start stop
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 127
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Prostějov
- Vůz: XC60 II D5 2.0 173kw 2018
#1 start stop
Umí někdo vypnout nebo přepnout vyp/zap start stop?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 750
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Řečany nad Labem
- Vůz: V90CC VOR
#3 start stop
A jestli mohu poprosit,dej treba sem vedet,ze se povedlo a pres koho. V ofiko servisu s usmevem odmitli,ze to nemuzou...Ne ze by to neslo
_________________
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 127
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Prostějov
- Vůz: XC60 II D5 2.0 173kw 2018
#4 start stop
Tak dle Volva to nejde.
Na internetu je , že odpojením kontroly baterie se toto odpojí.
Zkoušel to již někdo?
Na internetu je , že odpojením kontroly baterie se toto odpojí.
Zkoušel to již někdo?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 128
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kutná Hora
- Vůz: Volvo V60 D4 '14
- x 1
#6 start stop
Já to mám odpojené od D5T5 - společně s navýšením výkonu - původně 133 kW, nyní 177 kW, EGR Off, aktivace nezávislého topení pomocí klíčku, aktualizace veškerého SW a několik dalších věcí, které si teď nevybavuji. S tím odpojováním od baterky bych byl opatrný - ať si nezmršíš BMS (battery monitor system).
Perfektní práce, jsem naprosto spokojen, dlouhodobá průměrná spotřeba 5,6 L/100km (najeto nějakých 25 tis. km za 10 měsíců).
Jen je trošku náročnější "uhnat" kluky z D5T5.
Perfektní práce, jsem naprosto spokojen, dlouhodobá průměrná spotřeba 5,6 L/100km (najeto nějakých 25 tis. km za 10 měsíců).
Jen je trošku náročnější "uhnat" kluky z D5T5.
_________________
Volvo V60 D4 Summum (MY2014, VEA, automat, poladěno od D5T5 na 172 kW)
Volvo S60 2,4 (MY2009, automat)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
ex Volvo S40 1.6i (MY2008)
ex Volvo V60 D3 Summum (MY2011, automat)
ex Volvo S80 D5 Summum 2005 automat
ex Volvo S80 D5 Summum 2002 automat
Volvo V60 D4 Summum (MY2014, VEA, automat, poladěno od D5T5 na 172 kW)
Volvo S60 2,4 (MY2009, automat)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
ex Volvo S40 1.6i (MY2008)
ex Volvo V60 D3 Summum (MY2011, automat)
ex Volvo S80 D5 Summum 2005 automat
ex Volvo S80 D5 Summum 2002 automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 127
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Prostějov
- Vůz: XC60 II D5 2.0 173kw 2018
#7 start stop
Prosím kolik stálo to odpojení start stopu a to navýšení výkonu atd..?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 128
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kutná Hora
- Vůz: Volvo V60 D4 '14
- x 1
#8 start stop
Když si na jejich stránkách D5T5.com zadáš svůj VIN, tak ti to nabídne co by mohli udělat a kolik to stojí. V součtu jsem pak zaplatil o něco méně - dohoda na místě .
Jo a ještě jsem si nechal přenastavit servisní interval - z původních 30 tisíc km na 15 tisíc km.
Mám motorizaci VEA D4204T5, převodovka je osmikvalt TG-81SC.
Jo a ještě jsem si nechal přenastavit servisní interval - z původních 30 tisíc km na 15 tisíc km.
Mám motorizaci VEA D4204T5, převodovka je osmikvalt TG-81SC.
_________________
Volvo V60 D4 Summum (MY2014, VEA, automat, poladěno od D5T5 na 172 kW)
Volvo S60 2,4 (MY2009, automat)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
ex Volvo S40 1.6i (MY2008)
ex Volvo V60 D3 Summum (MY2011, automat)
ex Volvo S80 D5 Summum 2005 automat
ex Volvo S80 D5 Summum 2002 automat
Volvo V60 D4 Summum (MY2014, VEA, automat, poladěno od D5T5 na 172 kW)
Volvo S60 2,4 (MY2009, automat)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
ex Volvo S40 1.6i (MY2008)
ex Volvo V60 D3 Summum (MY2011, automat)
ex Volvo S80 D5 Summum 2005 automat
ex Volvo S80 D5 Summum 2002 automat
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4738
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#9 start stop
Pokud ma volvo tlacitko fyzicky na start stop resim to relatkem z ali.odpojovat kontakt z baterie neni idealni
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 127
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Prostějov
- Vůz: XC60 II D5 2.0 173kw 2018
#10 start stop
XC60 2018 právě nemá tlačítko. Dnes jsem to zkusil odpojit a dobíjení kleslo z 14.3V na 14-14.1V.
Jen jsem udělal chybu a znovu to zapojil při běžícím motoru a naskákali mi chyby ruční brzdy a zablokoval se mi ovladač převodovky, nešlo to chcípnout a ani řadit.
Naštěstí to šlo smazat diagnostikou.
Jsou tam dva drátky podle mě ten jeden hlídá to odpojení, ale který to je?
Jen jsem udělal chybu a znovu to zapojil při běžícím motoru a naskákali mi chyby ruční brzdy a zablokoval se mi ovladač převodovky, nešlo to chcípnout a ani řadit.
Naštěstí to šlo smazat diagnostikou.
Jsou tam dva drátky podle mě ten jeden hlídá to odpojení, ale který to je?
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 8 Odpovědi
- 3211 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Teflon_490
-
- 21 Odpovědi
- 1750 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka
-
- 15 Odpovědi
- 2571 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od VB
-
- 7 Odpovědi
- 1055 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jirka87
-
- 72 Odpovědi
- 3761 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jirka87