Nestartuje v horku
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1757
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
Nestartuje v horku
Ten bilej konektor je asi od radia - vidim obvykle barvy vodicu k reprakum...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 575
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno - Hodonín
- Vůz: XC70 D5 AWD 2003
Nestartuje v horku
S tím kabelem to nepřeháněj. Štěstí, že ti nezbyl 75mm2 od baterek.
Pro inspiraci jaký vodič použít stačí juknout na ten co už tam je.
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
-
Offline
- Příspěvky: 264
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Prerov
- Vůz: V70 2.5 TDI
Nestartuje v horku
zbyl me 50mm2, ale je moc kratkej takze na prd ... porad je ale chladno takze jsem sice pripravenej na ruzny pokusy, ale auto jako naschval startuje...
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
-
Offline
- Příspěvky: 264
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Prerov
- Vůz: V70 2.5 TDI
Nestartuje v horku
Tak se nam opet oteplilo. No a Holandan o sobe dal dnes vedet. Po kratke projizdce , nestartoval. Muj pripravenej drat 6mm2 splitanej byl na dve veci. Nesel zasunout do toho fastonu ... Takze jsem musel impovizovat. Zaver ??? Starter tocil, nasledne jsem dal klicek do druhe polohy, vyradil a dokonce i nastartoval... Takze ? Starter OK a nejde 12 V tam kam ma jit. Tedy hledat porad to premosteni " inhibitor sw" a zkontrolovat ten nebo co dalsiho ??
PS. Uz mam pripravenej, peknej silnej drat 4mm, dostatecne dlouhej a tim to pujde propojovat jedna basen.... protoze strkat ruku k rozpalenymu motoru je docela blby..
PS. Uz mam pripravenej, peknej silnej drat 4mm, dostatecne dlouhej a tim to pujde propojovat jedna basen.... protoze strkat ruku k rozpalenymu motoru je docela blby..
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
-
Offline
- Příspěvky: 5156
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Nestartuje v horku
Musíš ten konektor INHIBITOR SW najít a změřit, jestli na něm je při starování napětí. Na vstupu i na výstupu. Když nebude na vstupu, tak spínačka - startovací kontakt.
Nic jiného tam už není.
Nic jiného tam už není.
-
Offline
- Příspěvky: 264
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Prerov
- Vůz: V70 2.5 TDI
Nestartuje v horku
zitra na to zkusim mrknout ... ted vecer to uz udelalo znovu, sice jen jednou a pripravenej drat vse vyresil.... pak opet tri starty a OK
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12200
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Nestartuje v horku
Změř napětí, který jde při ne/startování na spínací svorku startéru (ten faston). Mě to do 8V spínalo, pod touto hranicí už ne. Výměna startéru tu hranici posunula na 8,5V, takže horší
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 264
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Prerov
- Vůz: V70 2.5 TDI
Nestartuje v horku
Ok, takze k vybave do auta dam multimetr. To neni problem, ale jak zvladnu sam merit multimetrem a zaroven otacet klickem ve spinacce to fakt nevim. No a co je hlavni, dneska zase auto startuje..asi je malo horko.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12200
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Nestartuje v horku
K tomu fastonu se píchne jeden konec měřáku, druhej na tělo starteru nebo jinde na blok a dáš si to na haubnu a jdeš startovat
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 264
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Prerov
- Vůz: V70 2.5 TDI
Nestartuje v horku
to chapu, ale ani tak asi neuvidim na merak..no zkusim se dukladne pripravit dlouhy kabliky k meraku budou zaklad...
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
-
Offline
- Příspěvky: 2636
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
Nestartuje v horku
Pozri ci nemas na kabelazi startovaci konektor - ked nanho privedies +12V zopne starter. Byva to dvojpinovy konektor s ruzovym kablom. Bud ho skratujes (obsadene oba piny) alebo privedies +12V (obsadeny jeden pin).
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 264
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Prerov
- Vůz: V70 2.5 TDI
Nestartuje v horku
Ten servisni konektor v motorovym prostoru nemam, rok vyroby 93 se prej nedelal.
Zatim jsem to vyresil tak, ze kdyz nemuzu startovat, tak mam tuto proceduru.
Vyradim rychlost -- ZASADNI KROK
Otocim klickem do posledni polohy
Otevru kapotu, tam mam vyvedenej drat , jeden konec je na pevno ke "starteru", druhej volnej dam na baterku, tedy privedu na starter 12V , starter toci, motor chytne. Kablik zase v motorovym prostoru schovam,
Zavru kapotu , sedam do auta a odjizdim )
Protoze predchozi pokusy zjistily, ze na starter v pri otoceni klicku a pozadavku startovat nejde 12 V. Pojistky OK. Otazka PROC ? Bohuzel stale neodpovezena.
"Rozpojovaci konektor"( INHIBITOR SW) pro automat ktery blokuje startovani pri zarazenem D u radici paky jsem zatim nenasel, abych to zkontroloval zda neni problem tam.
Zatim jsem to vyresil tak, ze kdyz nemuzu startovat, tak mam tuto proceduru.
Vyradim rychlost -- ZASADNI KROK
Otocim klickem do posledni polohy
Otevru kapotu, tam mam vyvedenej drat , jeden konec je na pevno ke "starteru", druhej volnej dam na baterku, tedy privedu na starter 12V , starter toci, motor chytne. Kablik zase v motorovym prostoru schovam,
Zavru kapotu , sedam do auta a odjizdim )
Protoze predchozi pokusy zjistily, ze na starter v pri otoceni klicku a pozadavku startovat nejde 12 V. Pojistky OK. Otazka PROC ? Bohuzel stale neodpovezena.
"Rozpojovaci konektor"( INHIBITOR SW) pro automat ktery blokuje startovani pri zarazenem D u radici paky jsem zatim nenasel, abych to zkontroloval zda neni problem tam.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12200
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Nestartuje v horku
Změř to napětí přesněji než "nejde 12V"...
Otevři kapotu, ten kabel už máš nataženej, tak ho místo na baterku dej na měřák, na druhou stranu uchyť někde motor a zkus startovat. Podle toho se dá zjistit, jestli tam jde aspoň něco, tzn. ztráty cestou, nebo nic, tzn. třeba spínačka.
Otevři kapotu, ten kabel už máš nataženej, tak ho místo na baterku dej na měřák, na druhou stranu uchyť někde motor a zkus startovat. Podle toho se dá zjistit, jestli tam jde aspoň něco, tzn. ztráty cestou, nebo nic, tzn. třeba spínačka.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 264
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Prerov
- Vůz: V70 2.5 TDI
Nestartuje v horku
Tak jsem Holandana vytahnul z garaze a opet nestartuje. Tedy jednou jo, jednou ne. Kdyz ne, tak jej tedy startuju dratkem co mam vytazenej od starteru ten dam na +12V na baterku starter toci auto chytne. Samozrejme klicek je v poloze dve a mam neutral. Pokud tedy "startuju" klickem a starter netoci, tak jsem zmeril, ze na tom dratku je max 8,2 V nekdy jen 7,8V. Takze co tedy to nasvedcuje ? Spatnej starter ?? Nebo ten INHIBITOR SW (dle schemat bych tam mel mit nejakej spoj), kterej porad nemuzu najit, ale pokud by to bylo nekde rozpojeny tak by tam asi nenameril 7.8V nebo jako ze spatnej kontakt kterej proste snizi napeti na tuhle hodnotu ?? Pozor mam manual. "urvanej" psal ze mu to delalo taky, jak jsi to tedy vyresil ??? Dneska jsem otviral kapúotu asi 15x, asi natahnu dratek od starteru az do kabiny a druhej jeste i od baterky at nemusim otvirat furt kapotu, zase to ma vyhodu, nikdo s tim neodjede
Přidáno za 59 sekund:
Přidáno za 59 sekund:
namereno 7,8 az 8,2 VUrvanej píše: ↑20 úno 2023 13:44 Změř to napětí přesněji než "nejde 12V"...
Otevři kapotu, ten kabel už máš nataženej, tak ho místo na baterku dej na měřák, na druhou stranu uchyť někde motor a zkus startovat. Podle toho se dá zjistit, jestli tam jde aspoň něco, tzn. ztráty cestou, nebo nic, tzn. třeba spínačka.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
-
Offline
- Příspěvky: 1757
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
Nestartuje v horku
Zdar!
1. Když je klíč v poloze START (a starter se netočí), zůstanou kontrolky svítit naplno, nebo jejich svit významně klesne?
2. Máš dodatečně monovaný alarm nebo imobilizér?
3. Ten přídavnej startdrát je 100% úspěšnej?
1. Když je klíč v poloze START (a starter se netočí), zůstanou kontrolky svítit naplno, nebo jejich svit významně klesne?
2. Máš dodatečně monovaný alarm nebo imobilizér?
3. Ten přídavnej startdrát je 100% úspěšnej?
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 264
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Prerov
- Vůz: V70 2.5 TDI
Nestartuje v horku
Ahoj Stando,
takze odpovedi takto
A. klicek v poloze START, auto ma startovat nic se nedeje, ale kontrolky sviti stale trvale stejne a v tuto chvili je prave na tom startovaci dratku tech 7,8V nekdy 8V max tam bylo trvale 8,2V
B. zda tam je nejakej alarm nevim, kdyz jsem to koupil o zadnym me nebylo receno, takze ja rikam ze ne, pokud jsou tam nejaky pozustatky nevim, . Ty jsi me tam dodelaval jen central.
C. Jo jo pridavnej dratek je stoprocentni jistota, vzdy to pomoci neho naskocilo na drc.
R.
takze odpovedi takto
A. klicek v poloze START, auto ma startovat nic se nedeje, ale kontrolky sviti stale trvale stejne a v tuto chvili je prave na tom startovaci dratku tech 7,8V nekdy 8V max tam bylo trvale 8,2V
B. zda tam je nejakej alarm nevim, kdyz jsem to koupil o zadnym me nebylo receno, takze ja rikam ze ne, pokud jsou tam nejaky pozustatky nevim, . Ty jsi me tam dodelaval jen central.
C. Jo jo pridavnej dratek je stoprocentni jistota, vzdy to pomoci neho naskocilo na drc.
R.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
-
Offline
- Příspěvky: 1757
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
Nestartuje v horku
Cívka stykače starteru žere i při těch osmi voltech dost proudu na to, aby se problémové místo zahřívalo. Sundej dekl nad pedály, našmátrej spínač zapalování a startuj...
... nebo přijeď. Možná během startování a šmátrání uvidíš kouř nebo to začne skutečně startovat - to by bylo terno!
ad imobilizer: mám ve zvyku vše nepoužívané a dodatečně montované odstraňovat, avšak mohl jsem (kvůli imobilizeru) přestřižený startovací povelový kablík špatně spojit...
... nebo přijeď. Možná během startování a šmátrání uvidíš kouř nebo to začne skutečně startovat - to by bylo terno!
ad imobilizer: mám ve zvyku vše nepoužívané a dodatečně montované odstraňovat, avšak mohl jsem (kvůli imobilizeru) přestřižený startovací povelový kablík špatně spojit...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 264
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Prerov
- Vůz: V70 2.5 TDI
Nestartuje v horku
Smatram smatram a nic, asi bych dojel. Pls napis termin kdy mam dojet, kdy si udelas a ja dojedu
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12200
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Nestartuje v horku
A nedělá to klasicky ta vyfikundace na zajíštění neutrální polohy pro start u automatky? Znám to teda jen ze 7/9, ale přesně takhle se to projevovalo. Vim že máš manuál, ALE kdoví jak to u dvojky vede...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé