Nováček co by chtěl Volvo

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
M2M
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Vůz: Nemam
Bydliště: Chomutov

#1 Nováček co by chtěl Volvo

Příspěvek od M2M »

Chtě nechtě musím pozměnit vozový park. Moje P407 r.v.2004 dojezdila a je nutné něco dalšího. Volvo se mi mě vždy líbilo ale nikdy jsem se moc nevyznal v těch značeních. Od včera znovu pokukuji po Volvu.
Chtěl bych něco do 250 tis. Combi nebo sedan. Asi bych raději naftu. Jak je to s Fapem? U P407 jsem s tím měl problémy. Co koroze?
Ohledně modelu se mi líbí V60 něco jako tady:
https://auto.bazos.cz/inzerat/148163205/volvo-v60-d5-aut-navi-1-majitel.php

Budu rád za každou radu atd.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1283
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

#2 Nováček co by chtěl Volvo

Příspěvek od Dural8 »

Je tu toho spousty popsáno, když si budeš chtít něco ověřit, hledej, ale pokud chceš poradit s V60, pak hledej dle mého názoru nejlépe D3 a D4 dvoulitrový pětiválec. Výkony jsou rozdílné, takže podle chuti. To co jsi poslal je D5 151kW dvouturbo, hrozí u ní praskání bloku a pak prkotiny jako trubka na dvouturbu, občas to jedno ze dvou turb výměna a tak (jedno je náchylnější na častější výměnu či jak to popsat).
Jinak s autem dle mého chybu neuděláš. Osobně preferuju sedany, takže S60 II s D4 by byla moje jasná volba (jsou tišší než kombíky). Ale V60 taky v poho. Výbavu vidíš, hledal bych vybavenější kousek, xenony, navigace, látka nebo kůže a to auto udělá i dnes spousta parády. Jezdí za hubičku (v předokolce, klidně i s automatem), problémy s DPF víc nejsou, než jsou. Tady na fóru panuje jistá hysterie, ale já mám V70 D5 340t km + V70 D5 390t a (starší modely ale už s DPF), měl jsem S60 II 2011 D3, měl jsem XC70 D5 410t a všechny koncovka čistá. XC70 před tím měla trochu laborace s DPF, ale to bylo vstřikama...u Peugeotu má DPF jasně stanovenou životnost výrobcem na 160t km, když to dá 250t tak je to rádo - je to dáno technologií vypalování, která DPF prostě zanáší, kdežto u Volva je to trochu jinak.
Volvo nerezne, tyhle roky oproti starším teda jo, podmotorový rám, ramena a tak různě (starší měli hliník), ale bouda, pokud není po nehodě bývá ok, tam bych se nebál...tak hledej mno
_________________
V60 D4

Jasper
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 744
Registrován: 7 roků 1 měsíc
Bydliště: Řečany nad Labem
Vůz: V90CC VOR

#3 Nováček co by chtěl Volvo

Příspěvek od Jasper »

Tohle by byl pekny kousek. Jestli se necha overit najezd,takbych se na to po prvnim majiteli za tyhke penize urcite podival... U toho Volva je to takove zvlastni. Str.panel je co vybavy prazdny,ake v inzeratu najdes vybavu,ze u konkurencnich znacek by se nebali naosat,ze je to full👍🤪
_________________
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019

Jasper
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 744
Registrován: 7 roků 1 měsíc
Bydliště: Řečany nad Labem
Vůz: V90CC VOR

#4 Nováček co by chtěl Volvo

Příspěvek od Jasper »

Ja mel 3 x D5 a s motory samotnymi spokojenost. Problemy s DPF zadne a korozi jsem tu viditelnou neznal...Nejlepe to jelo prave ve V60tce...To bylo zazitkove svezeni...
_________________
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“