VEA 2,0 Drive-E 1969 cm3 88/110/133/140/165/173…kW - rady, skúsenosti...
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 27
- Příspěvky: 432
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
#76 VEA 2,0 Drive-E 1969 cm3 88/110/133/140/165/173…kW - rady, skúsenosti...
Dnes po prvýkrát od kedy mám Vea vybehla slaska na doliatie 0,5 litra oleja. Posledný servis bol 11/22 a cca 13 tis km dozadu. Stalo sa to v “najlepšej” chvíli - auto nabalené po strop na týždeň na chate, v sobotu o 12 na obed samozrejme som nemal olej na doliatie. Našťastie som v inom meste zohnal kde mali… v pondelok idem na rozvody a spraví sa aj olejový servis pre istotu. Uvidíme čo dalej….
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 5143
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#77 VEA 2,0 Drive-E 1969 cm3 88/110/133/140/165/173…kW - rady, skúsenosti...
Už mě začla prudit hláška o servisu, tak opět po roce a 10897km výměna oleje v motoru a současně i AT. Od koupě mnou již 4tá výměna po 4L v AT. Takže příště půjde až za 2 roky. Olej v motoru i po těch 11tis km stále na max. A o nova je toto již 6tá výměna oleje v motoru. Ten zažil max. 16tis km na olej. Což bylo jednoznačné +++ při koupi.
Ale bohužel už začlo propouštět těsnění u hadice k IC. Nechápu proč tam není O kroužek, ale profilované těsnění za krásných 800Kč uf..... takže to je 1 závada.
Ale bohužel už začlo propouštět těsnění u hadice k IC. Nechápu proč tam není O kroužek, ale profilované těsnění za krásných 800Kč uf..... takže to je 1 závada.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 27
- Příspěvky: 432
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
#78 VEA 2,0 Drive-E 1969 cm3 88/110/133/140/165/173…kW - rady, skúsenosti...
Hlásim výmenu rozvodu po 124 tis km a 9 rokoch prevádzky. Voľnobeh je tichší, keďže minimálne ložisko jednej kladky už bolo hlučné. Pôvodné kladky z rozvodu boli značky Litens
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 14
- Registrován: 2 roky 7 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: XC70 D4 VEA (MY2014/2015)
- Bydliště: Kolín
#79 VEA 2,0 Drive-E 1969 cm3 88/110/133/140…kW - rady, skúsenosti...
Ahoj.
Před pár dny jsme dokončili řešení známého bubáka P04D9 (EGR). V servisce byla první a poslední zmínka o zásahu do EGR (výměna) z roku 2020 (tj. přesně před třemi lety a 30 tis. km). Přikládám foto EGR po demontáži a po vyčištění (to proběhlo zkušenou rukou přímo ve Volvu) zatím vše OK, motor má jemnější a o chlup živější chod (jízda přes město, rozjezdy) a chyba se zatím neopakuje, tak snad vyřešeno. Zároveň jsem pročistil i MAP senzor.
Proběhla rovnou i kompletní výměna brzd. Nakonec kombinace kotoučů TRW (předek) a Bosch (zadek) s deskami TRW - příště možná zvážím výměnu za větší brzdiče a kotouče, ale dosud jsem při brzdění se std. rozměry neměl problém. Motivace možná přijde až po nějakém delším výjezdu přes kopečky.
Další plánovaný servis se bude týkat přední poloosy (cvaká kloub v rejdu) a výměna uložení v zadním zavěšení kol (při přejezdu nerovnosti je občas slyšet, že už to není to ono).
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 27
- Příspěvky: 432
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
#80 VEA 2,0 Drive-E 1969 cm3 88/110/133/140/165/173…kW - rady, skúsenosti...
A že VEA nič nevydrži...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 917
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
#81 VEA 2,0 Drive-E 1969 cm3 88/110/133/140/165/173…kW - rady, skúsenosti...
p. Patočka psal:
" Abych si to mohl pravidelně připomínat a zkoumat, tak mám každé auto s jinou převodovkou. Generačně stejná auta poslední platformy P3, manuálem jezdím do práce za trest, abych se potom mohl těšit na víkend s automatem. "
Tak to je vzácné sebemrskačství, a obzvláště v Praze, to se hned tak nevidí, leda tak u hinduistů.
ti si to však kompenzují
//www.youtube.com/watch?v=AbhtZGmUpyw&t=1312s
" Abych si to mohl pravidelně připomínat a zkoumat, tak mám každé auto s jinou převodovkou. Generačně stejná auta poslední platformy P3, manuálem jezdím do práce za trest, abych se potom mohl těšit na víkend s automatem. "
Tak to je vzácné sebemrskačství, a obzvláště v Praze, to se hned tak nevidí, leda tak u hinduistů.
ti si to však kompenzují
//www.youtube.com/watch?v=AbhtZGmUpyw&t=1312s
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 50
- Registrován: 3 roky
- Bydliště: Divec
- Vůz: V70 III 2.0 D2
#82 VEA 2,0 Drive-E 1969 cm3 88/110/133/140/165/173…kW - rady, skúsenosti...
Možná to bude jenom má smůla, ale měl jsem závadu s únikem chladiva. Mám VEA 2.0 88kW.
Chladivo ubývalo čím dál více a kontrolka vyskakovala. Zdálo se mi, že nádobka není úplně v pořádku a vyměnil jsem ji ale zbytečně. Už mě braly chmury, že mám fouklé těsnění pod hlavou nebo prasklou hlavu či blok apod. Vzal jsem auto do Olfin Car Trutnov. Změřili CO2 v chladivu a nic. Naštěstí pak našli prasklou trubku za motorem. Oprava je celkem náročná, turbo ven, DPF ven. Dle vyjádření servisu je nahrazena modifikovaným dílem. Na první fotce je vidět utržený držák.
Chladivo ubývalo čím dál více a kontrolka vyskakovala. Zdálo se mi, že nádobka není úplně v pořádku a vyměnil jsem ji ale zbytečně. Už mě braly chmury, že mám fouklé těsnění pod hlavou nebo prasklou hlavu či blok apod. Vzal jsem auto do Olfin Car Trutnov. Změřili CO2 v chladivu a nic. Naštěstí pak našli prasklou trubku za motorem. Oprava je celkem náročná, turbo ven, DPF ven. Dle vyjádření servisu je nahrazena modifikovaným dílem. Na první fotce je vidět utržený držák.
_________________
Volvo V70 2.0 D2 (2015, D4204T20)
Volvo V70 2.0 D2 (2015, D4204T20)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 9879
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#83 VEA 2,0 Drive-E 1969 cm3 88/110/133/140/165/173…kW - rady, skúsenosti...
Modifikovaný díl rovná se systémová chyba a ne smůla.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 50
- Registrován: 3 roky
- Bydliště: Divec
- Vůz: V70 III 2.0 D2
#84 VEA 2,0 Drive-E 1969 cm3 88/110/133/140/165/173…kW - rady, skúsenosti...
Na to jsem taky usuzoval a specificky jsem se na to v servisu ptal. Proto jsem to sem radši přidal. Samotný díl je samozřejmě zlomek ceny opravy.
_________________
Volvo V70 2.0 D2 (2015, D4204T20)
Volvo V70 2.0 D2 (2015, D4204T20)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 917
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
#85 VEA 2,0 Drive-E 1969 cm3 88/110/133/140/165/173…kW - rady, skúsenosti...
bez záruky, motor D4204T14 , VOLVO S90/V90 190 koní - rozvody, ustavení, šipky, utahovací momenty
ttps://www.drive2.ru/c/629427527022025038/
ttps://www.drive2.ru/c/629427527022025038/
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 917
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
#86 VEA 2,0 Drive-E 1969 cm3 88/110/133/140/165/173…kW - rady, skúsenosti...
rozvody D3, D4 pokračování
ttps://www.youtube.com/watch?v=YQW_TtCI_xE
Přidáno za 29 minut 6 sekund:
879 názorů k VEA motorům
ttps://www.motor-talk.de/forum/vea-motoren-laufleistungen-schaeden-t6172037.html
ttps://www.youtube.com/watch?v=YQW_TtCI_xE
Přidáno za 29 minut 6 sekund:
879 názorů k VEA motorům
ttps://www.motor-talk.de/forum/vea-motoren-laufleistungen-schaeden-t6172037.html
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 27
- Příspěvky: 432
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
#87 VEA 2,0 Drive-E 1969 cm3 88/110/133/140/165/173…kW - rady, skúsenosti...
a že to nič nevydrží. Otázka je, koľký motor to má
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=383899818&sentBySearchOrder=true&utm_content=teaser_ad_image_1_nonprem&utm_source=SavedSearchAgent&utm_medium=Email&utm_campaign=core_savedsearch_v28_b_0&utm_term=805727675&referer=email&ref=essCrmEmail&trafficSource=sfmc&channel=sfmc&placement=email-link-savedsearch-b-0
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=383899818&sentBySearchOrder=true&utm_content=teaser_ad_image_1_nonprem&utm_source=SavedSearchAgent&utm_medium=Email&utm_campaign=core_savedsearch_v28_b_0&utm_term=805727675&referer=email&ref=essCrmEmail&trafficSource=sfmc&channel=sfmc&placement=email-link-savedsearch-b-0
#88 VEA 2,0 Drive-E 1969 cm3 88/110/133/140/165/173…kW - rady, skúsenosti...
Tak tu zase neco dohodime, at se dozvime jakej je to sunt a pripravujeme vsechny stavajici vlastniky 5ti valcu, ze az je dojezdi, budou muset skutecne k jine znacce, protoze SPA ac krasna, tak technicky absolutne dno, plevel a ja nevim co jeste
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 892
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
- x 1
#89 VEA 2,0 Drive-E 1969 cm3 88/110/133/140/165/173…kW - rady, skúsenosti...
poslední VEA, o které jsem debatovali v rámci skupiny účastníků brněnských srazů, byla D3 z 2016, najeto 130k km, dojela do servisu na obyč výměnu oleje a odjela s dianozou prasklého bloku. A rozhpodně to nebyla první VEA o které jsem něco takového slyšel.
Tak takový auto fakt nechci. Mimochodem, podobné problémy byly důvodem, proč nejsem saabista a moje první auto nebyla benzinová 9-5, ale Volvo V70 P2.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 27
- Příspěvky: 432
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
#90 VEA 2,0 Drive-E 1969 cm3 88/110/133/140/165/173…kW - rady, skúsenosti...
Vieš aj viac o spomínanej D3? aký mala servis, ako sa to prejavovalo a podobne...
#91 VEA 2,0 Drive-E 1969 cm3 88/110/133/140/165/173…kW - rady, skúsenosti...
Ja se obavam, ze uz nebude kam kormidlovat a kterykoli z modernich dieselu bude mit obdobne problemy jako VEA diesely, stejnetak budou povedenejsi i horsi benziny, ale uz to nikdy nebude kovadlina typu 2,4i 103kw nedejboze jeste vetsi kovadlina typu 220d (tato nejenom vydrzi, ale fakticky i projevem).nebel píše: ↑11 bře 2024 14:41 poslední VEA, o které jsem debatovali v rámci skupiny účastníků brněnských srazů, byla D3 z 2016, najeto 130k km, dojela do servisu na obyč výměnu oleje a odjela s dianozou prasklého bloku. A rozhpodně to nebyla první VEA o které jsem něco takového slyšel.
Tak takový auto fakt nechci. Mimochodem, podobné problémy byly důvodem, proč nejsem saabista a moje první auto nebyla benzinová 9-5, ale Volvo V70 P2.
Chci tim rict, ze doba jde dal a tomuhle se asi nikdo z nas nevyhne. I ta Toyota se sere, sice se o tom nemluvi, ale vsechno je jenom stroj a dochazi u nej k opotrebeni…nekdy rychleji a vice, jinde pomaleji a mene…
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 917
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
#92 VEA 2,0 Drive-E 1969 cm3 88/110/133/140/165/173…kW - rady, skúsenosti...
jasně koupíš Dastra se 150 koňmi, jeden válec si přimyslíš a budeš si představovat že máš kombinaci volva a RR
a m o ž n á i ušetříš, a jako bonus si nalepíš losa . . . nebudeš jezdit víc jak 120, pže na dálnici je dustřík
hodně dunivý, a co ušetříš na koupi dáš do benzínu, neb dosti žere
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 27
- Příspěvky: 432
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
#93 VEA 2,0 Drive-E 1969 cm3 88/110/133/140/165/173…kW - rady, skúsenosti...
Pravidelný servis pre VEA
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 14
- Registrován: 2 roky 7 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: XC70 D4 VEA (MY2014/2015)
- Bydliště: Kolín
#94 VEA 2,0 Drive-E 1969 cm3 88/110/133/140/165/173…kW - rady, skúsenosti...
Ahoj.
Prolezl jsem fórum a nenacházím nic ohledně VEA 2.0 Drive-E.
Problém: cca dva týdny zpátky začal cukat motor při rozjezdech (kolem 1000-1750 rpm). Při akceleraci zkrátka začne “zakopávat”, pocitově nízký výkon oproti normálu. Při vyšších otáčkách kolem 2000 rpm cukání ustává (výkon možná pořád o něco nižší, než by měl být, ale není to tak znát).
Zvýšení spotřeby nepozoruju, volnoběh běží krásně, starty jsou bez problému (chytá hned). Projevuje se opravdu hlavně při akceleraci kdy přidávám plyn a zatížím motor od nižších otáček.
Předpokládám, že to bude ta dražší varianta - vstřiky, nikoliv žhavení (+ relé)…
Máte zkušenosti s podobným problémem u VEA, případně s repasí vstřiků (a tipy kde udělat v okolí Kolína, Prahy)?
Aktuální nájezd cca 230tis. km.
Prolezl jsem fórum a nenacházím nic ohledně VEA 2.0 Drive-E.
Problém: cca dva týdny zpátky začal cukat motor při rozjezdech (kolem 1000-1750 rpm). Při akceleraci zkrátka začne “zakopávat”, pocitově nízký výkon oproti normálu. Při vyšších otáčkách kolem 2000 rpm cukání ustává (výkon možná pořád o něco nižší, než by měl být, ale není to tak znát).
Zvýšení spotřeby nepozoruju, volnoběh běží krásně, starty jsou bez problému (chytá hned). Projevuje se opravdu hlavně při akceleraci kdy přidávám plyn a zatížím motor od nižších otáček.
Předpokládám, že to bude ta dražší varianta - vstřiky, nikoliv žhavení (+ relé)…
Máte zkušenosti s podobným problémem u VEA, případně s repasí vstřiků (a tipy kde udělat v okolí Kolína, Prahy)?
Aktuální nájezd cca 230tis. km.
#95 VEA 2,0 Drive-E 1969 cm3 88/110/133/140/165/173…kW - rady, skúsenosti...
Me tohle delal zaneseny egr a hlavne chladic egru, ale vysledovane to mam jenom ve spojeni se studenym startem. Kdyz je auto ohrate, nedela to. Takze jsem oboje vycistil a od te doby se toto nedeje. Mel jsem to tedy uz kousek dal a me to dokazalo studene obcas i chcipnout. Nicmene i toho jsem se zbavil vycistenim egru a chladice egru.
A potvrzene jsem to mel tim, ze kdyz bylo dostatecne malo teplo, asi tolik ze me to nechalo bufikovat, pouzil jsem bufik a diky tomu jsem tuhle zakopavaci fazi preskocil. Proto si myslim, ze u me to bylo spis co popisuju, nez vstriky. Ale uz jsem nad nima taky uvazoval.
A potvrzene jsem to mel tim, ze kdyz bylo dostatecne malo teplo, asi tolik ze me to nechalo bufikovat, pouzil jsem bufik a diky tomu jsem tuhle zakopavaci fazi preskocil. Proto si myslim, ze u me to bylo spis co popisuju, nez vstriky. Ale uz jsem nad nima taky uvazoval.
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 14
- Registrován: 2 roky 7 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: XC70 D4 VEA (MY2014/2015)
- Bydliště: Kolín
#96 VEA 2,0 Drive-E 1969 cm3 88/110/133/140/165/173…kW - rady, skúsenosti...
EGR jsem nechával před 10 měsíci čistit (viz. jeden ze starších příspěvků tady ve vlákně), od té doby jsem najel cca 10 tisíc km. Že by se ten EGR zasral tak rychle znovu? To aby ho člověk čistil s každou výměnou oleje a filtrů…
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 27
- Příspěvky: 432
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
#97 VEA 2,0 Drive-E 1969 cm3 88/110/133/140/165/173…kW - rady, skúsenosti...
Aký máš MY? Máš už vymenený EGR?
#98 VEA 2,0 Drive-E 1969 cm3 88/110/133/140/165/173…kW - rady, skúsenosti...
Zasrat tak rychle by se to nemelo, pokud mas stary zapojeni a stary egr a jezdis blby trasy, tak mozny to je. Na to si musis odpovedet sam (studene starty a mestsky provoz)
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 14
- Registrován: 2 roky 7 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: XC70 D4 VEA (MY2014/2015)
- Bydliště: Kolín
#99 VEA 2,0 Drive-E 1969 cm3 88/110/133/140/165/173…kW - rady, skúsenosti...
Hej, EGR se měnil 2020 při 190.000 km (aktuálně 230.000 km).
A je to MY 2015 (výroba 2014). Dnes už bylo za jízdy cítit, že výkon obecně klesl. Nikde nic nesvítí, volnoběh i starty stále bez zjevných problémů - jen je to takové línější a bez života, jak kdyby se rozuteklo pár koní kamsi do neznáma. Od nízkých otáček se to vleče jak smrad, při vyšších se to zlepší - ale ještě nedávno to určitě mělo víc života i ve vyšších otáčkách.
A je to MY 2015 (výroba 2014). Dnes už bylo za jízdy cítit, že výkon obecně klesl. Nikde nic nesvítí, volnoběh i starty stále bez zjevných problémů - jen je to takové línější a bez života, jak kdyby se rozuteklo pár koní kamsi do neznáma. Od nízkých otáček se to vleče jak smrad, při vyšších se to zlepší - ale ještě nedávno to určitě mělo víc života i ve vyšších otáčkách.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 27
- Příspěvky: 432
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
#100 VEA 2,0 Drive-E 1969 cm3 88/110/133/140/165/173…kW - rady, skúsenosti...
Ak to bolo menené v autozaku, mal by si mat doživotnú zaruku. Máš vymenený aj chladič?
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek