S60 T6 243kw

Předposlední generace velkých Volv
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3
Registrován: 2 roky
Bydliště: Sedlčany
Vůz: s60

#1 S60 T6 243kw

Příspěvek od MichalD »

Ahoj,
rád bych se dozvěděl více o tomhle autě, ve finále mi jde asi jen o spolehlivost motoru a převodovky, nějaké typické bolesti toho motoru, nerad bych se v něm neustále hrabal. Na co dát pozor při koupi atd.. Je mi jasné, že se to asi bude odvíjet od předešlého servisu, ale ten motor neznám, tak bych se rád dozvěděl od někoho, kdo s tím má nějaké zkušenosti.
Díky

Pep
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 380
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S60 MY11 T6 AWD

#2 S60 T6 243kw

Příspěvek od Pep »

Odepisoval jsem na původní topik, ale než jsem odpověď odeslal, tak byl smazanej.
Takže to napíšu jen ve zkratce, bacha jestli nežere olej, kontrola odvětrávání jinak hrozí zničeni katalyzátoru, netěsnící vakuová pumpa atd.
K převodovce tady toho bylo napsáno hodně. Když se v ní mění pravidelně olej, tak je spolehlivá.

P.S. Jelikož neuvádíš rok vozu, tak předpokládám, že mluvíme o šestiválcové T6 s chipem Polestar (242 kw, nikoliv 243) a šestistupňovým Aisinem.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3
Registrován: 2 roky
Bydliště: Sedlčany
Vůz: s60

#3 S60 T6 243kw

Příspěvek od MichalD »

Díky, za info,
jsem to prvně blbě zařadil..

Jinak je to rok 2011, jeste by mě zajimalo, zda rozvody to má řemenem? Nebo je tam řetěz? Je to už vysokotlaký vstřikování?

Takže myslíš, že potenciál to má jezdit spolehlivě jo? Najedu za rok tak 50k,a naftu už nechci. A tohle bude aspoň trochu svižné.

Pep
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 380
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S60 MY11 T6 AWD

#4 S60 T6 243kw

Příspěvek od Pep »

Rozvody jsou řetězem, dle výrobce se nemění. Ovšem jakmile chrastí, tak je za 5 12 je vyměnit. Co se ovšem mění je plochý řemen a taková převodka, jenž pohání alternátor. Má to ještě nepřímé vícebodové vstřikování.

Ano, ale pozor, jestli to nežere olej. Jinak skončíš jak já, kterému prodejce tvrdil, že to olej nežere a nakonec jsem musel nechat dát komplet nové pístní kroužky.

Jinak svižný to je, rozhodně a dálky se s tím dají jezdit i celkem úsporně. Město kolem 13, ale jakmile jedeš okresky nebo dálnici, tak to hned jde dolů.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3
Registrován: 2 roky
Bydliště: Sedlčany
Vůz: s60

#5 S60 T6 243kw

Příspěvek od MichalD »

Super dik,
Tak ten olej asi nepoznám, to je fakt. To bude trochu risk. Jinak supr že je to nepřímej vstřik, rozvody taky plus, i když to bych raděj zkontroloval nebo vyměnil časem. Další věci okolo motoru taky. Auto by mělo mít něco okolo 100tisíc km jen, proto po něm koukám. Zdá se mi to celkem prd na ten motor, a že by to mohlo spolehlivě fungovat.
Ta převodovka, tam asi měnit olej co 60 tisíc? Tak to aspoň měním teď.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S / V60 (-16), V / XC70 III, S80 II, XC60 (-16)“