Cavte
Pred par mesiacmi zacalo tiect servo ( spodna trubka ktora ide z chladica serva ), osetril som to 2 kovovymi paskami.
Posledny tyzden to zacalo tiect poriadne, az tak ze kvapka ked bezi motorr, pasky su dotiahnute na max.
Stretol sa stym niekto? Moze byt pricina vysoky tlak v systeme? Alebo unava tych hadiciek na spoji? Nechapem ze to tecie nariek tomu ze to je stiahnute na 2x.
xc90 2006 d5
XC90 tecie servo
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 556
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: Volvo S70 2,5 D
- Bydliště: Vranov nad Topľou
#1 XC90 tecie servo
- Přílohy
-
- 279513865_699874258012738_7982844315734993457_n.jpg (57.86 KiB) Zobrazeno 236 x
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#2 XC90 tecie servo
měl si tu hadici dole, aby ses kouknul, zda neni od spon proseklá? Nestéká to z té horní?
Mě se na V8 prodřely trubky od chladiče přesně uvnitř úchytu, takže doporučuji i tuto možnost prověřit.
Mě se na V8 prodřely trubky od chladiče přesně uvnitř úchytu, takže doporučuji i tuto možnost prověřit.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 556
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: Volvo S70 2,5 D
- Bydliště: Vranov nad Topľou
#3 XC90 tecie servo
Tečie to z hliníkového chladiča, normálne to prehnilo. Je to častá chyba?
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4945
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#4 XC90 tecie servo
U aut bez bufíka se to asi vyskytovat nebude.
Prostě to jezdilo furt ve slaných srágorách a nikdo to pořádně neumyl.
Prostě to jezdilo furt ve slaných srágorách a nikdo to pořádně neumyl.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#5 XC90 tecie servo
To nesouvisí nijak s bufíkem. To je tím, jak jsou ty trubky uchycené, tak se pod gumu dostane písek a sůl a jak ten chladiš vibruje, tak se prodře v místě úchytu. Na fotce je vidět, jak je to tam vlevo dole uplně sežraný. Když se to stalo mě, tak mi David Patočka říkal, že to je běžný. Koupil jsem jinej chladič a hotovo. Ale ten jinej jsem pořádně nastříkal v místě uložení a kontakt zalepil nějakym silikonem, aby se tam nic nedostávalo. Dokonce jsem se snažil to uložit jinak, posunout, aby musela koroze bojovat znova od začátku, ale nepamatuju se, jestli to šlo nebo ne.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 556
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: Volvo S70 2,5 D
- Bydliště: Vranov nad Topľou
#6 XC90 tecie servo
Na mieste unika bola vytvorena oxidacna vrstva ktora to drzala pokope, ked som spravil preplach serva zacalo to kvapkat.
Nemate niekto na predaj?
Nemate niekto na predaj?
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek