#11 Poloosy-výměna, vibrace vozu pod plynem při vyšší rychlosti
Po zkušenosti na mé C30 bych doporučoval to prostě kousnout, koupit origo nové poloosy a prostě je vyměnit...
Podle mě cokoliv jiného bude jen dočasné řešení a stejnak tě to někdy v budoucnu čeká
Podle mě cokoliv jiného bude jen dočasné řešení a stejnak tě to někdy v budoucnu čeká
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#12 Poloosy-výměna, vibrace vozu pod plynem při vyšší rychlosti
Díky, poloosy vyměnit bylo určitě ve střednědobém plánu. Cena jedné origo po 25% slevě je cca 16.500 Kč, takže x2 + práce je ranec, ale když chceš s autem jezdit, tak holt musíš taky do něj něco nasypat. Jen jsem potřeboval navést na vyřešení problému a radu zkušeného servisáka.
Jako laika mne ale z principu překvapuje, že to dělá jen pod plynem a jen při vyšší rychlosti, pokud je to těmy klouby poloos.
Určitě to budu řešit bezodkladně a nečekat až se mi to vysype někde na cestě.
Jako laika mne ale z principu překvapuje, že to dělá jen pod plynem a jen při vyšší rychlosti, pokud je to těmy klouby poloos.
Určitě to budu řešit bezodkladně a nečekat až se mi to vysype někde na cestě.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1127
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5
#13 Poloosy-výměna, vibrace vozu pod plynem při vyšší rychlosti
Měl jsem to podobně, vibrace pod plynem...a spíš ve vyšších rychlostech (prostě když jsi za to vzal).
Rozjímal jsem, bádal jsem...a pak jsem stejnak skončil u origo nových.
btw nejsou pro V50 pořád ještě k dispozici GKN aftermarket?
Pro C30 nebylo nic, ale V50 bylo vyrobeno víc, tak by možná mohly ještě být k dispozici.
Rozjímal jsem, bádal jsem...a pak jsem stejnak skončil u origo nových.
btw nejsou pro V50 pořád ještě k dispozici GKN aftermarket?
Pro C30 nebylo nic, ale V50 bylo vyrobeno víc, tak by možná mohly ještě být k dispozici.
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#14 Poloosy-výměna, vibrace vozu pod plynem při vyšší rychlosti
Navážu zde v tématu s další otázkou:
používáte pod originální Volvo kola i nějaké centrovací/vymezovací podložky, příp. jaké? Může být i ta montážní tolerance v rozdílu průměru náboje a průměru kola příčinou vibrací při vyšších rychlostech?
Jdou konkrétně kroužky 63,4/65,1 mm vůbec do P1 kol nacpat/vložit? Není náhodou rozměr 65,1 mm určen pro kola z platformy P80 nebo P2? Zkoušel jsem na svých kolech P1 změřit díru šuplerou, ale je to dost orientační, protože se i do 18" kol roztažená šuplera nevleze . Nebo se asi musí použít nějaká jiná měřící pomůcka, kterou nemám.
Stále se pídím po možné příčině vibrací při vyšších rychlostech a pod plynem/při akceleraci. Jakmile sundám nohu z plynu, vibrace ustanou. Proč se toto neděje i při nižších rychlostech?
https://www.vymezovaci-krouzky.cz/vymezovaci-krouzky/123-vnitrni_prumer_63.4mm-vnejsi_prumer_65.1mm/
Předem děkuji za odpovědi.
používáte pod originální Volvo kola i nějaké centrovací/vymezovací podložky, příp. jaké? Může být i ta montážní tolerance v rozdílu průměru náboje a průměru kola příčinou vibrací při vyšších rychlostech?
Jdou konkrétně kroužky 63,4/65,1 mm vůbec do P1 kol nacpat/vložit? Není náhodou rozměr 65,1 mm určen pro kola z platformy P80 nebo P2? Zkoušel jsem na svých kolech P1 změřit díru šuplerou, ale je to dost orientační, protože se i do 18" kol roztažená šuplera nevleze . Nebo se asi musí použít nějaká jiná měřící pomůcka, kterou nemám.
Stále se pídím po možné příčině vibrací při vyšších rychlostech a pod plynem/při akceleraci. Jakmile sundám nohu z plynu, vibrace ustanou. Proč se toto neděje i při nižších rychlostech?
https://www.vymezovaci-krouzky.cz/vymezovaci-krouzky/123-vnitrni_prumer_63.4mm-vnejsi_prumer_65.1mm/
Předem děkuji za odpovědi.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#15 Poloosy-výměna, vibrace vozu pod plynem při vyšší rychlosti
Pokud utahuješ kola jako člověk, tak ani vymezovací podložky na usazení kola vliv nemají. Jen holt musíš ty kola, když nesedí na náboji přesně, utahovat pomalu postupně, aby si všechny kužely sedly správně a kolo bylo rovně.
Každopádně tahle "závada" lze snadno ověřit tím, že nasadíš letní/zimní.
Každopádně tahle "závada" lze snadno ověřit tím, že nasadíš letní/zimní.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#16 Poloosy-výměna, vibrace vozu pod plynem při vyšší rychlosti
Doteď mi nic na autě nevibrovalo. Mám pochopitelně největší podezření na loučící se poloosy/klouby poloos, resp. že mají nějakou vůli při záběru. U poloos mi ale z principu nedává smysl, že se vibrace nedějí i při nižších rychlostech , ale jen při větších ( cca od 120-130 km) a jen při akceleraci. Jakmile pustím plynový pedál, vibrace ustanou . Takže i nějak "nakoplá" kola by se asi i při nižší rychlosti a vyšší rychlosti bez plynu nějak projevila
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 193
- Registrován: 4 roky
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: Volvo S80
#17 Poloosy-výměna, vibrace vozu pod plynem při vyšší rychlosti
Ahoj já měl neorigo kola s trochu odlišnou středovou dírou a nedalo se jet víc jak 80km/h jak to pak vibrovalo.
_________________
Volvo S80 I 2.4D5 300tkm+
Volvo S80 I 2.4D5 300tkm+
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1358
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
#18 Poloosy-výměna, vibrace vozu pod plynem při vyšší rychlosti
Proč zrovna vymezovací kroužky? Já myslel, že máš na autě jen originál kola co na tu P1 platformu patří.
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#19 Poloosy-výměna, vibrace vozu pod plynem při vyšší rychlosti
Tak pochopitelně mám origo P1-ková kola určená pro mé auto a doteď na autě nic nevibrovalo. Jen se ptám, zda ta montážní vůle mezi nábojem a kolem, pokud není vyplněná nějakým vymezovacím plastem, může být třeba i příčinou vibrací při vyšších rychlostech? Nicméně mám největší podezření na loučící se poloosy (viz. příspěvky výše), ale ty vibrace se nekonají při nižších rychlostech a ani když pustím plynový pedál. Pokud je nějaká vůle v kloubech poloos, měly by se vibrace projevovat i při nižších rychlostech, podobně jako cvakání poloos při velkém rejdu při popojíždění.
Na otázku proč auto vinou špatných poloos nevibruje i při nižších rychlostech mi zatím nikdo logicky neodpověděl.
Na otázku proč auto vinou špatných poloos nevibruje i při nižších rychlostech mi zatím nikdo logicky neodpověděl.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 636
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
#20 Poloosy-výměna, vibrace vozu pod plynem při vyšší rychlosti
Mezi kolem a nábojem je vůle minimální, tam se žádný kroužek nevejde ani náhodou. Zkus si na náboj namotat trochu elektrikářské pásky a nenasadíš kolo
Kola by vibrovala i bez plynu.
Tohle je normální projev odcházejícího vnitřního kloubu poloosy, že vibruje pouze pod plynem při vyšší rychlosti. Jak to bude pomalu odcházet, rychlost, při které se závada projevuje, bude klesat.
Kola by vibrovala i bez plynu.
Tohle je normální projev odcházejícího vnitřního kloubu poloosy, že vibruje pouze pod plynem při vyšší rychlosti. Jak to bude pomalu odcházet, rychlost, při které se závada projevuje, bude klesat.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 615
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 89 745 B230 škatule
- Bydliště: Pha skoro
#21 Poloosy-výměna, vibrace vozu pod plynem při vyšší rychlosti
Řešíme stejnou věc na VW T5, stejný projevy, stejná diagnoza, špatnej vnitřní kloub poloosy. Přesně jak píše Ykka v 2. příspěvku
Může to bejt samozřejmě ve Tvým případě jinak, ale víš co, statistika..
Může to bejt samozřejmě ve Tvým případě jinak, ale víš co, statistika..
_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 118
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Vitín (České Budějovice)
- Vůz: S60 T5
#22 Poloosy-výměna, vibrace vozu pod plynem při vyšší rychlosti
Řeším vibrace na mojí S60, stejně ve vyšších rychlostech, ale pravou (delší) poloosu jsem měnil a vibrace se nezměnili. Čili je možné, že na vině je ta levá?
_________________
Volvo S60, 2.4 T5, B5244T5, 2006
bylo: Renault Laguna 1.8, 1995
Volvo S60, 2.4 T5, B5244T5, 2006
bylo: Renault Laguna 1.8, 1995
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 615
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 89 745 B230 škatule
- Bydliště: Pha skoro
#23 Poloosy-výměna, vibrace vozu pod plynem při vyšší rychlosti
ano.
_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#24 Poloosy-výměna, vibrace vozu pod plynem při vyšší rychlosti
Hele a neni možný klouby prohodit mezi sebou? Předpokládám, že důvodem vibrací je, že jsou vyběhaný v jednom směru. Když je otočíš, logicky by to mělo být lepší. Vim, takovej recept Ládi Hrušky s Babicou v jednom, ale jde mi spíš o technickej pohled na věc, než radu postiženým.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2914
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#25 Poloosy-výměna, vibrace vozu pod plynem při vyšší rychlosti
Teď jsem dělal poloosy na lexusu a klouby jsem prohodil, ale vibrace jsem neměl předtím a ani teď. Dospěl jsem k tomu stejným způsobem jako U.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 18 Odpovědi
- 721 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od msliva
-
- 5 Odpovědi
- 789 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Herris123
-
- 19 Odpovědi
- 623 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od honzakubel
-
- 7 Odpovědi
- 1566 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od paiu
-
- 12 Odpovědi
- 1304 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka