start stop

Předposlední generace velkých Volv
  • Autor
  • Zpráva
ls1
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 127
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Prostějov
Vůz: XC60 II D5 2.0 173kw 2018

#1 start stop

Příspěvek od ls1 »

Umí někdo vypnout nebo přepnout vyp/zap start stop?

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1283
Registrován: 16 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

#2 start stop

Příspěvek od Dural8 »

D5T5.com by mohli vedet
_________________
V60 D4

Jasper
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 750
Registrován: 7 roků 1 měsíc
Bydliště: Řečany nad Labem
Vůz: V90CC VOR

#3 start stop

Příspěvek od Jasper »

A jestli mohu poprosit,dej treba sem vedet,ze se povedlo a pres koho. V ofiko servisu s usmevem odmitli,ze to nemuzou...Ne ze by to neslo🙄😇
_________________
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019

ls1
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 127
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Prostějov
Vůz: XC60 II D5 2.0 173kw 2018

#4 start stop

Příspěvek od ls1 »

Tak dle Volva to nejde.
Na internetu je , že odpojením kontroly baterie se toto odpojí.
Zkoušel to již někdo?

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1283
Registrován: 16 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

#5 start stop

Příspěvek od Dural8 »

Spousta lidi to tak ma…
_________________
V60 D4

georg
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 128
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Kutná Hora
Vůz: Volvo V60 D4 '14
Participant x 1

#6 start stop

Příspěvek od georg »

Já to mám odpojené od D5T5 - společně s navýšením výkonu - původně 133 kW, nyní 177 kW, EGR Off, aktivace nezávislého topení pomocí klíčku, aktualizace veškerého SW a několik dalších věcí, které si teď nevybavuji. S tím odpojováním od baterky bych byl opatrný - ať si nezmršíš BMS (battery monitor system).
Perfektní práce, jsem naprosto spokojen, dlouhodobá průměrná spotřeba 5,6 L/100km (najeto nějakých 25 tis. km za 10 měsíců).
Jen je trošku náročnější "uhnat" kluky z D5T5.
_________________
Volvo V60 D4 Summum (MY2014, VEA, automat, poladěno od D5T5 na 172 kW)
Volvo S60 2,4 (MY2009, automat)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
ex Volvo S40 1.6i (MY2008)
ex Volvo V60 D3 Summum (MY2011, automat)
ex Volvo S80 D5 Summum 2005 automat
ex Volvo S80 D5 Summum 2002 automat

ls1
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 127
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Prostějov
Vůz: XC60 II D5 2.0 173kw 2018

#7 start stop

Příspěvek od ls1 »

Prosím kolik stálo to odpojení start stopu a to navýšení výkonu atd..?

georg
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 128
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Kutná Hora
Vůz: Volvo V60 D4 '14
Participant x 1

#8 start stop

Příspěvek od georg »

Když si na jejich stránkách D5T5.com zadáš svůj VIN, tak ti to nabídne co by mohli udělat a kolik to stojí. V součtu jsem pak zaplatil o něco méně - dohoda na místě :-).
Jo a ještě jsem si nechal přenastavit servisní interval - z původních 30 tisíc km na 15 tisíc km.
Mám motorizaci VEA D4204T5, převodovka je osmikvalt TG-81SC.
_________________
Volvo V60 D4 Summum (MY2014, VEA, automat, poladěno od D5T5 na 172 kW)
Volvo S60 2,4 (MY2009, automat)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
ex Volvo S40 1.6i (MY2008)
ex Volvo V60 D3 Summum (MY2011, automat)
ex Volvo S80 D5 Summum 2005 automat
ex Volvo S80 D5 Summum 2002 automat

Ondra.
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4738
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#9 start stop

Příspěvek od Ondra. »

Pokud ma volvo tlacitko fyzicky na start stop resim to relatkem z ali.odpojovat kontakt z baterie neni idealni
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

ls1
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 127
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Prostějov
Vůz: XC60 II D5 2.0 173kw 2018

#10 start stop

Příspěvek od ls1 »

XC60 2018 právě nemá tlačítko. Dnes jsem to zkusil odpojit a dobíjení kleslo z 14.3V na 14-14.1V.
Jen jsem udělal chybu a znovu to zapojil při běžícím motoru a naskákali mi chyby ruční brzdy a zablokoval se mi ovladač převodovky, nešlo to chcípnout a ani řadit.
Naštěstí to šlo smazat diagnostikou.
Jsou tam dva drátky podle mě ten jeden hlídá to odpojení, ale který to je?
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S / V60 (-16), V / XC70 III, S80 II, XC60 (-16)“