V70 2.4D Vymena AT prevodovky

Předposlední generace velkých Volv
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2
Registrován: 1 rok 9 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: Volvo V70

#1 V70 2.4D Vymena AT prevodovky

Příspěvek od Martins7 »

Ahoj, potrebujem prosim radu, na Volve V70 2.4D 120KW rok 2008 mi pomaly odchadza automat. prevodovka je to Aisin TF-80SC, pri jazde dole kopcom ked je prevodovka zohriata pri podradeni z vyssej rychlosti na nizsiu prevodovka citelne kopne - robi to len obcas, nie stale a pri radeni rychlosti z 2 na 3 stupen radi s jemnym sklbnutim, ine prevody OK, rozmyslal som o vymene za inu, kamarat v servise mi ponuka tuto prevodovku Aisin TF-80SC komplet celu, ale je pôvodne z vozidla SAAB 9-3, mate niekto prosim skusenost ci to bude fungovat v mojom Volve, ked to je rovnaky typ prevodovky, ale z inej znacky auta ? Diky moc za pomoc.

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#2 V70 2.4D Vymena AT prevodovky

Příspěvek od Zajsoft »

Hoj, jen mezi reci, kolik ma najeto? Jak (ne)byla vymena oleje(proplach, cistic, aditiva)? Adaptace?
Jestli neplanujes vymenu krapet zbytecne... Jinak v obecny rovine uz 1. problem co me napada je, ze muzou bejt jiny prevodovy pomery, coz bude auto nadavat a mozna pujde i do nouzaku.
Jinak tohle Ti asi nejlip od boku zodpovi David Patočka :-)
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2
Registrován: 1 rok 9 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: Volvo V70

#3 V70 2.4D Vymena AT prevodovky

Příspěvek od Martins7 »

Ma najeto 405 tisic KM, mam to od 350 tisic KM, ja som poctivo 2krat vymenil olej v prevodovke, ale zrejme je uz na hrane zivotnosti a myslim, ze vymena oleja uz nepomoze, preto rozmyslam vymenu za iny kus komplet..

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12090
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#4 V70 2.4D Vymena AT prevodovky

Příspěvek od Urvanej »

Na kus ze saaba nebude sedět příruba, takže bys musel přeskládat pajšl.
Osobně, bych to neřešil a jezdil. Dle popisku "závady", přijdou mi to jen drobný komfortní komplikace. Když budeš nadále měnit olej a jezdit, tak by s tím mohla dožít i s autem.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#5 V70 2.4D Vymena AT prevodovky

Příspěvek od Zajsoft »

Tu prirubu sem si presne myslel, ale nebyl sem si jistej.
Jako jo KM sou dost na hrane, ale... Sam vim, kolik kopajicich prevodovek se poradnym proplachem a adaptaci dalo do kupy, nebo dost zklidnilo.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12090
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#6 V70 2.4D Vymena AT prevodovky

Příspěvek od Urvanej »

Při těchto kilometrech bych čekal už vydřenej rozvadeč a tam proplachy nepomůžou. Možná adaptace třeba jo, ale to už bych si vymejšlel.
To s přírubou si taky cucám z prstu, protože jsem to někdy někde četl, a nějak mi to uvízlo. Zdroj už nedohledám. Každopádně s ohledem na množství aut, kam se dávala, si rozdílnou přírubu myslim na 99%.
Stejně by se ale musela trochu rozebrat kvůli TCM, který je vevnitř.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S / V60 (-16), V / XC70 III, S80 II, XC60 (-16)“