Nestartuje v horku

Kategorie věnovaná našim krásným dvojkám!
  • Autor
  • Zpráva
standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1738
Registrován: 20 roků
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#26 Nestartuje v horku

Příspěvek od standa »

Ten bilej konektor je asi od radia - vidim obvykle barvy vodicu k reprakum...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Jarda.JM
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 524
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno - Hodonín
Vůz: XC70 D5 AWD 2003

#27 Nestartuje v horku

Příspěvek od Jarda.JM »

Rosssi píše: 26 črc 2022 17:05 ...mam krasny zbytky 6mm2 kabelu co se na to bude super hodit.
S tím kabelem to nepřeháněj. Štěstí, že ti nezbyl 75mm2 od baterek. :D
Pro inspiraci jaký vodič použít stačí juknout na ten co už tam je.
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003

Rosssi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 266
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Vůz: V70 2.5 TDI
Bydliště: Prerov

#28 Nestartuje v horku

Příspěvek od Rosssi »

Jarda.JM píše: 27 črc 2022 14:39
Rosssi píše: 26 črc 2022 17:05 ...mam krasny zbytky 6mm2 kabelu co se na to bude super hodit.
S tím kabelem to nepřeháněj. Štěstí, že ti nezbyl 75mm2 od baterek. :D
Pro inspiraci jaký vodič použít stačí juknout na ten co už tam je.
zbyl me 50mm2, ale je moc kratkej takze na prd ... :Yahoo!: porad je ale chladno takze jsem sice pripravenej na ruzny pokusy, ale auto jako naschval startuje... :crazy:
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93

Rosssi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 266
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Vůz: V70 2.5 TDI
Bydliště: Prerov

#29 Nestartuje v horku

Příspěvek od Rosssi »

Tak se nam opet oteplilo. No a Holandan o sobe dal dnes vedet. Po kratke projizdce , nestartoval. Muj pripravenej drat 6mm2 splitanej byl na dve veci. Nesel zasunout do toho fastonu ... Takze jsem musel impovizovat. Zaver ??? Starter tocil, nasledne jsem dal klicek do druhe polohy, vyradil a dokonce i nastartoval... Takze ? Starter OK a nejde 12 V tam kam ma jit. Tedy hledat porad to premosteni " inhibitor sw" a zkontrolovat ten nebo co dalsiho ??

PS. Uz mam pripravenej, peknej silnej drat 4mm, dostatecne dlouhej a tim to pujde propojovat jedna basen.... protoze strkat ruku k rozpalenymu motoru je docela blby..
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 4959
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#30 Nestartuje v horku

Příspěvek od Romulusw »

Musíš ten konektor INHIBITOR SW najít a změřit, jestli na něm je při starování napětí. Na vstupu i na výstupu. Když nebude na vstupu, tak spínačka - startovací kontakt.

Nic jiného tam už není.

Rosssi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 266
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Vůz: V70 2.5 TDI
Bydliště: Prerov

#31 Nestartuje v horku

Příspěvek od Rosssi »

Romulusw píše: 01 srp 2022 19:49 Musíš ten konektor INHIBITOR SW najít a změřit, jestli na něm je při starování napětí. Na vstupu i na výstupu. Když nebude na vstupu, tak spínačka - startovací kontakt.

Nic jiného tam už není.
zitra na to zkusim mrknout ... ted vecer to uz udelalo znovu, sice jen jednou a pripravenej drat vse vyresil.... pak opet tri starty a OK
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12087
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#32 Nestartuje v horku

Příspěvek od Urvanej »

Změř napětí, který jde při ne/startování na spínací svorku startéru (ten faston). Mě to do 8V spínalo, pod touto hranicí už ne. Výměna startéru tu hranici posunula na 8,5V, takže horší :unknown:
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Rosssi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 266
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Vůz: V70 2.5 TDI
Bydliště: Prerov

#33 Nestartuje v horku

Příspěvek od Rosssi »

Urvanej píše: 02 srp 2022 07:55 Změř napětí, který jde při ne/startování na spínací svorku startéru (ten faston). Mě to do 8V spínalo, pod touto hranicí už ne. Výměna startéru tu hranici posunula na 8,5V, takže horší :unknown:
Ok, takze k vybave do auta dam multimetr. To neni problem, ale jak zvladnu sam merit multimetrem a zaroven otacet klickem ve spinacce to fakt nevim. :oops: No a co je hlavni, dneska zase auto startuje..asi je malo horko. :Search:
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12087
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#34 Nestartuje v horku

Příspěvek od Urvanej »

K tomu fastonu se píchne jeden konec měřáku, druhej na tělo starteru nebo jinde na blok a dáš si to na haubnu a jdeš startovat :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Rosssi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 266
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Vůz: V70 2.5 TDI
Bydliště: Prerov

#35 Nestartuje v horku

Příspěvek od Rosssi »

Urvanej píše: 02 srp 2022 13:54 K tomu fastonu se píchne jeden konec měřáku, druhej na tělo starteru nebo jinde na blok a dáš si to na haubnu a jdeš startovat :-)
to chapu, ale ani tak asi neuvidim na merak..no zkusim se dukladne pripravit :) dlouhy kabliky k meraku budou zaklad...
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2598
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#36 Nestartuje v horku

Příspěvek od Sergej »

Pozri ci nemas na kabelazi startovaci konektor - ked nanho privedies +12V zopne starter. Byva to dvojpinovy konektor s ruzovym kablom. Bud ho skratujes (obsadene oba piny) alebo privedies +12V (obsadeny jeden pin).
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Rosssi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 266
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Vůz: V70 2.5 TDI
Bydliště: Prerov

#37 Nestartuje v horku

Příspěvek od Rosssi »

Ten servisni konektor v motorovym prostoru nemam, rok vyroby 93 se prej nedelal.
Zatim jsem to vyresil tak, ze kdyz nemuzu startovat, tak mam tuto proceduru.

Vyradim rychlost -- ZASADNI KROK :)
Otocim klickem do posledni polohy
Otevru kapotu, tam mam vyvedenej drat , jeden konec je na pevno ke "starteru", druhej volnej dam na baterku, tedy privedu na starter 12V , starter toci, motor chytne. Kablik zase v motorovym prostoru schovam,
Zavru kapotu , sedam do auta a odjizdim :))

Protoze predchozi pokusy zjistily, ze na starter v pri otoceni klicku a pozadavku startovat nejde 12 V. Pojistky OK. Otazka PROC ? Bohuzel stale neodpovezena.

"Rozpojovaci konektor"( INHIBITOR SW) pro automat ktery blokuje startovani pri zarazenem D u radici paky jsem zatim nenasel, abych to zkontroloval zda neni problem tam.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12087
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#38 Nestartuje v horku

Příspěvek od Urvanej »

Změř to napětí přesněji než "nejde 12V"...
Otevři kapotu, ten kabel už máš nataženej, tak ho místo na baterku dej na měřák, na druhou stranu uchyť někde motor a zkus startovat. Podle toho se dá zjistit, jestli tam jde aspoň něco, tzn. ztráty cestou, nebo nic, tzn. třeba spínačka.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Rosssi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 266
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Vůz: V70 2.5 TDI
Bydliště: Prerov

#39 Nestartuje v horku

Příspěvek od Rosssi »

Tak jsem Holandana vytahnul z garaze a opet nestartuje. Tedy jednou jo, jednou ne. Kdyz ne, tak jej tedy startuju dratkem co mam vytazenej od starteru ten dam na +12V na baterku starter toci auto chytne. Samozrejme klicek je v poloze dve a mam neutral. Pokud tedy "startuju" klickem a starter netoci, tak jsem zmeril, ze na tom dratku je max 8,2 V nekdy jen 7,8V. Takze co tedy to nasvedcuje ? Spatnej starter ?? Nebo ten INHIBITOR SW (dle schemat bych tam mel mit nejakej spoj), kterej porad nemuzu najit, ale pokud by to bylo nekde rozpojeny tak by tam asi nenameril 7.8V nebo jako ze spatnej kontakt kterej proste snizi napeti na tuhle hodnotu ?? Pozor mam manual. "urvanej" psal ze mu to delalo taky, jak jsi to tedy vyresil ??? Dneska jsem otviral kapúotu asi 15x, asi natahnu dratek od starteru az do kabiny a druhej jeste i od baterky at nemusim otvirat furt kapotu, zase to ma vyhodu, nikdo s tim neodjede :Yahoo!:

Přidáno za 59 sekund:
Urvanej píše: 20 úno 2023 13:44 Změř to napětí přesněji než "nejde 12V"...
Otevři kapotu, ten kabel už máš nataženej, tak ho místo na baterku dej na měřák, na druhou stranu uchyť někde motor a zkus startovat. Podle toho se dá zjistit, jestli tam jde aspoň něco, tzn. ztráty cestou, nebo nic, tzn. třeba spínačka.
namereno 7,8 az 8,2 V
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1738
Registrován: 20 roků
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#40 Nestartuje v horku

Příspěvek od standa »

Zdar!
1. Když je klíč v poloze START (a starter se netočí), zůstanou kontrolky svítit naplno, nebo jejich svit významně klesne?
2. Máš dodatečně monovaný alarm nebo imobilizér?
3. Ten přídavnej startdrát je 100% úspěšnej?
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Rosssi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 266
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Vůz: V70 2.5 TDI
Bydliště: Prerov

#41 Nestartuje v horku

Příspěvek od Rosssi »

Ahoj Stando,

takze odpovedi takto
A. klicek v poloze START, auto ma startovat nic se nedeje, ale kontrolky sviti stale trvale stejne a v tuto chvili je prave na tom startovaci dratku tech 7,8V nekdy 8V max tam bylo trvale 8,2V
B. zda tam je nejakej alarm nevim, kdyz jsem to koupil o zadnym me nebylo receno, takze ja rikam ze ne, pokud jsou tam nejaky pozustatky nevim, . Ty jsi me tam dodelaval jen central.
C. Jo jo pridavnej dratek je stoprocentni jistota, vzdy to pomoci neho naskocilo na drc.

R.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1738
Registrován: 20 roků
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#42 Nestartuje v horku

Příspěvek od standa »

Cívka stykače starteru žere i při těch osmi voltech dost proudu na to, aby se problémové místo zahřívalo. Sundej dekl nad pedály, našmátrej spínač zapalování a startuj...
... nebo přijeď. :) Možná během startování a šmátrání uvidíš kouř nebo to začne skutečně startovat - to by bylo terno!

ad imobilizer: mám ve zvyku vše nepoužívané a dodatečně montované odstraňovat, avšak mohl jsem (kvůli imobilizeru) přestřižený startovací povelový kablík špatně spojit...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Rosssi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 266
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Vůz: V70 2.5 TDI
Bydliště: Prerov

#43 Nestartuje v horku

Příspěvek od Rosssi »

Smatram smatram a nic, asi bych dojel. Pls napis termin kdy mam dojet, kdy si udelas a ja dojedu :)
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12087
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#44 Nestartuje v horku

Příspěvek od Urvanej »

A nedělá to klasicky ta vyfikundace na zajíštění neutrální polohy pro start u automatky? Znám to teda jen ze 7/9, ale přesně takhle se to projevovalo. Vim že máš manuál, ALE kdoví jak to u dvojky vede...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „200“